czwartek, 8 listopada 2012

44.Imiona dla LPSów

W e l c o m e   A g a i n . . .
Jak nietypowo: suche przywitanie i obrazek na początku. Nieee, nic mi się nie stało, ale tak jakoś... dobra, sama nie wiem czemu, nie pytajcie. xDD
Więc tak jak większość chciała, teraz jakaś tam notka, a w następnej, albo jeszcze w następnej kontynuacja mojego opowiadania o LPSach, które strasznie zajeżdża horrorem, a nie będę ukrywać, że zrobi się nieco ... a w sumie czy powinnam Was tak zachęcać, żeby Wam ciekła ślinka? Zobaczycie i już.;)
A dziś postanowiłam zrobić taki taką notkę, która poruszy problem jaki...
...Hmmm, nie ukrywając na pewno ma większość z nas.


Czy masz ich dużo, czy może nie - zawsze pragniesz mieć fajne imię dla swojego LPSa, a niekiedy całkowicie brakuje ci pomysłów. Spróbuję coś na to zaradzić! :)


Imię można dopasować do...

  • ...wyglądu (np.Rudi)
  • ...środowiska zwierzęcia (np.Wave *fala z ang.)
  • ... postaciami z bajek/markami produktów (np.Milka, Bugs)
  • ...przeznaczeniem zwierzęcia (np.pracujący w sadzie może się nazywać Pear :D)
  • ...pasujące do jego rodziny/rodzeństwa (np. Melly, Kelly, Jelly) 
  • ...okoliczności, w których go otrzymaliście (np.Year, jak moja biedronka, którą otrzymałam z okazji nowego roku *taka niespodzianka od rodziców*)
  • ...i wiele, wiele innych :D
Właściwie to koniec "poradnikowania" bo teraz przykłady.


Przykładowe imiona

Wszystko układałam sama

Dla Waszej wygody w porządku alfabetycznym.
  • Adela
  • Afik
  • Afik
  • Afrodyta
  • Agent
  • Agrafka
  • Akis
  • Alan
  • Albin
  • Aluzja
  • Alvin
  • Aronia
  • Aslan
  • Aurora
  • Balto
  • Bambo
  • Bazyl
  • Bąbel
  • Beksa
  • Borys
  • Bumka
  • Buraśka
  • Cappuccino
  • Casey
  • Chmurka
  • CoCo
  • Corny
  • Cruella
  • Czeko
  • Dixi
  • Dyziek
  • Edgar
  • Edi
  • Elizabeth
  • Ellis
  • Enter
  • Eryk
  • Eureka
  • Ever
  • Fanta
  • Felix
  • Figa
  • Figara
  • Figo
  • Filemon
  • Filusia
  • Frugo
  • Frytka
  • Fuzja
  • Gacek
  • Gaja
  • Gaja
  • Gambo
  • Garbaty
  • Gerra
  • Gyro
  • Hack
  • Hela
  • Helios
  • Hokus
  • Hydra
  • Igor
  • Ina
  • Irek
  • Ironia
  • Ivan
  • Izzy
  • Jelly
  • Joggy
  • Kacper
  • Kafelka
  • Karo
  • Kastor
  • Kaszmir
  • Kaszmir
  • Kasztan
  • Katy
  • Kebab
  • Kelly
  • Kiba
  • King
  • Kiss
  • Kitty
  • Kociara
  • Kora
  • Labi
  • Lady
  • Lahja
  • Laki,
  • Lamer
  • Latonia
  • Lejla
  • Lizus
  • Lolita
  • Luna
  • Łobuz
  • Maggie
  • Majo
  • Makro
  • Mango
  • Marbel
  • Melody
  • Mgiełka
  • Mika
  • Mimi
  • Mio
  • Molly
  • Mord
  • Mozart
  • Mruczek
  • Mygus
  • Nelly
  • Nelly
  • Nero
  • Nick
  • Nicka
  • Niko
  • Nimfa
  • Norek
  • Nutka
  • Obłoczek
  • Oliver
  • Olivia
  • Olly
  • Ombre
  • Orbit
  • Ori
  • Otys
  • Ozyrys
  • Paprotka
  • Past
  • Patrick
  • Peggy
  • Persian
  • Piki
  • Power
  • Psotka
  • Psotka
  • Puma
  • Punia
  • Rachel
  • Ramzes
  • Refleks
  • Rix
  • Romance
  • Roran
  • Rubinek
  • Rudek
  • Rudi
  • Rudolf
  • Rufik
  • Runi
  • Saba
  • Sabi
  • Sarah
  • Sarin
  • Selgo
  • Sissi
  • Smyk
  • Sophie
  • Speedy
  • Sweety
  • Sylwester
  • Symek
  • Szczęściarz
  • Śnieżka
  • Teodor
  • Thomas
  • Tina
  • Tinka
  • Troll
  • Tuna
  • Tuptuś
  • Tytus
  • Ufna
  • Varia
  • Vega
  • Vigo
  • Viola
  • Wandy
  • Wassa
  • Wave
  • Wąsek
  • Wera
  • Wip
  • Wipper
  • Wolf
  • Zack
  • Zbir
  • Zenek
  • Zizi
  • Zohar
  • Zorro
  • Zunka
  • Zuzu
  • Zygzak

HUH! SKOŃCZYŁAM!



Wymyśliłam jak najwięcej potrafiłam i dałam w wordzie aby ustawił alfabetycznie. Imiona się podobają? Mam nadzieję.:D Tyle się napracowałam...


A może znacie jeszcze jakieś fajne 
imiona i chcecie się nimi podzielić?
Możecie pisać! :D 
pzdr,
BM


39 komentarzy:

  1. Hurra, wreszcie notka <3 Ja nie mam problemu z imionami dla figurek. Te "imia" (XD) co napisałaś są super :) U mnie nn z Askiem ^^ Moje ulubione imię dla mojego lps'a to Skayter C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skayter... jakoś dziwnie kojarzy mi się to ze skajpem. o.O Skajpaj
      BM

      Usuń
  2. Super oryginalne imionka! ^^ Hm.. ja mam swój sposób do wymyślania imion, i na każdego LPS'a patrzę się 10 minut do puki nie wymyślę mu imionka :D Zazwyczaj daję LPL'om pospolite imiona albo takie które usłyszę w telewizji (np. Amanda,Ramona,July,Patricia,Iga,Lucy,Olga,Rose) :>
    ~ala52

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mam problemów z imiona, ale kiedyś może skorzystam z Twoich propozycji. :)
    ~ Promienista

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się napracowałaś... xD Bravo i piękna lista

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za imionka przydadzą się ! :)
    Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Racja wreszcie mogę jakoś nazwać moje LPS

      Usuń
  7. imiona fajne mam navet kilka propazycji:fini,megi,gigi,lady meowford{dla kota} i shami :] może sie komuś przydadzą.
    layla13

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne imiona i bardzo orginalne. Na pewno przydadzą mi się

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne i oryginalne imiona. Na pewno przydadzą mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny imionka ^^ Np. Łopam, GANGNAM STYLE ! O.O kurde wali mi xDD Kk, narka ! Łopam GANGNAM STYLE ! xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne wymyśliłaś imiona!
    Moje wymyślone imiona to:
    Liveli
    ...
    i to wszystkie które wymyślłam xd.
    Zapraszam do mnie:
    http://figurkilps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe, Kebab xD
    Mi się przydadzą :)
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna notka widać, że się nad nią napracowałaś. Ja akurat mam często problemy z wymyślaniem imion dla LPS. Nie kupuję już ich jednak.

    *ZuziaPL

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam LPSa, który jest jednym z moich ulubionych i nazywa sie Tic Tac. xDD Albo mojego pierwszego sparkle nazwałam Kometa. :) YEEACH! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne imiona:D. Jak chodzi o "Tic Taca" mi bardziej pasowałoby Tiki Taki. Możesz tak nazwać brata tego lpsa czy coś. xD
      BM

      Usuń
    2. Na razie nie ma brata, ale postaram się żeby kiedyś miał - bo to longhair i mam tylko jednego, a chciałabym dwa. :D Czasami mówię na niego Tick, Tix, Twix albo Ticket. xD

      Usuń
  15. Super imiona! Zapraszam na mojego bloga nie o lps. york-i-ja.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Super imiona. Zapraszam na mojego bloga o yorku. ADRES: york-i-ja.blog.pl ..... PS To ja domi335

    OdpowiedzUsuń
  17. FluFFy, czy jak to tam się zwykle nazywałam12 listopada 2012 20:11

    Eee, wzięło mnie i zatkało. Kiedyś się w tej całej społeczności obracałam, konkretniej dawno temu, i zawsze byłam jedną z najmłodszych blogowiczek. I teraz tak mnie wzięło i natchnęło, żeby zobaczyć jak się pożegnałaś z blogiem, więc wyszukałam maila od Ciebie, wlazłam i przeżyłam szok. To nadal działa.
    Dziewczyno, ile ty już masz lat? To ja codziennie (nawet w soboty i niedziele) łażę do szkoły, ćwiczę na instrumencie i śpiewam w chórze, zaliczyłam wczoraj dwa koncerty i ogólnie nie myślę już ani trochę o żadnych zabawkach (chyba że piłkę można nazwać zabawką), a jestem dużo młodsza. I mówię Ci, nie znam nikogo, nawet z tych, co chodzą do czwartej klasy, co by jeszcze takimi rzeczami się zajmowali...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulala... Fajnie się składa, ja też 'uczę się grać na instrumencie' i chodzę na koncerty, jakieś dwa tygodnie temu byłam... :3 Co masz na myśli mówiąc ,,co by jeszcze takimi rzeczami się zajmowali"? Ja nie bawię się lps, mam je schowane głęboko w szafie, więc tym bardziej ich nie kupuję, a to, że jak mi się nudzi lubię sobie coś o nich czy o czym innym napisać, to po prostu jakaś zbrodnia? Czy może powinnam się zastrzelić, że czasami piszę o zabawkach, a mam 13 lat...? Ah. Skoro jesteś dorosła i dosłownie brzydzi cię, że ktoś pisze coś o figurkach, możesz dalej żyć sobie w tym swoim dorosłym świecie, łazić z koleżankami na koncerty i uczyć się grać (dosłownie to samo co ja, ale przynajmniej ja wiem, że jestem dzieckiem, podobnie jak ty *co z resztą jesteś przecież młodsza*).
      W sumie po co ja to tłumaczę...

      BM.

      Usuń
    2. 13 lat to ma być za dużo na kolekcjonowanie LPS?! Ty wiesz że to kolekcjonują i 18 latki?! Robisz z siebie dorosła, chodź przed tobą jeszcze wolę lat dzieciństwa skoro jesteś jeszcze dużo młodsza.Poza tym: dlaczego chodzenie do szkoły, na chór to ma oznaczać że nie zbiera się LPS i jest się dorosłym?! 1 klasiści mogą chodzić na chór i oczywiście do szkoły.

      PS. Dopiero się zorientowałam że to z 2012 ale nie chce mi się kasować i i tak opublikuję xd

      Usuń
  18. Jejku, ile tych imoin... Do tego fajne :D! Mam kilka Pet Shop'ów o takich samych imionach jakie tu napisałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Super na pewno wykorzystam niektóre dla moich LPS. A mam do ciebie małe pytanko ,bo też mam bloga o LPS ale nie wiem jak zmienić tło i nagłówek no wiesz żeby był np: taki z moich obrazów. Byłabym ci bardzo wdzięczna za pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tło.. no to wchodzisz w projekt tam gdzie masz swojego bloga -> potem dostosuj, i tam masz z boku zakładkę tło i zmieniasz.
      A nagłówek to wchodzisz projekt, układ, nagłówek edytuj, no i zmieniasz.

      :>
      Przynajmniej tak jest na blogspot.
      Bo rozumiem, że masz blogspota, taa?

      Usuń
  20. Ile ty wpisałaś tych imion! O.o Pozdro! Super post! ^^
    -----------------
    http://only-lps.blogspot.com/
    KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow Ile imion O.O nie chciało mi się czytać xD Ja mam taki zeszycik z imionami dla lps ale nie chce mi sie go szukać XD
    Hmm....Pamiętam jedno imie :D
    Meydelin w skrócie Meydi xD
    Pozdro <33

    OdpowiedzUsuń
  22. Extra nocia , troche dużo tych imion xD
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale się napisałaś, szacun. Co prawda, nie przeczytałam wszystkich imion (problem nazywania LPS mnie nie dotyczy- chyba,że w wyborze najlepszego z kilku xD), lecz ze względu na wkład pracy, komentuję ^^.

    OdpowiedzUsuń
  24. cappuchino to ja lubię czekoladę...xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Super nocia jestem twoją wielką fanką i chciałabym żebyś raz na jakiś czas skomciała mój blog - panfu-i-lps-przygody.blogspot.com :)
    Nareczka a imienia supcio !

    OdpowiedzUsuń
  26. ja urzywam Angielskich imion nwm czemu ale ja wole angielskie jak Kimberli ( w skrucie kim) Jack,Alex,Sindi i takie tam : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie nazywam moich LPS,bo nie potrafię się bawić jak nagrywam filmy z nimi to wymyślam jakieś imiona. Wymyśliłam np. Castina (Kastina).
    Bardzo podobają mi się twoje pomysły. :) Może skorzystam z jakiegoś z nich na jakiś film. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne imiona. Ja swoje LPS nazwałam tak: Mike, Laura, Pusia, Margaret, Chicka ^-^ i Boonie XD.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super ja se zapisalam kilka w zeszycie bo moim zdaniem tylko kilka byly takie fajne. (Jak ktoś chce oddać jakie kolwiek lps to pszyjmuje i oddaje w dobre ręce)

    OdpowiedzUsuń