poniedziałek, 5 sierpnia 2013

81.Nowy LPS - Collie z "otwartym pyskiem"!

Hejooo.
Przepraszam za długą nieobecność, itede itepe. Nie wiedziałam za bardzo o czym mam pisać, poza tym są wakacje i wgl. Teraz znalazłam fajny temat, mianowicie mam nowego LPSa! :333 Mam nowego lpsa. c; nie mogłam się powstrzymać i go sobie kupiłam. Kolejny collie do kolekcji<3. Tym razem ten z otwartym pyszczkiem, z pokazu talentów. Raczej powinniście go kojarzyć, ale że jest bardzo stary to może wkleję zdjęcie zestawu.

(źródło: aukcja allegro przeniesiona do archiwum ;-;)

A więc to jest ten zestaw...:D Niestety nie posiadam całego.. Chociaż podoba mi się tak sobie, bo mało się w tym domku robi to kiedyś bardzo chciałam go mieć. xd Teraz już mniej, no bo po co mi jakieś domki, skoro już dawno się nie bawię LPS - logika. A propo fajne te figurki na tym zdjęciu co dodałaaam.

Well? Może jakieś zdjęcie mojego collie?

Szarik: ZAMIAST SIĘ TAK GAPIĆ MOŻE GO ZABIERZESZ?! o.o
Speedy: Szalusiu baw się ze mną! :33

Aaa eee.. mało o nim powiedziałam.
Ogólnie ten collie ma na imię Speedy. Mam już petka o tym imieniu ale go nie używam, a jak już to rzadko, więc stwierdziłam, że może mieć tak na imię, bo jakoś mi tak pasuje... xd. Speedy ma 6 latek (:3) i jest młodszym bratem Szarika! xDD Wiem, pewnie się tego nie spodziewaliście. Cóż, strasznie go teraz wkurza tak samo jak innych - dlaczego? .. Cóż, zdrabnia wszystkim, nawet tym najstarszym. :/ 
np.
Speedy: Dlaczego Logelek jest zuy...? :c
Row: -.-" zabierzcie go stąd.

xDDD. Cóż. Nie mam co więcej o nim opowiadać.. 
Za niedługo planuję post z sesją letnią. :3 Co Wy na to?
JEJEJEJEJEJ JEJEJEJEJEJEJE
NOWEGO KOLJEGO MAM.

BM

10 komentarzy:

  1. Gratuluję pięknego collie! A co do sesji to nie mam nic przeciwko. :)
    PS. Ja Speedy'emu bym dała ok. 20 lat. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokój ;-; Z tym uśmiechem co mówi "auuuu auuu baw się ze mną plyssssss :3"

      Usuń
  2. Sesja ;D Hmmm. Nie mogę się doczekać. Ten Collie jest super! Według mnie dobrze wybrałaś wiek. Wygląda jak pragnący zabawy szczeniaczek :)



    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ty nadal nie wiesz czemu on ten pysk ma otwarty... :33

    OdpowiedzUsuń
  4. super super. Biedny szarik i row. Ale z wiekiem super trafiłas. Nie moge sie juz doczekać sesji ;-) MartaLps

    OdpowiedzUsuń
  5. Collie z otwartym pyskiem - cudo <3 Co do tego zdjęcia z Szarikiem... Ekhm, ja i moje skojarzenia xD Czekam na sesję.
    -----
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww. Witaj w clubie już sporej grupki osób. xDD...

      Usuń