poniedziałek, 14 października 2013

88.Trzecie urodziny bloga lps-friends.

Hej.
Tak, dzisiaj są trzecie urodziny mojego bloga. Ktoś to tak wgl zauważył? Chyba nie, ale nieważne. Ja zauważyłam to dopiero dziś rano i było mi w sumie trochę wstyd, że zapomniałam, no ale lepiej późno niż wcale. I tak jakbym przypomniała sobie o tym wcześniej wiele by to nie zmieniło, ponieważ i tak nie miałam zamiaru obchodzić tych urodzin hucznie, jak to było i rok, i dwa lata temu.:c Dlaczego? Sama nie wiem.. stwierdziłam, że te poprzednie urodziny, to chyba była żenada. Czy nie? Może się Wam podobało? Cóż w każdym razie nie czuję się nawet na siłach do urządzania konkursów, itepe, itede. Jestem chora (nie bójcie się, nic poważnego, czyli katar, kaszel, ból gardła, grr), ale tak czy siak jestem tym bardzo zmęczona. Ale dobra, nie przejmujmy się tam za bardzo mną (bo co tam ja xD) dzisiaj urodziny mojego bloga, w którego włożyłam dużo serca, który ma tyle wspaniałych czytelników...

Żeby ten dzień nie był taki smutny, chociaż przypomnę nieco historię lps-friends (niegdyś i lps-przyjaciele), a także troszeczkę moją..

Założyłam tego bloga kilka dni przed dniem nauczyciela w 2010 roku, jednak nie za bardzo się orientowałam, co jest gdzie, więc nie pisałam na nim. xDD Postanowiłam sprawić sobie swojego bloga, bo bardzo lubiłam zawsze pisać, no i podziwiałam wiele cudownych blogów innych blogerek, niektóre nawet komentowałam. Byłam trochę załamana, że sobie z tym słabo radzę, więc nic nie dodawałam. Boże, ile ja miałam wtedy lat..? 11. No dobra, nie ważne. xDD no i po kilku dniach napisałam pierwszy post, właśnie 14 października, w dzień nauczyciela. xd zapewne dlatego, że było wolne od szkoły, no i usiadłam na chwilę i miałam czas się tym zająć. xD Pamiętam mój pierwszy katastrofalny nagłówek. xDD To był bullterier Sparki na żółtym tle. xDDD Daleko było temu do ideału, ale i tak mi się podobał. Nieważne. Potem miałam jakiś różowy wygląd z białym nagłówkiem. Że też pamiętam takie szczegóły? No widzicie.. xD Potem już miałam wiele różnych wyglądów, ale w większości były podobne do obecnego lps-przyjaciele, tyle, że w innych kolorach, z innymi opcjami i nagłówkami. Sorry, jak czasem bd powtarzać słowo nagłówki, ale niezbyt wiem czym je zastąpić. (xD).. hmm.. z początku nikt mnie nie czytał, ale miałam z tego frajdę, pisałam codziennie i wgl. Z czasem pojawiły się jakieś pierwsze osoby (nawet nie wiecie jaki miałam wtedy zaciesz...) no i zaczęłam poznawać moje pierwsze koleżanki, czyli inne blogerki i osoby które komentowały. Tak to właśnie leciało... z czasem zyskałam, hm, no nie ukrywając sporą liczbę czytelników (wciąż nie wiem jakim cudem o.o).. przez bardzo długi czas pisałam posty codziennie. No i leciał, leciał czaaaaas.
Niestety musiałam opuścić lps-przyjaciele i przenieść się na blogspot (kto pamięta problemy techniczne onetu i ten wielki chaos na wszystkich blogach?! xD), ponieważ nie dało się normalnie funkcjonować, no i wszyscy, znaczy baa, "nasza petshopowa społeczność" zaczęła przenosić się masowo na bloggera (czyli blogspot) no i też musiałam to zrobić. :'c, a szkoda, no bo nie mogłam już mieć nazwy lps-przyjaciele (była zajęta, wtf), z tego powodu mam taką HARDCOROWĄ po angielsku. xDD lps-friends, cóż, no ale i tak mi się podoba. c: Tak czas płynąąął, potem drugie urodziny bloga (omg, pominęłam pierwsze. no ale pisałam, że czas płynął to chyba wiadome? xD), no i teraz te takie mało huczne, czyli 3 urodzinki.

Co mogę jeszcze powiedzieć?
Bardzo się cieszę, że mogę tu być z Wami wszystkimi przez 3 lata. Noo, nie wszyscy znacie mnie od samych początków, ale istnieją takie osoby. Dziękuję z całego serca, że jesteście ze mną tyle, bo inaczej na pewno nie wytrwałabym 3 lat. Serio, dla mnie to wiele znaczy, że podoba się Wam to co piszę i cieszę się, że mogę to robić. Że mogę Was znać! C: Dzięki temu blogu zaprzyjaźniłam się z wieloma osobami, z niektórymi utrzymuję bliski kontakt do tej pory. Nigdy nie pomyślałabym, że dzięki temu, że zaczęłam kiedyś kolekcjonować lps, kupiłam tą pierwszą figurkę... no po prostu, nie wiedziałam, że dzięki temu zacznie się to wszystko. Taka przygoda, rozdział w moim życiu. Którego nie bójcie się, póki co nie zamykam. :)

Gdyby nie było Was, nie byłoby tego wszystkiego.
Jeszcze raz dzięki. :)

Na koniec Medium i Death. xD 
Ej no i dobra, z czystym sumieniem - ktoś pamiętał o urodzinach?! xD
Bo nic nie wspominałam.. ;p dlatego mnie to ciekawi..


Wiem, że teraz jakoś nie pisałam długo, 
ale jak jest szkoła, to wiecie sami, jak to jest.
Postaram się jak najszybciej coś napisać nowego.
Happy Birthday, LPS Friends!
BM.

19 komentarzy:

  1. Przepraszam kochana, ale nie pamiętałam :< Nie mam głowy do dat xD
    Ale w związku z tym... STO LAT DLA BLOGA! Obyś została z nami jak najdłużej, pisała tak ciekawe notki jak zawsze i nigdy sie nie zmieniała. Żebym miała, jak zawsze, wielkiego banana na twarzy, gdy widzę post od BM :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego lps-friends :D Historia tego bloga jest baaardzo interesująca :D Mam pytanie jaki był twój pierwszy LPS ? A i czy zmienisz sobie nick na CM ( ColieManiak ) ? Tak wiem to ostatnie pytanie takie głupie trochę jest ale jestem ciekawa :P Tak więc jeszcze raz wszystkiego najlepszego lps-friends :D

    Pozrawiam <3
    Victoria

    PS : Jeśli jakaś część komentarza okazała się głupia lub nie do zrozumienia to sorki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, nie mam zamiaru zmieniać nicku. bardzo go lubię (no a właściwie tylko skrót od niego xD). Moim pierwszym lpsem był tabby cat #740. :>
      BM

      Usuń
  3. Tak szczerze to nie pamiętałam XD No, ale STO LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Tynczu jest grzeszny i nie pamiętał XD Ale hepi berzdej tu blog :la:

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra, można powiedzieć że jestem tak jakby nowa w tym fandomie, więc nie miałam okazji poznać tego bloga naprawdę dokładnie, ale z tego co przejżałam mogę powiedzieć że jest on wspaniały c; Sto lat! Życzę temu blogowi żeby był tak świetny jak dotychczas i chcę życzeć Tobie cierpliwości i weny :) Spodziewaj się mnie dużo częściej :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra, można powiedzieć że jestem tak jakby nowa w tym fandomie, więc nie miałam okazji poznać tego bloga naprawdę dokładnie, ale z tego co przejżałam mogę powiedzieć że jest on wspaniały c; Sto lat! Życzę temu blogowi żeby był tak świetny jak dotychczas i chcę życzeć Tobie cierpliwości i weny :) Spodziewaj się mnie dużo częściej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu napisałeś dwa razy? Jbc, dzięki za życzonka ^^
      BM.
      ps: nie chce mi sie logować XD

      Usuń
  7. Mój ulubiony bllog :>
    Zapraszam na mojego,zostaw komentarz.
    http://ipatty.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wytrwałości, kochana. Ja nie wytrzymałam i mój blog (emiliilpslove.blogspot.com) zakończył działalność, a przeżył on zaledwie pół roku... Obecnie można mnie znaleźć na tym - Emiliiempire.blogspot.com. Życzę dalesz wytrwałości w pisaniu, ciągłego zapału do kolekcjonowania LPS, ale i tego, abyś nie bała się eksperymentować, zarówno na owym blogu, jak i w życiu prywatnym. Nie bój próbować, bo życie pozbawione ryzyka nie daje radości. Nie bój się eksperymentować z desingiem bloga, jak i z założeniem nowego. Twoi czytelnicy będą z Tobą tak długo, dopóki Ciebie będzie można znaleźć gdzieś w bezkresnej przestrzeni internetu. ^.^ A ja obecnie mam 11 lat! XD Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog ;-) 14.10 są urodzinki mojej świnki morskiej xD
    A ja zapraszam również do siebie -> http://v-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Superr notka jak zawsze. ;3 Meediuum, Death, pozdro. xD
    ~Masuo (SS)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurde, sto lat. sorry, ze tak pozno piszesz jeszcze pamietnik rogera?

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby Twój blog trwał dalej....!
    Och.... to już TRZY lata.... Nigdy nie komentowałam Twojego bloga (brak konta), ale go z wielką chęcią czytałam Twój blog! :) Obserwuję!!! :)

    Mam nadzieję, że kiedyś wpadniesz... C: http://lpsisland.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki tobie przypomniałam sobie, że urodziny mojego były 26 lipca w czwartek XDD Ehh, nikt tego nie zauważył :D
    http://miasto-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sorki , że tak późno. Mam niezły kocioł. Jakoś mi ta notka umknęła XD Wszystkiego najlepszego. Obyś pisała jeszcze długooo :) Pozdro dla Medium i Death. ;D

    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się Twój blog. Wiele na nim ciekawych info :) Pozdrawiam Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszy blog jaki w życiu czytałam ;)
    Bardzo spóźnione, ale serdeczne życzenia od mojej skromnej osóbki. Gratuluję, że siedzisz już przed tym komputerem 3 rok i stukasz w tą klawiaturkę bez wytchnienia, tylko po to, żebyśmy jakoś znieśli te upokarzające dni, kiedy to w sklepach są same g3...

    PS Medium ma śliczne kolory <3 Ogólnie jakoś nie przepadam za collie, niewiem czemu, ale ten....jest przepiękny <3

    PPS ,,...Taka przygoda, rozdział w moim życiu. Którego nie bójcie się, póki co nie zamykam. :)...''
    Taak. Dotrzymałaś słowa.

    OdpowiedzUsuń