piątek, 12 lipca 2013

80.G3 vs. G2 - które bardziej przypominają zwierzęta?

Hej.
Sorry za sporą nieobecność, sama nie za bardzo wiedziałam, o czym mam pisać. Jak macie jakieś pomysły, to proszę mi podawać. Czułam taki zamęt w głowie, że wyczerpałam wszystkie tematy, ale nareszcie wymyśliłam coś godnego uwagi, co Was zapewne zaciekawi. Narzekamy na g3, narzekamy, więc... dalej narzekajmy! Zastanawialiście się kiedyś, na ile przypominają współczesne zwierzęta? Jeszcze porównamy z g2. :)


LISY
 g2

 g3

 lisek

Czy wgl pomyślelibyście, że ten "lis" g3, to wgl lis? Ja na początku pomyślałam, że to z jakiejś bożej łaski wilk, który uciekł z krainy ciasteczek i wiecznej tęczy, ale gdy zobaczyłam lisa się przeraziłam. o.o wgl nie wygląda... taki cukierkowy... no i te uszy ma zdecydowanie zbyt blisko. nieco przypominają mi królicze, nie wiem dlaczego. xd jedyne co mi się trochę podoba, to ogon. W miarę podobny. A o g2 nie mówię... wiadomo, ma duże oczy, jak to lps, ale ogólnie bardzo przypomina lisa.
stopień podobieństwa:
g2 - 10/10
g3 - 3/10

YORKI
 g2
 g3
 york

Tutaj chyba nie bd musiała dużo mówić... Chyba widać, co bardziej podobne. Ten york g3 wgl nie wygl. jak york. x.x nie macie takiego samego zdania jak ja? Ja myślałam, że to jakiś wystrzyżony pudel, który trochę przypomina jakąś fretkę. Po wyrazie pyska. (wiem dziwnie to brzmi xD).
stopień podobieństwa:
g2 - 10/10
g3 - 1/10


PINGWINY
 g2
 g3
 pingwiny

No cóż. Tu też niby spodziewacie się, że będę napieprzać, że nie podobny itd. ale ten akurat pingwin g3 nawet mi się podoba. ;3 co prawda taki wgl  nie przypominający pingwina, ale chyba każdy kto na niego popatrzy, wie jakie to zwierze. No i ma ciekawe dodatki. Nie jest tak źle jak w przypadku poprzednich.
g2 - 10/10
g3 - 6/10


PAWIE
 g2
g3
 paw

Tutaj chyba nikt nie ma wątpliwości, że na obydwu przedstawione są pawie. Ten g3 nawet mi się podoba. Bo ten g2 w porównaniu do g3 mniej (ale nie jest brzydki ogólnie), bo ma zbyt mały ogon jak na pawia. Więc ten nowszy ma jakiś tam swój urok, i wg mnie jest gut. ;33
g2 - 6/10 (znaczy widać, że to paw, ale ma mały ogon strasznie)
g3 - 9/10

PANCERNIKI
 g2
 g3
 pancernik

Tu ciężko mówić o podobieństwie do zwierzęcia, no bo wiadomo jak wygl pancerniki, poza tym wkleiłam Wam zdjęcie. xDD No ale pomyślelibyście że ten g3, tu przedstawiony, to rasowy pancernik? Bo ja w życiu. Znów myślałam, że to królik, z jakimś dziwnym.. ee... pancerzem? domem na plecach xd? A tu pancernik. No nic.. na pewno g2 dużo bardziej podobny
g2 - 9/10
g3 - 2/10

MYSZKI
 g2
 g3
 mysz

Jakoś lubię myszki. ;3 są takie słitaśne. Cóż, tutaj na pewno każdy widząc tego g3 stwierdziłby, że to mysz, no bo po tych uszach, ząbkach i wgl. Dziwne że stoi na dwóch nogach, ale to nie istotne.. Natomiast mysz g2, z daleka widać, że to myszka. :33333
g2 - 10/10
g3 - 8/10 (wygl jak wygl, ale widać że to mysz)


ŚWINKI
 g2
 g3
 świnka

Oh ah ulubione zwierzątka mojej przyjaciółki. xDD Chyba o tym nie mówiłam. Mniejsza. Tutaj, widząc g3 chyba tylko po kolorze i (może trochę) po uszach można poznać że to świnka. Ogólnie to wygląda dziwnie, ma taką wielką kwadratową głowę i wgl...
g2 - 10/10
g3 - 5/10 (no bo trochę widać, że to świnka. tak pół na pół)


KOTKI
g2. przykładowo dałam ten model persa
 g3 przykładowo taki, jakby tabby
*no zdj kota chyba nie musicie mieć? xD*

Em... no tutaj bez wątpienia widać, co jest kotem. Oby dwa! xD Wg mnie te koty g3 jeszcze nie są takie złe. No wiecie, jak np. lisy... pancerniki... a staram się oceniać raczej sprawiedliwie. ;3 a po drugie: chyba każdy z was widzi, że to koty? więc nie ma o czym dyskutować.
g2 - 10/10
g3 - 10/10


KOTKI SHORTHAIR
g2
g3

*no nie bd dawać zdj kota xDDD*
No widzicie to co ja...? Ja bym w życiu nie wpadła, że to coś, z g3 to kot shorthair... Wgl nie podobny. Ja na początku myślałam, że to husky.. taki jakiś dziwny. no i ta grzywa na głownie, po co mu to wgl? Tutaj podobieństwa do kota, to już nie widzę żadnego. A jak chodzi o g2 - kocham te koty.<333
g2 - 10/10 <3
g3 - 0/10. No musiałam dać zero...


KRABY
 g2
 g3
 krab
 krab xd

Tak szczerze, nie za bardzo lubię te kraby g2. Za to te g3 mnie po prostu rozwalają. xDDD Są tak fajnie uśmiechnięte, mają takie fajne szczypce i wgl.<33 Ten akurat jest zielony, taki morski, ale jest jeszcze fajny taki pomarańczowy. Mniejsza. Oby dwa chyba przypominają kraba, co nie? ;3
g2 - 10/10
g3 - 11/10 +punkt za ten jego rozwalający uśmiech xDD


PSY BEAGLE
g2 *jak wpisuję beagle lps, pierwszy z góry Roger! xDD Hahaha*
 g3
 beagle

Heh, tutaj to żaden nie przypomina beagla. xDD No niby g2 bardziej, ale ma zdecydowanie zbyt długie uszy i wgl. Kiedyś, gdy jeszcze nie wiedziałam, że Roger to beagle, cały czas sądziłam, że to basset. Heh. xDD No więc, żaden nie podobny.. Tym bardziej g3. Widać, że to pies, ale ja obstawiałam, że to jack russel. -.- Z kształtu nawet podobny, ale z kolorów to już wgl..
g2 - 7/10 xD.. sorry Row.
g3 - 5/10 no bo ten kształt podobny



To by było na tyle oceniania. Jak sądzicie?
Które Wam bardziej przypominają prawdziwe zwierzęta?


BM

26 komentarzy:

  1. Ja myślałam, że ten "shorthair" g3 to collie. Poza tym, moja koleżanka ma colliego g3 i jest bardzo podobny do tego, tylko nie ma czupryny i ma inny ogon. A, i jeszcze coś. Porównywałaś ze sobą zupełnie inne rodzaje krabów: tęczowego i pustelnika:)
    Poza tym chciałam powiedzieć(a raczej napisać XD)że SUPER FAJNA EXTRA notka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko XD Niektóre G3 są bardzo nie podobne do zwierząt XD Za to mnie urzekł paw. Ma piękny , wielki ogon ;3


    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze że mamy podobne opinię. Boje sie tej świni ! xD A ten Beagel g3 rozdała mi system. Jeszt szwetasny ~MartaLps

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie G3 są do niczego podobne. Tylko G2 mniej więcej wyglądają jak zwierzęta. Z tego wszystkiego, tylko krab G3 mi się podoba.
    -----
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, mi też krab. xD Rozwala system. Ten jego uśmieszek<3

      Bm c;

      Usuń
  5. Powiem szczerze... Fajny temat wybrałaś. Interesujący.
    Z tych co oceniłaś najbardziej podobne są chyba shorty (wg. mnie). A krabik G3 jest fufny. *smile*

    OdpowiedzUsuń
  6. Te G3 są mniej lubiane i są patyczakami bo spaniele jako chudzielce to obgryziane ,,parufki" .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na notkę.
    A co do tego kota z G2, to kiedyś myślałam, że to pies ._.
    Świnia najgorsza.
    Świnia. Na świnkę z G2 mówię świnka :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam , że istnieje coś tak okrutnego jak lis w G3 xD Fajna notka i czekam na następną ;D

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  9. To g3 jest do d..py, boję się jak bedzie wyglądać g4. Ale pomyślmy: my, z g2 mówimy źle o g3, a ci z g1 mówili, że g2 jest beznadziejne.
    Nie no, fajny temat. Spoko notka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może G4 będą mieć małe łby i giga tułów? Takich bym się bała. O.O

      Usuń
  10. 1.brązowy lis10/10. rózowy lis2/10. 2.york g2.8/10.york g3.9/10.bo też są takie yorki na dole ci podam link 3.pingwin g2.9/10.pingwin g3.4/10. 4.paw g2.7/10. paw g3.10/10. 5.pancernik g2.10/10. pancernik g3.2/10. 6.mysz g2.8/10. g3.7/10 7.świnka g2.8/10. g3.6/10. 8.g2. 4/10. g3.9/10. 9.g2.10/10 g3.3/10 10.krab g2.8/10 krab g3.9/10 11.bigl g2.6/10 bigl g3.6/10.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy wiecie, co to znaczy: KOT?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koci Ośrodek Terapeutyczny.~MartaLps

      Usuń
  12. ach dawno nie robiłaś notki :P tak mi się bez nich nudzi

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie bardziej podobne do prawdziwych zwierząt są g3 ale mimo to bardziej podobają mi się g2 może to dlatego że się na nich wychowałam.:)Jeśli chcecie wpadnijcie do mnie na bloga http://lpsmaj.blogspot.com/ Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć! Jestem nowa na blogu. Moim zdaniem niektóre LPS G3 są kompletnie do kitu! Ja myślałam, że Shorthairy G3 to collie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Myszki są słodkie ;3 . Ale ten kot ;-; , o boże . Straszny xd !

    OdpowiedzUsuń
  16. Te dwa koty to ja mam, i lubię lps g3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta świnia... Myślałam że to gruby różowy pinczerek ze zmniejszonymi uszami i dziwnym ryjem. xDDD
    Zresztą dzisiaj to Hasbro już tyle pomieszało, że nie zdziwiłabym się nawet gdyby zrobiło blythe - mutanta...
    Zapraszam do mnie na
    lpsizwierzaki.blogspot.com
    applebloom

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten shorthair g3 do bani!!! Po co w ogóle wymyślili tę g3? Moim zdaniem jest najsłabsza ze wszystkich serii lps.

    OdpowiedzUsuń
  19. badziew.... wracajcie nasze g2!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten ,,shorthair" G3 rusza pyskiem i miałczy. Ale do kota wcale nie podobny!!

    OdpowiedzUsuń
  21. lol G3 są beznadziejne

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta świnka z g3 jest według mnie wyciągnięta z minecrafta

    OdpowiedzUsuń