niedziela, 18 listopada 2012

45.Najczęściej powtarzane kształty LPSów

Siemaa!
Wzięło mnie jakoś na taki temat, bo mam wrażenie, że dawno nie pisałam... aż sprawdzę, kiedy była ostatnia notka, ale najpierw zmienię piosenkę na jakaś co mnie napędzi.. Okej piosenkę mam. Teraz kiedy był ostatni post... 8 listopada! O fof. Muszę Wam częściej walić posty, bo siedzę na kompie, a nie pisze tak często. Heehh... ostatnio było u mnie dużo mgły, nawet się z domu  nie ruszałam, bo mnie dołowała. Pierwsze co zrobiłam jak wróciłam ze szkoły to zasunęłam zasłony. Po co mam oglądać tą mgłę? Potem słuchaweczki, książeczka lub komputerek, placuszek od babci i tak spędzałam czas... Ehh... Dobra, może wrócę do postaa? Właściwie miałam pisać kolejną część Zagrożenia, ale w y b a c z i e ale dziś cały dzień spędziłam prawie na czytaniu i jakoś nie mam ochoty jeszcze na pisanie opowiadań.:) Może lepiej coś lżejszego i na luzie? Czasem fajnie przeczytać coś lekkiego, gorzej jakby takie coś było cały czass... ahhhh no to przejdźmy na temat LPSów.

Na pewno zauważyliście, że Hasbro jest bardzo leniwe.
Ale jak przecież LPSy mają teraz numerki prawie do 3000 !
Ale przecież w większości to te same figurki w różnych kolorach :>
W tej notce mam zamiar napisać o najczęściej chyba powtarzanych kształtach.


SHORTHAIR
Tych shorthairów, które stoją w dokładnie taki sam sposób jest jak psuf (czytaj: bardzo dużo)! Wiecie co, mogę strzelić sobie swobodnie, że jest ich około 20 (boję się, że powiedziałam za mało), więc pewnie dlatego mało osób wybiera je na manię, ale w prawdzie ja bardzo lubię ten kształt, ale wiedziałam, że nigdy nie zdobędę wszystkich - jestem realistą? haha. Jak ktoś nie wierzy, że tych shortów jest dużo: http://nicole-mysite.blogspot.com/2009/11/pets-cat-shorthair.html I w ten sposób może sprawdzać także inne kształty.



KRÓLIKI
Takie lub takie. Czy także widzieliście, ile ich jestt? A propos mam tego drugiego, identycznego. xddd Kupiłam chyba na allegro (czemu chyba, na pewno przeciez xd), on tak fajnie kręci oczami. On się boi, że go okradną, albo coś gorszego. Heh. Uczyl się sztuk 'stawania się niewidzialnym' od Willa, stoi nieruchomo i jedynie rozgląda się po okolicy oczami, czego praktycznie nie widać. :> Ah. xd


ŚWINKI
Oh tak, świnek też jest bardzo dużo, szczególnie, że poza świniami-trojakami i babies nie ma raczej innego kształtu świni, a przynajmniej mam takie wrażenie. :> Ta świnka którą dałam jest akurat bardzo ładna, zawsze mi się podobała, a ja jakoś nigdy nie dawałam w moich 'zabawach' świnką lepszych ról niż sprzedawczyni ciastek, czy 'wredna sąsiadka naprzeciwka'. Ciekawa jestem, czy jakbym ją otrzymała w swoje ręce, dostałaby jakąś lepszą rolę, zapewne za swoje plamki niczym dalmatyńczyk. Heh. Chyba nie. xd


PANDY
Taa, pandulek też jest bardzo dużo, ale są jeszcze takie które tak bardziej leżą (o.O"), z-znaczy one siedzą, ale mają łapkę tak do tyłu i się podpierają (hahahah nie chce mi się szukać zdjęcia i dłuższe jest to tłumaczenie, niżbym znalazła foto xd)


MYSZORY
Myszki też. Nie koniecznie takie wredne jak ta oto z takimi diabelskimi oczami. -.-"" Po co Hasbro robi takie petki, żeby dzieci się bały po nocach? :C FOCH! Nje bendom jusz mojimi bff -.-


MAŁPY
Takich małpów (celowo) też jest od czorta (czytaj: bardzo dużo). :CCC Ta akurat jest dość fajna, choć pamiętam ze chciałam ten zestaw z nią, wiecie te pocztówkowe zwiarzaki ze strusikiem i lfem xd, dlatego jedynie, bo chciałam lwa, bo wtedy nie miałam i zawsze się wkurzałam, że zamiast tej małpy i strusia nie ma np. tygrysa i krokodyla, czy cos, albo nawet bullka - ale to nic dziwnego, bo bullka wyobrażałam sobie w każdym zestawie. Well?


IGUANY
Takich iguan też jest dużo, sama mam ich wiele, nawet dokładnie nie pamiętam ile. Kiedyś je bardzo lubiłam, głównie dlatego, że mój brat kiedyś od niechcenia powiedział, że te są fajne. xdd Wiecie jak to jest, małe dzieci lubią naśladować i myśleć jak starsi. Wtedy byłam na serio mała, początki kolekcji...


HUSKY
OMG pisałam to husky i przez chwilę poznałam okropną prawdę... Dodajcie po literach "HU" literę J i wychodzi Wam... eee... yy... Nie... nigdy więcej... o,o


PERSY
Dobrze że tu już nie ma ukrytych słów jak w huskych... o,o a może raczej hu*skich. xDDDDD Kiepscy i hu*scy! xDDDDD Dobra, dam sobie spokój, co mnie wgl naszło...?...
Jedyne co powinnam teraz napisać to...


Co ja biere? o,o

























Wrrrrrrrrrrracając do kształtów :>


CHOMIKI
Jest także bardzo wiele chomików, na pewno też zauważyliście, no nie?:> Są jeszcze takie trochę większe od tych z takimi 'grzyweczkami' i mają takie wielkie tyłki. xddd Pamiętam. Zawsze mówiłam "Grubi państwo Wiktorscy albo Chomiczkowscy" - na moje dwa takie chomiki, co były małżeństwem, ona nazywała się Wiktoria, a on Wiktor.


MISIE POLARNE I ZWYKŁE
Jestę słodkię misię *.* Co on bierę że jest taki słodki?:> Ehh.. zawsze chciałam ją, pomyśleć że była w singielkach (JEST SINGLEM O.O"""""""), a ja go nie kupiłam. Nie przejmujcie się, że raz pisze on, a raz ona, mówiłam że nie wiem co ja biere. x.x

Dobra.
Więcej petków nie przychodzi mi do głowy.
Mam nadzieję, że podoba się notka, w miarę na luzie.
W miarę? xD Dobra... Przychodzą Wam do głowy jeszcze jakieś inne kształty, których jest dużo? Ale serio, nie wymieniajcie zbyt wielu, bo musielibyscie wymienić praktycznie wszystkie kształty lps, bo każde się powtarzają, ale jakie wiele?


Teraz ode mnie jedno wielkie
POWODZENIA! W końcu jutro poniedziałek :>
Mam nadzieję, że szybko przejdzie Wam kac po party hard! (czytaj: weekendzie) I tego Wam właśnie życzę! Dobraaa, pozdrooo. :> <333333 <><><><><><><><><><><><> uszyłam dla Was koronkę. xDDDD lols xd
Bm


29 komentarzy:

  1. Ja się ciebie zaczynam bać o_o ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha , rozwaliłaś mnie tą notką ! :D:D Pozytywnie stuknięta !To lubię ^^

    Zapraszam na konkurs u mnie : moj-swiat-pasji.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdy kom i obserwowanie :))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tego misia ostatnio widziałam w sklepie. :P
    Ja najbardziej lubię shorthairy. Nigdy wszystkich nie zdobędę, ale jest mnóstwo takich, o których marzę. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, straszniue nagmatwana ta notka xD Ja mam najwięcej iguan.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze dużo jest jamników. Lubiem jamniki. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie nowa nocia XDD :)
    Uwielbiam takie ,,szalone notki'' xD
    Ta świnka jest sweet :)
    Ja mam tylko 1 świnkę LPS, ale zawsze jest ona w zabawie, ta zabawie? o.O zawsze jest ona u mnie w zabawie jako pielęgniarka lub wredny lekarz xDD nie wiem, jakoś tak :D A tak ogólnie, to spoko notka .
    Pozdro:)
    Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh god why... Zawsze czytam notki na następny dzień, chociaż dzień wcześniej paczałam czy jest -.- Pecha mam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :CC Ale i tak to nie ma żadnego znaczenia.;) Czy dzień później, czy nie, i tak piszę co parę dni.;*

      Usuń
  8. Mam trochę z tych zwierzaków, ale prawie nigdy nie widziałam jeszcze iguany czy małpki. w naszym mieście widocznie nie mają zbyt dużego asortymentu -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może teraz w najnowszej kolekcji nie ma po prostu akurat małpek ani iguan? ;) popacz na allegro, na pewno coś znajdziesz, a ostatnio petki chodzą taniej, paczyłam kilka dni temu z ciekawości i tak widziałam.

      Usuń
  9. Suuper notka ^^ najwięcej to jest chyba chusky O_o.. Nie tyle że w sklepach, ale wszyscy je kupują, robią z nimi opowiadania itd. xD
    ala52

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ogromnie lubię husky, moja mania (choć wiedziałam, że nigdy nie bd mieć wszystkich). Większość z nich przypomina mi wilki,pewnie dlatego tak je uwielbiam, ale rasę psa tez lb.

      Usuń
  10. Fajooowy post! Dużo jest jeszcze corgi. Około 12. Skomciasz posta na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozwaliłaś mnie tą notką, szczególnie , przy huskich. xd Boję się mojej suczki tej rasy (lps xd) . O.o xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, nie ma to jak głupawka przy pisaniu noty :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przy huskich to mn rozwaliłaś xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Spesjalnie policzyłam(z ciekawości) ile jest shorthairów,króliczków itd.Możliwe,że przy czymś się pomyliłam,ale mniej więcej jest dobrze ;).
    Shorthairy - 41!Nigdy nie będę mieć wszystkich :(.
    Króliki I xD - 10
    Króliki II - 32
    Świnki - 41(razem z trojaczkami i Babies)
    Pandy - 40(razem z trojaczkami,Babies,G3,stojącymi,siedzącymi,leżącymi czyli wszystkimi,które są na Nicole)
    Myszy - 29(liczyłam tylko takie jak ta na zdjęciu;wszystkich jest 56)
    Małpy(takie jak ta na zdjęciu) - 20
    Iguany - 27
    Husky(wszystkie) - 37
    Persy - 61
    Chomiki - 42
    Misie - 24
    Misie polarne - 18

    Zapomniałaś napisać o koniach i cocker spanielach ;).
    Konie - 55
    Cocker spaniele - 20(chodzi o ten najpopularniejszy kształt)

    OdpowiedzUsuń
  15. hehe. U mnie najwięcej jest kotków shorthair i misiów polarnych . Shorthairy to moje ulubione LPS ;D ja dostaję Downa (żę tak się wyrażę xD) kiedy jestem w szkole lub ze znajomymi to wszystko mi jedno ... raz walnęłam kasztanem w samochód o.o [Na dodatek nie mój xD] i przeklnęłam przy rodzicach ,ale chyba tego nie słyszeli xD (Bo się pająka wystraszyłam xD Był wielki na jakieś 6 cm...,ale zabiłam szmate ! Nie będzie mi srać po biurku! ) i darłam się na przyrodzie (No co! Oglądaliśmy jakieś narodziny modliszki ! ) i później rodzicom się spowiadałam ,bo uwagę dostałam xD Albo na muzyce śpiewałam jakieś piosenki z UkrytegoPolskiego i Cyber Mariana ,bo mi się słowa piosenki pomyliły i zaczęłam myśleć o niebieskich migdałach xDD Ok ok ... Jedna z najfajniejszych noci ;3
    ~Doggowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze fajna notka. <3 Nie wiem , może mi się wydaje, ale cyba jeszcze całkiem sporo jest tych Corgie czy tam Collie xd Tych takich piesków. :P

    -Ess.

    OdpowiedzUsuń
  17. Popularne są też chyba koszatniczki (czy szynszyle..jak kto woli >_<)

    Nietosława (pod kryptonimem Siwka 003)

    OdpowiedzUsuń
  18. Popularne są też chyba ksozatniczki 9albo szynszyle,jak kto woli) :)

    Nietosława (pod kryptonimem Siwka 003)

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba łatwiej byłoby wymienić te co jest ich mało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham twój błyskotliwy umysł.<33
      Lubię wyzwania.

      Usuń
  20. Siemka super notka a moim zdaniem najwięcej jest chyba z ptaków papug i pawi ( jagby co nie takich prawdziwych że ble tylko w sensie zwierzęta XD) Jestem twoją wielką fanką i mam nadzieje że choć raz skomciasz mój blog to by było dla mnie przeżycie XD a to mój adres bloga - panfu-i-lps-przygody.blogspot.com pare nowych superowych notek ;)(mam przynajmien nadzieje) nara !
    P.S - napewno będe komciać cię często ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam niedźwiedzicę polarną

    OdpowiedzUsuń
  22. Te myszki nie mają żadnych 'diableskich' oczu i nie są wredne. -.- ... Jakim cudem dzieci mogą się bać takich miłych stworzonek? =.=

    OdpowiedzUsuń