piątek, 29 marca 2013

65.Sesja na skateparku

Witajcie! :D
Co tam u Wasss? Oczywiście wesołego Alleluja i wgl wszystkiego co najlepsze, chyba nie muszę mówić ile Wam chcę pożyczyć i wcale nie robię tego dla zasady, bo uwielbiam składać życzenia. C: (szkoda że nie zawsze wychodzą mi fajnie)
_______________________________
Dobra, to teraz może małe ogłoszenia duszpasterskie.

Ooooooogłoooooooszzzzeeeeeeniiiiiiiaaaaaaaa
Duuuuuuuszzzzzppppppppaaaaassssssttttterrrrrskkkkkkkiiiiiiieeeee
*ależ to pięknie zaśpiewałam :D*
Dobra. Czemu ciągle mówię dobra? Jakbym zgadzała się sama ze sobą, że już nowy temat. He,he,he,he,he, ale dowcipkujesz kingaś. Dobrze. No ja wale! Teraz robię to nieświadomie. Może zacznę ten temat jeszcze raz.
_______________________________
Do... Znaczy przejdźmy do kolejnego mini podtematu. *słowo wymyślone na poczekaniu :D* Mianowicie chodzi mi o to pisanie w każdą sobotę... Nie zdajecie sobie sprawy, jak mnie to wkurza. -.- Od dzisiejszego dnia, mówię Wam, obywatele, piszę kiedy chcę, ale na pewno raz w tygodniu minimalnie napiszę! Mam nadzieję, że się cieszycie... :)

_______________________________
Z sądy wynikło, że dalej mam prowadzić kroniki cienia.
Tak 52%
Nie 48%

_______________________________
Zwracam się teraz do Was...a sorry, także teraz chcę zwrócić się do pettttttttkkkkkóóóówww! :D
Pamiętnik Rogera powacaaaa! Wiem, już raz powrócił na blogspocie, ale potem znowu zniknął itede. Teraz już ostatecznie jest.

http://pamietnik-rogera-lps.blogspot.com/

Wiem, wygląda to tak skejtowsko i wgl, ale to jest właśnie Roger's stajl.
Już za chwileczkę pierwszy pościkkk.
Ale na razie chcę tu dodać kilka zdjęć, co  jest naszym głównym tematem postaaa! Sesja skateparku. :D
Haha, tak fajnie to wyglądało "przesyłanie 1 z 10" xdd. Jeden z dziesięciu z tvp, co nie? xdd


Jak powinny wyglądać mistrzostwa... 
Wiosenne mistrzostwa na najlepszy skatepark i pokaz. :D Oczywiście "nasi" 
czyli Row i reszta wygrali. Na pewno Rowig coś o tym wspomni. xd Zdjęcia robi Jamy, 
ale zaraz drugie, na którym więcej widać. 
Jamy: Proszę stawać do zdjęcia!


Łiiii widać Row'a! :D Nie wiem co on wyrabia, czy  mi się coś wydaje, 
czy przed nim stoi rzeżucha? o.O
Szarik: Fuuuu, jak ja nienawidzę zdjęć.
Roger: Ja też, i co z tego?
Szarik: Nie no, nie mogę. Jamyyy błagam.
Roger: Zamknij się, bo plujesz mi na rzeżuchę -.-
Szarik: aa....aha o.O


Jak wyglądały...
Hahhaa, wiosenne mistrzostwa! :D Pogoda płata nam figle. Nie wiem jak u Was,
u mnie dzisiaj rano znów sypało. -.-" Prawie kwiecień!
Roger: Nie mogłem zabrać rzeżuchy! T.T""
Szarik: Jak ja nienawidzę rzeżuchy.
Roger: Giń.
*NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOŁ*
Jamy: Stójcie jak ludzie. -.-
*lpsy znaczy. :3


Roger w czapuśce i ze śnieżkami. :D Zapewne chce kolejnej wojny,
pamiętacie wojnę na śnieżki z pama Row'a z tamtego roku? xDD
Row: Ej, bo...
Koniec wtrącania jakiś bzdetów, Row! -.-


Widać więcej. ;D Pucharek stoi... :D
Szarik: Dobra, koniec tych zdjęć? Ileż mogę nie mrugać -.-"
Twister: Jesteś LPSem, nie mrugasz, idioto. *face palm* 
Roger: TO DLACZEGO TOBIE JEST ZIMNO?!
Twi: Boo, ten, yy...
Roger: Błagam Cię, ściągnij ten pedalski szalik.
Twi: Nie chcę zamarznąć!



Nancy (ruda kotka): No co ty Twist, co za gustowny szalik.
Twister: Dziękujęęę! :3
Row: Weź go ściągnij, wyglądasz jak pedał!
Twist: Nieee, chcesz żebym zamarzł? Brrr...
Row: Okej, niech będzie takie zdjęcie. Ale żebyś wiedział, że dodam na fb! *pstryk*
Twist: Nieeeeee! Przestań! Proszę! Wywal to zdjęcie!
Row: Myślisz, żebym zmarnował taką okazję? >:D
*Biją się*


Marmaduke (któremu chyba zmienię imię na Bax ale jeszcze nie wiem) wraz z 
Shaylen <--- kurcza, takie dałam to imię... o.o" Ale chyba tak się to pisało. 
Mar: -.- Nie dość, że te nooby się tam biją, to muszę wozić lisa.
Shaylen: Co za rasizm! -.-"""""


Row: Fajnie wyglądasz. :D
Szarik: Huahahaha strasznie ta czapka duża, wiem.
Row: Nie mówiłem o czapce, debilu. Chodziło mi o to, że fajnie, że nie widzę Twojego ryja.


Szarik: Zima, zima, zima, zima *-*
Roger: Zmieniłeś na zimowe opony?
Szarik: To skuter śnieżny! *Why why why*
Roger: Zimowe narty?
Szarik: Tak.
Roger: To mogę wsiąść. 


Nancy: Hmmm... Co Szarik z tobą zrobił? o.o"
Roger: Nic -.- Powiedziałem mu, że lepiej wygląda, jak  ma czapkę na oczach, 
a on mi to wszystko wcisnął. Down. 
Marmaduke: Boże, z kim ja żyję. Z jakich Wy się czasów urwaliście?
Roger: Welcome to the new age, to the new age...
Shaylen: Whoaaa whoaaa


Mam nadzieję, ze foty się podobają. Na Rogerze napiszę za moment, o ile wgl zdążę dokończyć post. Muszę dokończyć porządki, no i potem robię sałatkę. :D Pozderki! 
Roger: Wesołego barana na sankach (czytaj Szarika)!
Beem

21 komentarzy:

  1. Fajna notka:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz wejdę na Rogera, fajna notka :)
    ♥♥♥
    littlest-pets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Rogera, Szarika, Nancy, Marmaduke'a, Jamy (mam ją XD), pozostałe Bullki, Shaylyn iii....

    Nie ważne 0,0

    Po prostu fajne foty X3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ich kochaaaaam! Dołączyłaś do wielkiego fanclubu osób, które ich uwielbiają, nawet o tym nie wiedząc. :D

      Usuń
  4. Super...! Ten Row to dopiero urwis xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotki śliczne.. *,* Aww .. ten szalik Twistera *O*
    zapraszam na moje blogi :)


    Pozdrawiam.

    ~Natalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no... Niewytrzymam zaraz! Czy wszędzie musi pojawiać się Szarik?! No wiesz ,bardzo go lubię *lof* ,ale on mnie zaczyna dręczyć wieczorami! xD Jestem dziwna. Zdjęcia są super. Najlepszy/a Pet Shop/ka z tej historyjki to Szarik *lovvee* [Dlaczego ja muszę go tak kochać!?!?!?!] i Marmaduke *lovveee*. Dlaczego ja lovvam większość twoich LPS? O_o? Wesołego jajka!
    Do Rowa:
    I nawzajem ;)
    A zapomniałabym... pozdrów Szarika :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lovam wszystkich i to tak strasznie straszniee <3
      Ej wiesz co? Muszę zrobić ten ranking najfajniejszych petów. :D Będzie to na pewno hardcorowy ranking :DD

      Ps. Pozdrowiłam goo! <3
      - eLeN? Mam nadzieję, że to nie Row robi sobie jakieś jaja.
      - Co ty gadasz? Mi nie wierzysz?
      - Noo... yyy... tego... *szepcze* potem będzie się chciała ze mną umówić, ja jeszcze ją polubię i pójdę, a potem okaże się że to Row. Mój znajomy tak miał, a Row za to niezłą polewkę.
      - ... Aha
      - Dziwna sprawa co nie?
      - Założę się, że to nie Row, bo już mówiła, że cię kocha.
      - Omg. Zboczeńcy są wszędzie. Kurde. Jakbym miał czapkę na każdym zdjęciu, może faktycznie nie widziałaby mojego ryja.
      - Nooo...
      - Heh.
      - Umówisz się z nią?
      - Nie, bo mam przecież kogoś. :>
      - No taaag :>
      (...)

      Za dużo by gadać. xddd

      Usuń
    2. Ojojoj... Już sobie wyobrażam ten ranking... Zrób go. Będzie fajnie ;) A co do twojej rozmowy z Szarikiem... OMG! Co to było.?! On myślał ,że ja to Row.?! Taki trochę podejrzliwy jest... Mam nadzieję ,że wszystkim-tobie i twoim LPS'om (Nikogo nie wyróżniam!!!) Święta minęły wesoło ;) Jeśli Szarik dalej nie jest pewny co do tego czy napewno nie jestem Rowem to powiedz ,że zawsze może zajrzeć na mojego bloga :) (To nie reklama ,bo nie podaje linku ;) ). I już nie chce go przekonać o tym ,że nie jestem Rowem żeby się ze mną umówił (Chwila... Ja nigdy tego nie chciałam!) tylko po to żeby nie robił swojemu kumplowi (chyba) awantury ,że się pod kogoś podszywa ;). Chciałam napisać coś innego (inny powód) ,ale zapomniałam... xD

      Usuń
    3. Szarigg i afandurrraa? Njee on jezd tagi koffany (tylko w moim mniemaniu, ale co tam >:D)

      Usuń
  7. "Zamknij się, bo plujesz mi na rzeżuchę -.-" xD
    "Błagam Cię, ściągnij ten pedalski szalik" lol xD
    "Nie mówiłem o czapce, debilu. Chodziło mi o to, że fajnie, że nie widzę Twojego ryja." hahaha lol xD
    nie no nie mogę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^ A pomyśleć, że ja mam tak z nimi codziennie, 24h/7.

      Usuń
  8. Jakie teksty. xD Spadłam ze stołka i zaczęłam się tarzać po podłodze ze śmiechu. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu nie ma bloga Szarik po prostu ko lovvam. A Twis ma bardzo gustowny szaliczek xD Rzeżucha rozwala mnie.Nota jak zwykle superrrr , jak zwykle:Roger mnie rozwala Szarik rozbawia a Twis ...właściwie nwm xDPozrów Row'a Barana na Sankach xD Twista i bule.Czytam tę note 29 raz O.oChyba cuś mi odwala xD

    ~Twoja fankaxD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE PRAWDAA! JA GO BARDZIEJ KOFFAAM!!!!!!!!
      Na pewno będzie pisać u Rowa :D Omg, 29 razy? Nieźle mi widocznie wyszła o.o

      Usuń
  10. od niedawna odkrylam twoj blog :( ale jest extra :) bede go odwiedzac systematycznie, i pytanko sama te zdjecia robilas?...to znaczy twoje petki??? jesli tak to masz fajnie bo masz deskorolki a ja ie mam :'(

    OdpowiedzUsuń
  11. śmieszne było HAKUNA MATATA JAK CUDOWNIE TO BRZMI...

    OdpowiedzUsuń
  12. ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG (nie jest super ale sie staram to moj pierwszy)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://srutu-tu-tu.blogspot.com/ tak sie nazywa ale to o lps n:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy następna notka? Już nie mogę się doczekać! Przy okazji dzięki za komek na blogu. Już w piątek nowa notka na nim. Zajrzyj również na mój drugi blog:
    http://opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń