piątek, 11 maja 2012

1.Przeniesienie bloga :3

O, Hello :D.
Przeniosłam swój blog na blogspota. Z jakiej przyczyny...? No właśnie. Onet ma coraz więcej błędów, niekiedy trudność sprawia mi zalogowanie się, a tym bardziej dodanie nowego posta. Tak właśnie powstał lps-friends (Klaudia doradziła mi z takim adresem xD) i właściwie wydaje mi się, że nie jest przecież taki zły ...
To jest kontynuacja bloga:
http://lps-przyjaciele.blog.onet.pl/
Ale mimo wszystko od nowa napiszę o sobie xD


Mam na imię Kinga i mam 13 lat. Mój nick brzmi BullcioManiak (BM). Mam około 300 lps. Z kształtów najbardziej podobają mi się bullteriery, liski, longhairy i wilki. Jestem raczej ... eee ... niekiedy spokojna, a niekiedy bardzo szalona :3. Raczej to drugie. Ostatnio interesuje się również końmi i chciałabym jeździć konno *-*


Co do komentarzy: Komentować bloga może każdy :D. Ale proszę pisać nicki, jak już się decydujecie na profil anonimowy (w sumie nie wiem czemu tak dajecie, skoro w nazwie url możecie podać swój nick i od razu to inaczej wygląda xD).


Pozdrawiamm :33
~BullcioManiak






17 komentarzy:

  1. no fajnie...może tu będzie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no ,o wiele lepiej ^^ a do Pi-Cherre: masz gg? ^^
    nasze-schleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że się przeniosłaś, zapraszam na NN na shorthair-lps.blogspot.com tam opko blogowe ;3 (mile widziane komenty ;3).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie :) Już mam Cię w zakładkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. :D Super Kinia też mam dosyć oneta -.-'' chociaż jestem na nim krótko :?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nw czy mojego bloga nie usunąć... Doradź mi please ! :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze że przeniosłaś sie na blogspota teraz chyba wszyscy sie przenosza na spotka xD ( blog spota)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ^^ Będę komentować każdziutką nocię :)I mam cię w zakładkach ;P Nie mogę doczekać się następnej... :D xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak kiedyś może założę bloga, to na blogspocie :) Fajne te serduszka, co lecą z kursora xD
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  10. A właśnie: co z pamiętnikami? Je też przenosisz? Bo widzę, że nie piszesz ostatnio.
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, czekałam na cb. XD Może będziesz częściej pisać? xDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że przeniosłaś blog ! Na lps-przyjaciele komentarze mi się nie zapisywały x.x
    ~ala52

    OdpowiedzUsuń
  13. troche szkoda że przeniosłas bloga na onecie miałaś prawie 500 notek nie szkoda ci ich ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten blog jest lepszy!
    Czekam na kolejną nocię ;)
    mam jedno pytanko ...czy na blogspocie jest lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej tu Natalcia z lps-przyjaciele :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zmieniłaś kursor na twoim blogu? oraz Jak zrobiłaś, że nie można używać prawego klawisza myszki? To jest super, bo nie będą kopiować. Ja też mam na blogspocie, więc na pewno u mnie też da się tak zrobić. milosniczkalps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. licze na super notki [ co ja gadam, ty masz super notki] Wera

    OdpowiedzUsuń