wtorek, 18 grudnia 2012

52.Wigilia LPS

No witam.
Jakoś nie mogę wymyślić bardziej ogarniętego tytułu posta.. hmm.. nie mam dzisiaj ochoty na wyznania miłosne, ani życiowe, więc będę lecieć od razu z tym kokosem, ale i tak po drodze na pewno będę się żalić lub jarać życiem prywatnym. A teraz walę Wam smuty, no, oczywiście. W sumie (o ile was to interesuje;d) u mnie ok, z małymi wyjątkami, ale właściwie ja najczęściej mówię ok, zamiast "REWELACJA!!!!!!!!!! balbalabaabalaa" czy "do kitu ale nie powiem ci o co chodzi". Więc... hmm... dzisiaj walnę etykietkę: neutral, mów do mnie tylko wtedy, jak musisz.:)) Omg, dzisiaj zdałam sobie właśnie sprawę, że za niedługo wigilia, a ja nawet do tej pory nie dostałam żadnego prezentu na mikołajki. Life. Life is brutal. Life is brutal and full of zasadzkas and czasami kopas w dupas. I love it.<3

Wigilijia. :D

Tutaj pierwsze zdjęcie z naszej wigiliji. Od razu przepraszam, że za stół posłużył mi słownik od angielskiego (a raczej powinnam panią wychowawczynię.:c), ale tak wyszło, że miałam go pod ręką, a nadawał się wielkością.

Może opiszę potrawy?
- Landryny z biedronki (tzn nie wiem skąd, ale chyba)
- gumy do ŻYCIA, orbit
- michałki białe 
- nestea (to coś w zatyczce od kleju)
- kawałki bimber nespodzianki
- kawałki czekolady fetel
- słownik do angielskiego ;d

Oczywiście, żeby nie było, nie wypiłam potem tej nestiii, ale ją wylałam. Kto by pił z zatyczki od kleju? W sumie nie wiedziałam do czego nalać, a stwierdziłam, że mama by na mnie dziwnie paczyła jakbym wzięła kieliszek do wódki.

Tutaj od góry, jakby ktoś mi nie wierzył i miał zamiar się o to kłócić. (xD)

Stół z boku, widzimy kota który się odsuwa od stołu i pancernika Lucy (ale teraz jakoś traktuję go jako chłopaka), któy prawie pożera wszystko wzrokiem. Sorry, zapomniałam jak ten mój kot się nazywa, pamięta ktoś...?

Na cholerę to zdjęcie, ale ok. xDD


To na prawdę słownik. Prawdziwwwwwyyyy!

Jednak ten kot się zdecydował coś zjeść, mimo, że Lucy je tym swoim wielkim nochalem i nie zbyt smacznie to wygląda. Trzeba się poświęcić, w końcu kocinka siadła w miejscu dla gościa, no ale jak przyszedł ten pancernik na haju to co można zrobić..?

Łyka drinka, a świnka morska paczy z boku, bo mają tylko jeden, a on już zdecydowanie wypił za dużo. Coś mi się wydaje, że po prostu chce z Lucy zagrać w jakąś fajną grę, a niestety tylko po pijaku można się dobrze bawić. (Poooooooolska, biało czeeeeerwooo...ni)

xDDDDD Wciąga póki wszyscy paczą na jedzenie i nie widzą co robi.

A jednak się kapnęli! Nieee! Nie zabierajcie mu prochów!... czekaj. To tylko czekolada. A no, faktycznie... ej no, mogłam na potrzeby tej sesji kupić oranżadę. :CCC

Tutaj ten kot... yy... czek, jak jej było...?... Maliniusia (wymyślane na poczekaniu) testuje jedzenie, zanim je zje foka, ponieważ szkoda takiej ładnej foki. xd

Szpic robi zdjęcie z cukierkami w kolorach reggae'owsko-rasistowskich. 

Foka też chce, bo kot tak testuje, że już połowy żarcia nie ma.

Teraz tukan musi testować. ://

Co zrobili z królikiem!??!?!?!?!


A teraz ja wracająca ze szkoły. xDDDDDDDD

A TAK DZISIAJ BYŁO W WARSZAWIE!!!!!!!!

Nie no, od dzisiaj to  mój ulubiony gif! Będę go dawać codziennie!!!!(1szy)
Bm

25 komentarzy:

  1. Koteknie miał na imię Malinka tylko Sweety ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia zrobiłaś. Twoja pani od angielskiego raczej nie czyta tego bloga ;) Moje petki będą miały Wigilię wtedy kiedy ja. Postawię im "stół" w naszej sypialni u babci, do której wyjeżdam z rodziną na święta.
    ---------------------------------------------------Zapraszam na mojego bloga. Adres:
    pajakowa-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka, coś wcześnie u ciebie ta wigilia ;) U mnie będzie dopiero w poniedziałek.

    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła felietonistka się z Ciebie robi xD
    To jest wigilia klasowa? Wiesz, oranżada nie potrzebna, LPSy zadowolą się nawet startą gumką do zmazywania xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka :)
    Merry Christmas ! ; ) v.v
    ^.^
    Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wigilia i supcio gify (giry xD) :)
    Pozdro,
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna notka. Ja to bym nawet z zatyczki wypiła XDD Lol, dziwna jestem. A, no i to:

    "Łyka drinka, a świnka morska paczy z boku,"

    u mnie w klasie od razu przerobiliby to na "paczy, zboku, paczy!" xDD Mam dziwnych koleegów xd

    Zapraszam do mnie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. super Wigilia,to ja Katie tylko zapomnialam dac nicku,niestety nie kometuje Twojego bloga tak jak kiedys,bo zajmuje się teraz swoim,jeśli mozesz zajrzyj:weronikalps@pinger.pl.Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha! xD Rozbawiłaś mnie tymi gifami. Wgl notka strasznie śmieszna. :D Ja tam lps'om nie robię wigilii, za leniwa jestem. xD
    ala52

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej właśnie założyłam GG, napisz! 45672482 Zapraszam na bloga: angel-of-fun.blogspot.com :))
    ~Amour

    OdpowiedzUsuń
  11. Wigilia! <3 Super! I czy ten słownik się nie pobrudził? A i notka ogólnie super. :3 Najlepsze z tym królikiem ,który ma ''narkotyki'' xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, raczej nie, od landryn ani gum do żucia nie powinien się ufajdać. xd

      Usuń
  12. Heh, chyba też zrobię Wigilię moim LPS :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Foka też chce, bo kot tak testuje, że już połowy żarcia nie ma."
    Ten tekst mnie rozwalił XDD
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na zabawę, tylko napisałaś "na prawdę" zamiast "naprawdę". Słownik będzie miał focha ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, często piszę to na odwrót, więc już przestałam z tym walczyć.

      Usuń
  15. Ostatnie dwa zdjęcia mnie rozwaliły XD
    W ciekawy sposób wracasz ze szkoły :D PS: Ładna brokatowa foczka ^^
    ---
    Zapraszam :) --> http://katelps-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. "kawałki bimber nespodzianki" ? Bimber niespodzanka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. "kawałki bimber nespodzianki"? Bimber niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super fotki, fantastyczny blog!
    -------------------------
    Zapraszam do mnie:
    monsterkilpscudnekolekcje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. A co ty dostaniesz na gwiazdkę ? (czyli dziś xD ) Bo ja monster high frankie stein (tą co ma jako avek monsterka), pamiętnik i jeszcze (dostałam już od wujka lps'a dzień wcześniej) coś od cioci dostane Pozdro ! I zapraszam na - panfu-i-lps-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nie przesadziłaś z tym gangnam style? O.o

    Trochę spóźnione ale co tam

    Wszystkiego najlepszego i szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń