wtorek, 30 kwietnia 2013

70.Konkursik

Siemaaa!
Chciałabym dzisiaj zaproponować Wam jakiś konkursik... :D Skąd wziął się pomysł? Właściwie to stwierdziłam, że jakoś tak dawno niczego nie było. Po drugieee... Teraz jest dużo wolnego na święta majowe, więc pomyślałam, że będziecie mieli trochę czasu na przemyślenie, zrobienie i oddanie zdjęcia. Yyyyuppsss. xd Nie potrafię dochować żadnej tajemnicy, nawet jakbyście mieli dowiedzieć się o tym nie teraz, ale jakąś chwilkę później. Chociaż... właściwie nie jest to takie typowe zdjęcie. ~

Kojarzycie postcards pets (czy może pod nazwą lps postcard lub zwierzaki z pocztówek)? Ci, którzy siedzą w tym dłużej, jak np. ja... zawsze gdy mówię że zaczęłam z lps mając jakieś 7 lat aż dziwnie się czuję. Kinga, ile ty mogłaś kupować plastik z dużą głową i wielkimi oczami?! No ale... jaki ładny plastik. ;33 No, dobra. Kiedyś był ładny. Kiedyś, czyli przed G3. Jak ja potwornie schodzę z tematu. -.-

Konkurs polegał będzie na zrobieniu (a dostępne jest również przerobienie) zdjęcia LPSa w jego naturalnym otoczeniu. Na przykład: biedronka w trawie, ptak na gałęzi... Ale nie musicie ograniczać się do takich zwierząt! Wystarczy, że zrobicie zdjęcie swojego wielbłąda LPS i "bawiąc się photoshopem" (tak mówi taka jedna moja nauczycielka xd), albo gimpem, czy jakimkolwiek tam programem chcecie, wkleić go na pustynię! Lwa na sawannę, a zebrę wśród swojego stada chlupiącego wodę! Jednak zdjęcie lpsa musi być wykonane przez ciebie.

Są dwie dostępne opcje:
Wklejanie (swojego!) zdjęcia LPSa do jakiegoś otoczenia.

*pokazane na przykładzie postcardów*
- Zdjęcie LPSa musi wykonane być własnoręcznie, nie może być to zdjęcie bodajże ze stron z LPSami, Nicole czy innych.
- Tło do petshopa może być ściągnięte z internetu.
*Żeby wkleić LPSa do jakiegoś otoczenia wystarczy go po prostu wyciąć w jakimś programie


LPS wraz z otoczeniem, zdjęcie zrobione w 100% przez Ciebie.
 Ojej, tutaj chyba nie mam co za dużo tłumaczyć, co nie? c; Po prostu robicie zdjęcie swojego LPSa w jakimś otoczeniu, które pasuje do jego pochodzenia. Nie mówię, ze musicie jechać z lwem lps na sawannę (nawet wątpię żeby to komuś przyszło do głowy), ale wykorzystajcie choć raz tą Polskę! :c Zua, zua, zua, badziewna, ale jakaś jest. Tym bardziej, że w i o s n a. :D

Zapomniałam o najważniejszym:
Prace wysyłajcie do 07.04.13 (wtorek za tydzień) na mail: bullciomaniak@op.pl do godziny 14.
Można wysłać max dwie prace!!! Jedną z wklejanego lpsa, i drugą z gotowego zdjęcia.
W mailu ma być dane zdjęcie, adres bloga, nick jakim mam Was podpisać (jak nie macie może być imię, inicjał, czy coś) oraz cokolwiek tam chcecie mi powiedzieć. xd
Oczywiście będą nagrody dla zwycięzców i pewnie wyróżnionka. O ile coś wyślecie może te dwie wersje będą punktowane osobno, że zdjęcie z lpsem wklejonym i takim od razu w swoim otoczeniu. Ale nie wiem ile dacie fot, więęęc.
Miałam coś jeszcze dodać...
Może Szarik Wam powie.




Wiecie co jednak będę chyba musiała zawsze nagrywać z telefonu bo z kamerki tak dziwnie wychodzi. Znaczy to nie jest kamerka: to jest kalkulator.

Szarik nie wymyślił tej przemowy!
On czytał moje słowa z kartki. ;_; i pozmieniał jeszcze z tym ogarnięciem i wgl. xdd


Mój wilk schleich. Kupiłam go niedawno, ale tak mi się spodobał, że nie wiem.
A pomysleć, że konie sprzedałam. xDD No, został mi mój ukochany lusitanoo<3
Sorry za słuchawki w tle. xD

- Ogarniasz ? Ja jestem fajniejszy. Faj-niej-szy! T-T I Fajniej wyję! I fajniejsze mam uszy i w ogóle jestem fajniejszy. A ty myślisz, że jesteś groźny, co? T-T No to ci mówię! Nie jesteś. Ja się ciebie nie boję i wgl. Myślisz że masz takie duże zęby itd. a nawet ich nie wi-dać! Też mi kurde wilk. Ja jestem bardziej dziki niż ty i wgl. Myślisz że będziesz taki fajny, że moja pani cię bardziej polubi, czy coś? Możesz zapomnieć. Bo ja jestem taki słodki i ... znaczy: taki groźny że nie ma mi równych i możesz mi skoczyć, ty głupia szumowina z lasu. Zuyyyyyyy wilku jeden. Nawet nie wyglądasz jak wilk ale jak kundel jakiś. Jesteś też taki gruby, że w ogóle powinienem na ciebie Schab mówić, albo Sznycel czy coś.
- Rrrrr...
(Ja): Medium, nie bądź zazdrosny do cholery!
- Coo? Ja zazdrosny? O tego kundla? Ha-ha! Czemu w ogóle tak pomyślałaś? 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Z bestów.
Gdybym ja walnęła sobie z kimś zdjęcie z lampą byłby Szarik którego mina mówi
"Wtf kiedy sobie ten głupi człowiek pójdzie? A ze mną to zdjęć sobie nie robisz"
Masz mnie za murzyna? Jestem szarusiii a nie taki ciemny i wgl. ;cc :c


Papappa. Udanej pracyyy!
Be em, Medium i...
Bez i. Jesteśmy my i koniec, kochanie. <3
Auuuuuuuuuuuuuuu!
Japa Sznycel. -.-

21 komentarzy:

  1. strasznie wolno mi się ten filmik buforuje -.- no cóż w każdym razie ja nie mam zamiaru brać udziału ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się już długo "buferuje" to wystarczy dać play i juz. ;p

      Usuń
  2. Dwie literki: xD! Biorę udział. Moje beznadziejne zdjęcie już wysłałam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie mogę brać udziału w konkursie:(

    OdpowiedzUsuń
  4. To z bestów mnie trochę przeraża ,A dlaczego Medium?plis odpisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, mnie też przeraża. :D Ale bardziej śmieszy.
      Medium, bo... Nie potrafię dać rozsądnego wytłumaczenia. Nazywa się Szarik, ale po prostu ciągle na niego mowię Mimi, Midiam, Midzio, Medium, Medi, Med i wgl. *to facet jbc xD* Chociaż też mówię na niego kudłaty, szar, szarcio, szary, szaruśki (xD), itd... Większość moich LPSów ma jakieś ksywy, nigdy nie mogę powiedzieć dlaczego kto ma jaką. Po prostu tak jest już. ~

      Mi Mi ! <33333333

      Usuń
  5. Biorę udział na 100% :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Klau, czemu?! To nie jest śmieszne!
    Ja postaram się, tylko, że nie interesuję się zbyt LPS. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wezmę udziałh Be Emko mojha :3

    Szarig lepży od wilkha XD
    Be Em Be Em Be Em XD

    ---
    Dżisiajh NN o3o

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Blog. Już wysyłam zdjęcie na konkurs. Mam nadzieje , że się spodoba ;)




    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sznycel <3 "kochanie". Boze. Co laczy Cb i Szarika?o3o
    Moze przesle prace. Jak mi sie bd chcialo xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, chyba jakaś specjalna więź. o3o
      On tak gada żeby Sznycel był o mnie zazdrosny. ~
      Nie komentuję. xD

      Usuń
  10. Spok. ja biorę udział! ^^ Wiem, że nie mam szans, ale co mi tam (zawsze warto zaryzykować, nie? XDDD) Sweet wilk, a jeszcze fajniejsza rozmowa z Szarikiem! Spadłam z krzesła! :) To znaczy... Spadałbym, o ile bym na nim siedziała, a to akurat nie zgadza się z prawdą... XD Najlepsze teksty z tego postu:
    "Be em, Medium i...
    Bez i. Jesteśmy my i koniec, kochanie. <3
    Auuuuuuuuuuuuuuu!
    Japa Sznycel. -.-"
    i ta rozmowa Szarika z wilkiem!
    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Może niech porozmawia z nim jeszcze ten... Jak on... O! Z Twisterem! Jak brat z bratem, czy tam wilk z wilkiem... XD
    Zajrzyj na mój blog o LPS. Pojawił się ważny komunikat... (Mam nadzieję, że bez linków to nie jest "spam"???)
    Pa! Czekam na odp.
    ~ *Emilusiusia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, na pewno nie raz będzie gadał z Twi. :*
      Ok, zobaczę.

      Usuń
  11. Nie wiem czy wezmę udział , ale się postaram ;D Rozmowa wilka i szarika mnie po prostu rozwaliła xDD

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy wezmę udział w tym konkursie ale się postaram ;D Rozmowa medium i szarika mnie rozwaliła xDD

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  13. Już wysłałam i czekam na wyniki konkursu. ^^
    ~ *Emi*

    OdpowiedzUsuń
  14. Szarik vs Sznycel :D wiem trudne pytanie c:

    OdpowiedzUsuń