czwartek, 9 maja 2013

71.Wyniki konkursu

Hej
Przepraszam, że takie opóźnione wyniki, ale dużo do szkoły a też nie chcę zwariować i siedzieć ciągle w domu. Jakoś kiedyś miałam mniej nauki to łatwiej było mi pisać, nawet wtedy gdy pisałam codziennie. ://

Oczekuje u siebie maila z nagrodami.

Dobraa, oto wyniki:


 Miejsce 3
Praca AprilLPS. Bardzo mi się spodobała, bo akurat żabka przy wodzie, pasuje. No i ma takie fajne płetwy. :D Też mam coś takiego, ale miałam do mopsa takiego.



Miejsce 2
Praca TheLondonLPS. :3 Śliczna małpka-trojaczek, no i akurat pasuje tak na drzewie. Zdjęcie ostre, ogólnie mi się podoba. :)




























 a teeeraaaaaz



































Miejsce 1
Praca Zuzy. :D Bardziej to imię niż nick, ale oczywiście może być. Mam tą ważkę po prawej. Śliczne zdjęcie. Też mam taki krzak w ogrodzie. Nie wiem jak to się nazywa? Złoty deszcz?

Zwycięzcom wyślę informacje na mail odnośnie nagród itd.
Dziękuję wszystkim którzy wzięli udział.
Zaraz wkleję na blog także wszystkim dyplomiki za samo wysłanie prac.


Pozdroo :D
BM


~~~Editę~~~





Jestem strasznie zakręcona i nie wiem czy zrobiłam wszystkim
*ale wszystkie prace które dostałam na pewno widziałam*
Więc jak kogoś nie ma to strasznie przepraszam i proszę mi napisać. :c

BM

~~ęditę namber tu~~
Taki cennik komentarzy:
April - 10
London - 15
Zuza - 20
Komentarze już spłacone.

17 komentarzy:

  1. złoty deszcz to to raczej nie jest ._.
    a prace spoko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Fufny dyplom ;) Co z wywiadem??


    April LPS

    OdpowiedzUsuń
  3. JeJ, mam dyplom od Bembenka
    JeJ, fajne foty
    JeJ, kongretulejszyns wszystkim
    JeJ, zajebiście c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bym dała tym ważkom 1 miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tę ważkę z saszetki, nazwałam ją Crystal. Gratuluję zwycięzcom i pozostałym także.
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam , że nie wysłałam pracy , bo było wiele problemów z wysłaniem zdjęcia :( Mam nadzieję , że nie jesteś na mnie zła i będę się starać brać udział w twoich konkursach :D

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co przepraszać, przecież konkurs nie był obowiązkowy. c;

      Usuń
  7. Fajnie :). Ja też czekam na następny konkurs bo do tej pory nie miałam okazji skorzystać :). Jakbyś chciała, to możesz też wejść na mojego (byłoby mi bardzo miło) i jakbyś mogła, to skomentuj mój wpis:Wybieram pet shopa na maskotkę bloga. Oto mój link:
    http://lpsoluni.blogspot.com/
    wejdź na niego, i zagłosuj. Wybieram pomiędzy rekinkiem a boberkiem. Będę szczęśliwa, jeśli dasz mi komka :).
    POZDRO~Oleńka <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też wysłałam a nie zrobiłaś mi dyplomu ;______________________;
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż jeszcze raz sprawdziłam na mailu ale nie mam wiadomosci od cb...

      Usuń
  9. O kurde...! Te prace są śliczne ^^ Wiem ,że nie twoje ,ale mówię :) Czekam na new nocie

    OdpowiedzUsuń
  10. Fufne te zdj., ale ja pierwszym miejscem nagrodziłabym małpkę. :) Żałuję, że nie wygrałam, ale mówi się trudno. :( Wiem, że to zdj. z papużką nie było najlepsze, ale sądziłam, iż zdj. z morsem (jak jest w wodzie) ma jakiekolwiek szanse. No i pięknie wykonane dyplomy, BullcioManiaku. Widać, że się postarałaś. :) Jeżeli pozwolisz mój wkleję na mój blog, w następnym poście? Czekam na następne konkursy. :) U mnie (na blogu o LPS) NN. Mam jeszcze nowego bloga, ale zależy czy lubisz koty...?
    Kalipso-kotka-z-dusza.blogspot.com
    Pozdrawiam i czekam na odp.
    ~ *Emi*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lb koty i zobaczę.
      Oczywiście możesz wkleić dyplom gdzie tam chcesz.

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia zrobiliście! Gratulacje! :D Fajny pości BMku! :*
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwycięzcom! :* Nie ma to jak dyplom za udział! xD
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń