poniedziałek, 18 lutego 2013

58.Wracam do życia

Czuję się jak ktoś, kto nie potrafi przywitać się ze starymi znajomymi, których nie widział kupę lat, a kiedyś łączyło go z nimi razem tak wiele... o.o"
No więc tak, to ja, Kinga. Znaczy BM. Stwierdziłam, że... tak jakby stąd uciekłam. Nie wiem, czy za mną tęskniliście, czy nie, ale jak dla mnie jedno jest całkowicie pewne: ja czułam się trochę pusto bez tego bloga i mimo, że próbowałam pisać różę, tak, "próbowałam" nigdy nie zastąpiło mi to mojego "wiecznego" bloga o lps... Tak więc... Czy chcecie jeszcze mnie znać? Abym jeszcze pisała? Wiem, możliwe, że już nikt tego bloga nie czyta, ale nie mam co poradzić, to moja wina. Trochę odżyłam, mam nowe tematy i na pewno teraz bardziej doceniam ten blog i to, co tutaj przeżyłam i czego się nauczyłam. Zdaję się na Was... Wystarczy mi parę osób, nawet dwie, będę na serio... szczęśliwa...? Tak. Szczęśliwa. :) ...

BM

17 komentarzy:

  1. Oczywiście, że chcę, abyś wróciła! Twój blog był jednym z moich ulubionych :3

    OdpowiedzUsuń
  2. TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK! ZOSTAŃ! BEZ CB JEST SMUTNO !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć :) Wiem,nie kojarzysz mnie na pewno.Ale często odwiedząłam twojego bloga,tylko nigdy nie komentowąłam.Wiem,mały leniuszek...Ale cieszę się,że masz chęć wrócić na bloga i bardzo to popieram :) Powodzenia BM!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście!Błagam zostań!

    OdpowiedzUsuń
  5. no widzisz...dobrze że go nie skasowałaś tylko zamknęłaś xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieeeee nawet mi to do głowy nie przyszło.
      I dobrze.

      Usuń
  6. Życzę powodzenia. WTACAJ !! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ou Yeah, Na wieki wieków Bullek powrócił :D

    Well, szkoda że nie komentowałam (nie komentowałam? Nie wiem XD) twojego bloga, ale jedno jest pewne: YEAAAH, BULLEK POWER WRACA, *Jupilaaa*
    o.o
    Więc fajnie, że postarasz się wrócić ;) Zaraz, już wróciłaś XD

    ----
    Bullki rządzą. Yeah.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kinguś... Znaczy BMuś WRACA!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kinguś... Zanczy BMuś WRACA!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kinguś... Zanczy BMuś WRACA!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że wróciłaś. Niby są inne blogi, ale ten jest najlepszy. Tylko mam pytanie. Powracasz tylko do bloga, czy do LPS też?
    ZuzaPL (ZuzaLPS)

    OdpowiedzUsuń
  12. TAK, TAK, TAK!!! ZOSTAWAJ *U*

    OdpowiedzUsuń
  13. super że wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się cieszę! Trzeba to jakoś uczcić .Już wiem - trzeba urządzić imprezę ;D

    OdpowiedzUsuń