sobota, 23 lutego 2013

60.Kup wiele pączków, babeczek i lukrowanych ciasteczek!

Hej.
Jakże piękna sobota, nieprawdaż? :3 Spałam długo, potem czytałam, kiedy weszłam na kompa nagle zorientowałam się, że pierwszy prawdziwy post - na jakiś LPSowy temat - jaki mam pisać, założyłam sobie właśnie na dzisiaj. Przeklęłam mój dzienniczek w którym tego nie zapisałam, ale dobra, już mam wszystko pod kontrolą, lepiej późno, niż wcale. Dzisiaj pozapisuję sobie wszystko, jak i sprawdziany (=,=) jakie mam w tym tygodniu. Prawda jest taka, że od kiedy wróciłam z ferii, a już zaczyna się trzeci tydzień od tego wydarzenia, wszystkie tygodnie zaprane są sprawdzianami bardziej niż przed feriami! Pomyśleć, że jeszcze z początku roku każdy trzymał się statusu (maksymalnie trzy sprawdziany w tygodniu, nie mogą być dwa w jeden dzień, takie tam dla nauczycieli duperele, co?), tak teraz każdy ma to słodko w poważaniu. I...
Powiedziałam słodko i zeszłam na ziemię. Bo właśnie tak będzie wyglądał dzisiaj mój temat. :cc *te szatańskie zdjęcia pożyczyłam od Petpoint. Podziwiam cię, trzymałaś się podczas tego lepiej niż ja!*

Ta notka ma efekty uboczne:
  • Można po niej rzygać tęczą;
  • Zechcieć biegać po tęczy z kucykami G1;
  • Istnieje też niepohamowana chęć jedzenia pączków, babeczek i lukrowanych ciasteczek;
  • A nawet ubieranie się w różu i natychmiastowe przemalowanie pokoju;
  • Także zrywa się wszystkie plakaty zespołów, pokemonów i wszystkiego co szatańskie;
  • "Niech żyje Hasbro nasze wielkie słodkie i tęczowe królestwo!"

Jak założyć swoje tęczowe królestwo?
1.Kup wiele sweetaśnych LPSów.
2.I wiele pączków, babeczek i lukrowanych ciasteczek!

Pewnie myśleliście, że Hasbro robiąc te zabaweczki wcale nie ma na myśli informować każdego, że one są słodkie, przecież dzieci same się kapną i będą chciały je kupić, a jednak... Hasbro tak w razie potrzeby umieściło napis "Hide & Sweet" oraz "Sweetest" (dla mało wtajemniczonych: nad logiem LPS, co teraz dokładnie oznacza: "najsłodszy, najmniejszy sklepik zoologiczny"), a to wszystko po to, żebyś tak przypadkiem nie pomylił sobie tego LPSa z jakimś gothem. W końcu ktoś może nie wiedzieć, że jest on słodki i wcale nie siedzi w ciasteczku. ;_;

3.Spraw swoim słodkością słodki, różowy domeczek.
4.I wiele pączków, babeczek i lukrowanych ciasteczek!
Kiedy mamy już wiele sweetaśnych LPSków potrzebują w końcu wielkiego słodkiego domku gdzie będą mogły jeść razem pączki, babeczki i lukrowane ciasteczka. Domek jest bardzo słodziaśny, taki różowy,wiecie, w końcu musi spodobać się każdej małej dziewczynce, a co dopiero jej wspaniałym słodkim figurkom. Boże święty, nie mam co więcej napisać. Krzywy dom, z mnóstwem różowych dodatków, a te dwa okienka (to chyba okienka) kojarzą mi się z piekarnią. A ta drabina? Jezusie.. Porównajcie centrum adopcyjne z tym. Ono też było różowe, ale nie wyglądało TAK. Wiem, bo je mam. Nie było wcale tak sweetaśne. :ccc .. Pewnie na opakowaniu (tu nie widać, ale tak przypuszczam) jest napisane: The sweetest LPS Bakery... Żebyście nie pomylili tego przypadkiem ze starą piwnicą, czy garażem w którym nieraz miały próby obecnie wielkie zespoły tego świata. ;_; Albo z palarnią. 

5.Kup sobie magiczne wróżki, królową pączków, babeczek i lukrowanych ciasteczek!
6. I wiele pączków, babeczek i lukrowanych ciasteczek!
Przed wami, w tych  jakże szalonych strojach....
Tego wieczoru ujrzycie po raz pierwszy....

KRÓLOWĄ PĄCZKÓW !
iii...

BABECZEK!
a także...

LUKROWANYCH CIASTECZEK!

NIECH ŻYJE HASBRO NASZE WIELKIE SŁODKIE I TĘCZOWE KRÓLESTWO!
[... jakby co te skrzaty obok  nich wcale nie są tak zajefajne jak wróżki-królowe, to jedynie takie przydupasy roznoszące jedzenie. Znaczy: miałam na myśli słodkości, milejdi ;3]

7.Kup słodkie laleczki, aby piekły ciasteczka, babeczki i pączeczki (xD)
8.I wiele pączków, babeczek i lukrowanych ciasteczek!
Sami sobie skomentujcie. ;33
Wyobrażam sobie odcinek Niekrytego gdy ocenia najnowsze LPSy...

9.NIE ZWARIUJ, SZYBKO, POWIEDZ LUDZIOM ŻE TO JEST ZŁE, WYMYŚL HYMN ABY NIE PRZESZLI NA SŁODKĄ STRONĘ MOCY !!!!!!!!!
10. I wiele pączków, babeczek i lukrowanych ciasteczek!

*przeróbka PFK Jestem Bogiem.
Nienawidzę siebie samej za tą przeróbkę.*

Mam jedną sweetaśną sweetoschemię
Zaburzenia psychiczne, proszę zabierz pączki Marlenie!
Powiem Ci że to sweetaśne, powiesz mi, że to gothy,
Pie*dolę Cię, i tak zarazisz się od nich tej choroby!
Bo ja nie jestem sweetaśny, uświadom to sobie (sobie)
Słyszysz słowa, od których nowości LPS nie mieszczą się w głowie
O rany, rany, jestem jedyny normalny
eL Pe eS oddany, ale nie takim!
Potencjał Hasbro niewyczerapny,
Chyba w mózgach został przez sweetaśność wyj*bany.
Czekajcie, jeszcze oszaleją wszystkie dzieci,
Gdy poznają tą sweetaśność i LPSów urok osobisty.
Chyba jedyny jestem na tyle bystry,
Szczery do bólu, że aż przezroczysty.
Wiesz co mnie boli? Że Hasbro się pie*doli.
Zakłócony; pokój ludziom dobrej woli

*nie mogłam zmienić na dziewczynę bo nie pasowałoby*

Uwielbiam PFK i tak strasznie spieprzyłam ich piosenkę!
JEST ZE MNĄ NIEDOBRZE, MUSZĘ KOŃCZYĆ.

ZARAZ SIĘ ZERZYGAM!
TĘCZĄ!
MUSZĘ KOŃCZYĆ ;_;

BM

~~~Edit~~~
Już mi lepiej. Uff, atak przeszedł, wystarczyło, że chwilę przestałam na nie patrzeć.
Zapraszam na mojego ASKA
Zadawajcie pytania, można anionimowo, z pewnością odpowiem. :3
Pozdro. ^^

26 komentarzy:

  1. Umm... Kolejna osoba która pisze o tym posta xD Ja też ich nie znoszę. Jedyne co mi się w nich podoba to to że żadnego nie mam xD (i to się nie zmieni) Zapraszam na mojego bloga moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo osób o nich pisze, ale to dobrze, ludzie muszą wiedzieć, że teraz trzeba rzygać tęczą... Według mnie te wróżki są najgorsze - jedna ma na głowie lody, druga - pączki, a trzecia - hmm... nie wiem. O_o To chyba jakieś pianki... Zresztą nieważne, cokolwiek to ma być, jest tak słodziusieńkie, że zaraz się porzygam. -.- A tak w ogóle świetna notka, przynajmniej można się trochę pośmiać, nawet z tych lukrowanych potworków. :D Nie zmieni to jednak tego co się stało z LPS. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja jestem Petpoint, yea (wcześniej napisałam "tea" xD) :D

    Fantastyczne wyobrażenie niekrytego oceniające nowe LPS, herbato. Ale i on też zaczyna przez tą swoją brodę schodzić na herbatę. Beznadzieja, znowu rzygam herbatą. Tea, tea, yea ;_;

    Nie wiem co ja robię, sorry za ten komentarz. Ale opublikuj, bo jestem PETPOINT '_'

    XD
    odwala mi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ou yeah!
    Kochamy cukierkowe wróżki!
    Te nowe Srythe są cudne!
    Wszyscy wielbmy Hasbro!
    i wiele pączków, babeczek i lukrowanych ciasteczek!

    Powiem jedno - nie dziwię się, że el pe es coraz mniej mnie kręcą. Jeszcze kręcą, ale coraz mniej. Ou Yeah!

    OdpowiedzUsuń
  6. wkurwiona thelondonlps23 lutego 2013 18:39

    Super! Od teraz możemy kupować wyprasowane zwierzęta, wróżki i pączki zamiast zwierząt, mimo że seria nazywa sie littlest PET shop. hasbro jest genialne !!!!!!!!!!!! :D:D:D:D ......

    OdpowiedzUsuń
  7. Te LPS są dziwne.Ale niektóre ładne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podobają te Petki oprócz tych lalek

    OdpowiedzUsuń
  9. Uch, mój spóźniony zapłon, dopiero dziś skapnęłam się, że wróciłaś xD
    Tęskniłam ;3
    Hłehłhłe, Niekryty musiałby najpier wiedzieć. co to LPSy xD

    OdpowiedzUsuń
  10. O, wróciłaś. :3 Nice.
    Moje monitor wybuchł z nadmiaru słodkości. :C Och God why...

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę te LPS dziwne.. Za słodkie i w ogóle xD.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hasbro- Zmieniło LPS w sweetaśne Monstra O.M.G HELP!!!!!!! my please

    OdpowiedzUsuń
  13. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE~! NIEE! NIE ! NIE ! NIE! DLACZEGO?! ;_; Dlaczego oni mi to robią? Jasna dupa, dlaczego? ;-; Ja zaraz ide SHYGHA# THENczhom -.- Nie ,bo jakby nie podpisali, że to słodka cukiernia czy co to tam, myślałabym, że to jest jakaś stara brzydka spróchniała piwnica, masz racje. .-.
    -Twoja fanka, Enka. (Eleniss)

    OdpowiedzUsuń
  14. przegróba(xD) jest jakaś troche wpadjaunca w uszenje xDA nocia zbyt "słodka" i jak moja poprzedniczka właśnie srram tęczom !A tymi przydupasami mua rozwaliłaś xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyrzygauam sieł tełczoł *°*
    deferdenaa-transformice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakbym miała te królowe słodkości np.królowa babeczek,to bym je zaraz zjadła xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Wolałabym gdyby były do żarcia. Wtedy bym je zjadła i przez to by przywrócili nasze G2 :3

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG... Hasbro jesteś the best <3 te PIĘKNE lps są takie słit...zara wskocze w autobus i do smyka, kupie te wszyskie je*ane wróżki, babeczki i te inne gówna...WTF co to jest!!???

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja akurat jem paczka XD

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzygłam brokatem XD
    I pączkami, babeczkami i lukrowanymi ciasteczkami!
    ALE SIĘ RYJE CZEKAM NA PSYCHIATRĘ XD

    OdpowiedzUsuń
  21. Rrzygłam brokatowymi pączkami,sweetaśnymi babeczkami i lukrowanymi ciasteczkami :D
    XD

    OdpowiedzUsuń