czwartek, 15 sierpnia 2013

83.Spotkanie z TheLondonLPS

Siemaaa. c;
Dzisiaj spotykam się z TheLondonLPS. xd A właściwie będziemy się widzieć codziennie przez najbliższe 3 dni. xDDD Zapewne znacie ją z kanału na yt, a może pamiętacie jeszcze ze starego bloga. Zawsze chciałyśmy się spotkać i od dawna już próbujemy, ale nareszcie się udało. :> Dzisiaj popołudniu pierwsze spotkanie w rl. <33

Piszę ten post, bo pozbędę się aż 7 moich LPSów, które idą na zamianę z Longon (takie zdrobnienie ;-;). Jest w tym moja kochana piękna lisiczka Shaylen o której niegdyś marzyłam, biały koń Basia, jeden z moich pierwszych LPSów, Bartuś Cardigan (corgi) który kiedyś miał tu o sobie opowiadania xD, Kotka shorthair która zawsze robiła w moim LPSLandzie za różową panterę, Charcica Czika (o niej nie ma co napisać xD. Boże: Charcica o.O), Niebieski koń który zawsze był u mnie downem bo ma zeza (xDDDD) i na końcu kotka shorthair którą dostałam w gratisie gdy kupiłam LPSy na allegro. Boże, jak teraz to napisałam, to wygląda jakby każdy z moich LPSów miał jakąś historię i chyba... faktycznie tak jest o.O

Nie ważne, nie ważne. Zrobię zdjęcie bo pewnie mało orientujecie się w tych LPSach. xd


Dwie kotki shorthair i corgi.

Dwa koniki i chart. (charcica ! xD)

Lisica (Shaylen<3)

Na co się zamieniam to nie chce mi się zdjęć szukać. Ale to jest nieistotne. Najważniejsze, że nareszcie się spotkamy i wgl. c; może będzie jakiś film na yt z pozdrowieniami czy coś. Nie wiemmm. W każdym razie muszę już spadać. xd bo mnie czas goni goni goni. xd

BM


8 komentarzy:

  1. Nie chciałabyś sobie zatrzymać tych lps? Przecież o niektórych marzyłaś! Hehe, ja się orientowałam w tych lps'ach, wiedziałam o jakie ci chodzi :) Na twoim miejscu bym sobie zatrzymała, no ale rób jak chcesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Longon też mi daje 7 LPS. Niee, nie szkoda mi, wszystko-wszystko dla mojej Longonki :>

      Usuń
  2. Szkoda, że pozbywasz się takich piknych lps. :( A spotkania z TheLondonLPS gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to udanego spotkania życzę :D Chyba tylko tyle można powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cię nie mogę! Marzę o spotkani London ale to raczej niemożliwe. Zapytaj się jej kiedy następny odcinek fabryki tęczy ;p Przeczytałam całego twojego poprzedniego bloga więc znam każdego z tych lps. Pozdr i wpadnij może na mojego bloga moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My się z Longon przyjaźnimy już baaaardzo długo, dlatego się nareszcie spotykałyśmy.
      No chyba nie myślisz że dlatego się z nią spotykam żeby dowiedzieć się kiedy nast odcinki? o.O Chcesz to do niej napisz to ci powie.
      Miło mi że wszystkie znasz. :>>>

      Usuń
  5. No tylko gdzie cała paczka -szarik, roger itp...???? GDZIE ONI SĄ ? :D

    OdpowiedzUsuń