środa, 20 lutego 2013

59.Czas na wielkie zmiany et cetera ^^

Hejosz!
Jestem bardzo szczęśliwa, że cieszycie się z mojego powrotu i dalej przyjmujecie w swoim gronie. ^^ Stwierdziłam, że skoro już wróciłam, trzeba naprawić to, co źle na tego bloga wpływało: czyli oczywiście częstsze posty, najlepiej jakbym z góry podawała godziny, tak będzie nam wszystkim przyjemniej. Owszem, teraz mam dużo nauki, ale będę próbowała znajdować czas na pisanie dla Was częściej, tak jak kiedyś. Zapewne będę robić tak jak dawniej: przygotowywać wieczorkami posty i ustawiać na godziny, bo przecież wiadomo, że nie będę codziennie np. o bodajże 13 w domu. :) Mogę zaśpiewać "chciałabym" z Adamczykiem hahah. xDDDDD Chcesz o 13 do domu wraaacać? Chciałabyyym! Oooj, chciałabym. A Roger: Chciałabym! xD
Dobra kurde. xDD Tak więc, jakie zmiany się szykująąą?

Po pierwsze primo 
Zmiana wyglądu bloga. Tak, to muszę zrobić! ;dd Proponuję coś w jakichś jaśniejszych barwach itd., bo ten niebieski kiedyś był ładny, ale teraz mi się jakoś smutno i źle kojarzy. Coś pomyślę, może nawet dzisiaj coś pozmieniam, jak nie, to jutro.<33 Lof lof

Po drugie primo
Notki na określone godziny i dużo częściej (np. dwa razy w tygodniu). I nie ma, ze nagle nie będę sobie pisać przez tydzień, czy dwa. Jakby to Ferdek Kiepski powiedział: dupa dupa dupa!

Po trzecie primo
Jak zapewne się kapnęliście już każdy może komentować bloga (ogarki moje kapnęły się :D <33 lof lof a czekajcie.. moze nawet o tym pisałam? Nie wiem! xD), ale to nie koniec zmian w ustawieniach bloga itd. Zrobię taką listę po prawej stronie, kiedy pojawiać się będzie nowy post. Od tak, dla Was.

To chyba tyle. ^^
Pod tym postem nie piszcie "ładny wystrój" (jak już go zmienie) ale napiszcie co sądzicie o tych zmianach. Jestem bardzo ciekawa. Okej, to na raziee.

Oczekujcie zmian, nowego wyglądu no i moich kolejnych wypocin. ^^
BM

14 komentarzy:

  1. Bardzo się ciesze z tych zmian. Szablon jest teraz bardzo ładny. Cieszę się, że notki będą pojawiać się częściej. Ja też się o to staram na swoim blogu, ale mi nie wychodzi. Najpierw piszę trzy dni pod rząd, a potem 2 tygodnie przerwy. I fajnie, że każdy może komentować bloga. Tylko zapytam jeszcze raz, bo pewno pod tamtą notką już nie będziesz czytać. Powracasz tylko do bloga, czy do LPS też?
    ZuzaLPS (ZuzaPL)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinga, nie publikuj mojego wcześniejszego komentarza, jednak nie skapnęłam się, że wcześniej wróciłaś, a post nie został dodany sekundę temu, lecz godzinę temu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super xD
      Teraz pozwól, że trochę go pozmieniam ^^

      Cieszę się, że na 100% tutaj u nas będziesz i mam nadzieję, że nadal będą pojawiać się śmieszne notki, po których spadnę z krzesła ;D
      Wygląd jest super, ale nagłówek jest zbyt mądry ;_; Ma być głupi, ma się po nim rzygać tęczą!!! Jasne? xD

      Usuń
    2. A my dziś musieliśmy na ifnie wklejać mądre cytaty na Worda *_*
      Mam już ich dość ;p

      Usuń
  3. Fajny cytat na nagłówku. I ogólnie fajny nowy wygląd. Nie wiem czemu, ale kojarzy mi się z Matrixem. Super zdjęcie (na nagłówku). ;)
    Chcesz się porzygać tęczą? Jeśli tak to zapraszam:
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko ;* Może jakieś żółte kolorki? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny wystrój, ładny wystrój, ładny wystrój, ładny wystrój XD
    Nie no, żaart....

    Zmiany są bardzo owocne 8D Są przeowocne <33 Ogólnie jestem Happy że wracasz... Ja jak zwykle nie na temat XD


    ---
    "Na wieki wieków bullek"

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog! Tak sie zastanawiam,czy założyć mozę blog o lps? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacny wygląd bejbe

    OdpowiedzUsuń
  8. Yeah! Wielki powrót BM ;). Tak trzymaj ,a jeśli chodzi o zmiany to fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra,nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę! ( jaka ja jestem - dopiero teraz się o tym dowiedziałam xD )

    OdpowiedzUsuń