piątek, 19 kwietnia 2013

68.Collie - ocenki -3-

Hejosz.
Dawno, nawet bardzo dawno nie robiłam ocenek (jak i nie pisałam nowego posta, no ale mam nadzieję że przy takiej pogodzie dużo się nie kisicie przed kompem). Ogólnie co do ocen stwierdziłam że zrobię, bo dawno nie było, a po drugie to jakoś tak jak patrzę na Szarika chcę sprawdzić czy inne collie są takie pieprznięte jak on. xDD Dobra, nie przedłużając, najpierw oczywiście lista tych ślicznych pieskóww.

Dobra, a teraz już mogę sobie spokojnie zaczynać. ;)

Jako pierwszy oczywiście fajny słodziak z podniesioną łapką. :DD Ma tą śliczną obrożę (Szarik ma taką zieloną ;D), no i naturalne kolory i wgl. Nic dodać, nic ująć. Chciałabym go... No i ma takie paczałki jak Szar. :DDD
10/10

Tutaj także podobają mi się jego kolorki i obróżka... Ten nawet bardziej od poprzedniego, ale nie mogę temu wyżej nic zaniżyć. Jest zbyt fikuśny. c; I paczałki fikuśneee!
10/10

Ten byłby o wiele fajniejszy jakby miał zamknięty ryj... Bo jak tak ma fajne kolory i wgl. Bez sensu, ale ma fajne piegi i ogólnie jest fajny, więc nie krzyczcie na mnie.. jedynie ten pysk :cc
6/10

Ten mi się wcale nie podoba. Po pierwsze primo, wygląda jak jajecznica, po drugie, ma mdłe oczy *brązową kreskę... xDDDD*, no i wgl jakiś taki.. nie halo. Jakby miał niebieskie paczałki... xDD Gdybam, gdyby to nie było na niby [...]
5/10

*szczerzy ząbki*
*skala się nie mieści*


Huuahauhauhaua, mój Karmel. :D Kiedyś go bardziej lubiłam, ale i tak mi się wydaje, że ma takie śliczne oczka i wgl... Friend Rogera, jeszcze za czasów gdy chodził do szkoły xDD
10/10


Ten znowu ma brązową kreskę. xDD I wgl mi się nie podoba. 
Wniosek: Widocznie nie lubię kremowych colli i tych wygl jak jajecznica. >:C
4/10


On jest taki fikuśnyyyy! Ma dwie różne paczałki, jest śliczny, super i zajebisty *-* Ogólnie trochę mi się kojarzy z huskym a to jeszcze potęguje moją ocene.. xdd no bo wiecie, husky też lubię. Kurde, tak mi się podoba że nawet może bym go kupiła, ale gdzie?
10/10

Moja Paula. Mam ją, ale mi się nie podoba *poza kolorkami* Chociaż... nie są jakieś cudowne, ale przynajmniej naturalne, co nie?
4/10

Jajaja....jadłabym *-* :cccccccccccccccccccccccccc
10/10

Haha, ten też fajny.. Tak fajnie looka. :D Jest z kalendarza z tego co wiem. Ja walęęę, chciałabym też go/ją. Czemu ma taką dziwną, kremową łapke na końcu? :c No niccc.. mimo wszystko fikuśny
10/10

Ten też tak dziwnie pacza i ma włosik adolfa. xDDD
7/10

Ktoś go chyba ostrzygł takimi nożyczkami co robią wzorki. xDD Ale i tak fajny... jezu collie jako jedyne z lps mają chyba tak naturalne kolory! O.O
7/10

Tego mam. :* Bezimienny, ale fajny. Nie mam co wiecej gadać.
10/10

Może żeby się nie denerwować nie będę się wypowiadać? x.x
0,00000001/10

x.x

*drugiego z listy nie znalazłam*
*i nawet nie mam do tego nerwów, może pominęłam*

Wniosek: Nowe collie są do kitu jak wszystkie lps g3. :ccc
Nie mam jakoś tak czego wcisnąć na koniec... 
Nie chcę mi się gadać o lps g3, dla mnie nie powinny istnieć, więc proszę, pozwólcie mi żyć w tym przekonaniu (chociaż znam prawdę). Chociaż... LPS G3 to nie są już nasze lps, ale zmutowane potwory. Koniec, kropka. Amen.
Podpisano: Bm

31 komentarzy:

  1. HEh dostałam dziś na urki tego 1 <33333 i twojego Karmela<3Co tam u Row'a?i bałwana na sankach xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo wszystkiego najlepszego! A Roww... hmm, nic, nudzi się i słoneczko mu do głowy przygrzewa. xd

      Usuń
  2. Eh, chciałabym mieć tą cyrkownicę, ma taki fajny cyrk! Ona wgl też jest śliczna. CIEKAWE CZEMU KOŁO Nożyczka JEST KOŚĆ??!
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi niezbyt podobają się collie.Może z wyjątkiem kilku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sage najlepszy! :D Też mam twojego Karmela. Tylko, że u mnie to dziewczyna i nazywa się Alex. xDDD Fajne ocenki! :*
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie siedzę w domu...byłam da dworzu bo wczoraj aż 27 stopni miałam na termometrze o.o

    OdpowiedzUsuń
  6. Koli sóm fófne XD
    Mamh tfojegho Szarikha, tee-hee-hee, mój Wade i też go loffciamh :*
    G3 jak zwykhle jezd be :c
    A SAGE MI SIĘ NIE PODOBA SZCZERZE - BZYTKI :C

    Kcem "Szarika" tzn. Karmela, tego z nożyczkowymhi wzorkhami i takiego jedhnego któremhu dałaśh 4/10 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja myślałam ze sie tej notki nie doczekam. Collie oceniabym tak samo xD a tak przy okazji nasz bałwan na sankach i Karmel sie znają ? ~ LpsMarta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejejejejejej aż chyba tak was nie zaniedbuje... :c
      *nie mam pojęcia skąd się wzięło 'bałwan na sankach', jedyne co wiem to że przy wielkanocy pisałam 'barana na sankach' przez śnieg*
      A no znają się. Wystarczy popatrzyć na początki bloga Row'a na onecie. ;)

      Usuń
  8. Faktycznie bardzo fikuśne.
    A te 3G to jakaś masakra :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super te ocenki! Uwielbiam collie, no oprócz tego gębocosia, z wyłupiastymi ślepiami który przybył na ziemię, aby wszystkich pożreć... -_- Hasbro... Mogli by się bardziej skupić na produkowaniu naszych pet shopów, a nie tych 3G. Chociaż przyznaję, że ten ostatni był nawet ładny. :)
      Przy okazji zajrzyj na moje blogi:
      http://emiliilpslove.blogspot.com/
      http://pamietnikemi.blogspot.com/ (to coś podobnego do pamiętniku Rogera, tylko, że o moim pet shopie. ;))
      http://opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com/
      Papatki!

      Usuń
  9. Więc tak... Notka jest całkiem ciekawa. Mam jednego colliego. Tego przed tym fioletowym (Ana). A chcę mieć Sage'a ,tego drugiegi ,Rzarika (Jake'uś!!! <3 <3 marzonko nr 1 ) ,Carmela (Jeck'uś!!! Marzenie nr 2 <3 <3) ,trzynastego ,pietnastego.... Co do tego ostatniego ,którego wymieniłam... Ja G3 też nie lubię ,ale niektóre mi się podobają (1 [ewentualnie 5] na 1000). ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Collie są świetne! No poza tym gęboludem, z wyłupiastymi oczyma, który przybył na ziemię, aby wszystkich brutalnie pożreć... XD Nasze stare LPS są najlepsze... Mogliby mniej produkować tych 3G, a więcej naszych dobrych petków... Chociaż akurat ten ostatni był nawet nawet... :)
    Przy okazji zajrzyj na moje blogi:
    http://emiliilpslove.blogspot.com/
    http://pamietnikemi.blogspot.com/ (To coś podobnego do pamiętnika Rogera, tylko o moim petku i w moim wykonaniu... XD)
    http://opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com/
    Pa! *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super oceny! Uwielbiam collie, oprócz tego gębocosia, z wyłupiastymi oczyma, który przybył na świat, aby wszystkich pożreć. Mogli by mniej produkować tych całych 3G i bardziej skupić się na naszych dobrych figurkach... :( Chociaż akurat ten ostatni był nawet, nawet... ;)
    Przy okazji zajrzyj na moje blogi:
    http://emiliilpslove.blogspot.com/
    http://pamietnikemi.blogspot.com/
    http://opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej,jak ja mam teraz zrobic Ci ocenki z dedykiem na blogu? Trudno,beda husky,chociaz wole collie :/
    Mam dwa-Davida(Szarik) i Ricka(Karmel). Tego drugiego znalazlam na boisku i na poczatku byl byla zona Davida... nie przypominaj x.x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak przecież możesz zrobić collie. ;))
      O jaaa, znaleźć collie na boisku? *-*
      *wyciąga telefon*
      - Siemaa, może poszłabyś ze mną na boisko...?
      - Do cholery, po co?
      - Emmm... yyyy... zgubiłam coś.
      - Okej.

      >:D

      Usuń
  13. Super te ocenki! Uwielbiam collie, no oprócz tego gębocosia, z wyłupiastymi ślepiami który przybył na ziemię, aby wszystkich pożreć... -_- Hasbro... Mogli by się bardziej skupić na produkowaniu naszych pet shopów, a nie tych 3G. Chociaż przyznaję, że ten ostatni był nawet ładny. :)
    Przy okazji zajrzyj na moje blogi:
    http://emiliilpslove.blogspot.com/
    http://pamietnikemi.blogspot.com/ (to coś podobnego do pamiętniku Rogera, tylko, że o moim pet shopie. ;))
    http://opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com/
    Papatki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super te ocenki! Uwielbiam collie, no oprócz tego gębocosia, z wyłupiastymi ślepiami który przybył na ziemię, aby wszystkich pożreć... -_- Hasbro... Mogli by się bardziej skupić na produkowaniu naszych pet shopów, a nie tych 3G. Chociaż przyznaję, że ten ostatni był nawet ładny. :)
    Przy okazji zajrzyj na moje blogi:
    http://emiliilpslove.blogspot.com/
    http://pamietnikemi.blogspot.com/ (to coś podobnego do pamiętniku Rogera, tylko, że o moim pet shopie. ;))
    http://opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com/
    Papatki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super te ocenki! Uwielbiam collie, no oprócz tego gębocosia, z wyłupiastymi ślepiami który przybył na ziemię, aby wszystkich pożreć... -_- Hasbro... Mogli by się bardziej skupić na produkowaniu naszych pet shopów, a nie tych 3G. Chociaż przyznaję, że ten ostatni był nawet ładny. :)
    Przy okazji zajrzyj na moje blogi:
    http://emiliilpslove.blogspot.com/
    http://pamietnikemi.blogspot.com/ (to coś podobnego do pamiętniku Rogera, tylko, że o moim pet shopie. ;))
    http://opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com/
    Papatki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więcej nie spamuj bo wcale nie będę twoich komow dodawać -.-

      Usuń
    2. ok. Tylko jak mi się pokazywało, że kom trzeba zatwierdzić to myślałam, że on się wcale nie dodaje. -_- (lol, ale ja przypadkowo dużo kom-ów dodałam! o.O Wow...) Już lepiej ten post nie będę komentować... --__-- :O

      Usuń
    3. "Komentarz oczekuje na zaakceptowanie" tzn. ja muszę wejść na mój profil i go dodać i dopiero wtedy się pojawi... mam po prostu włączoną taką opcję

      Usuń
  16. O matko!
    Widze że wreszcie dorosłaś.Opis,wystrój bloga, dawno tu nie wchodziłam to nie mam takiej orientacji XD Już 14 lat masz :O To ile ty już tego bloga piszesz? :o Nieźle XD
    I mam takie pytanko - słuchasz jeszcze czegoś oprócz LP ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne jakbym była "dojrzała" mając 11 lat.
      Nie ogarniam więc tych pierwszych dwóch zdań. ~

      Yyy... piszę od października 2010 roku. Łatwo policzyć. ;)
      Słucham, ale jak robię playlistę to jednego zespołu. Jak chodzi Ci o coś a'la podobne, to: the offspring, guns n' roses, imagine dragons, papa roach, nickelback, nirvana, the killers... Nie mam się za jakiegoś znawcę ani za nie wiadomo kogo kto się zna na muzyce, ale piszę to co lubię słuchaćć.

      Usuń
  17. Jak czesto będą notki ? Wiem ze to zalezy od twojego czsu ale wiesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej jak będę mogła... ale przynajmniej raz w tygodniu powinna być na pewno.

      Usuń
  18. Mam tą fioletową z kremową łapką z kalendarza. :) To mój ulu-LPS. xD Super blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tego z saszetki jest słit, tylko kto mi pomoże z imieniem dla niego ???? jego charakter: agresywny, nieprzewidywalny :D TheNicoleLPS

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja bym chciała mieć collie :(

    OdpowiedzUsuń