sobota, 22 czerwca 2013

77.Największe LPSowe marzonka

Hejta!
Ale późno. Już za niedługo będzie 23 czerwca. D: Ehhhh. No cóż. Przynajmniej żyjecie w tej świadomości, że pisałam dla Was ten post dwa dni. xDDD Emmm dobra. No to co mogę dziś dla Was napisać. :3 Dziś/jutro. Chyba że zdążę dziś! Postaram się. Mam jakieś pół godziny, powinnam zdążyć. :3333333 Znaczy... no nwm czy napisze post tak szybko. jak się pospieszę... xDD BM i wyścig z czasem! W sumie jest tutaj 30 lpsów:


Jakby co nie robiłam tego teraz, ale chyba dokładnie skończyłam dzisiaj rano. Oto i moja piękna lista wszystkich petków, jakie chciałabym mieć! Znaczy: nie mam zamiaru tego wszystkiego kupować, nie zrozumcie mnie źle.. xD Aż tak nie jestem wciągnięta w lps, co kiedyś. Kiedyś bym może nawet spróbowała i możliwe, że jakoś by się udało zdobyć większość. Teraz, to nawet nie wiem po co. xdd Awww, mniejsza. Głównie widzicie tutaj pieski collie. No i najróżniejsze... ogólnie chyba najwięcej jest psów i miejscami kotów, oraz jakieś tam różne wyjątki. Np. krówkę babies chcę mieć od dawna, bo ona zawsze miała być pupilem domowym Rogera. xDD Pawia też chcę od dawna, właściwie od kiedy zobaczyłam go w gazetce. *w sklepie go chyba nie było raczej... jak była ta seria. znaczy przynajmniej u mnie*. Niektóre wybierane dawno, a niektóre dzisiaj. xDD Np jak ten różowy robaczek. Wieeem, jest z g3, ale strasznie słodki.

Powiększcie sobie zdjęcie klikając w nie, to sami zobaczycie.
Teraz przyszedł czas trochę opisać. 

Ten kot, taki fajnyy. :3 Nie raz nie dwa jest na allegro, ale jakoś do tej pory go nie mam. xdd Przecież nie muszę mieć wszystkich. Ma fajne kolory, spoko oczy. Co tu więcej gadać.


Mimo, że ta fretka jest taka ładna *a zarazem była pojedyncza kurde! -.-* nie udało mi się niestety zdobyć.. A szkoda. Taka słit. :CCCC


Tego kota miałam nawet swego czasu na nagłówku xDD. Ma fajny kolor, oczy średnie. Nie wiem, po prostu fajny i już. xdd


Jaguara też nie mam. A co tu mówić - komu się nie podoba? xdd

Ta owieczka, albo ta taka co nie ma kropki w oczach. Dałam tą bo miałam foto pod ręką. xDD Fajna, bo taka inna. Czarna i wgl. Oczy pasują, tak samo kokardka.

TTT.TTT Jego też chcę prawie najbardziej. xdd


Jego wzorki mi się mało podobają, ale jakbym przy nim pokombinowała wyszedłby tak pięknie. c; szkoda, że w takim dużym zestawie. Kocham jego paczałkiii :**

Od blythe. fuu :c Ale ma fajne dodatki. Bo jest jeszcze cały czarny kot (a nawet dwa), ale nie są tak fajne jak ten. xdd On przynajmniej nie jest taki nudny, coś się na nim dzieje. Fajny kwiatek, no i pasują oczka, te dodatki białe. Wszystko. Jakbym tego lpsa zaprojektowała normalnie. xdd

Ten także. Mimo że jedynka nie mam go do cholery. Wiem, że tych jedynek u mnie wgl nie było. Szkodaaa. Także fajny, mimo, że różowy.

Szkoda, że ma otwarty pyszczek, tak to by był ładniejszy. Bo te kolory, piegi...

MuMu! xDDDD Pupil Rogeraaa.<33333333333 Śliczna i tyle. Mimo że wszystkie babies takie słit, to jedyny jakiego tak na serio chcę mieć. <33

Ten kot niszczy system. *-* Jeden z najsłodszych jakie widziałam. xdd Ten ogon i wgllll. Jego też chcę najbardziej.

Wieeem, spaniel, ale inny kształt niż ten pierwotny, którego w sumie nie jestem fanką. Koffane piegi, ładnie dobrane kolory. Widzicie że ta łatka w kształcie serca? xDDD

Robaczekk. <3 Tu nie mam co mówić.. xDDDDDD Rozwala mnie uśmieszek i to, jak trzyma swoje "odnóża" no i czułka. xDD Masakra jakaś. Rzygam Tynczą. (pzdr dla tynczy xd<3)

Ją też chcę od dawna. Tu ma nawet takie fajne szelki xdd.

Tu mnie rozwalają jego oczy. Takie... Prawie jakby świeciły. A to się tak wydaje, głównie dlatego, że jest cały czarny. xdd

Sowa. Trochę kojarzy mi się z emo, ale i tak fajna. xD 

Ten paw o którym wspominałam... to chyba był pierwszy pawik. Kolory ładne, oczka. Jakoś zawsze mi się podobał, nie mam co powiedzieć. Taki naturalny się wydaje.

Tego dalmaTUŃCZYKA chciałam też od dawnaa.<333 Takie zarąbiste wzory. Jego też bym chciała prawie najbardziej.<33

Ten szopek fajny. Wybrałam go dopiero dzisiaj. Fajne wzory, kolory, oczka.

Podobny do tego co kupiłam niedawno (poprzedni post.) ładnyyy, ta brązowa łatka i uszko<3 Byłaby siostrą tej co kupiłam niedawno. Pasują do siebie i wgl, jak siostry.

A ją miałam w sklepie, ale nie kupiłam xDDD teraz dopiero mi się jakoś tak podoba... ta kokardka tak fajnie pasuje, niebieska.<3

Sage... ale ja go nie chcę dlatego, że jest w popular. Po prostu jest super mega zajefajny :ccc

Kot perski. Taki zwykły. Ale lubię w sumie takie. xdd Oczy ładne i wgl.

nie ma oczu xDDDDDD w sumie tylko dlatego wydaje mi się fajny. no i kojarzy mi się z psem mojego wujka. xdd bo on ma briarda. no i tak samo nie widać mu oczu itd. jbc wiem że tu jest sheepdog.

Foczkaaaa. <3 Powalają mnie piegi. Jak pewnie się kapnęliście, jestem ich fanką jakąś..xDDD

Przypomina Szarika...
Więc wiadomo, że zajebisty. xd Jego też prawie najbardziej.


Jak kupowalam pierwszego LPSa, to ona tam była. xDD Nie wzięłam, skąd wiedziałam, że zajdę z lpsami aż tak daleko...? Cóż, ładna laska. xdd Wygląda trochę na złą. xd ale nie ma przynajmniej diabelskich oczu xDD

A ten kot mi się spodobał tylko dlatego, że kiedyś jak oceniałam persy na lps-przyjaciele (moim poprzednim blogu) spodobał mi się i jakoś nazwałam go Samurai, przez te znaki na czole. xDDDDDD I tak jakoś mi się do teraz podoba. Kto to pamięta?! xD Przyznać się.


No i jego też najbardziej... szkoda słów. Najlepszy owczarek ever. xdd

A Wy? Macie jakieś z tych LPS?
A może o jakichś marzycie, tak samo jak ja? :)
Pochwalcie się.

BM

PS. ZDĄŻYŁAM PRZED 24 !
Bm winss.
Ever. xdd

35 komentarzy:

  1. Mam MuMu, jaguara, psa bez oczu, owca z niebieską kokardą i piegowatego piezga. A Savy byś nie chciała? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakoś za specjalnie to nie... :*
      Sage'a chcę dlatego, że kocham collie.

      Usuń
    2. Ja mam ptaszka ( lps nr. 8 ) nazywa się






























































      NIEPAMIĘTAM

















      JAK ZWYKLE!!!

      Usuń
    3. O ja marzę o savanie lps

      Usuń
  2. Marzy mi się kot #106. Jest BOSKI<3.
    A z tych lps mam tylko fretkę #1054.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tylko tego jaguara.
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 6 z nich ..ale już niedługo 0 :*** ~longon

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam żadnej figurki z twoich marzeń, ale strasznie mi się podoba collie #1542 *o* No po prostu cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne marzenia. ;) Ja mam stąd tylko collie #58. Z tych LPS najbardziej chciałabym mieć tego czarnego kota, ostatniego owczarka, szopa, collie #1542 i #2210. Ale czarny kot najlepszy. :3 Mam te 2 inne czarne shorthairy, ale on jest od nich ładniejszy. No i jest w bardzo fajnym zestawie, szkoda, że z Blythe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ejejejejjej, Tyncza oburzona XD Jag możesz rzygać mną na G3 XD Porzygaj na coś innego szkarbie XD Mam persiaka #60. I Shorta #2291

    Tfa Rejnboł na wjeki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe , pierwsza!!! Mam aż dwa twoje marzenia O.O. Ja również marzę o tym dalmatyńczyku :3 I ten różowy kotek <3 Zygam Tencom XD


    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com.

    PS. U mnie konkurs. Zapraszam cię do wzięcia udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam różowo-białego kociaka i tego czarnego persa, zresztą na moim blogu jest notka o kotach lps. Mam jeszcze Sage'a tylko z opuszczoną łapką. A tak to też bym chciała mieć tego białego owczarka, pawia i tego psiaka co nie ma oczu xD Fajna notka ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam fretkę #1054 i krówkę Babies. :)
    Też chciałabym tego ostatniego owczarka, robaczka G3, sheepdog'a (przypomina mi tego z Małej Syrenki Disney'a xD) i pawia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie pamiętam. Ale ok. Tą foczkę z piegami kiedyś widziałam w sklepie i prawie ją kupiłam, ale ostatecznie wolałam szopka. Oglądasz "Popular" po angielsku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to dziwne, ale nie oglądam popular.
      Chcę sage'a bo to zaje collie, a nie ! .. xDD

      Usuń
    2. Chodziło mi oto, że chciałam to obejrzeć, bo wszyscy na to taka podnieta i myślałam, że jak kojarzysz postaci ], to gdzieś oglądasz.

      Usuń
  12. PS niezalogowana JASZCZURKA03

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tą owieczke i jaguara ;)
    ~Luu <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam fretkę, collie #1542 i kotka #2291 8)
    Mi tez od dawna (od roku bodajże) bardzo podoba się ten ostatni owczarek ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam tego pudla ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dwa^^ ;DD. #1155 - tabby'iego (ostatnio go kupiłam (z przesyłką 18 zł)) i #1542 - Collie [Ana ***-*** <33 <33 <33] A ogólnie marzenia super (moim zdaniem są wyjątki ,ale i tak fajna lista ;D)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! <3 Mi też przeszło, ale od nowa zaczynam się jarać. Takie życie. Tak samo, gdy nie jadło się czegoś długi czas, potem smakuje dziesięciokrotnie lepiej. Podobnie jest z wszelakimi hobby, i tak dalej, i tak dalej...

      Chwila przerwy i czuje się taką świeżość w tych lpsach. :)
      Cieszę się, że przywróciłam ci chęć jarania się lps.<3

      Be Em ! <3

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  18. A ja nie mam żadnego z twoich marzeń :( A szkoda, bo twoje marzenia są świetne. Mam podobne.
    -------
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten dalmatyńczyk śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam tego pudelka i spanielka a Podoba mi się ten owczrek niemiecki z dzienniczka kolekcjonerskiego :) ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja Śnieżka i moja Mary O.O . Ten pudelek i ta foczka. Dwa moje LPSy z pierwszych jakie miałam. A ten dalmatyńczyk jest taki śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam collie 1542 :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam jaguara, kotka brokatowego i robaczka. Jakby coś to ten robaczek jest z saszetek, jaguar za naklejki a kotek normalnie w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam tego robaczka. Jest on z saszetek.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się podoba ten czarny i różowy szortherek sweetaśne są.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam tak zwaną FOCZKĘ i KOTA PERSKIEGO (TEGO Z NIEBIESKIMI OCZAMI) :D i podoba mi się kot perski SAMURAJ xd. Pozdrawiam kolekcjonerka lps-ów.

    OdpowiedzUsuń