sobota, 29 grudnia 2012

54.Nowy blog! :)


Siemaa :*
Dzisiaj od rana układam z Martyną nasze opowiadanie o Whampirah, a właściwie blog. :D Na końcu posta wkleję link, ale najpierw powiem o czym jest itd., żebyście mieli względne pojęcie.

Tak więc blog Whampirhy powstał z myślą o wampirach, jak nietrudno się domyślić. xDD Ja od jakiegoś czasu śmieję się z Edwarda i Belli *tak mnie naszło* i w ten sposób powstało pisanie z wielokrotnym używaniem "h", właściwie wymyśliłam to sama i tak o. xDD W ten sposób z Martyną, która zajęła miejsce wilkołaka z nadmiernym pisaniem "w" (jej pomysł), zaczęłyśmy pisać dziwne takie historyjki, albo udawać, że nimi jesteśmy. W taki sposób powstał blog o whampirah, a możliwe, że jeszcze dodamy kogoś jako współautora. To wszystko jest napisane na żarty i nie ma zamiaru obrażać realnych wampirów i wilkołaków ;) xDDDD

Więc zapraszam. xDDD
Whampirhy

Zanim pójdę chcę jeszcze powiedzieć, że za niedługo post sylwestrowy, sama nie wiem czy mi się uda, ale bardzo możliwe, że dodam go około 23, może tuż przed 24, a może już w nowym roku. :D Na ten czas chyba dodam chat na bloga, nie wiem czy to wyjdzie i ile osób będzie, ale może uda nam się popisać. Zapraszam na wampiry i na różę, choć dziś na b-r podobna notka jak tutaj.
PS. Dalej Lf jest moim głównym blogiem.^^

Mikołajh phozdrawiah
BheEmh.

CHAT DOSTĘPNY NA SAMYM DOLE BLOGA!!!

11 komentarzy:

  1. Wikwor tweż pworzdrawia.

    TwynnaHwatter.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten drugi blog ;) Polecę go mojej kuzynce, ona uwielbia wampiry ;)
    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta co kocha wilki (martalps29 grudnia 2012 14:35

    lubisz wilki ? jak tak obejrzyj
    http://www.youtube.com/watch?v=mGwhdfFtwy4&feature=youtu.be

    OdpowiedzUsuń
  4. HeHe, "whampiryh"! xD
    Moje LPS tak samo jak w TV zrobią "Sylwestrową Moc Przebojów"
    Pozdro
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  5. "realnych wampirów i wilkołaków"? Oh, really?xd
    Zaraz wejdę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja napewno będę

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zaraz wejdę bo jestem ciekawa :D
    kolekcja-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. suphwer teh bloh!!!!
    Jeht poh prosthu wsphaniały!!!! XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę czytać i może na chacie też będę :)
    Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Heja!Ja tez uwielbiam wampiry i mam małego świra na puńkcie wampów xD Niedługo nawet nakręce serial lps o wampirach . I fajnie że będzie czat a w zasadzie już jest będe na niego często wchodzić a ty wchodź czasem na mój - panfu-i-lps-przygody.blogspot.com pozdro!

    OdpowiedzUsuń