czwartek, 6 grudnia 2012

49.Mikołajki i lista życzeń i zachcianek księżniczki

Siemacie moi mikołajowie!

Na pewno dzisiaj macie wielkiego zaciesza, dostaliście wiele wiele wiele prezentów, od swoich rodziców, jak i na mikołajki klasowe (o ile mieliście). ^^" W końcu kto z nas nie lubi dostawać prezentów? Albo się nimi dzielić i je dawać? Zapewne do drugie wychodzi Wam gorzej, bo nie będę zgrywać aniołka i mówić np. "jak ja kocham kupować prezenty!" i wgl... Właściwie dawać je mogę, i kupować to też nie jest jakiś wielki problem, ale niekiedy go mam z dobraniem lub kupieniem czegoś oryginalnego albo czegoś "czego jeszcze nie było". xDD No nic i tak mam nadzieję, że dostaliście wiele fajnych prezentów i równie fajne i oryginalne udało Wam się wymyślić dla swoich przyjaciół i rodzinki(pl). ;)) Co dostaliście na mikołajki w szkole? Jam - dezodorant i żel pod prysznic - nawet nie byłabym taka zawiedziona, jakbym właśnie takiego dezodorantu nie miała. Ale doceniam chęci Anki, a tym bardziej to, że dała mi dużo słodyczy. Jag dla mnje bozgo! ;d

Co ja dostałam na mikołajki od rodziców? Na razie nic... w pracy dalej.
Teraz mi się nudzi więc zrobię listę moich marzonek.
Wiem, że w większości się nie spełnią, ale fajnie pomarzyćć.. :DD


Nwm, ile by takie mogły kosztować, chyba zależy
jaki sklep i model...
Hahahah. Chyba nie myśleliście, że to bd LPSowe marzonka? Niestety nie... Już nie kupuję ich, ale jak widać dalej je lubię i dla Was o nich piszę. Więc... chciałabym takie buty. Albo coś w ten deseń. W każdym bądź razie czerwone i sznurowane na zimę. Obojętnie jakie. To marzenie się raczej spełni, bo raczej ubrania kupują mi rodzice, tym bardziej, że mam kozaki z tamtego roku, a już ich za bardzo nie chcę...








ok.200zł
 Monsterki. <3333 Również czerwone. Hahahaha. xDD Takie słuchawki już chcę od dłuższego czasu .. obecnie mam 'małe' czarno-czerwone monstery ale nigdy nie zastąpią takich, nie dość, że dużych to jeszcze całych czerwonych. :DDDDD












Cena: ciężko powiedzieć
 Bullkowe pierdoły. xDDDDDDDD Co prawda już nie jestem takim BullcioManiakiem jak kiedyś... W sumie głównie lubiłam bullki przez lps, a teraz? Cóż, ale dalej mam do nich sentyment i pozostało mi coś takiego "TO JEST Z BULLKIEM! M U S Z Ę TO MIEĆ!"













Cóż? Skarbonki? xDDDD
W sumie od dłuższego czasu chcę taką świnię.


Teraz taka dla Was zapewne najnudniejsza część, chyba, że ktoś się zna.:D
Anna we krwiBłękitna miłośćCień wiatruCórka dymu i kościCzerwień RubinuDroga CieniaDziedzictwo. Tom 2Dziewczyna w czerwonej pelerynieGargulecGra o tronJa, diablicaKraina ChichówKrólewska krew. Wieża elfówLśnienieLas Zębów i RąkMetro 2033MiseryNevermore: CienieNie jestem seryjnym mordercąOgnistaOpowieści niesamowitePocałunek AniołaPoczekajkaWilczy bratWinterWojownicy. Na wolnościWyrzutkiKrólowa Zdrajców

To 1/3 pozycji jakie chcę.. :)
Jak widać idąc do księgarni ciężko nie znaleźć chociaż jednej książki z tych, jakie bym chciała, pod warunkiem, że bym dawała komuś całą listę, a szczerze mówiąc nie lubię się narzucać, więc nigdy nie proszę specjalnie o książki, chyba, że rodziców. :D

Co do dalszej listy prezentów i marzeń nie mogę wymyślić nic innego...



Chyba, że ktoś nauczy mnie robić większe i mniejsze cuda z włosów,
a od razu mówię, że niekiedy zrobienie dla mnie czegokolwiek z moją czupryną, co mi się spodoba, jest wyzwaniem.
Co dopiero jakbym miała sama takie cuda robić.

Pa!

Hepi krizdmaz
BeEm

32 komentarze:

  1. Czerwień Rubinu , to wspaniała książka ! Jestem w trakcie jej czytania i jest wspaniała ! :)) Ja również poluję na Annę we krwi ^^

    Zapraszam do mnie : wonderful-dreeam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W szkole dostałam kółko i krzyżyk na magnesy.
    W domu figurkę LPS'a (wersja 3G), 2 dizzy dancers (są takie swietne, że ciągle wyjątkowo się śmieje!), 6 kinder country i kinder jajo xDD

    - Petpoint (z innego laptopa)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Odpowiedziałam Ci na twój komć na http://miasto-lps.blogspot.com/ - czytaj! *-*

      Usuń
  3. Heh spoko ;) ja dostałam opaske i brelok - taka puchata... hmm.. fretka? chyba tak, trudno określic co to ;p no i słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna lista, ja nwm co chciałabym dostać ._. Zapraszam do mnie, mój blog opowiada o grze Transformice ^^ deferdenaa-transformice.blogspot.com

    Proszę o komentarze .3.
    ~Defii <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wiem nawet czy w szkole były Mikołajki i prezenty bo jestem chora :(. Fajny post! Skomasz mi wreszcie bloga? Nie narzucam się ale kiedyś komentowałaś :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Yay, tyle książek *.*
    Mam nadzieję, że w tych pozostałych 2/3 jest coś od Riordana, bo musie się znaleźć na liście tych... no wiesz xD
    A ja fryzur nigdy nie robię, chodzę w rozpuszczonych i tylko na wf związuje xd Nie lubię się czesać, za to moja kumpela wykazuje zaskakujące zainteresowanie moimi włosami i czasem nie mogę ich przez nią rozczesać :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na liście tych, no wiesz, co chcę mieć? Ofrzem! ^^
      Zbieram kasę na całą serię Riordana! Mam już jakieś 100zł, ale dalej mi trochę brakuje... Hahaha. :D Jak kupię całe dam ci zdjęcie z dedykiem z wszystkimi książkami, obiecujęęę.
      Ja też chodzę w rozpuszczonych, bo fryzur robić nie umiem, ale zawsze się zachwycam dziełami mojej takiej jednej koleżanki.. :D Pozdrowienia dla Magdy (i tak wiem, że tego nie przeczytasz droga Magdo G., bo skąd możesz wiedzieć o tym całym BM i blogu o lps, ale pozdrawiam. xDD)

      Jak to kiedyś powiedziała moja przyjaciółka, cytuję:
      ,,Za ten czas, co ja zrobię jakiegoś h*jowego warkocza, który rozleci się tylko, gdy będę chciała go zakończyć gumką do włosów, ona zrobi kłosa, wianek z włosów, dobierańca, kokardę i jeszcze to rozplecie i zaplecie od nowa" A do tego ten poker face i pisanie smsa. Haha. xD

      Dopraaa..
      naruszka. :D <33
      Niech żyje Percy

      Usuń
  7. Fajne rzeczy chcesz, zwłaszcza książki - ciekawe pozycje :)
    cute-collection-lps.blogspot.com -wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. My mieliśmy wycieczkę z okazji mikołajek, więc dostałam tylko marną czekoladę od pani.. A od rodziców same smakołyki :d . Ale próbuję ich aktualnie namówić, na petka, albo schleicha. U mnie w sklepie niedaleko zachowało się kilka petków z małymi... Elfów nie ma co mnie cieszy w sumie xd .

    OdpowiedzUsuń
  9. My mieliśmy wycieczkę z okazji mikołajek, więc dostałam tylko marną czekoladę od pani.. A od rodziców same smakołyki :d . Ale próbuję ich aktualnie namówić, na petka, albo schleicha. U mnie w sklepie niedaleko zachowało się kilka petków z małymi... Elfów nie ma co mnie cieszy w sumie xd .

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję ,że te marzonka się spełnią jak najszybciej! :)
    -Elencia

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak lubisz takie książki, to polecam ci "Assassin's Creed" (Wszystkie części zajebiste ;D)Ja bym całą księgarnie wykupiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjaciółka czytała, polecała.
      Jak znajdę czas, owszem, przeczytam.:DD
      Mam nadzieję, że będzie równie fajna jak wszystkie części gry (jak się ma brata to wszystko inaczej wygląda...xD)

      pozdr.<3

      Usuń
  12. Nie obrazisz się że też napisałam marzenia? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ty. To wcale chyba nie jest tak oryginalny pomysł.

      Usuń
  13. fajna notka, a może założysz bloga o swoim życiu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już miałam nieraz, ale jakoś nie zawsze wychodził...

      Usuń
  14. Dzięki za kom na moim blogu :) Przy okazji zapraszam, nowa notka: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/
    Te buty są extra, też chciałabym takie mieć, ale mama mówi, że niedawno dostałam nowe buty, a takie dostanę za rok :D

    My w szkole nie dajemy sobie prezentów na mikołajki, ale na boże narodzenie. Ale dostawaliśmy czekoladowe mikołaje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 'Córkę dymu i kości' i 'Annę we krwi' czytałam i jak dla mnie są świetne! 'Dziewczyna w czerwonej pelerynie'... Oglądałam taki film i też świetny :)

    Zapraszam do siebie:
    lps-gienio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale dużo książek!!! XDXDXD Chociaż Cię rozumiem ja też lubię sobie czasami poczytać. ;) A tak w ogóle to dobrze Cię rozumiem z tą świnką skarbonką też bym taką chciała. XDDDDDDD
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga:
    i-am-lps.blog.pl

    Tak, wiem kiepska nazwa no ale cóż....

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejka!!! Mam takie pytanko. Nie gniewasz się, że na moim blogu i-am-lps.blog.pl wstawiłam Twój filmik z youtube.pl sesia zdjęciowa "husky... o zmroku"?
    Proszę odpisz.

    angela-p.02

    OdpowiedzUsuń
  18. Monstery według mnie trochę za drogie :P
    Taa, moja lista książek jest takiej samej wielkości :D
    cheesecake-corner.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki że odpowiedziałaś, o trochę chyba za późno ale gratuluję Aishy i Mxerowi ;)

    angela-p.02

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy możesz mi pomóc??? Chciałabym usunąć mojego jednego bloga, ale nie wiem jak. Może Ty wiesz??? Jeśli tak to odpisz, bo ja codziennie wchodzę na twojego bloga.

    angela-p.02

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. projekt - > ustawienia - > inne - > usuń bloga

      Usuń
  21. Te bullkowe pierdoły są świetne.Sama bym takie chciała ;D


    TynnaHatter (znana przez LPS'o maniaków jako .Martynka. lub Malaga;*)

    OdpowiedzUsuń
  22. boty świnka i kokardy na włosach po prostu śliczne <33 nie wiem czy bym takie chciała,ale raczej fajne :D a co do książek to raczej gustuję w mangach i niewiele mówią mi te tytuły xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Heh ja na mikołajki nic nie dostałam ._." Ale na święta dostałam słuchafony fioletowe z philipsa i są wgl takie zaje i się z nimi nie rozstaje .3. A jeszcze jakbyś chciała poczytać romansidło czyli poznanie i miłość przez internet to polecam książkę "Piosenki dla Pauli" na serio zaje książka, na święta też dostałam jej.druga część czyli "Czy wiesz że cię kocham?" No i ogółem super zaje.
    Xd

    Jeszcze jakbyś chciała poznać zaje grę na internecie to zapraszam na mojego bloga: deferdenaa-transformice.blogspot.com

    I
    Pamietnik-deferdenyy.blogspot.com

    Jbc to mam szlaban dlatego nie jestem zalogowana na swoje blogowe konto xD
    Ok to pozdro i mam nadzieje xd dołączysz do Transformice.com! :D
    Def ~~

    OdpowiedzUsuń
  24. ...Kup mi te wszystkie książki XD !!!

    OdpowiedzUsuń