wtorek, 1 stycznia 2013

55.Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

A raczej:
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

JUTRO DO SZKOŁY!
*...pam pam pam...*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Witajcie w tym jakże pechowym 13-stym.
Teraz spotka nas bardzo wiele pecha, wiecie o tym? :D Po pierwsze, mamy już 2013, bo drugie, ja aż do marca będę ciągle miała 13 lat, po trzecie, za niedługo 13 stycznia, choć to nie piątek, ale niedziela, więc musicie się strzec aby nie wpaść pod tramwaj w drodze z kościoła, po czwarte, 13 piątek będziemy mieć we wrześniu, więc w drodze do szkoły na pewno się coś stanie, a także 13 grudnia - również piątek. :ccc Trochę współczuję osobą urodzonym w 2000r., będziecie mieli więcej pecha, 13-ste urodziny, a mi pech już się kończy w marcu! Hehehehe. xdd Czyli jak skończę 14 lat wreszcie wyjdzie nade mną szczęśliwa gwiazda! xDDDD

Tak więc w nadchodzącym roku 2013 życzę Wam wiele przyjaznych chwil, sukcesów, abyście przeszli cały ten rok z wielgaśnym uśmiechem na twarzy, nie przejmowali się zbytnio rzeczami nieważnymi, ale też żebyście nie zawalili przez to ważnej cząstki swojego życia. Oprócz tego: wiele LPS, spełnienia najskrytszych marzeń, wspaniałych przyjaciół, dużo czasu spędzonego z rodziną i końskiego zdrooowia! :D

życzy:
BullcioManiak


10 komentarzy:

  1. Ja nie umiem skladac rzyczen,ale spelniena wszystkiego czego chcesz i wzajemnie, ale tak szczerzE to pisze :d ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za życzenia ;) Wiesz, że ja się urodziłam w 2000? Będę mieć pecha ;( Heh :)

    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku będę mieć pecha od września - 13 lat XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjdzie nade mną szczęśiwa gwiazda - XDDD TO MNIE ROZWALIŁO XD omg a ja jestem z 2000 XD Lol! los chyba da mi kopa w cztery litery xD huehuehue ;D Odpowiem ci tyle: wszystkie zyczenia - nawzajem ;D!
    Pozderki , Żelka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego nowego roku ;D
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego...
    A wgl to ja uwielbiam num (pamiętasz xDD) 13 ;D.Mój były numer w dzienniku (były xD).Teraz jestem 12 ;P.Uwielbiam piątki 13 ;D.

    TynnaHatter

    OdpowiedzUsuń
  7. 2000 xD Hahahaha, a ja kończę 13 dopiero we wrześniu :PP A 13 urodziła się moja mama, i u nas WOŚP jest też 13 xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku 2013 :)
    Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na szczęście nie będę miała pecha! :)
    Bo ja w tym roku skończę 11 lat...
    Szczęśliwego Nowego Roku!!! Dla wszystkich LPS i Fanów LPS!
    Lol, jeszcze nie napisałam swoich Noworocznych Postanowień... O.O
    Pozderki
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przesadzasz trochę z tym 13? wszyscy wiedzą,że to tylko przesąd i wgl zbieg okoliczności.

    OdpowiedzUsuń