niedziela, 25 listopada 2012

46.Dzień Pluszowego Misia




Haha, miś wyskakuje na was z pyszczkiem, że zapomnieliście o jego święcie.:C właściwie, to może niektórzy dobrze o tym pamiętali, ale wiecie na pewno, że nie każdy. xDD Musiałam go dać tak czy siak. Heeeeh, wiem, że jest to brzydka przeróbka, w naszym paintcie, ale jakoś nie miałam weny na coś lepszego.


Dzień Pluszowego Misia - 25 listopada. Skoro dowiedzieliście się już o dniu misia (inna rzecz, że tak wyjątkowo, czyli tym obrazkiem xD), albo może o nim wiedzieliście i pamiętaliście, to na pewno go chcecie jakoś uczcić u Waszych LPS, prawda?:3 No więc, co możecie zrobić dla swoich pluszaków lps, a może nawet nie lps, tylko zwykłych misiaczków? No więc, tak: Możecie zrobić dla nich jakieś ubranko, np.wyciąć kwadrat z jakiegoś materiału i dwie dziurki, po czym wsadzić miśkowi to na plecy i ma całkiem fajną bluzę.;)) A jeżeli nie chcecie się jakoś specjalnie zajmować pluszakami, zawsze trzeba pamiętać o Waszych zwykłych LPSach. Wiecie, że niektóre z nich także są pluszowe? Naprawdę! Popatrzcie tylko na miśka powyżej i sami odpowiedzcie sobie na pytanie: czy zwykłe LPSy mogą być pluszowe? (przynajmniej troszkę?) Ależ oczywiście! :) To także ich święto, nie zapominajcie o tym.^^ Każdy miś ma prawo być kochany! xD Może opowiem Wam, co to u mnie w szkole się nie działo w piątek z okazji dnia pluszowego? Haha. W życiu bym nie pomyślała, że w gimnazjum jeszcze myślą w taki sposób. A może po prostu to było na jaja? xd Ogłosili nam dzień wcześniej, abyśmy przynieśli do szkoły swoje pluszowe misie, właśnie z okazji dnia misia. o.O" Dziwne, prawda? I tak nie przyniosłam, w sumie jak cała klasa xd, ale w sumie to ja doceniam, że oni o tym przypomnieli itd., bo ja bym chyba nie pamiętała o tym, gdyby nie trąbili o tym w szkole. Haha.

Teraz mini sesja mojego vip'a misia. :3333
Jbc fotki nie były robione dziś.

Ja z moją Pandulką.
Pierwsze zdjęcie na blogu ze mną. Inna rzecz, że mnie wcale nie widać. xD W sumie taki był cel. ;p Jest zaświecona jedynie lampka na biurko. Uwielbiam tak siedzieć. xDD Ciemności-słodkości. ;3

Pandulka pcha głowę do kamerki.

Tutaj pokazuje swoje ładne oczko.

Jaki fejs. xD

Pandulka potrafi latać! Łii! <3

Tutaj spada. :C tzn. chyba. 

I Pandulaś znów. xdd W sumie jest na każdym no to co? xdd

Pandulka zabrała mi myszkę! :C

Pokazuję Pandulce jej dotychczasowe zdjęcia. xD

Pandulka stwierdziła, że potrafi posługiwać się myszką tylnymi łapami. *wiem, wtf, jakby nie mogła po prostu nie robić tego stojąc na głowie. xDDD*

Udało jej się.
Ale jak to wygląda. -.-

Pandulcia chwile przed...

... pożegnaniem. :C
Macha Wam! Szkoda, że musi już spadać. T.T

Dobraa, takie tam.:DD Mam nadzieję, że weźmiecie ten Dzień Pluszowego Misia na serio i przynajmniej zaglądniecie do swoich misiów-pluszaków, lps, czy nie lps, a może macie miśka lps który jest fuzzy, jak te które dawałam wcześniej? :33 Zróbcie im święto, zasługują na ten jeden jedyny dzień w roku!

Taki dzień misia, to rozumiem!

 Wesołego Dnia Pluszowego Miśka!
By Pandulka and BM

17 komentarzy:

  1. Świetna sesja Pandulki. Ja sobie w kalendarzy napisałam, że jest dzień pluszowego misia i mój misiek (taki jak przerabiałaś w pincie na początku i końcu notki) siedzi obok mnie =)

    PS
    Pierwsza?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwasza?!

    Świetna sesja Pandulki. Ja nie zapomniałam o dniu pluszowego misia specialnie zapisałam w kalendarzu xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o nim, ale ja nie przynoszę do szkoły swojego misia, ale jutro przynosi mój brat do przedszkola xD
    Dziwne... xD
    No, kończę ,
    Pa Paaa! :)
    Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha :D Masz piękną dłoń :> Nie słyszałam o dniu misia o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, dobre :D Ja wgl nie wiedziałam że jest taki dzień.. xD Chociaż i tak nie świętowałam, bo jakbym miała wyciągnąć te wszystkie moje misie gdzieś z szafy.. xD Sweet masz vip'a :3
    ala52

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym dniu. Fajne fotki. xP

    OdpowiedzUsuń
  7. pandulka slodziutka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy pomysł na notkę. Muszę się przyznać iż na śmierć zapomniałam o Dniu Pluszowego Misia D: Postaram wkrótce coś takiego urządzić. Tak w ogóle to zapraszam do mnie: http://the-diamond-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wait what?!
    ty teraz chodzisz do gimnazjum cn? I tam "trąbili" o dniu misia? Wyjątkowo dziwne O.o
    ja miałam aż 3 vipy...ale są w dajdalszym kącie półki że ich nie widać xD
    w życiu bym się nie domyśliła że był dzień misia...albo niedźwiedzia :3

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas też o tym trąbili, mamy całe korytarze obwieszone rysunkami misi...Oh God, why .____. E tam. Moje LPSy jakoś przeżyją bez obchodzenia tego dnia, doprawdy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też trzeba przynieść misie u nas w podstawówce. Słabo, bo przyniosło tylko kilka osób. I nikt nie przyniósł materiałów potrzebnych do wyklejania.Cała klasa się rzuciła żeby wyklejać a ja i moja przyjaciółka po kryjomu robiłyśmy matmę xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Heh! Totalnie o tym zapomniałam! Ale rok temu na dzień misia był konkurs w bibliotece i wygrałam pierwsze miejsce. Zapro do mnie na moje-super-lps.blogspot.com skomasz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Popieram, masz ładną dłoń *O*

    W wiadomościach słyszałam o Dniu Pluszowego Misia i pomyślałam, że muszę to uczcić z moim misiem, którego mam już od urodzenia. Minęło już parę dni, a ja nadal tego nie zrobiłam. Czuję się jak bezduszny człowiek, który nie złoży nawet życzeń na urodziny swego towarzysza! ;C

    Też mam pluszaka LPS, a dokładniej dwa - kotka i króliczka. Padłam w rozpacz, gdy strona VIP okazała się być stroną zamkniętą, pograłam na niej tylko parę miesięcy ;(;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Siemka!
    Fajnie, że dzień misia i wgl, ale je go nie obchodzę.
    Ja mam swojego ulubionego pluszaka z dzieciństwa i tylko mu złożyłam życzenia.
    U mnie NN!
    lps-i-izyda

    OdpowiedzUsuń