niedziela, 19 maja 2013

73.Odp. do aska Spikyego

Hejooo.
Dziękuję, że niektórzy zadali dużo pytań, szczególnie z tym dobijaniem Emi do 30 i takie tam. xDDD Trochę mi się nudziło, więc miałam dużo czasu żeby odpowiadać, to się cieszę. Co u mnie słychać? Właściwie nic nowego, właśnie siedzę ze Spikem i piszemy sobie odpowiedzi... a właśnie...

Jbc imię już wymyśliłam i brzmi ono - Spiky. :D

Miało być Spike, nawet chyba bardziej mi się podoba, ale kto by nie usłyszał *szczególnie jakiś brony/pegasis xddd* myślałby raczej o fioletowym przyjacielu Twilight Sparkle niż o fufnym collie z puzzli. ;_; I tak pewnie Spiky dalej kojarzy się z MLP, ale przynajmniej nie tak dosłownie. xDD Dobraaa. Więc oto odpowiedzi:

1.Jesteś facetem czy dziewczyną? xD Stawiam na girl.
Jaką girl. ;_; facetem kurna. Czy wyglądam na girl? Jestem wytapetowany czy coś? ;_;
2.Lubisz Szariga? c:
Tagy! :D Szarig i Roger to jacyś tacy najpopularniejsi czy jak? xdd
3.Czo sądzisz o Be Em? o3o
Za krótko ją znam żeby coś stwierdzić.;) Ale ok.
4.Hmm, a batony to ty lubisz?
A no lubim.:D Kto nie lubi? ;o
5.Poggadaj ze mną xD
xDDD Proszę, nie mam zastrzeżeń. ;)
6.Ulu danie? o3o
Kartfole xDD Kartofle, kartofle i... kartoflee! o3o
7.Ulu baton? o3o
Snickers. <3 fufny baton
8.Ulu pierogi? o3o
ruskie z polski yeah~
9.Ulu ul? o3o
a nie, bo pszczoła. ;o
10.JeJ, cieszysz się, że BM cię kupiła? o3o
Tagy. Znam taką dupcie jak szarigg, omygy xDD
11.Ile kosztował?
Pytasz mnie, czy kogos innego? xdd
12.Kupiłaś go na allegro?
Go go go go go go go go. A propo to nje. ;D ~ 
13.Lalalala?
Nie, bo trololololololololo.
14.Jesteś samcem czy samicą? o.O 
Sam-jedz
15.Ok, nie pytam o imię, nazwisko? :D 
Collie. Wiem, oryginalne. xdd
16.Ok, spok, a pseudonim? :D
Możesz mówić Spike, ale imię mam Spiky. xddd Boszz, kto to wymyślił. xDD
17.Hobby?
Fotografia.
18.Marzenie, ale takie największe ze wszystkich? :3
Zbyt prywatne. ;d
19.Zainteresowanie? (czyli hobby, ale coś co interesuje cię nieco mniej. XD)
Jedzenie! xDDD Dużo jedzeniaa.<3
20.Lubisz naleśniki?
Się wię. Najlepiej z dżemorem i bitą śmietaną. :D
21.Wolisz od naleśników pierogi?
Tak. R-u-s-k-i-e-z-p-o-l-s-k-i!
22.LPS vs Ludzie - co wybierasz? :D
Yyyy.. no lps ?
23.Kochasz ............. (wypełnij kropki dowolnym słowem i odp. :D) 
........robic zdjecia......
24.Ulu muzyka? 
metal
25.Jakich na razie zdobyłeś/łaś przyjaciół?
Ciężko kogoś nazwać "bff" po kilku dniach. :)
26.Kogo lubisz najbardziej?
Death, Szarik, Roger, Bąbel.
27.Kogo nienawidzisz? 
Spanieli. >:D
28.Co sądzisz o 'Sznyclu' i jego przezwisku? XD 
xDDD haha, wg mnie fajne.
30.Ile masz lat?
25. Staruchh
31.Chciałbyś/chciałabyś mieć bloga? 
Nie za bardzo xd wystarczy ten rogera, a i tak taaak często pisze.
32.Zazdrościsz Rogerowi? :3 
Czego? Czapki z ny? xDD Czy sznycelów na obiadd?
33.Co sądzisz o BM? XD 
Znam ją zbyt krótko, ale wydaje się ok.
34.Szar to colllie/kollia cn.?
Ejj, może tortilla?
35.Twoim zdaniem kto jest ładniejszy - ty, czy Szar?
Znaczy pytasz kto jest przystojniejszy? Ciężko mi mówić tak o sobie, więc niech będzie Szar. ;d
36.Ulu kolor? 
pomarańczowy.
37.Ulu liczba?
69 xDDDDDDDDD
38.Chcę dobić do 30! (30 pyt.) XD (Zalicz to jako pytanie wyjątkowe ^^) 
*pytanie wyjątkowe*
39.Kim chciałbyś/chciałabyś zostać w przyszłości?
 Obecnie jestem fotografem i zawsze tak chciałem więc jest ok.;)
40.Co sądzisz o YT? :3 
Ymm, nie licząc niektórych seriali lps jest ok.
41.Znasz Niekrytego Krytyka? XD
Nie osobiście, poza tym nie jestem z łodzi. 
42.Zostałeś kupiony/a w sklepie czy na allegro?
Ani tu, ani tu. ;p Jestem zbyt fufny.
43.Twoim zdaniem zdaje dziwne pyt.? :3
Eee tam, da się znieść. ;p
44.Jakie masz nazwisko? XD
Collie. Hardcore.
45.Pseudonim?
Jeszcze nie mam.
46.Co sądzisz o Sznyclu i jego przezwisku? XD
Ym, jest spoko. Zjadłbym.
47.Jesteś samcem, czy samicą? o.O
Sam-dzem.
48.Największe marzenie?
skoczyć na bungee:D
49.Chciałabyś/chciałabyś mieć bloga?
Nie koniecznie, ten rowa wystarczy.
50.Zazdrościsz Rogerowi? 
Nie wiem czego. xDD
51.Lubisz Szarika? 
Tag. Spoko jest.
52.Jesteś twoim zdaniem piękny/piękna? Moim tak! XD
o.O nie mam zdania.
53.Twoja pani kupiła cię w sklepie czy na allegro?
Ani du, ani du.
54.LPS vs Ludzie - co wybierasz? 
Lps.
55.Lubisz Rogera ?
Haha, tak. Widzę że to dość znana osoba u nas. xD
56.Frugo vs Tymbark xD
Raczej tymbark.
57.Co sądzisz o Szariku ?
Nic, wydaje mi się ok.
58.Jak myślisz , będziesz ostatnim lps BM ?
Hmm, coś czuję że nie. :3 Jakoś te lpsy jej przeszły, a teraz od nowa coś się w niej odzywa. Trochę się tego boję. :x
59.Lubisz lody , jak tak to jakie ?
Eeee xDDDDDD lubięęę xDDD... no yyy eee truskawkowe? xDD...*jeb głową w ścianę*

60.Lubisz pizzę, jak tak to jaką najbardziej?
Chyba taką, która ma jak najwięcej dodatków i jest jak największa. :D Bo lubię chyba każdą.
61.Co sądzisz o G3?
Żadnego nie znam, bo nie ma u Kingi, ale oni jacyś tacy dziwni.. no comment. x.x
62.Hobby?
Fotografiaaaa
63.Co robisz jak się nudzisz?
Oglądam filmy, jeeem. xDD A często się nudzę.. xDD
64.Co tam xDD?
Heh, dobrze?
65.Lubisz Row'a?
Tak, lubię. a ty? xD
66.Lubisz rzeżuchę xDDD?
Taaak, Roger ma całą plantację rzeżuchy... i marihuany. xdd

Ufff, już się bałam że dojdę do 69 i znowu  będę się wkurzać że ta liczba mnie prześladuje. Cóż... xDDD Dobra, dzięki, że zadawaliście pytania. :*

Dzięki że przeczytaliście wszystkie odpowiedzi/odp na swoje pytania/wgl nie zobaczyliście. Chodź w sumie za to ostatnie nie dziękuję, ale was nie obchodzić odpowiadanie jakiegoś lpsa, ale mam nadzieję, że tak nie jest.
BM.

12 komentarzy:

  1. ciebie prześladuje 69? przede mną przez pół drogi jechało auto z takim numerem rejestracyjnym -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio widziałam auto o rejestracji 6969*coś* xDDDD. I dzisiaj na polskim się dowiedziałam, że Mikołaj Rej umarł w *uwagaaa!* w 1569, a jak inaczej. xd

      Usuń
  2. Spiky... Serioza, od razu jak usłyszałam to imię pomyślałam o MLP. Kiedyś na ich punkcie miałam fioła, ale już mi przeszło. W końcu mam 11 lat i już tak często ich nie oglądam, ale odc 13 sezonu 3 mi się podobał, więc czekam na 14. :D
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=2bkHQ8n94X4 - jak chcesz zobaczyć to wbijaj!
    Twigliht została księżniczką! ^^ <333
    Ale ja tu rozprawiam o MLP, a to blog o LPS! XD
    Przy okazji dużo dowiedziałam się o Spiky'm. :)
    A, i dzięki za:
    "Dziękuję, że niektórzy zadali dużo pytań, szczególnie z tym dobijaniem Emi do 30 i takie tam. xDDD"
    XD
    ___________________
    Przy okazji u mnie na blogu o LPS nowa notka. Jakbyś mogła zajrzyj i skomciaj. :3
    ____________________
    Pozdrawiam.
    ~ *Emi*


    OdpowiedzUsuń
  3. JeJ, Spiky ze mną pogada xD
    Pytanie namber 66, jea xd
    ====
    Zajrzyjh do mnie bembemku c:

    Posza tym Szpajki jezd żajebisty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe szczęście, że nie dobiłaś do tej 69. Życzę ci, żebyś nigdy nie miała nic wspólnego z tą liczbą.
    ~iza17
    Ps: Dziś mam urodziny! :D Skoro mam 21 (mojej ulubionej liczby), maja (mój ulubiony miesiąc) i 2002 r. (bez komentarza),to od tej pory ta data jest moją ulubioną datą! Nie dlatego, że urodziny lecz ta data pięknie brzmi.
    Ps2: Fajna notka, jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te odpowiedzi. Niektóre mnie rozwaliły XD



    April LPS

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey :) Założyłam niedawno bloga i też jestem fanka twojego :) mój blog jest o MSP :) Chciała bym żeby miał tylu widzów co twój :) i mam jedno głupie pytanko czy być mogła w poscie pisnąć słówko o nim ?? http://moviestarplanet-obserwacje.blogspot.com/ <----- Tu jest link :) Bardzo bym prosiła ^^ Twoja naj fanka :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam wstępu i myślałam, że pierwsze pytanie jest do ciebie .__. Padłam ze śmiechu, jaką udzieliłaś odpowiedź, a poźniej paczę, że to do LPS...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się tak pocę na te moje wstępy a się okazuje że mało kto je czyta. ;c

      Usuń
  8. Omg na poczatku myslalam ze ty jestes boy xD sorka pisze z telefonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg na poczatku myslalam ze ty jestes boy xD sorka pisze z telefonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Ask! A mogłabyś jeszcze odpowiedzieć na to pytanie, do Spiky'ego?
    Lubisz czytać książki? Jak tag to jagieeeeeeeeeeeeeeee....xD

    OdpowiedzUsuń