sobota, 15 grudnia 2012

51.Blind Bagsy "Nutki", sześć dni do końca świata, grin dej, herbatniki z nutellą i soczewki

Hej
Dzisiaj trochę tego, i owego. Jestem taka zmęczona, że gdy wróciłam do domu nie miałam nawet siły, żeby ściągnąć kurtkę, więc walnęłam się w salonie i tak siedziałam. Przypomniałam sobie, że jestem w kurtce, dopiero po jakimś czasie, kiedy zorientowałam się, że jest mi za gorąco. To najlepszy dowód na to, co robi ze mną pies, szkoła, wstawanie, deszcz, mc donald's, grin dej i Dominika. No comment, błagam.
Jak wiecie mamy dzisiaj... słodki Jezu, co ja właśnie zrobiłam! ... doturlałam się do telefonu, *prawie dosłownie*, biorę go i sprawdzam jaka data, kiedy uświadamiam sobie, że mogę to sprawdzić na kompie. Wracam, po czym siadam przed komputerem, tak zakładam słuchawki, że spadają mi trzy razy, po czym wsadzam do ust herbatnika i brudzę całą rękę nutellą. Teraz robię facepalma (czystą ręką) i stwierdzam, że mama ma racje. Za późno chodzę spać, za dużo czytam i chyba za dużo ostatnio łażę, normalnie padam. Co mi przyszło na myśl, żeby napisać posta?  Mam na serio teraz czystą klawiaturę........

Więc dzisiaj mamy 15.12.12. Za niedługo koniec świata, już 21.12.12 (tj.piątek). Czy wy też odczuwacie taką samą irytację, jak ja? Jakby to nie mogło być np. w poniedziałek. A tak to po całym tygodniu szkoły dopiero koniec świata. Bez sensu. Kto to wgl wymyślił? Ahoj majowie. Macie bardzo fajną reklamę, no wiecie, tą z toyotą. Dobrze... mmm...

WIECIE CO!?
 Może się zdziwicie, ale moim głównym tematem dzisiaj nie jest koniec świata, a Blind bagsy "nutki" :))
Mam także do nich świetny podtytuł.

Blind bags Littlest pet shop
... kto ukradł ich prawdziwe oczy!?


                            Blind Bags                                              Losowy LPS tego kształtu
















 szukam już 30 min i  nie mg znaleźć!



Oczywiście źródło zdjęć to nicole.
Sorry, że te losowe petki takie małe, ale by się nie zmieściły obok.
Powiedzcie mi, czy podobają Wam się TE oczy? Bo mi... niezbyt bardzo. Takie lps zbyt bardzo przypominają mi podróbki. Może sam pomysł wydawał się fajny, oczy nie będą już takie do siebie podobne, a w końcu wiemy jak bardzo Hasbro lubi te swoje oczo*ebne kolory -.-" ... nie wiem, co nimi kieruje. To, że dzieciom będzie się bardziej podobać, bo wolą kolorwe rzeczy, czy jak? Powiem Wam szczerze, że ja myślałam, że te pastelowe lps były dziwne, a tutaj mamy połączenie pasteli z oczami, które wyglądają jak z kosmosu. Najbardziej przeraziły mnie te morsa, królika, foki i chichuachuy... choć właściwie większość z nich mnie przeraża. Podobają Wam się? Piszcie.
Jednak zanim zakończę ten post chcę wszystkie petki ocenić. Nie będę już powtarzać zdjęć, ale zrobię to w ten sposób:

paw 6/10 - ładne kolory i wgl, szkoda, ze te oczy
koń 2/10 - wygląda jak taka jedna podróbka, jaką widziałam o.o
chichuachua 4/10 szkoda, ze róż, ale ogólnie całkiem spoks, ale znów TE oczy...
łabędź 5/10 także ładny, ale (...)
york 6/10 śliczny, ale ma te (...)
foka 2/10 kolor mdły, a dobijają reszte te (...)
małpa 2/10 daję to 2 na zachętę, kolor nie pasuje.
królik 2/10 zżółkł. ;c
wieloryb 6/10 a fajny. co mi tam.
dzięcioł 3/10 moja kol. mogłaby się uczyć od niego malować. xddddd
kot 3/10 kojarzy mi się z ... własnie nie wiem z czym, ale nie mogę pozbyć się tego złudzenia o.o
owieczka 2/10 wcale nie mam bladego nosa
king charles 5/10 różowy, ale przynajmniej znośny, bo ma nos.
miś polarny 6/10 - fajny ma kolor, a te (...) jakoś przeboleje
mors 0,5/10 jakby te moje oceny to byłby wynik z matury, byłby skończonym kretynem. Nie wiem, dlaczego pomyślałam właśnie o maturze...
miś 3,5/10 zmieniam zdanie, od niego powinna by się uczyć
świnia 2/10 wiecie co... te oczy wyglądają jak kolorowe soczewki o.o""""
oczo je*bny jack russel 3/10 za nos.

Jak podobają Wam się petki z soczewkami w oczach, o tak odblaskowym kolorze, że jakby ktoś takiego potrącił, nie miałby żadnego wytłumaczenia?
Ps. pisałam tego posta dobre dwie godziny... gratulacje,  BeEm!
Bm.


25 komentarzy:

  1. Hah, nieźle :P Te petki z kolorami "oczo*ebnymi" (xD) mnie strasznie wkurzają. Nie zbieram ich , ale kocham te małe pyśki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka ;)Nie mogę się doczekać kolejnej ;)
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczojebki mnie wkurzjaą, cho łądny jest ten biały jork ^^ U mnie NN o końcu świata u lps ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka.
    Kolory są nawet ale nie dałabym za nie więcej niż 5/10

    Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się średnio podobają te nowe oczy, właściwie tylko oczy shih-tzu.

    Zapraszam do mnie, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super notka!Czekam na następną!

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem jedno....masakra x.x

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, July napisała o tym samym :3 Ale przypadek o.o

    ---
    No to Sru, na tamtym Lucky Day oczywiście zapomniałam Maila -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o.O" że co? Po napisaniu posta byłam u July i nie widziałam tego... no nic. Dziwne. Chyba nie zmieniła strefy czasowej na Polskę.

      BM

      Usuń
  9. niespodziankalps16 grudnia 2012 12:18

    Fajne. Rzeczywiście te oczy są głupie.....
    To straszne jak można tak niszczyć petki (xD)
    Koffam twój blog!
    Wejdź plisss na mój bo mam komentarze swoje i od przyjaciółki:
    lpspocket.blogujacy.pl
    (tylko nie blogujący tylko blogujacy)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest Littlest Pet Shop czy Littlest Alien Shop? Mam nadzieję, że nie zniszczą w ten sposób żadnego pająka...

    OdpowiedzUsuń
  11. gdyby nie te dziwaczne oczy to niektóre petki są naprawdę śliczne <3
    szczególnie paw,york i ta panda co tak dziwnie sobie stoi O.o co to głupie Hasbro jeszcze wymyśli... a co do tego końca świata to zaczynam się trochę denerwować jak o tym mówisz ._. ale to może dlatego że jestem głodna xD

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jeszcze do końca nie przeczytałam posta, ale koniec świata to chwyt marketingowy, ah i prawdziwi majowie nie słyszeli o końcu świata, a pozatym księża,koscioły mówią, że Bóg mówi,że jeszcze za wcześnie. Doba ide czytać ,potem napisze koma 2 raz, ale o tym końcu świata musialam napisac. xd Oni z ''konca swiata'' zarabiaja ,zarabiaja i to duzo kasy na takim czyms. Musialam napisac, bo potem by mi z glowy wylecialo.
    -Eleniss xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Wedlug mnie te LPS sa calkiem spoko te nutkie na czole sa takie ladne *U* xD
    -Eleniss T^T

    OdpowiedzUsuń
  14. Super notka. Zapraszam na mojego bloga o LPS. Jestem siostrą domi335. ZAPRASZAM! lps-i-zabawa

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podobają mi się te LPS, wolałam tamte normalne xdd. Podasz mi swoje GG? zapraszam na blogaaa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie będę komentować... Pastelofe petki z oczami patrzącymi się w sufit to już szczyt wszystkiego. Fuc. właśnie skomentowałam xDD

    OdpowiedzUsuń
  17. koniec
    świata,
    koniec
    szkoly!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. masz tego losowego misia >.< http://nicole-mysite.blogspot.com/search/label/Pets%20without%20number to jest bodajże 10. od góry ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. No ten koniec świata się nie sprawdził ,a ja już miałam brać łódkę i płynąć przez Wisłę :c Jest sobota ,a ja jeszcze żyję ,ale czytałam ,że dzisiaj też może być xd . UWAGA ! 21.12.2012 r. późnym popołudniem
    nadejdzie niezwykła ciemność zwana także przez ekspertów "NOCĄ" .
    Z pozdrowieniami NASA xDDD Miłego końca świata dzisiaj , jutro ,a szczególnie 2 stycznia kiedy to się wraca do szkoły i to dopiero koniec świata! Paczajta codziennie na godziny w kompie ,bo może być tak
    ,że właśnie nadejdzie ta tajemnicza "noc" xdd

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tą owcę i ona ma różowy nos a nie blady... -.-

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha LOL
    Wyglądają jak by się naćpały XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Bosh! Jak ja dawno tu nie byłam...
    Nawiązując do petków:
    Nie nawidzę ich!!!!
    Mam dwa z takimi oczami... kotka i kangura (żaden nie jest z tych :) ). Wygladają lepiej niż te (,bo nie są takie oczo*ebne). Jednego z nich nawet (bardzo) lubię O.O

    OdpowiedzUsuń
  23. oczo*eby z tych G3! G2 still in our hearts!

    OdpowiedzUsuń
  24. pppppppppppppppppp

    OdpowiedzUsuń