czwartek, 16 maja 2013

72.Kolejny nowy lps - jednak Szarik nie będzie ostatnim

Hejoooooooooszki.
Mam chwilę czasu żeby coś naskrobać, nareszcieee. Pogoda pięknie nam ostatnio dopisuje, no poza ostatnim weekendem kiedy tak padało i wgl. To był ostatni, czy przedostatni? o.o zaczynam tracić orientacje w czasie, ale nie ważne. Jak może już doczytaliście się z tytułu posta, to mam kolejnego nowego lpsa. ;D Szarik co prawda, kupiony gdzieś w październiku miał być ostatecznie ostatnim (się powtarzam xd) ale jednak ten petek po prostu mnie urzekł, a także zawsze chciałam go mieć..


Tak, może już ktoś się kapnął, a jak nie, to powiem:
Tak, to jest collie #NO z puzzli. :D
Taaaaaaaak, jakże to unikacik w mojej kolekcji. <3 Fufny i tyle. ;]

A teraz, czy będą jeszcze jakieś nowe? Nie wiem. Ale nie liczcie na G3 w mojej kolekcji, o nieee. Najbardziej mnie dziwi, jak ktoś na nie napieprza, a potem sam je kupuje. Ale cóż, nie ogarniam wielu ludzi więc nie wiem, czym się tak dziwię. ~

Jezu nie mam już co pisać, a za chwilę wychodzę z domu.
No nic, następny post obiecuję, że będzie dłuższy.
Już mam pomysł, co teraz może być!

Jako że napisałam mało o tym collie, robię ASK, abyście mogli dowiedzieć się wszystkiego, czego chcecie! ;D Liczba pytań jest nieogarniczona.

+ Nie pytajcie o imię, bo go nie posiada na razie.

BM.


18 komentarzy:

  1. Jaki cudny. *.* Mam tylko jedno pytanie, właściwie nie do niej/ niego tylko do ciebie: czy ty kupiłaś go na tablica.pl? Jak tak, to wzięłaś mi go sprzed nosa. xD Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JeJeJe, Be Em ma noffego El Pe Esa o3o
    ZAJEBISTY JEZD <333
    Cudny, też chcę go/ją c:
    Pytanga:
    1. Jesteś facetem czy dziewczyną? xD Stawiam na girl.
    2. Lubisz Szariga? c:
    3. Czo sądzisz o Be Em? o3o
    4. Hmm, a batony to ty lubisz?
    5. Poggadaj ze mną xD
    6. Ulu danie? o3o
    7. Ulu baton? o3o
    8. Ulu pierogi? o3o
    9. Ulu ul? o3o
    10. JeJ, cieszysz się, że BM cię kupiła? o3o

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki! Ile kosztował?
    Kupiłaś go na allegro?
    A tak przy okazji
    to wpadnij do mnie
    na moje-super-lps.blogspot.com
    na NN

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale fufny collie. :3 A tak właściwie to collie po polsku nie pisze się kollia? o.O Sorki, jeżeli zawracam ci głowę, ale tak pisze w "Tłumaczu Google", zajrzyj sama, a się przekonasz. ;)) Daj na tłumaczenie z j. ang. na j. pl. wpisz collie i wyskoczy ci kollia. o.O No to nie będę cię zanudzać polską pisownią ras psów i zadam kilka pytań na Ask'óś. :>
    1. Lalalala?
    2. Jesteś samcem czy samicą? o.O
    3. Ok, nie pytam o imię, nazwisko? :D
    4. Ok, spok, a pseudonim? :D
    5. Hobby?
    6. Marzenie, ale takie największe ze wszystkich? :3
    7. Zainteresowanie? (czyli hobby, ale coś co interesuje cię nieco mniej. XD)
    8. Lubisz naleśniki?
    9. Wolisz od naleśników pierogi?
    10. LPS vs Ludzie - co wybierasz? :D
    11. Kochasz ............. (wypełnij kropki dowolnym słowem i odp. :D)
    12. Ulu muzyka?
    13. Jakich na razie zdobyłeś/łaś przyjaciół?
    14. Kogo lubisz najbardziej?
    15. Kogo nienawidzisz?
    16. Co sądzisz o 'Sznyclu' i jego przezwisku? XD
    17. Ile masz lat?
    18. Chciałbyś/chciałabyś mieć bloga?
    19. Zazdrościsz Rogerowi? :3
    20. Co sądzisz o BM? XD
    21. Szar to colllie/kollia cn.?
    22. Twoim zdaniem kto jest ładniejszy - ty, czy Szar?
    23. Ulu kolor?
    24. Ulu liczba?
    25. Chcę dobić do 30! (30 pyt.) XD (Zalicz to jako pytanie wyjątkowe ^^)
    26. Kim chciałbyś/chciałabyś zostać w przyszłości?
    27. Co sądzisz o YT? :3
    28. Znasz Niekrytego Krytyka? XD
    29. Zostałeś kupiony/a w sklepie czy na allegro?
    30. Twoim zdaniem zdaje dziwne pyt.? :3

    No to 30 dobiłam! Hehe! <3 Ja u siebie również otworzyłam Ask (o sobie), ale mało kogo to obchodzi, pytania zadał mi zaledwie jeden użytkownik. ;'( No nic, u mnie na blogu o LPS nowa notka. Jakbyś mogła skomciaj :3 A i mam nowego bloga:
    Sekretydomuanubisa.blogspot.com
    Tak dla wyjaśnienia to mam 3 blogi: o LPS, o kotach (wiesz jaki) no i ten. :) J
    Pozdrawiam i podziwiam, a szczególnie tło bloga. :3
    ~ *Emi*
    ~ *

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten collie ! Ja nie mam żadnego. Ciekawi mnie jak go nazwiesz. Czekam na następną notkę.
    Pozdro :*




    ~MartaLPS

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza! :D
    No, to ja bardziej potrafię powstrzymać się od petków. Nie oszukujmy się - nie bawię się nimi, nawet nie dotykam. Są ładne, milutkie, ale drogie.STOP ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. A nie, nie byłam pierwsza ;_; Zapomniałam, że tu komentarze pojawiają się dopiero po zatwierdzeniu ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale fufny LPS. :3
    Kilka pytań na Ask:
    1. Jakie masz nazwisko? XD
    2. Pseudonim?
    3. Co sądzisz o Sznyclu i jego przezwisku? XD
    4. Jesteś samcem, czy samicą? o.O
    5. Największe marzenie?
    6. Chciałabyś/chciałabyś mieć bloga?
    7. Zazdrościsz Rogerowi?
    8. Lubisz Szarika?
    9. Jesteś twoim zdaniem piękny/piękna? Moim tak! XD
    10. Twoja pani kupiła cię w sklepie czy na allegro?
    11. LPS vs Ludzie - co wybierasz?

    Ja także na blogu Ask zorganizowałam, ale mało kogo to obchodzi... :( Jak byś mogła skomentuj (chodzi mi o ten blog o LPS), bo tylko 1 użytkownik zadał mi pytania. ;'( O i mam jeszcze jednego bloga
    Sekretydomuanubisa.blogspot.com
    Tak dla wyjaśnienia to mam 3 blogi: o LPS, o kotach i ten. :) Mam nadzieję, że ten o LPS skomciasz. :3
    Pozdrawiam, czekam na odp. do Ask i podziwiam, szczególnie za tło bloga. XD
    ~ *Emi*
    PS: Yeah, skomciałam jako pierwsza! :333 <333
    Bay!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zdobyłam 4 nowe lps. Normalnie nie mogłabym kupić aż 4, ale zobaczyłam w Tesco blind bagi za 7.49! Wylosowałam: chomika Konrada, królika Biankę, oraz parę powtórek husky, Freda i George'a(ach, jak ja kocham Harrego Pottera).Odróżniam ich,bo zrobiłam jednemu plamkę na łapce.
    A co do notki, to ten collie mi się tak średnio podoba, ale to twój gust. A może pokusisz się na następnego lps'ka?
    WOW , ale się rozpisałam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Collie. Ja mam w mojej kolekcji tylko jednego , ale marzy mi się jeszcze kilka :3 Nie wiem , czy dobrze zrozumiałam , że pytania można pisać pod tym postem?



    April LPS

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Wiesz, ja też mam "Ask" i dam ci mój link (możesz pytać, ile wlezie) :D. Tylko nie dawaj pytania anonimowego, ponieważ nie będę wiedziała od kogo to:
    http://ask.fm/Olaa3214
    A teraz kilka drobnych pytań do ciebie:
    1. Ile byś chciała mieć petków?
    2. Gdyby pet shopy ci się znudziły, co być z nimi zrobiła?:
    (A)- Poczekała, i dała je swoim dzieciom?
    (B)- Sprzedała?
    (C)- Zbierała, jako malutkie ozdóbki lub figurki do pokoju?
    3. Jakiego petka najbardziej pragniesz (liczą się też twoje)?
    4. Ile masz pet shopów?
    Koniec..
    PS: Wejdź na moje blogi:
    http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=2231056860971256029#overview/src=dashboard

    http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=7597442784420983694#overview/src=dashboard

    http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=4920817214304117002#overview/src=dashboard

    http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1605748622694762632#overview/src=dashboard

    http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=7974199410971444283#overview/src=dashboard

    http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=7711582961417097475#overview/src=dashboard

    Wszystkie one są przeze mnie prowadzone :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ma być ask do mojego collie, więc odpowiem tutaj.

      1.Mam ok.300 i ciągle uważam, że mam za dużo.
      2.B albo C, zależy które dokładnie.
      3.Właśnie tego którego najbardziej pragnęłam kupiłam i właśnie teraz trwa do niego ask. :D
      4.Ok.300

      Usuń
    2. Jejku, aż 300? Ja mam ok. 55. Ale ci fajnie :). Wejdziesz na moje blogi? Linki masz zapisane w komentarzu.

      Usuń
  12. Cudny lps ^^ Oto i pytania :
    1. Lubisz Rogera ?
    2. Frugo vs Tymbark xD
    3.Co sądzisz o Szariku ?
    4. Jak myślisz , będziesz ostatnim lps BM ?
    5.Lubisz lody , jak tak to jakie ?
    To tyle pytań wiem , że mało , ale starałam się żeby się nie powtarzały ;)

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Lubisz pizzę, jak tak to jaką najbardziej?
    2.Co sądzisz o G3?
    3.Hobby?
    4.Co robisz jak się nudzisz?
    5.Co tam xDD?
    6.Lubisz Row'a?
    7.Lubisz rzeżuchę xDDD?

    TynnaHatter

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wiem,że to na pewno nie będzie Twój ostatni collie ;*

    OdpowiedzUsuń