wtorek, 11 czerwca 2013

76.Pięć nowych LPS + Powrót na yt ;)

Siemaaa!
Już jakiś czas temu dojechały z allegro moje kolejne nowe petki. :* Wiem, piszę dopiero teraz, ale już pewnie większość wie, bo dodałam filmik na moje yt. Tak, nie dodawałam nic tak długo, bo tak jakby odeszłam, potem wróciłam, znów nie dodawałam, a teraz pojawił się filmik. Ostatecznie wracam, mam zamiar jeszcze coś kręcić. Nie wiem, czy będą to seriale *dawno pochowane domki itd., no chyba że najdzie mnie ta moja wena i coś powyciągam i wgl xdd wowowow*, ale na pewno jakieś sesje, teledyski, no i otwieranka lpsów - o ile będzie co-nieco nowego. Eh, już myślałam że collie #no będzie ostatnim, co prawda kupiłam go całkiem niedawno, ale jednak NIE. :3 Naszło mnie na kupowanie LPSów. I bardzo fajnie. Ogólnie teraz obecnie są u mnie na biurku Szarik, Treflooo, brat bliźniak Sparkiego Darkness, collie #no, collie Paula *taka z zestawu farma z naprasowanymi oczami* oraz... 5 NOWYCH LPS. ;D



Dżarny ofdżareg. <3 Laf laf. Nie ma imienia, ale to raczej będzie faciooo. Nawet tak wygląda jakoś, co nie? xd Od dawna go chciałam mieć, nawet baaaardzo dawna. Ma takie fajne kolorki. W ogóle wg mnie pasuje pomarańczowy do czarnego/albo jakiegoś ciemnego koloruu. 
No i ma wręcz takie same oczy jak death! *------------* ale death ma fufniejsze.<3



Ofdżareg z bżyhodnii. <33 Też jakoś zawsze go chciałam mieć, bo mi się podobał. xd Sama nie wiem, czy zrobić z niego faceta/laskę. Z jednej strony wygl jak facet, ale z drugiej, od kiedy faceci mają takie wytapetowane oczy. ;_; Oto i mój big problem. ;_;



Kremoffy ofdżareg! :* Jak myślicie, że te owczarki się już dzisiaj nie skończą, to się mylicie, bo właśnie to już koniec. xD Ten mi się też podoba *a w właściwie ona ;D*, ale nie mogę powiedzieć, że od zawsze, bo jakoś słabo ją kojarzę. Nawet za bardzo nie wiem z jakiego jest zestawu. o.O Ale jak zobaczyłam, to po prostu się zakochałam. <3 

Tak wgl wiecie, że Collie i Owczarki to moje nowe manie? :*
Wiem, nie wiecie. To już wiecie. xddd
 *Pozostałych już nie maaam. Jakoś mi się znudziły.*


Husky od lalek blytheee. Blythe miała go na smyczy. x.x Musiałam go uratowaćć. xd Tak na serio nie wiem, czy chłopak czy dziewczyna, ale chyba girl. Jakoś te kropki w uszach, taki mocno czerwony języczek no i śnieżynki na futerku nie pasują do facetaaaa. Ogólnie fajny husky i tyle. ;]



No i na sam koniec chyba najlepsza po kremowym owczarku! :**
Taaag, tą fretkę też chciałam od bardzo dawna. xd Te pięć lps, to w większości spełnienie moich marzeń z -kiedyś-tam. Ale ta fretka jest po prostu boska. *-* Te kolorkii, oczka, no i ten fajny ciemniejszy pyszczek. Muaah i tyle. xdd.


Na sam koniec mój powrót na yt

Wszystkiego można dowiedzieć się z filmu. Sorry za jakość, ale tak jakoś wyszło że nie miałam nic lepszego pod ręką. xdd Ogólnie to jedynie otwieranie petków, no i to że wracam na yt i mam zamiar coś jeszcze dodawać. Chyba gdzieś za tydzień będzie coś new bo jeszcze czeka mnie wycieczka, no i mimo, że niedaleko do klasyfikacji, dalej się trzeba uczyć. xd.

Tylko dociągnijcie do klasyfikacji, a potem... *-* a potem koniec roku. xd
JUŻ NIEDŁUGO. BĄDŹMY OPTYMISTAMI.
BM

22 komentarze:

  1. Ten czarny i kremowy owczarek oraz ta fretka są cudowne ♥ Za ile je wszystkie kupiłaś?
    littlest-pets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 40 z czymś. Dokładnie nie pamiętam.
      Dziękujęę. <33

      BM

      Usuń
  2. Hehe :) Optymiści łączmy się , by dożyć do końca roku XD Ja mam tego owczarka z przychodni. Ja nie zastanawiałam się nad tym make-upem nad oczami i zrobiłam go facetem. Ot. To takie łatki na oku XD Super LPS wybrałaś. Fufciaki <3 Na moim Blogu nareszcie wywiad z tobą ;)

    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczne LPSy x3
    Mam drugiego owczarka i czeciego owdżarka i oba u mnie to facie x3 Szarig i Azor (XD)
    ~ Tfoja na zawse Rhainbowh

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne nowe LPS! *-* Kremowy owczarek najlepszy. :3 Już parę razy miałam go kupić, ale jednak wciąż go nie mam... Jakby co, to jest z tego zestawu:
    http://www.tuslittlestpetshop.com/wp-content/uploads/2011/05/lps-1164-1165-1166-1167-1168-1169-1170.jpg
    Ogólnie fajną manię wybrałaś. Moją nie są owczarki, ale uważam, że są śliczne. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dzięki za link do zestawu. < 33
      kojarzę go ale nie pamiętałam owczarka

      bm

      Usuń
  5. Cudne LPS. <333 Faktycznie, kremowy owczarek sweet <33 Super, że na YT wróciłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam wolę być marzycielką,niż optymistką xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że wracamy do kupowania LPS:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam owczarka z przychodni ;D Justin ^^ Kiedyś nazywał się Kate xDD A LPS'y są boskie *-* Najlepszy (bądź -a) jest pierwszy ;PP no i Just rzecz jasna ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna fretka
    Izula04

    OdpowiedzUsuń
  10. Szłit
    (jak już mówiłam)
    (chyba)
    ;_;

    OdpowiedzUsuń
  11. Najładniejsze te owczarki. Szczególnie ten drugi. ;D
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznościowe te owczarki! Najbardziej podoba mi się ten trzeci :)
    ------
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm... Ile razy już mówiłaś, że koniec z LPS? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie ten koniec oznaczał prawdziwy koniec, i wcale nie wróciłam do lps. Czy gdzieś to napisałam? c; Kupiłam, bo było kilka fajnych modeli, które zawsze chciałam mieć...
      To nie oznacza, że od nowa zbieram, czy coś w tym rodzaju.

      bm

      Usuń
  14. Fufniaste są <3 Najbardziej podoba mi się ten 3 owczarek :3

    nasze-littlestpetshop.blogspot.com - skomasz ?

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  15. Fufniaste lps <3 Najbardziej podoba mi się den 3 owczarek :3

    nasze-littlestpetshop.blogspot.com - skomasz ?

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  16. Te owczarki są przezajebiste . Po prostu PRO
    powracam jak coś xp

    OdpowiedzUsuń
  17. A może tak nazwiesz husky'ego Spotka? :3
    *Spot+Kropka

    OdpowiedzUsuń
  18. mam (miałam) psa żółtego :P

    OdpowiedzUsuń