sobota, 23 marca 2013

64.Ziomomo-Wiosnomo!

Siema!
Na prawdę, nie ma to jak ciągła walka z zimo-wiosną! Ciekawa jestem strasznie, jak spędziliście dzień wagarowicza. ;3 Ja byłam w szkole ale tylko dlatego, że miałam sprawdzian, który "musiałam napisać"... Właściwie nie chciało mi się kiedy indziej zostawać po lekcjach, żeby go pisać. I tak co to za wagary, śnieg i wgl. :cc I tak jeszcze nigdy nie byłam na wagarach... Cóż. ;3 Kiedyś trzeba w końcu zacząć, Kinga! Albo przynajmniej ten jeden dzień w roku. :33 Co ja dzisiaj dla Was mam? ... A nie, nie. Zapomniałam, że mam jeszcze powiedzieć cosik o sondzie, jaka do tej pory jest po prawej na blodżku. No cóż, idziecie jak na razie łeb w łeb, odpowiedź tak minimalnie wygrywa, a "nie" uparcie do niego dąży. :ccc Stwierdzam, że nie będę zamykać sondy przy takim wahaniu. Poczekam jeszcze tydzień, czy ile tam czasu, aż będzie jakaś poważniejsza przewaga. Dobrze, a więc... Teraz może przejdę do mojej "ziomomo-wiosnomo".
Chociaż właściwie walki z zimo-wiosną. c; Wkurza mnie to, że co chwile jest śnieg, to znowu mogę ubrać lżejszą kurtkę, a potem co? Raz śnieg sypie mi na głowę, zaśnieża włosy i rozwiewa je, a grzywka przysłania mi co jakiś czas widok, a innym razem czuję przyjemny wiaterek, a włosy delikatnie podskakują i całą sobą czuję słońce. Pory roku najlepiej opisywać na podstawie włosów...

Z ogłoszeń parafialnych to już tyle.
Teraz te oto zdjęcia z różnej beczki, jednak też czasami nawiązujące do wiosny lub zimy. ;>

Ziomomomomo chcemy Wiosnomomomo!
Śnieg, śnieg... :ccc pomyśleć, że kiedyś tak strasznie lubiłam zimę, teraz jej nienawidzę! Nie jara mnie śnieg, to wszystko! Co z tego, że urodziłam się w zimie... chcę wiosnę, najlepiej już lato, ale na razie Marcu, daj mi wiosnęęę... :c

Mimo, iż ten śnieg tak do niego pasuje, wcale to nie to samo. Szarikuu! Zrób coś. Zbij ich, opluj, co chcesz. Niech oddadzą wiosnę. (pomyśleć, że jeszcze rok temu Roger pisał "śnieg albo wpie*dol". teraz chyba wiosna albo wpie*dol. xDD tyle się pozmieniało.. :c)

Tu miało być widać śnieg na końcu balkonu, ale taki fail, cóż.


Rozmyślania i zarazem nudy w domu... :ccc Jazz głowi się z Szarikiem, co można robić w taką pogodę... właściwie ja sama nie wiem... xdd 

Wymarzona wiosna Jazz'a. xDDD ... :3 cute.


O jakich sesjach już marzę:
(jbc to są staree) 
Ciepłe zdjęcia na świeżym powietrzu... :3

;D

To jest takie śliczne..

A teraz, kiedy wyczerpałam zdjęcia...
Proszę się dokładnie przyznać, kto pamiętał o dniu petka, a kto nie! Był, w pierwszy dzień wiosny, mianowicie 21 marca! Czy złożyliście swoim petkom życzenia, czy niee? :C Nie no, chyba nie jesteście tacy okrutni, prawda? Jak ktoś zapomniał ma się czego wstydzić, bo był on ustanowiony na blogach od dawna. :>... Nie pozostaje mi nic innego, jak faktycznie złożyć życzenia Waszym ulubieńcom! :* 
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA WSZYSTKICH LPS!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pan Edit
Tak więc dodałam nową playlistę! :D Prawie cała płyta Minutes To Midnight (Linkin Parku), za wyjątkiem Wake i dwóch "Bonus Tracków". Powiem szybko jak zmieniać piosenki.
Link do zdjęcia  <--- nie chcę po prostu zapychać tym notki. ;)
Po kliknięciu w prawym górnym rogu na "listę z nutką" macie wszystkie utwory.
Aby ją zamknąć wystarczy drugi raz kliknąć w listę z nutką... Żadna filozofia. xd
*zaznaczyłam nawet na czerwono, ależ ja mądra ;D* ... 
Mi najbardziej podobają się, mówiąc szybko numerkami, 1,2,3,5,7,10.
Teraz taka mała odmiana od The Offspring. xDDD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Już za pasem Wielkanoc! ...
                                              ...Tak samo, jak wielkanocna notka... C; 
...Do zobaczenia (jak zawsze) w sobotę!
Bm

17 komentarzy:

  1. To w marcu? Mi się wydawało, że Dzień Petka był latem O.o
    Ja tesz chcem wiosnem :< Wczoraj na zbiórce robiliśmy Marzanne, ale nie zdążyliśmy jej spalić xD Może to dlatego? :pp

    OdpowiedzUsuń
  2. to dlatego tak mnie dziwnie ciągnęło do lps ;O
    szczerze mówiąc święto lps nie istnieje xd ale teraz zaczynam w to wątpić ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieje. Zostało tak jakby "ustanowione" w blogowym i yt'owym świecie lpsów. ;)

      Usuń
  3. Eh, ja też kiedyś lubiłam zimę, ale teraz? Już chcę wiosnę! :(
    Ja w Dzień Wagarowicza wyszłam z klasą, utopiliśmy Marzannę, a potem poszliśmy do McDonald'a :3

    OdpowiedzUsuń
  4. O NIEEEE!ZAPOMNIAŁAM O DNIU PETKA!!!!!!Muszę im złożyć zaległe życzenia!I przeprosić!
    A poza tym fajna notka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jazz jest fajny :3 Mam Szarika <3

    ---
    Fajna notka... Ziomomomo ja chcę Wiosnomomo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiłam się na ten tytuł posta, bo z jednej strony chodzi o zimę, a z drugiej celowo dałam "ziom" xDD. Ziom chcę Wiosnom! Omomomomomomom <3

      Usuń
  6. Szarik!!!! ♥_♥. No obra bez większedo marnowania czasu... Zdjęcia są upe. Najlepsze jest... 2 i 4 ;) Ja też chcę wiosnę. Kiedyś zima była moją(drugą) ulubioną porą roku ,a teraz czuję obrzydzenie (do niej rzecz jasna)... Zima spadaj z tęd!!!! "Idź być zimą gdzie indziej"! Jeśli chodzi o muzykę... *LOVEEEEEE.....* Najlepsze są: 1 ,2 ,4 ,5 ,8 9,10. Teraz wszystkie mam na MP3 ,a przed zobaczeniem tej listy miałam... Linkin Park-What I've Done ,Linkin Park-In Pieces.=D I wating for new note =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ja widzę mojego kochanego Szarka:
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      *Mniejsza z tym xDDD*
      Właściwie ja lubię prawie wszystkie ich piosenki, szczególnie z tej płyty, ale postarałam się ograniczyć z wypisywaniem ulubionych do minimum, bo ktoś pomyśli, że jestem kopnięta. xDD

      Na początku chciałam dać Imagine Dragons, szczególnie pacząc na ten mój nagłówek często śpiewam:

      i'm waking up, I feel it in my bones
      enough to make my systems blow
      welcome to the new age, to the new age..
      welcome to the new age, to the new agee
      whoooaaa whoaaa i'm radioactive, radioactive,
      whoaaaa whoooaaaaa i'm RADIOACTIVE, RADIOACTIVE

      Ja walę, co za wyznanie! xDDDD
      Nie wiedziałam, że jesteś AŻ takim moim klonem. xDD Masz gg? ;3

      Bm

      Usuń
    2. xD Mam ;) Ja też zawsze starałam się ograniczyć ulubione do minimum ,ale nie dlatego ,żeby ktoś nie pomyślał ,że jestem kopnięta (jeśli ktoś ma tak myśleć to niech myśli ;) ). Mogłaś dać Imagine Dragon. Co by Ci to zaszkodziło? ;)

      Usuń
    3. Mogłam, bo teraz mam fazę bardziej na LP, chociaż ID także <3333333333333... ;D

      Usuń
  7. Ja również się urodziłam zimą. Kiedyś ją kochałam i nawet nie wiesz, jakie szały przeżywałam, gdy nadchodziła. Teraz jednak jej nienawidzę. Tylko raz zjeżdżałam na sankach (mój najgorszy rekord, niestety ;_;). Dodatkowo muszę już jeździć codziennie autobusem, a czekanie w takim mrozie i błocie nie jest przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaaaaaaaa cie pierdziele współczuję. :c

      Usuń
  8. Ja nie zapomniałam o Dniu Petka :d No bo co,ja? Czekałam na to od 1 lipca (na serio xD ) i niby miałam zapomnieć??? A co do tej zimo - wiosny to masz rację :C

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż...Oto "globalne ocieplenie" ,którym wszyscy straszą (początkowo napisałam srają ._.) Patrzę na stare zdjęcia z wiosny, i trudno mi uwierzyć ,że istnieje coś takiego zielonego i ciepłego T_T No nic... Spierdalaj zimo *O*
    *W tym momencie autorka komentarza próbuje zadżgac śnieg*
    Amen.
    --------
    Oczywiście mini spam....
    lps-river.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kumam cię ._. u mnie taka zawieja a jadę na tydzień do rogoźna >.<

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko. Mam dość tej zimy! Zgadzam się ze wszystkimi , którzy tak uważają. Chyba ktoś będzie musiał przywieść wiosnę osobiście XD


    Wesołych świąt życzy April LPS z explore-lps-world.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń