sobota, 6 kwietnia 2013

66.Moi najwięksi ulubieńcy - lista w kolejności

Siema!
Nareszcie ten weekend, myślałam, że się nie doczekam. :33 A tak na serio po świętach były tylko trzy dni szkoły xDD.. Tak czy siak na poniedziałek cholernie dużo nauki, do cholery :cc Co mogę powiedzieć jeszcze..? Mimo wszystko wiele się u mnie nie zmieniło. Na Rogerze nowy post może jutro, ale nie wiem. Albo dziś wieczorem, ale nie mogę nic obiecać. Bardzo by mi zależało żebyście przeczytali drugi post... dużo się tego opisałam i się zastanawiam, czy fajne. Co do dzisiejszej notkii... dobra, już koniec wstępu i ją zaczynam. :3 A nie! Jednak nie! Przypomniało mi się, że wiele osób mówiło mi, a także pisało w komentarzach (oczywiście "mówiło" xd), że poprzedni post z sesja na skateparku był kapitalny. Skoro Wam się podoba, może będę częściej robić coś takiego. Dużo osób także cytowało teksty z tamtej notki, ale chyba wygrało to z czapką, Rogerem i Szarikiem. xDDD

Moi ulubieńcy, to głównie psy. Najbardziej chciałabym uniknąć podawania miejsc, który dla mnie ile znaczy, ale mimo wszystko - nie mogę. To byłoby niesprawiedliwe, a Wy pewnie też się zastanawiacie. Więc, od którego miejsca mam zacząć? Może najlepiej od 10, będzie więcej emocji, co nie? :3 Mimo, że zaczynam od miejsca 10, petków będzie więcej niż 10. Haha!

Miejsce 10 
Ostatnio coraz bardziej pokochałam moją Nancy. :33 Krótko mówiąc, ruda kotka shorthair, która często uczęszcza na skatepark, nawet chyba Row trochę ją lubi. Jest to kuzynka Daisy, ale nie mają ze sobą dobrego kontaktu. :c Skradła moje serce, bo jest taka strasznie słodka, no i podobnie jak Daisy, ma dość zaczepny charakter (czy jakkolwiek to nazwać). 

Miejsce 9 
Akurat jak ktoś się zastanawiał, kim jest Daisy, to teraz z pewnością się dowie - to ta kotka po lewej od lisicy Diany. :3 Kiedyś przez pewien okres czasu nawet miały bloga, mówiły na siebie "de de" itd. xd Za co je lubię? No, hmm... są to takie dwie wariatki, kochające modę, ale także szalone. Nie potrafiłabym dać ich na osobnych miejscach, bo jak dla mnie tworzą jedność, taką całość... Macie takie swoje paczki w realu? Tak samo tworzycie całość. :3 (wiem coś o tym xD) Tak więc Daisy i Diana - tylko w zestawie! :D

 Miejsce 8
Tak samo chyba nie myśleliście, że Blacky&Whity (tzw.B&W), nie tworzą zestawu? xD Ich także nie potrafiłabym rozdzielić... a za co je kocham? Blacky, chora na umyśle Blacky, która co chwile wymyśla coś nowego, obecnie lubi ganiać w przebraniu spidermana i takie tam. Whity, nieco mniej stuknięta, a mimo wszystko potrafiła spalić kuchnie w kilku domach (m.in. ze trzy razy w swoim [tzn. kocim domu]). Też miały bloga i to dużo dłużej, nawet nie wiem, czy nie miały z 80 postów... Nie pamiętam. xD

Miejsce 7
Niegdyś nazywał się Chocolate i był wrogiem Rogera, ponieważ on także kochał Dolly... No chyba widzicie, jak było to dawno? xDD Obecnie nazywa się Bruce (ksywki: Gruce, Murzyn) i jest tancerzem, głównie to jakiś hip-hop. xd Kumpluje się z Szarikiem, no i Treflem itd. Mimo wszystko nie mogą zapomnieć o swoich wcześniejszych rolach, więc dalej nie mają zbyt dobrego kontaktu z Rogerem.

Miejsce 6
Może ktoś pomyśli, że bardzo nisko, ale co mam poradzić. Jeszcze jakiś czas temu Aisha (ksywki: Aish, Cherry) była na pierwszym miejscu, ale obecnie mi się znudziła trochę. Nawet w pewnym sensie jest "mną jako lps", ale mimo wszystko to taki niewypał mały, bo nie potrafię przelać pełnej siebie na LPSa, a Aisha chyba trochę na mnie nie pasuje (np. jak pojawiła się Jamy, nie potrafiła jej zaakceptować i jej nienawidziła). Co do Mixera (ksywa: Misiek), jak pewnie wiecie jest mężem Aish... Cóż, pamiętam jakie były z nim jaja.... Haha. xD Dalej ich uwielbiam <33

Miejsce 5
Pan Twister :D (ksywki: Twist, Twi, itp.). Kocham wilki już od dawien dawna i dalej mi to pozostało, ale nie tylko dlatego tak strasznie go lubięę. :D Tak właściwie kiedy Hasbro zrobi kolejnego wilka, ale nie jakąś blacharę z rzęsami, wgl bez kolorów, ale normalną? I kill Hasbro with guns! Twi, no co mogę o nim powiedzieć, jest zajefajny i tyle. Nawet zaczął na skate'a chodzić. ;) 

Miejsce 4
Marmaduke (ksywki: Bax, Baxter). Wreszcie się zdecydowałam, że nie będę tego imienia zmieniać, ale dam mu jako ksywkę.. xD Więc nie zdziwcie się, jak będą do niego tak i tak mówić. Dobraa... Baxa pokochałam jakiś czas temu. Wielki przyjaciel Trefla, razem z Szarikiem. <33 Kochani moi. ^^ Ma także brata, również doga, ale nazywa się Doggy (co za oryginalne, wiem, booosz xd). 

Miejsce 3
No przecież pan Roger (ksywki: Row), musiał w końcu być. xDD O nim chyba nie muszę nic pisać, co? Jak nie wszyscy jeszcze wiedzą, powrócił do bloga, adres taki sam jak wcześniej, ale z blogspot.com

Miejsce 1 (drugie uciekło 
Szarik (ksywka: Medium [o czym pewnie nie wiecie nawet xD]). Ostatnio tak dużo osób go pokochało, a ja go kochałam zanim go kupiłam, więc byłam pierwsza, odwalcie się! Haha. :D Co mam o nim powiedzieć, uwielbiam go. Jest bardzo bliski Treflowi... Co do jego zainteresowań: Szarik obecnie studiuje (jeszcze nie wymyśliłam, do czego by się nadawał xDDD), a także tańczy hip-hop, a tak właściwie to nawet wszystko, no może poza osobowych. xDD Lubi też rysować i malować i czasami ma swoje wystawy :3 Może koś powie, że ma pedalskie zainteresowania, ale pedalski nie jest. O nienenieneienienie.

Miejsce 1 (drugie uciekło 
Hahahaha, Trefl! :D (ksywki: Death). Czemu go tak kocham, do cholery? xDD Noo, hmmm... Może dlatego, że jest gitarzystą a także ma wokal w takim moim "LPSowym zespole". No nic i tak wiecie, że kocham husky'e i wilki, no to też jest jakieś wytłumaczenie. Nie potrafię powiedzieć, czy wolę Szarika czy Trefla, po prostu są razem i już.

No dobra, bawić się nie umiem, ale w wymyślaniu historii i charakterów lps, to chyba jestem aż nazbyt wybitna. xDD Czy podzielacie moje zdanie? Którego z moich lubicie najbardziej? Albo może go tutaj nie ma? A no, i koniecznie napiszcie mi swoje własne rankingi i opiszcie, który jaki jest. Odpowiem na komentarze. ^^ Pozdery, spadam na ask i gg bo każdy za mną płacze - "bm kończ post na lf" albo nawet "co to lf?" xDDDDDD dobra mniejsza z tym. Lf - skrót od adresu bloga, chyba łatwo zauważyć. ^^ Dobrze, to pa... I jak macie więcej pytań, piszcie na ask.fm/bullciomaniak


Czekam aż mi napiszecie o swoich ulubionych lps i... co sądzicie o moich xDD
Bembenek ---> Jak to mnie mrówek ochrzcił. 

19 komentarzy:

  1. Row na trzecim?:<
    Najlepsze sa B&W,tylko czemu spiderman? Batman jest lepszy xD
    Nie chce mi sie pisac rankingu,lol xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Też tak uważam. xDDD Ale Black, to Black.

      Usuń
  2. To kiedy castingi do Mam Talent? :-D
    Ksywka Bruce'a - Murzyn mnie rozwaliła xD
    Ach, zazdroszczę Ci Marmaduke'a! Tak nawiasem to ma cudowne imię ♥ Już od dawna planowałam nazwać jakiegoś doga Duke :-)
    Ja tego bulka (Mixer'a u ciebie) znalazłam jak byłam mała w sklepie z butami i go sobie przywłaszczyłam :-D
    Pozdrawiam, Lexy (Naleśnik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Booskie som <3 Mixer i Aisha są super o3o Nancy jest super o3o MARMUŚ JEST SUPER o3o

    Twa Tynczha, ta zhmora z Askha, którha będzhie się cieszyć jak debil kiedy skomaszh jej blogha ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wilczek nazywa się Twist. :D
    Ja chyba nie mam ulubionych LPS. A może... ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. O.O Dałabym głowę że na pierwszym będzie Row albo Aisha

    OdpowiedzUsuń
  6. Yey wreszcie nowa notka ^^
    Hmm..Nie byłam zaskoczona tymi dwoma pierwszymi miejscami xD
    Nwm jaki jest mój naj lps ;_; mam pare takich naj..tworzą "paczkę" :D


    Zapraszam na moje blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co Roger tak nisko? :D Fajny post! Murzyn!!! xDDDDDDDDDDDD
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze mówiąc do penego momentu byłam pewna że Row będzie na 1 O.O
    a najbardziej lubię Dolly ^^


    nie no żart xD Kto by tam ją lubił :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu nie Pan Roger pierwszy O_O Szarik też jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  10. KOCHAM Blacky<3.Whity też,ale mniej.
    poza tym super notka:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z twoich fav najlepszy jest... Szarik * ♥.♥ *. Mi sie marzy od... 1,5 roku O_o. U mnie:

    5. Shorthair #1005 (Sophie)
    4. Dog Niemiecki #1022 (Dakota)
    3. Shorthair #336 (Snajper)
    2. Shorthair #2118 (Keyt)
    1. Dog Niemiecki #817 (Max *love* )

    Nie mam takiej listy 10 ,tylko 5. Bardzo sie cieszę ,że Szarik tak wysoko ;) (nie ,nie podrywam go xD). To moje marzenie nr 2 ( O_o ). Kiedyś marzenie nr 6 *myśli: powoli się podnosi. Oby nie wskoczył na nr 1*. Powiem szczerze... Z twoich ulubieńców marzę o... Dianie ,Pączku (nazywała by się Lana) ,Blacky ,Whity ,Aishy ,Twisterze ,Marmaduku (może nazwałabym go Tom...) ,Szariku ( to byłby Jake! Na 100%! ) i Treflu (Black?). Ta... Przyznaje się! Nie przepada za Rogerem! W sensie wyglądu ,bo charakter ma (jak to mówią moje koleżanki) zaczepisty! Dlaczego drugie uciekło?????? Co? OMW! (Sory ,wiem ,że to twój tekst...) Jaki długi kom! A co tam! Dobra... Koniec! Czekam na NN

    OdpowiedzUsuń
  12. ''Może koś powie, że ma pedalskie zainteresowania, ale pedalski nie jest. O nienenieneienienie'' Hmm..xDD

    OdpowiedzUsuń
  13. "Może koś powie, że ma pedalskie zainteresowania, ale pedalski nie jest. O nienenieneienienie" Hmm..xDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Dzisiaj dopiero odkryłam twojego bloga, zdążyłam już ponadrabiać trochę zaległości. Będę go na pewno odwiedzać.
    ~~~~~
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tylee ulu LPS, że chyba nie będę pisać,bo jeszcze Cię uśpię. xD A z Twoich LPS najbardziej podoba mi się Szarik i B&W, no i oczywiście kotka Daisy.
    Nice blog, czekam na nast. nocie! ~~

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Mam do ciebie wielką, wielką prośbę! Wejdź na mojego bloga: http://EmiliiLPSlove.blogspot.com/
    Jestem nowa i nie wiele osób mnie odwiedza :(
    Przy okazji super fajny blog. Zazdroszczę. PS: Bardzo fajne zdj. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :)!
    Fajny blog! Ciekawa notka :)! Piękne pet shopy XD Najlepszy Husky ;)! I jego ksywka Death XD Przerażająco brzmi XD!~
    Pozdrawiam Emka :)

    OdpowiedzUsuń