piątek, 15 marca 2013

63.Littlest Pet Shop na androida

Hej
Wiem, że piszę dzisiaj zamiast jutro i bardzo za to przepraszam, po prostu jestem potwornie zaintrygowana! Znalazłam grę na androida o Littlest Pet Shop. :D Na razie postaram się Wam ją opisać, a potem będziecie sami mogli sobie ściągnąć i spróbować, bodajże z googleplay, o ile oczywiście macie w telefonie system android. ^^


Haha. Co za słodziaczki.. :3
Wydaje się Wam zapewne, że to super piękny świat gdzie są same LPS, 
ale niestety spotykamy także blythe... :ccc Corgie fajnie wyszedł. C: 
No i colluś za nim.

Kolejny zrzut, tym razem z grubym samolotem. xDD


*Królik w samolocie yeah xD*
Szkoda, że niema takich rzeczy, aby zrobić takie miasteczko u 
siebie, z ulicami itd. :c

Możecie sobie także obejrzeć trailer, bo to dużo lepsze, niż oglądanie jakichś tam zdjęć, z których wiele nie wiadomo. Dobra, więc daję trailer, i tak pewnie tego nie czytacie tylko dajecie play i bosz bosz bosz ciekawe jaki jest. xDD (no chyba, że ktoś widział, nie ingeruję tam xd)

No nic. :3 Zachęcam Was do ściągnięcia, a także obejrzenia sobie gierki.

Dla prawdziwych bronies i pegasis mam jeszcze grę o mlp :)
Nie znalazłam oficjalnego trailera... Może jak poszukam lepiej, to potem dodam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jednak mimo wszystko post bez mojego gadania, ale sam na temat nie byłby moim postem. xDD Chcę Was oficjalnie zapytać, czy chcecie kontynuację kronik cienia (jak ktoś nie wie co to jest, wystarczy cofnąć się w moich postach, albo po prostu wpisać w googlach "kroniki cienia lps-friends" i  macie te części co już napisałam), dlatego proszę o wzięcie udziału w ankiecie. ;D Zależy mi na tym. Jest na górze po prawej, pewnie już zauważyliście ją. Zapro też na mój ask ;D. ask.fm/bullciomaniak

Niestety to by było na tyle... jakoś nie mam weny.
Bm


159 komentarzy:

  1. To się nazywa po prostu "Littlest Pet Shop"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wpiszesz tak w googleplay to raczej znajdziesz. ^^

      Usuń
  2. Nie na każdy telefon z Androidem da się to ściągnąć ;/ -_-;;, btw. trzeba mieć jeszcze jakieś tokeny ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ^.^ To jest tylko po angielsku czy tez po polsku? Pewnie to pierwsze... Ciekawe jakbym wyglądała z telefonem w jednej ręce i słownikiem w drugiej xD
    -------
    lps-river.blogspot.com
    Zapraszam! (sorki,ale blog potrzebuje małej reklamki ^.^")

    OdpowiedzUsuń
  4. Gram w to na tablecie... niezłe :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że ja może jak sie przyjaciół tam zaprasza bo ja mam tą grę i nie wiem mam 1 przyjaciela jakoś przypadkiem się wziął

      Usuń
    2. że ja może jak sie przyjaciół tam zaprasza bo ja mam tą grę i nie wiem mam 1 przyjaciela jakoś przypadkiem się wziął

      Usuń
  5. Heh... Nie no, ta sweetaśna grafika rozgramia XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, mnie też. >:D Ale pomyślałam z początku, że to może ze mną coś nie tak, w końcu tak czy siak LPSy i tak zawsze były słodziaśne. xdd

      Usuń
    2. Jaki jest wasz kod ? Mam namysli ten co jak szukasz znaj to masz kod swoj i jak go inni wpisza u sb to ciebie do znj dodadza .

      Usuń
    3. a22dd7 podajcie swój :D

      Usuń
    4. Moj kod b6f252a zapraszajcie:)

      Usuń
    5. mój to : e9826ef

      Usuń
  6. Mam to na ipadzie i nie ma Blythe więc spox ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą grę od paru miechów, jest angielska, głupia! Beznadziejna, muszę ją chyba wykasować. Pierwsze wrażenie dobre, ale zapycha dużo miejsca i jest strasznie dziecięca i co gorsza, nudna. Pełno tam nowych serii i nie ma to sensu. Tylko stawianie domków i wykonywanie ciągle tych samych interakcji. Nie polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem ta gra wydaje się trochę nudna.
    A poza tym EXTRA blog:)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą grę, monotonna, ale jest 'słitie xD

    OdpowiedzUsuń
  10. A tak poza tym to: Naj Naj Naj blog na świecie o LPS :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda fajnie ale pewnie szybko się znudzi...eh ja nie mam androida a moja przyjaciółka i mój tata tak...czemuuuu miałabym pou ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień Petka!
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam (: Ale mi się troszkę nie spodobała :s Fajny bloog ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to widziałam, jak na telefonie taty szukałam gier do pobrania. Ale, że to telefon taty, i może szybko zobaczyć te gry, wolę nie ściągać, bo powie, że dziecko jestem itp...

    OdpowiedzUsuń
  16. Gram w tę grę na tablecie :d
    Mi tam się podoba i mam już 54 LPS
    A w MLP mi tata gra XDD
    Wykupił mi wszystkie konie za monety i budynki i zostały same za kryształy/serca/"PLAY" XDDD
    Mam 60 poziom w MLP jbc XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez sciagnelam gre MLP na tabka a w LPS mam narazie 23 zwierzaki

      Usuń
  17. Nie szuka ktos moze znajomych do gry...?:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha tak ja do misji, podawajcie kody do siebie :3 i super blog !

      Usuń
  18. Sciagnelam ta gre na tablet i spodobala mi sie. Jest calkiem spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szukam znaj. Do LPS :D ktoś poda swój kod ^^ ?

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też szukam znajomych f7833f

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zbiera sie serduszka i kryształy?

    OdpowiedzUsuń
  22. 903dab - mój kod :p Zapraszać do znajomych ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. 0f1945 - moj kodzik

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. 7ff861 mój kod. zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. b23e83 mój kod, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  27. jak wpisuje kody to nie wszystkie wchodzą czemu

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej. Też szukam przyjaciół. Mój kod: 5bd62e

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej, mam takie pytanie przyjaciele przysyłają mi prezenty ja tez chcę im wysłać ale nie wiem jak mam to zrobić mógłby mi ktoś pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  30. Próbowałam wpisać kody które podaliscie wyżej. System pokazuje, ze takich nie ma. Podaje swój - może komuś sie uda dodać mnie 4bf108

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisałam twój kod i moje zaproszenie zostało wysłane.
      A może wiesz jak przyjacielowi wysłać prezent bo inni mi przysyłają a ja nie wiem jak im go odesłać

      Usuń
  31. af8621 również zapraszamy. pozwolilam sobie powysylac zaproszenia do tych których odnalazł nr

    OdpowiedzUsuń
  32. 79b183 moj kod

    OdpowiedzUsuń
  33. nic nie wchodzi
    b1cd00 mój kod
    szukam przyjaciół

    OdpowiedzUsuń
  34. witam. poszukuje przyjaciół. mój kod: 624d29

    OdpowiedzUsuń
  35. Mój KOD : 79b183

    OdpowiedzUsuń
  36. Moj kod c2e16f

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja również zapraszam cc0faf :)

    OdpowiedzUsuń
  38. 92289e - ja tez chcę się zaprzyjaźnić :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam mam pytanie Dlaczego na Lps nie laduje sie lista przyjaciol ? Prosze o zaproszenia moj kod 0bf06e7 Z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. musisz sie najpierw zalogować na live i po tym dopiero laduje sie lista przyjaciół.

      Usuń
    2. Zły kod podałeś, wszystkie są 6-cyfrowe, mój kod f9cce5

      Usuń
  40. zapraszam, moj kod 624d29

    OdpowiedzUsuń
  41. Chciałabym się zaprzyjaźnić - mój kod to
    3fa20d

    OdpowiedzUsuń
  42. Prosze o pomoc, jak wyslac znajomym serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  43. witam szukam znajomych moj kod 0f66a4

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapraszajcie dom znajomych :) mój kod 65c528

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapraszam do mnie: kod: 4154dd

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej mój kod to 811331 Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej:) mój kod 26cebe Zapraszam do znajomych:)

    OdpowiedzUsuń
  48. witam wpisuje wasze kody i jestem zarejestrowana na LIVE i niemam zadnych znajomych pomocy napiscie co robie nie tak

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapraszam przyjaciół do mnie! kod: f9cce5

    OdpowiedzUsuń
  50. Mój kod: 4154dd. Zapraszam po serduszka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Mój kod 74d8023 zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. zapraszam kod: 513fcc

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapraszam 8cebc10

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapraszam do miasteczka 5b20c5 :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Moj kod d23971 :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapraszam :) mój kod: 9960ce

    OdpowiedzUsuń
  57. zapraszam do mnie ;) b5e1b1

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapraszam mój kod to ec 1240

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapraszam do znajomych b9ca0e9

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajna gierka. . Mój kod.. b5af77 :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapraszam do wspólnej zabawy, mój kod 259e22

    OdpowiedzUsuń
  62. Kocham tę grę, zapraszam po serduszka e61cd4

    OdpowiedzUsuń
  63. Czy ktoś może powiedzieć jak wysyła się serduszka albo prezenty. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  64. szukam znajomych
    mój kod aedd54

    OdpowiedzUsuń
  65. Hejka zapraszajcie mnie e086cf

    OdpowiedzUsuń
  66. Zapraszajcie mnie mój kod to febefb :)
    Czasami daje prezenty :>

    OdpowiedzUsuń
  67. Hej zapraszajcie mnie daje serduszka i czasem prezenty :*Moj kod to e086cf :-)

    OdpowiedzUsuń
  68. hej. tez szukam znajomych do gry :) moj kod to 7ce96c :) pozdrawiam i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. hej. tez szukam znajomych do gry :) moj kod to 7ce96c :) pozdrawiam i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. i jeszcze my 8e8c08e

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapraszam po serca d5dbe8

    OdpowiedzUsuń
  72. ffabf8 zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  73. b3f8f4 zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  74. 51f9cf zapraszam po serduszka

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapraszam: 9960ce ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. zapraszam po serduszka: b6a36c

    OdpowiedzUsuń
  77. zapraszam po serduszka 54badd

    OdpowiedzUsuń
  78. zapraszam do mnie 392c9a

    OdpowiedzUsuń
  79. Zapraszam do mnie - codziennie odwiedzam znajomych z listy - numer 766635 (android)

    OdpowiedzUsuń
  80. 12d924 zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zapraszam c949f6

    OdpowiedzUsuń
  82. 7570b9c zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  83. 40682c Zapraszam do mnie :> <3

    OdpowiedzUsuń
  84. 86e78e zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  85. 314fae - mojs kod. Zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  86. b08e74 mój kod. Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  87. Potrzebujesz przyjaciela LPS,? Mój kod - d090ff (to są zera) - add me! :-)

    OdpowiedzUsuń
  88. Jak sie zarabia serca

    OdpowiedzUsuń
  89. 31fce4 zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam tu Milusia LPS mój kod b41cfd zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Johny LPS chętnie się zaprzyjaźnię :) mój kod ecf8d2

    OdpowiedzUsuń
  92. Witam zapraszam do znajomych moj kod to 7f3a03 pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  93. Zapraszam ---> a84c09

    OdpowiedzUsuń
  94. Witam wszystkich
    Znalazłem błąd w grze i można zarobić nieskończoną ilość złota. Napisze najpierw do Hasbro, jak nie dadzą mi nagrody to się z Wami tym podzielę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. b2bd1b6 -----> zapraszam. (:

    OdpowiedzUsuń
  96. jestem początkująca w LPS a raczej moja córeczka... stąd moje pytanie jak się sprawdza ten kod i dwa jak zbierać diamenty . Bardzo proszę o pomoc
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. Zapraszam do mnie :) dopiero zaczynam... 7002097 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. zapraszajcie mnie do znajomych :) mam już 37 zwierzątek 5758c4

    OdpowiedzUsuń
  99. 861238 to moj kod- zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  100. Jak zbieracie djamenciki i serduszka bo u mnie zczyna sie robic monotonia a brak diamentow jest rownoznaczne z koncem gry :( :(

    OdpowiedzUsuń
  101. 4fa494 moj kod zapraszam♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  102. moj kod to 9ebd33 zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  103. Mój kod to 4b9c55a zapraszajcie:-)

    OdpowiedzUsuń
  104. WITAM MÓJ KOD :: 37caf90 ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  105. Mój kod to 65dbba zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  106. a mój 81e33f8 :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Zapraszam: 4a31f32
    Gram z pięcioletnią córką i nieźle się wciągnęłam. ;) wysłałam trochę zaproszeń na powyższe kody :) chętnie przyjmę Wasze zaproszenia

    OdpowiedzUsuń
  108. A mój 5b0f77. ZAPRASZAJCIE dzieci moje czekają

    OdpowiedzUsuń
  109. A mój b3a623b ;)

    OdpowiedzUsuń
  110. Mój kod to cd0852e Dzięki za każde zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  111. Proszę o zaproszenia mój kod 03bb123

    OdpowiedzUsuń
  112. Proszę o zaproszenia mój kod 03bb123

    OdpowiedzUsuń
  113. Mój kod f81998 zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Może mnie ktoś zaprosi :)
    8eeff68

    OdpowiedzUsuń
  115. Nikolka prosi o przyjaciół, umiemy wysylać prezenty, odwiedzamy. Nasz kod 68ffe7c, zaczyna od nowa bo tablet w naprawie. Tam juz miała ponad 100 łebków i pełno zdublowanych przedmiotów do rozdania.

    OdpowiedzUsuń
  116. 82e8985 gramy z córeczką

    OdpowiedzUsuń
  117. af2a4c5
    Proszę zapraszać:)))

    OdpowiedzUsuń
  118. Ja wysyłam kody, ale nie znajduje ich.., mój kod c6622f8

    OdpowiedzUsuń
  119. dceafea zapraszajcie

    OdpowiedzUsuń
  120. Witam mój kod 1b93f8d zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  121. Zapraszam f1e4084 :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Mój kod to: fbe402e
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń