czwartek, 25 kwietnia 2013

69.Nudy z lps (odwalcie się od numeru notki xDDDD)


Siema.
Jakoś wolne na testy gimnazjalne zleciało mi bardzo szybko. Przedwczoraj i wczoraj takie zakręcone dzionki, że nim się obejrzałam dzisiaj już czwartek. Pozostaje jedynie jutro iść do szkoły, potem ŁIKENT, potem poniedziałek, wtorek, przy których umrę i majówka. A następnie? Może się domyśliliście: same sprawdziany aż do końca maja. :///
Emmmmm...... nie mam właściwie co mówić, bo temat notki zapewne mówi sam za siebie. xDDD Po prostu mi się nudziło i robiłam trochę zdjęć... i filmów. xDDDD Zacznę od zdjęć.

Twister tutaj opowiada bardzo piękną i ekscytującą historię jego życia, a zarazem się wkurza, że coś go w oczy razi. Nie moja wina, wiosnę mamy. ;_;

M JAK MEDIUM
*I Twister jako mistrz drugiego planu*

Nieudane zdj. Mediuma. xDD (jbc to jest jego ksywa, co chwilę to powtarzam,
bo nie wiem czy to mówiłam, czy nie. xDD) 

Kółko matematyków (ha ha ha ha xDDD)

To takie słodziaśne. ;33

- Murzyyyyyyn, chodź do nas!
- Nie ogarniacie, że nie mogę?

- Ale choooooodź! Patrz jakie to fufne. <3

- Nie mogę i koniec! Nie mam takiej "mocy" jełopy. -.-
- Nie ściemniaj.:/

*tu miało być rozmyte zdjęcie jak murzyn spada, ale jak widać pozostał
tylko taki cień... nie mogłam tego wyłapać, dlatego murzyn spadał z ok.20
razy. xDDD Jbc nic mu nie jest, bo nie spadał na nic twardego. ;** *

Jaki laaaaaanserrrrr

Lubię to zdjęcie. Może dlatego że Marmury nie widać. xDDDDD

A to kochaam! Jadłabym ;_;

To chyba gorsze, ale i tak dodałam dfa.

Roger i farby. Ha ha ha ha ha ha ha.
Lafam akwarele. <3

A oto mojaaaa... uwaga, uwaga.
Skocznia dla małysza! ;_; a małyszem jest...

No tak. Kto inny by chciał. ~

A tutaj efekty zjeżdżania Row'a. xDDD

Nieee, oni też odważni. <33

Efekt ten sam. xDD


Teraz filmy. Padniecie... xDD Głównie tu nie ma mojego głosu... znaczy, dobra, jest: ale chodziło mi to, że nie jest taki mój, ale tak naśladujęęę. xdd


Niedokładna wersja "Co pana najbardziej denerwuje?"
*Roger wkradł się na drugi plan =.=*
Dlatego nagrałam....



... też oryginalną. xDDDDDD
Trefl ma taką minę jakby miał fazę to bardziej pasuje do tego. xDD
Zjarany Death. <33333333

Na koniec zdjęcie pamiątkowe:
Szarik, Lyra and Bon Bon. <33 Jego rodzina! Był taki filmik jak Szarik gada jak dziecko ale tego też nie dodałamm, żeby go nie ośmieszać. xDD
Kto nie uważa, że Szarik jest taki słodkiii to...
M A   P R O B L E M

Jeszcze mam filmik z "dawaj na ring" ale nie będę ośmieszać Twistera. xDDDD
Wkurzył by się, a potem męczył Rogera. ;_;
Dobraa, to tyle na dziśś! Mam nadzieję, że jakoś przebolejecie te filmiki, jakby na niektórych było słabo słychać to musicie dać głos na full.. Albo lepiej... nie, nie oglądajcie tego! xDDD

Papapapa.
BM


EDIT
Zboczeńcy odwalcie się od numeru notki! xDDDD 

30 komentarzy:

  1. Czemu niektóre notki pojawiają ci się po 2 razy? o.o
    a tak wgl to musialo ci się naprawdę nudzić...Ja nawet jak coś nagram to nie chce mi się tego wstawiać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakim sensie pojawiają mi się po dwa razy?
      ~~
      Nie za bardzo wiem o co chodzi.

      Usuń
  2. 1. Ciekawy temat wymyśliłaś... XD
    2. Podobają mi się te zdj., a szczególnie te na kaloryferze i na "skoczni Adama Małysza"... XD ~_~
    3. Nie mogłam pooglądać filmików. :( Pierwszy w ogóle mi się nie włączył, a drugi straszliwie się zacina... :P
    4. Sorry, jeżeli się o to ciebie pytałam, ale co ile mniej więcej dni ukazują się nowe posty? ;):* Czekam na odp.
    5. Zajrzyj sobie na moje blogi:
    EmiliiLPSlove.blogspot.com
    Opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com
    PamietnikEmi.blogspot.com (to coś w stylu pamiętnika Rogera XD :P)
    Pa!
    ~ *Emilusiusia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Yyy, no thx. xd
      2.Eeee, thx.
      3.:// może taki net? xd
      4.Jak mam czas, ale min.1 raz w tygodniu.
      5.Nie zajrzę i przestań mi spamić, bo przestanę dodawać twoje komentarze (który raz to powtarzam -.-) nienawidzę spamu

      Usuń
    2. Ok, nie będę ci spamić. Ale spam to jest mówienie "zajrzyj na mój blog" tak? Jeżeli o to chodzi to nie będę, jeżeli nie to mi wytłumacz. :)
      ~ *Emilusiusia*

      Usuń
    3. Linkowanie i zamiast jednego koma pisanie po 10, na przykład.

      Usuń
  3. Be Em napisałha nofom noteeeeeeeem *-*

    Szarig x Trefl - co Ci odwaliłfoooo? o3o

    Filmy, jea jea, filmy, jea jea <3
    Foty som fófne xd

    OdpowiedzUsuń
  4. kto gwał*i replay?xD

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Super focie! Szczególnie podobają mi się te z kaloryferem i ze "Skocznią Adama Małysza". XD
    2. :( Pierwszego filmiku w ogóle nie mogę pooglądać, (zawiesił się chyba :P), a drugi wciąż mi się zacina!!
    3. Jeszcze takie jedno małe pytanko... Lyra i Bon Bon to rodzina Szarika!!!!???? -_-''''
    4. Rzeczywiście. Ten kto nie uważa, że Szar jest taki słodki na prawdę... M A P R O B L E M !
    5. Plis, powiedz co jaki mniej więcej czas będą ukazywać się wpisy? Czekam na odp.
    6. Jakbyś mogła zajrzyj na moje blogi:
    EmiliiLPSlove.blogspot.com
    PamietnikEmi.blogspot.com (to coś podobnego do pamiętnika Rogera! XD)
    Opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com
    No to pa!
    Najserdeczniejsze pozdrowienia przysyła:
    ~ *Emilusisia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. odpowiadałam.
      2. odpowiadałam.
      3. Tak, a co?
      4. Wiem. :33
      5. odpowiadałam.
      6. nie zajrzę i mi nie spam -.-

      Usuń
  6. "Halucynacja"-xD
    Nie no,EXTRA

    OdpowiedzUsuń
  7. UŚMIAŁAM SIĘ

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ! Czekam na kolejną notkę :-)
    Pozdro dla ciebie, Mediuma, i Trefla
    MartaLps

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego nie dodałaś tych filmików ('dawaj na ring' i tego drugiego-z Szarikiem). Chętnie bym obejrzała ;P. Zdjęcia są fajne. A najlepsze... To ostatnie przedfilmikami i te 'pierwsze' z Szarikiem na palecie po farbach ;) Rzarik jest booooski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawaj na ring ośmiesza Twistera i mój talent wokalny xDDDDDD
      A ten drugi z Szarikiem ma parę sekund i pokazuje jak Szarik płacze wraz z Lyrą i Bon Bon. xDD
      Ale spoko, nie ma się czym przejmować, będę teraz częściej dodawać filmyy.

      "Rzarik jest booooski..."
      No, widzisz, taki się urodził.

      BM

      Usuń
    2. To super ,że filmiki będą pojawiały się częściej. ;)

      Usuń
  10. 69 NOTKA I NIE BYLO NIC ZBOCZONEGO?!T.T
    Calus Szarika i Trefla zondzi <D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było nic zboczonego, fakt. :/
      Ale był całus dwóch facetów.

      BM

      Usuń
    2. A to tylko gejowate :P No,spodziewalam sie jakiejs patologii,a przynajmniej zboczonych tekstow. NIE JESTEM ZBOCZENCEM I NIE ODWALE SIE OD NR NOTKI! Dobra,kogo ja oszukuje...:D

      Usuń
  11. Wiem że to nie na temat,ale chciałam Cię zapytać,czy masz drugiego bullka z elektronicznego pamiętnika?Wydawało mi się że nie masz,a jak nie masz,to nie masz wszystkich bullków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam, ale jest identyczny, tylko ma kropki w oku zamiast znaczków littlest.

      Idę się powiesić. ~
      I tak już mi dawno nie zależy żeby mieć wszystkie.

      Usuń
    2. No to dobra.

      Usuń
    3. Ma jeszcze czarną łapkę na brzuchu,ale to nieistotny szczegół.
      A tak to identyczny

      Usuń
  12. SIKSTI NAJN HEHE :D
    BARDZO FUFNE ZDJĘCIA, NIE MA CO.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej BM! To ja LpsManiak. Wiesz ostatnio myślałam sobie że skończę z lps bo i tak się już nimi nie bawię ale jak zobaczyłam zdjęcia coś we mnie pękło! Dzięki ;3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We mnie pękło jak się zakochałam w Szariku. <3

      Usuń
  14. Uwielbiam Twojego bloga, zazdroszczę Szarika. :-)

    OdpowiedzUsuń