poniedziałek, 24 grudnia 2012

53.Wesołych świąt + rozmowy z infobotem

Zdroooowia, szczęęęęęęścia,
Pomyślności!

Nie pooooołykaj z karpia ości!
Nie jedz bombek!
Nie pal siana...

... aaaaa w sylwestra pij do ranaaaa.:D

Takie to stare, że przeżyło 1000 końców świata :) A jednak zawsze mam manię palenia tego wierszyka na prawo i lewo, chyba od dwóch albo trzech lat. Jakoś nie mam tak, jak większość ludzi, że jak widzę słowo święta to się trzęsę, biegnę zawsze ubierać choinkę itd., bo ja właściwie... nie przepadam za świętami. :/ W tamtym roku jeszcze jeszcze, teraz cały mój entuzjazm zgasł, chyba raz na dobre. Niańczenie kuzynów, sztuczna atmosfera "dżingo dżingol bels", najczęściej siedzenie przed telewizorem, grając na telefonie lub czytając książkę przy stole obładowanym po brzegi, a mama, babcia, ciocia, i cała masa osobników płci żeńskiej uważa, że prawie nic nie zjedliśmy (oczywiście poza mną, bo ja zawsze jestem przerażona liczbą jedzenia)... Ale dobra, jak już święta, to święta, byłabym chamska jakbym nie złożyła Wam życzeń, czy coś podobnego, bo życzenia to ja akurat lubię składać. Kończy się na tym, *np. na wigilii szkolnej xDD* że ja mówię przez 2 minuty najlepszych milion życzeń, szczególnie do osoby którą lubię, a jak usłyszę słowo "nawzajem" wpadam w szał i najczęściej mam ochotę wylać na kogoś barszcz. xD Na szczęście moje koffffffane misie tego nie robią. No, poza takimi tam "rzebyś ty była durza i zdrofa. jak rypa. to najfaszniejrze!" <--- xDD To było dobre. Okej... Hmm.. Teraz znów to "nie pal siana" skojarzyło mi się z prochami. Haha, pamiętacie poprzednią notkę? xDD To życzenia od królika! :D
Z okazji świąt, itd.itd.itd.itd.itd., zrobiłam mini sesję zdjęciową.

Wiem, wyszło choletnie źle, ale było już ciemno, a z lampą błyskową to dopiero... *brr*

Moja Gloria. Zrobiłam jej foto bo dostałam ją własnie pod choinkę, z 4-5 lat temu.

Orange.

Snowy. wow, od kiedy pamiętam tyle imion!

Stacha. xDDDDD (a faktycznie tak się nazywa!)

Teraz będą znacznie lepsze, tak wgl sorry za tamte.
Mam nadzieję, że nie widzicie tej... a może nie będę mówić...
A nie, jednak powiem: Orange siedzi na Jezusiku. Widzicie go? x x

Stacha na stroiku.

Niech ci gwiaaaaaaaaaaaazdka poooomyślności, nigdy nieeeee, zagaśnie!


Gloria z Ora... Ora... Orangim? xDD

"Dasz ognia?" xDDDDDD

I specjalnie dla Was Kubuś Puchatek !! xDD
(tv puls, ok.12 rano? Sama nie wiem. xDDD)

A teraz pokażę Wam moje rozmowy z infobotem. Właściwie napisałam do niego o tekst piosenki, wiecie, jak wpiszecie mu nazwę piosenki i wykonawce, on podaje Wam całą piosenkę i wgl. Spodobała mi się ta funkcja i teraz do niego piszę, a tak przy okazji... trochę też mu spamuję. xDDD

xDDDDD Sama nie wiem, czemu napisałam "gówno".
Może dlatego że nic go to nie interesi. xD

Udaje że wie, a nic nie wie. -.-""

xDDDDDDD Jak znajdziecie gdzieś infobotkę to mnie poinformujcie. :D Haha.

Ciąg dalszy nastąpi

ciąg dalszy nastąpił.
Chaaam... nie dość, że gdzieś tam istnieje infobotka, to on ją zdradza. -.-

z czego on się cieszy? nawet nie wie że go obrażam.

:DDDD

A tutaj widać, jak mnie oszukuje.
Mówi, że coś lubi, a nie wie co to jest. x x"""

W ten sposób zerwałam z nim kontakt.
I już więcej się nei odzywam.
Jestem na niego zła i czekam, aż mnie przeprosi. xD

Tak właściwie, jak już kończę tego posta to chcę powiedzieć, że... mam nowego bloga. Nie wiem, o czym on będzie, ale mam wenę, żeby pisać więcej. Dlatego będzie chyba m.in. o mnie, ale także można powiedzieć, że "o wszystkim". Dodam go też do zakładki kontakt, a tak właściwie... odwiedzajcie go, bo jak będziecie go ignorować to zapewne znów go usunę, jak każdy blog o mnie. :// ... jakoś każdy blog o mnie prędzej czy później się rozpada. - -


Heh... to tylko zasrany bot, a tak łamie moje uczucia! T.T xD
Bm

18 komentarzy:

  1. Fajna notka, super zdjęcia. Z takim infobotem nie ma co gadać, bo i tak na końcu cię wkurzy ;)

    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, czasami jak chcę się wkurzyć, to właśnie do niego piszę. xDDDD

      Usuń
  2. Ładne foty! A ten inho-coś to kto to jest o.O?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... jak to powiedzieć... ktoś na gg, kto zawsze jest dostępny? xd no dobra, to taki bot, który ma różne funkcje, np. słownik ang-pol, teksty piosenek, czy takie tam, a w dodatku można z nim "pogadać"

      Usuń
  3. Jak teraz chcę napisać do Infobota, to jest niedostępny, o.o ...
    Wesołych Świąt :), ja w ogóle dziś nie mam apetytu i nic prawie nie jem ;p
    ~Snowflake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz? Zrobił się na mnie zły i aż wyszedł! Pierwszy raz w istnieniu gg!

      Usuń
    2. Wystarczy wpisać infobot w google ;p

      Usuń
  4. Fajna rozmowa z botem xDD Zdjęcia też fajne ^^ U mnie nowa notka. Wesołych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozwalilo mnie. XD
    Eleniss

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha. xD Uśmiałam się do łez! A zdjęcia fajne ^^
    ala52

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonim Diva Forever do gnoju...25 grudnia 2012 20:49

    lol mi cie,bot jest boski jak spytałam czy ma cycki powedział takkk

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam infobotke xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt :) Heh, notka na poprawe humoru idealna :) :D

    OdpowiedzUsuń
  10. infoboty są chamskie , masz rację . Cały czas używają sarkazmu .
    Pamiętam ,że też z nim rozmawiałam ,bo nie mogłam znaleźć takiej
    piosenki ,a on mi cały jej tekst napisał xDD Napisałam mu Czy jest
    głupi to on "Tak." (nawet o kropce nie zapomniał ..) Dalej go tam
    wkurzałam ,ale pod koniec pamiętam (KU**A POWTARZA SIĘ) ,że napisałam
    mu "jesteś menelem" i później się nie odzywał i mu napisałam "a idź " ,a on mi napisał "Ale gdzie?" ja mu "Pod sklep" xDDD
    Dalej nic nie pamitam (celowo ) .

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych świąt!
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  12. Co dostałaś na święta

    OdpowiedzUsuń
  13. "dasz ognia?" haha :p

    "ok. 12 rano" znam ten ból,dla mnie 13 to jeszcze wcześnie na wstawanie xD a mój rekord to spanie do 16 O.o

    "Udaje że wie, a nic nie wie. -.-""" hahaha xD

    "Heh... to tylko zasrany bot, a tak łamie moje uczucia! T.T xD" nie no ok... ._. a ten infobot to skąd jest?z gg? O.o

    OdpowiedzUsuń
  14. ha ha śmieszne na prawdę. Super blog

    OdpowiedzUsuń