czwartek, 8 sierpnia 2013

82.Letnia sesja

Hejoo.
Dziś postanowiłam dodać zdjęcia z letniej sesji, którą robiłam już o-ho-ho ile temu. xD Wiem o tym doskonale kiedy, bo nie wyłączyłam sobie datowania zdjęć. ._. nie zauważyłam, że to jest włączone i wgl kto to włączył. Cóżż. Muszę dodać takie, bo teraz nie mam ochoty wychodzić z domu kiedy jest tak gorąco. ;-; U mnie wczoraj było jakieś 36-38 w szczycie temperatury. :c Dokładnie nie wiem ile. Ale gorąco w jasną choleręęę. Czekam na deszcz. :___:

Boze data 17.07 xDDD.. Nie ważne ;-; Wybaczcie mi te daty. W każdym razie na tym zdjęciu widzimy mojego colliego Karmela. C: Kiedyś na początku blogu Rogera to byli tacy najwięksi kumple itd., potem jakoś przestałam o nich pisać i się to rozbiło. :c W każdym razie lubię tego colliego. :> Jak chyba każdego mojego. W każdym razie to zdjęcie mi się bardzo podoba, jedno z najów. c;

Tutaj znów Karmel, ale tym razem bawi się w ogrodnika i podziwia piękne kwiatki. ;c On jakoś do tego nie pasuje, ale co mi tam.. xD Musiał jakoś pozować! ;-;

Mój śliczny husky od blythe, który chyba dalej nie ma imienia. xD Kupiłam go jakiś czas temu, wraz z dwoma owczarkami i fretką na allegro. c; Od początku mi się podobał, ale nie miałam jak kupić bo nie chciałam mieć blytha. W sumie mogłabym ją sprzedać xD...

Koala. C: Imieniem Candyyy. Wyleguje się w takich samych roślinkach co husky. c; 

Awww złapałam ostrość na śmierdziuszka. xDD *kwiatek ;-;*. Labradoodle obserwuje go z żabiej perspektywy ;-; .. W każdym razie to chyba dość fajne zdjęcie. Mi się tam podobaa. xd Całe szczęście, że ten labradoodle jakoś tak jest zrobiony, że ciągle patrzy do góry. xD Miał na imię Dakar, z tego co pamiętam. Baa, dalej ma.

Marmaduke (Bax. Taka ksywka c;) wśród roślinek. c: Jezuu, oczy mu wyszły w takim samym kolorze co otoczenie, albo faktycznie aż tak pasują. xDD c; to mój ulubiony dog, ekhem, z tych co mam.


Jedna z moich ukochanych shorthairek Daisy. c; Zawsze jest taka odpicowana ;-; (mam na myśli kokardkę i korale na szyi). xD Fajnie tak wygląda, bo jej pasuje do tych plamek. To zdjęcie takie sobie ale chyba nie najgorszeee.

Znów Candy, ale tym razem w kwiatach. c; Uff, mało tu widać mojego palucha xD

Dawno nie było... Karmela! C: On tak poważnie wygląda. c; Szarik niby też, ale jak jego widzę, to mi się chce śmiać prędzej. <bezradny>, ale to wgl inne charaktery. xd Nudne to zdjęcie jakieś, ale ja się jaram, bo jest na nim collie. ;-;

Znów husky od blythe. Muszę mu dać jakieś imię, bo go bardzo lubię. xd To takie nudne, w trawie. Nie ma co gadać.

A oto i Karmeli, znów, ale tym razem na... kto wie, czego to liść taki wielki? ;-; Winogrona. xD Wybrałam taki olbrzymi, a że ma taki fajny kształt udało się zrobić całkiem spoko zdjęcie. Na cholerę on tam właził?

To trochę nie udane, ale fajne, bo z owocami wiogronka. c; Jeszcze nie dojrzałe, chyba dopiero będą na koniec sierpnia, albo wrzesień? Coś mi takiego tata mówiłłł.

Labradoodle Dakar. Tutaj wygląda jakby groźnie. xDD 

Znów Marmaduke. Kocham jego oczy. <3333333


To tyle zdjęć. :> Mam nadzieję, że się podobałooo.
BM


15 komentarzy:

  1. Super sesja. :) Husky pikny. :)
    PS. Mam tego labradoodla i winorośl. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd masz te korale dla Daisy? Jeszcze jedno. Mam pomysł na imię dla husky'ego. Będzie się nazywała Alaska :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawdę mówiąc było od jakichś innych zabawek, nie za bardzo wiem jakich... jakieś korale dla lalki czy coś? W każdym razie tu na zdjęciu są założone na dwa razy.
      Dzięki za propozycję imienia dla huskacza! :D Zastanowię się, bo lubię imiona na "A".

      Usuń
  3. BRAK KOMENTARZY:
    PRZESLIJ KOMENTARZ
    Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sesja. Zdjęcie Marmaduke. Magic! XD


    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra ta sesja :3 Aww ^w^ Czekam na następną nocie :D

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  6. Słitaśne focie <3 mam prożbe nie zrobiła byś następnej notki np gdzie można kupować najtaniej lps z przesyłką ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, jak ty płacisz za LPS gdy kupujesz na allegro? To pytanie już od dawna mnie dręczy -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są strony np.tablica.pl gdzie niema przesyłek tylko trzeba podjechać samemu

      Usuń
  8. spsedas mi jakjegos petsopka?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam wszystkie petshopy co ty xd. (zbieram już 7 lat :) )....Haha

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sesja! c: Nie zostawiaj bloga :'(

    OdpowiedzUsuń