poniedziałek, 3 grudnia 2012

48.Nowy wygląd - generalna próba :D

Siemacie! :D
Próba generalka nowego wyglądu.
Jak się prezentuje? Piszcie! Coś dodać, zmienić...?
Mam nadzieję, że podoba Wam się nowa playlista, trzy świąteczne piosenki, najładniejsze i najfajniejsze jakie znam, o świętach rzecz jasna. Wybaczcie, że na grudzień i kawałek stycznie musicie się rozstać z punkrockiem i rockiem alternatywnym. :CC Przykro mi! Ale dobra, przecież nie będziecie płakać... xDD Tzn. chyba. Omg, ile mam teraz sprawdzianów i innych takich w szkole... :// Ale daję radę. Jak dobrze pójdzie w mikołaja piszę nową notkę. Okej, sama nie wiem, czy będę tą usuwać, ale... proszę, piszcie swoje opinie na temat wyglądu! A no, i w poprzedniej cz.3 ZagrożeniaAntyLPSowego - teraz Kronik Cienia, więc Ci co nie widzieli - serdecznie zapraszam. C: Szczególnie dlatego, że z tego co piszcie Wam się podoba, a ja normalnie pękam z radości. Rzecz jasna nie musi wszystkim, więc wyraź swoją opinię... ;))))

Przy okazyji:
W mikołajki nowa notatka, właźcie. :)

Christmas time!...
Bm

25 komentarzy:

  1. Wygląd jest świetny ^^ Ja również zmieniłam wygląd mojego, ale już zostawię mój na trochę... ^^
    Szczerze mówiąc, to ten wygląd najbardziej mi się podoba z tych które do tej pory widziałam na tym blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, cudnie <3 Też niedawno zmieniałam :> U mnie nn

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy wygląd jest super ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie ;D.
    Kroniki Cienia są boskie,chociaż nie wiem czy to dobre określenie do takiej tajemniczej opowieści ;).

    TynnaHatter,dawniej Malaga ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie,ale możesz dodać jeszcze jakieś świąteczne gif'y albo obrazki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym w tym wyglądzie nic nie zmieniała ^^ świetny wystrój ^^
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wystrój bloga ^^ Nie moge się doczekać następnej notki :D
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie przeczytałam tej notki, ale wygląd powala i jest fajna świąteczna piosenka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd jest zajefajny <3 . Piosenki też fajne :3 . Masz fajne pomysły na wygląd bloga ^^
    I myszka - super <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie ;o
    Lucky Day (No To Sru :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. Zatkało mnie, pozytywnie oczywiście :D (U mnie nn o kakałku ;o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest świetnie! Uwielbiam zimowe wystroje bloga, bo zazwyczaj mają niebieską kolorystykę. :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam wdzięczna, gdybyś mi podała tytuł tej pierwszej piosenki ;P Oczywiście znam, ale nie orientuje się w tytule.
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wygląd, taki Świętowy ( lool jakie słowo ) xd
    znaczy zimowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie! <3 Przeszłaś samą siebie. Czekam na notkę mikołajkową. ^^
    ala52

    OdpowiedzUsuń
  16. Y, wiem! xD Zmień favikonę na zimową, bo nadal świeci pomarańczowym kolorem ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wygląd :)
    Wiesz, że mam identycznego pieska takiego jak ty, tego co jest na nagłówku? Śliczne :)
    Zapraszam na mój blog: http://littlestpetshopcool.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Heh, jak mi się bd chciało to sobie posłucham z YT :P No i jeszcze raz przperaszam za to co kiedyś mówiłam , ale nie chciałam Cię obrazić a The Offspring nie jest aż taki zły. Fajny bulldog , zazdroszczę. x3 Ja na Mikołajki dostałam elfy i trojaczki niedźwiadki. Pozdro.

    -Eleniss

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest wspaniale!!! Uwielbiam czytać Twojego bloga. ;) O, przy okazji...
    fajnie by było gdybyś kolorek bloga (ale nie tła oczywiście) zmieniła na taki trochę bardziej żywszy jak w tle, bo jest taki trochę wyblakły albo mi się tylko zdaje XD

    OdpowiedzUsuń