poniedziałek, 3 czerwca 2013

75. LPS Vs MLP ?

Siemaa.
Co u was słychać? ;c U mnie dalej tak pada i pada, burze i w ogóle. Jakoś coraz mniej mi się to podoba. Co ja gadam, od początku mi się to nie podobało. Czerwiec i taka pogoda? ;cc Ale to nie jest naszym dzisiejszym tematem. :D
W tej notce chcę trochę powiedzieć o coraz większym "mieszaniu" i "dodawaniu" LPS do MLP. Wiem, tu Hasbro i tu Hasbro. No z wyjątkiem tego, że obecne lps *mam na myśli g3* raczej kojarzą się z: Tu Jeden-z-najgorszych-pomysłów-hasbro i świetny-pomysł-hasbro. Jak chodzi o to drugie, mam oczywiście na myśli mlp (fim).
Sama już nie interesuję się tak mlp jak kiedyś, ale jestem w miarę na bieżąco jak chodzi o odcinki, a fandom tylko można powiedzieć, że prawie wcale, ale że jako moja BEZD FRJEND 4 EWER KLAUDJA *znana przez was jako TheLondonLPS* się tym bardzo-bardzo interesuje, to ja też coś dzięki temu kojarzę. Chociaż mlp też czeka zagłada, tak samo jak lps doczekały się dużo gorszej trzeciej generacji. Tyle że dla tych poczciwych kucyków to - equestria girls.

Ale nie zabawiając się w te i owe tematy o mlp, choć może są tu jacyś fani (^^), zabawię się w temat "dodawania lps do mlp". Mianowicie, od kiedy pojawiło się lps g3 wraz z owym serialem o blythe, w którym dokładnie nie wiem o co biega, bo gdybym to włączyła padłabym na zawał, zaczął się taki mini szał na lps. Chodzi o to, że teraz dodają je do kuców, rysują lps z kucykowymi fryzurami, szukają podobieństw. A jakieś tam podobieństwa niby są.



Kojarzycie Zoe?
Posłużę się właśnie jej przykładem.
Jeżeli nie, właśnie ją poznaliście. xdd.
Zoe najczęściej prezentowana jest właśnie z Twilight Sparkle. Tak, jak oglądacie kuce, to na pewno musicie ją znać. Jeżeli nie, to krótko przypominając, fioletowy kuc z grzywką w różowo-fioletowych kolorach, która ma smoka Spike'go i ciągle się uczy.

Teraz może się komuś rozjaśniło, a jak nie, to po prostu dodam zdjęcie.







Witamy Twi !
No cóż, ktoś może stwierdzić, że podobieństw nie  ma jakoś dużo, ale inni uważają jak najbardziej inaczej.

Czyżby Hasbro zrobiło LPS G3 wraz z całym serialem, wzorując się na swoim poprzednim wynalazku, który znalazł tak duży odbiór, nie tylko u małych dziewczynek?
Może stwierdzili, że jak z kucami wypaliło, będzie tak samo z petami.









Na potwierdzenie różne foty.


Twi w 'stajlu' Zoe.
Teraz na pewno widzicie różne podobieństwa.


Zoe jako Twilight.


Twi jako Zoe.


I inne, ale nie będę wszystkiego wklejać.


Różne zdjęcia potwierdzające moje obawy...
...Hasbro chce z lps zrobić serial, który pokochają starsi, tak samo jak stało się z mlp.
No i chyba się im udaje.


Rd jako ta wiewiórka. Kurde, znam tylko imię tej Zoe i nic więcej. xDD


Zoe i ta taka małpka jako mlp. xdd


Hmmm... tu znów widać podobieństwa do mlp i lps.


Wiem, że lps zawsze miały mają i będą miały takie duże głowy, no ale...
przy tej wiewiórce widać jakąś przesadę. xDD


Prawidłowa reakcja Rd. ;3
Jakoś nie chcę żeby kuce i lps, właściwie tak strasznie pochodzące z innej bajki, się pomieszały.


Heh... xDDD


To mnie rozwaliło. xDD

Jak wiadomo to oczywiście różne fanarty z da, tumblra itp. Jak użyłam kogoś zdjęcia i ktoś sobie tego nie życzy to przepraszam, proszę napisać i usunę.


Teraz chcę zapytać:
A Wy? Macie jakieś obawy co do łączenia lps z mlp? Podoba się Wam to?
Nie musisz przecież mieć tej samej opinii co wszyscy. Wypowiedz się!
No i spóźnione najlepszego z okazji dnia dziecka. xD Od 
BM

28 komentarzy:

  1. Mi się to raczej nie podoba to"łączenie"A tobie też wszystkiego naj z okazji dnia dzieckaXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde. Hasbro ma coś z głowa ? Ja tam widzę podobieństwo tylko zoe do twilight i mapki (minki ?) i pinki (xD). Super notka <3 ~ MartaLps

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to jest tak ; Zoe zostanie dziewczyną Twiligh i będzie mua mua dwie dziewczynki słit ;*
    Twoja na zawsze Rhainbowh
    ---
    wejdźh na Aska BeEm T-T

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mam to wszystko gdzieś ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh, od początku było widać, że Hasbro wzoruje się na MLP >:( No i tak powstało G3 :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli naprawdę mają zamiar połączyć LPS i MLP i to w SERIALU! to ja nie chcę żeby stało się się to!: http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=N&biw=1517&bih=741&hl=pl&tbm=isch&tbnid=4cLzaySOOAIPJM:&imgrefurl=http://www.youtube.com/watch%3Fv%3Dgvq2alO4oxc&docid=Ym3a8IkxPccNaM&imgurl=http://i.ytimg.com/vi/gvq2alO4oxc/0.jpg&w=480&h=360&ei=riWuUbTTJqql4gSDpIEw&zoom=1&ved=1t:3588,r:22,s:0,i:158&iact=rc&dur=1474&page=2&tbnh=181&tbnw=242&start=18&ndsp=24&tx=129&ty=47

    lub to: http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&biw=1517&bih=741&tbm=isch&tbnid=R_orrEt4fVBbfM:&imgrefurl=http://eqmegathreads.blogspot.com/2012_11_09_archive.html&docid=sZOCAtdoBaDgWM&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-yTDnJ-kW2Sg/UJ1PAra0MmI/AAAAAAAAAXQ/muEIyTcTMxE/s640/My%252BLittle%252BPony%252BFriendship%252Bis%252BMagic%252B-%252BLittlest%252BPet%252BShop%252B(Promo)%252B-%252BThe%252BHub%252B-%252BYouTube.jpeg&w=631&h=346&ei=LSeuUYrWG6W74ASOg4GAAQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:8,s:0,i:104&iact=rc&dur=1261&page=1&tbnh=166&tbnw=298&start=0&ndsp=19&tx=155&ty=63

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba są przeróbki...
      Nie no, miejmy nadzieję że AŻ do takich cudów, to nie dojdzie.

      Usuń
    2. No racja! Nie zgadzam się na to!

      Usuń
  8. Łączenie MLP i LPS! Matko! Hasbro wymyśliło dwie różne linie zabawek dla dwóch różnych grup dziewczynek. A teraz. Co , nie ma kasy na dwie linie zabawek i połączą to w jedno!? Jeśli tak , to obawiam się , że zbankrutują XD


    Poruszona April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta "wiewiórka", to NIE wiewiórka, tylko skunks i nazywa się Pepper Clark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyuważyłam, że jesteś chamska. Szkoda, że ja nie umiem.

      Usuń
    2. Raczej jestem miła, ale niektóre rzeczy mnie po prostu irytują. Jakbyście nie mogli czasem czytać.
      Mówiłam, że mnie nie obchodzi ten serial i mam gdzieś, czy to jest skunks, wiewiórka, czy bawół.
      A to twoje "Ta "wiewiórka", to NIE wiewiórka (...)"
      JAK MOGŁAM TAK OBRAZIĆ PEPPER CLARK.

      BM.

      Usuń
    3. OMG. Mój honor został splamiony, więc odsunę się w cień...

      Usuń
  10. Łał! Ciekawy blog, lubię my little pony pomimo mojego wieku. ^^ pozdrawiam i zapraszam! http://natonator.blogspot.com :]]]

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisze się best friend - Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  12. No cóż, biorąc pod uwagę fakt, iż z LPS'ami zaczynało dziać się coraz gorzej, producenci Hasbro doszli do porozumienia i tak oto powstała nowa generacja. Dużo tekstów, zachowań postaci jest wzorowana na kucykach. Najgorsze jest to, że powstał polski dubbing tego serialu na teleTOON'ie.

    OdpowiedzUsuń
  13. to nie jest wiewiorka to szare to jest skunks! i masz imienia wszystkich z tego serialu odemnie :) [skunks-pepper,jeż-rassel,jaszczurka-nie wiem xD,małpa-minka,panda-peny ling,mangusta-nie pamietam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No racja! Jestem od Animy 7 stycznia!

      Usuń
  14. LPS NIE PASUJĘ DO DZIECINNEGO MLP! SORY FANI MLP ALE POPROSTU TO NIE PASUJĘ RAZEM Z LPS!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak coś to Hasbro chyba się chwali tym MLP skoro się tym wzoruję! Ja jestem po stronie Litlst Pet Shop! Nie obejrze tego filmu z LPS i MLP! Wystarczy LPS a nie jeszcze MLP! Hasbro nie wie jak psuje filmy! Poco aszedł ten rozejm pomiędzy MLP a LPS! Lol! Pisałam ten komantarz o tym, że MLP nie pasuję do LPS i,że przepraszam fanów MLP za wyzwanie MLP dziecinnym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Głupie Hasbro FOCH!

    OdpowiedzUsuń