środa, 16 maja 2012

3.Jak nazwać miasto LPS?

Heeej. :DD
Postanowiłam napisać. LPSnata zadała pytanie, jak fajnie nazwać miasto lps (odpowiedziałam jeszcze na kilka pytań w komach i tak będę robić, więc pytać, pytać! ;D). Więc postanowiłam napisać taki poradnik by me, jak najlepiej to zrobić, żeby nie odwalać od innych nazwy, a jednocześnie mieć swoją własną, oryginalną, aby nam wszyscy zazdrościli! ^^


Krok 1: Ze zwyczajnych rzeczy stworzyć wyjątkowy świat.
Wg mnie, trzeba nieco ruszyć swoją główką XD. Mianowicie? Trzeba się zastanowić, z czego słynie Twoje własne miasto LPS. W moim mieście LPS, LPSLandzie (kiedyś miałam 4 miasta, ale obecnie zeszłam do jednego, bo lps były w całym pokoju), królują Góry i Wodospad. Góry, to jest moje biurko i łóżko, a wodospad to kaloryfer. Słynie jeszcze z Rogera, rodziny Bullterierów i zakręconych Longhair'ów... Choć w sumie widać, że moja nazwa nie jest wgl oryginalna i nie nawiązuje do niczego, bo wtedy gdy wymyślałam nazwę nikt nie pisał poradnika, takiego jak ja teraz piszę XD. Dobra, wiem, rozczulam się... ale jak wspominałam należy ruszyć głową i zrobić ze zwykłych rzeczy w pokoju niezwykłe rzeczy, które przy wysileniu się (albo i nie ;D) mogą być dla LPS jakąś fajną rzeczą, na której mogą się bawić (np.łóżko - wielkie wzgórze, albo może: kwiatek: magiczne drzewo, które lps czczą w różnych świętach :D. Ja kiedyś miałam takie "drzewo").

Krok 2: Nazwa! :D
Teraz czas na nazwę! Jak już wymyśliliście, co w Waszym pokoju może nadać się na wielką atrakcję dla LPS, pora na nazwę! Jak można nazwać miasto dla LPS, przykładowo, w którym Park Jurajski? Np. LPSJurassicPark. Wiem, to było trochę debilne xD. Albo może.. miasto z wodospadami? LPS City of Fall :D, albo LPSWaterfall. A miasto z magicznym lasem? LPSGrass, LPSForest, a może po prostu Elfia Kraina? ^^

Przykłady nazw miast:
  • LPSCapital (LPS Stolica)
  • LPSCastle (LPS Zamek)
  • LPSFortress (LPS Forteca)
  • LPS City of... np.Fall, Flowers.
  • Lub po prostu nazwa jakiegoś rzeczywistego, np.LPS New York, czy np. LPSBiałystok XDDDDDDDDDDDDD. Dobra, LPSBiałystok było bardzo dziwne i nie bierzcie tego na serio xD. Chyba, że chcecie, o.O"
  • Ziemia LPS
  • Górski Potok
  • WzgórzęLPS
  • Wiem, że są głupie, ale sama mam problem z nazwami miast XDD. Oczywiście możecie brać jaką tam nazwę chcecie, z tych powyżej ;)
Dobrze, to takie moje nazwy, rozumiem, że komuś może się nie spodobać, ale mimo wszystko liczę na jakieś miłe komentarze, bo sama niekiedy mam problemy z nazwą miast, bo nie raz już ktoś pytał... Mam nadzieję, że pomogłam komuś w wyborze, albo nasunęłam jakiś ciekawy pomysł ;). 

A JAK NAZYWA SIĘ TWOJE MIASTO LPS?
Napisz koniecznie w komentarzu! :D

Jak ktoś wymyśli jakąś fajną NOWĄ NAZWĘ DLA MOJEGO LPSLAND'U, fajniejszą, to z pewnością jakoś to nagrodzę ;)). Można to nazwać mini-konkursem, ale jak nikt nie wymyśli niczego fajnego, to nie będę na siłę zmieniać nazwy. ^^

Pzdr
BullcioManiak

84 komentarze:

  1. no mi to się już raczej nie przyda

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki wielkie za pomoc :) xD Chetnie bym ci pomogla wymyslic no ale nic jakos narazie nic mi do glowy nie przychodzi hmmm tak mysle jak mowilas z czego slynie to twoje slynie no glownie z tego co mowilas ale tak zauwarzylam ze wiekszosc twoich lps to tacy jakby "wariaci" i moje tak samo xD mi naj bardziej sie spodobala nazwa LPSCastle czy jakos tak xD

    OdpowiedzUsuń
  3. o wiem LPSCrazykowo xD nie no to raczej fajna nazwa nie jest xD

    OdpowiedzUsuń
  4. o wiem co u moich lps sie znajduje xD mnóstwo kioskow xD
    LPSnata

    OdpowiedzUsuń
  5. Więc.. JA też mam LPSLand O.o . Soki, ale wymyśliłam, kiedy nie czytałam twojego bloga... Nie obrazisz się ? Muszę zmienić nazwę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało. Każdy mógł wpaść na ten sam pomysł, w końcu wspominałam, że moja nazwa jest bardzo mało oryginalna ;))

      Usuń
  6. super blog ja też mam na blogspot littlest-pet-shop-i-ja wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. LPS BABYLON ;3, zapraszam na schleich-world.blogspot.com (komentarz mile widziany ;D).

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje miasto nazywa się PetShop'owo ale chyba zmienia na LPSKoszalin.
    Taka nazwa pasuje? ( mieszkam w okolicach Koszalina )

    JulkaLPS122

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje miasto to LPSWill :) Dla ciebie nie mam pomysłu, ale może dam kilka xD (dziwne, ale to z braku pomysłu) xD 1. LPSCrazyWater, 2.LPSMountain i 3.LPSFrosty xD Nie wiem tak mi się jakoś nasunęło :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam moje miasto to LPSVillage xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje miasto nazywa sie Marchewkowo ponieważ mam ogromnie duzo marchewek lps i króliczków :)) super. cn ?

    OdpowiedzUsuń
  12. LPS Białystok ? xD Co za oryginalna nazwa xD Moje miasto = miasto mich pet shopów ? Czemu nie xD
    TheMufinka10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta nazwa jest trochę taka długa ;D. Może wymyślisz coś krótszego niż miasto moich pet shopów? xDD

      Usuń
  13. To ja Marysia z bloga: swiat-lps.blogspot.com! Witaj na blogspocie! xD
    Moje miasto zwie się LPS York. A pomysł dla Ciebie to LPs Vegas (to była moja nazwa, ale odkąd zakochałam się w Nowym Jorku zmieniłam ją.

    OdpowiedzUsuń
  14. LPSWenecja. ; DDD (c)

    A tak btw. to tutaj LPSFnka. >.>

    OdpowiedzUsuń
  15. LasPegaz]] ;D
    Bo mam skrzydła z zestawu sarny i konia.
    I koń new mold z brokatem, nosi je i jest prezydentem xD

    OdpowiedzUsuń
  16. LpsManiaczka18 maja 2012 13:55

    Moje miasto nosi nazwę LpsMovie,ponieważ nagrywam filmy na youtube

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje miasto to PetshopLand

    OdpowiedzUsuń
  18. juz wiem nazwe swoje miasto lps "LPSgreatworld" hihi po angolu to mniej wiecej : lpssuperswiat . xD ale wymyslilam xD
    LPSnata

    OdpowiedzUsuń
  19. moze napisałabyś w jakiejs notce fajne propozycje imion dla lps co ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje miasto LPS nazywa się LPSAnglie. xD
    ~ala52

    OdpowiedzUsuń
  21. fenks kinga ;) xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Petville rządzi. XDDDD Też niezbyt oryginalnie, ale nie zauważyłam u nikogo innego. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wcale że nie ma bo ja mam lpsville xp

      Usuń
    2. Ja też. Hm, kliknij w mój profilek i daj lajka, plis...

      Usuń
  23. A moje miasto to LPS Silver valley ;D Wpadajcie do mnie lps-delice.bloog.pl - Brak komci! Pomóżcie ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje miasto - LPSLondon - dawne LPSFashion ;)Do twojego miasta pasowało by yyy.. LPSBarcelona ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja co chwile tu wchodze i sprawdzam czy jest nn doslownie co chwile nie moge sie doczekac nastepnej noty xD Pozdro. xD
    LPSnata

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje petkowe miasto nazywa się Pet Shop City. Nie potrafię wymyślić innej nazwy, ale co tam, mnie to pasuje. ^^ Jego znakiem rozpoznawczym jest to, że jest w nim zatoka zwana Bursztynową oraz lasyi wiele zieleni. I to tyle, nic więcej nie umiem opowiedzieć. ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. ja mam LpsPolshop
    Daga

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam PetWrocław

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje miasto się nazywa LPS Viva Town ;) Te nazwy co wymyśliłaś też fajne

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie na blogu nowa nocia: swiat-lps.blogspot.com
    Mam zamiar wybrać najlepszy blog miesiąca! Zwyciężony blog dostaje 10 komów! ZGŁASZAJCIE SWOJE BLOGI W KOMENTARZU NA BLOGU:
    swiat-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. szukałam takiego bloga jak ten o lPS i wkońcu znalazłam twój. Jest cudowny. Ja także kocham pet shopy. A na zdj to twoja kolekcja??

    pozdro ;)
    Emma

    OdpowiedzUsuń
  33. moje miasto to LPSLondon


    iza17

    OdpowiedzUsuń
  34. BM ! Mi nie o to chodziło , że moje miasto lps nazywa się ,, Miasto moich pet shopów " xD Tylko ,że ty wymyśliłaś lpsBiałystok a ja tam mieszkam i tak nazywa się moje miasto lps XD Zakumałaś ;)
    TheMufinka10

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłoszenia do pets models przyjmuje tylko lps http://petsmodels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. jutro mam 10 urodziny!
    aha, i dzisiaj uratowałam 9 małych kociąt, dopiero urodzonych które porzuciła matka. ale na szczęście moja kotka Kicia zaopiekowała się nimi.
    i to już wszystko:)

    iza17

    OdpowiedzUsuń
  37. Kinga ja nie moge ja bylam w niedziele u prababci i wzielam z siostra 3 lps i mojej prababci sie lps spodobaly xD i powiedzialam ze nastepnym razem jak przyjade do nie to wezme cala torbe xD ( no normalnie sie spodobaly oglodala je z kazdych stron i tak dalej...)

    OdpowiedzUsuń
  38. niej * xD pozdrowionka Kinia xD

    OdpowiedzUsuń
  39. Moje miasto dla LPS nazywa się... Pet Shopowo. To chyba najpospolitsza nazwa, jaka mogła być! Ale wtedy jeszcze nie było notek "jak nazwać miasto swoich LPS", a nawet jak było to ja jeszcze nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak blog, a co dopiero o LPS XDD Jednak chyba niedługo to zmienię, bo Pet Shopowo takie zwykłe... Z drugiej strony taka nazwa jest też w pewnym rodzaju "pamiątką": byłam malutka, wymyśliłam taką nazwę i bardzo mi się podobała, a teraz mam od tak ją zmienić?... Hmm, co byś mi poradziła?
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  40. DZISIAJ MAM 10 URODZINY!!!

    IZA17

    OdpowiedzUsuń
  41. moje misto nazywalo sie petshopLand ale zmienie na lps new york

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje miasto nazywa się Petowo, a wcześniej PetShoLand (idiotyczne wiem xD). Możesz je nazwać LPSowo

    OdpowiedzUsuń
  43. Moje miasto nazywa się Petszopowo. Fajne wymyślone Lps new york.

    OdpowiedzUsuń
  44. Moje miasto się nazywało LPSWille (wiem dziwne) ,ale chyba zmienie na Górski Potok (bardzo mi się podoba
    Pozdro ;p

    OdpowiedzUsuń
  45. Moje Pet Hollywood :3 Moja ukochana nazwa! Kiedyś nazywało się po prostu Miasto LPS, ale Pet Hollywood wymyśliłam potem i mi się podoba ;D moje miasto LPS ma też własny herb z królem, szynszylą Pysiem w koronie
    ~ Iga2000

    OdpowiedzUsuń
  46. moje miasto lps słynie z placu zabaw nazywa sie happylps

    OdpowiedzUsuń
  47. sorry , ale moje miasto tez nazywa sie LPSville[ zgapilam z MLP FIM], ale mam tez LPS City- tu Wera

    OdpowiedzUsuń
  48. tu znowu Wera. JBC LPS City zgapilam z dziecinnej bajeczki...

    OdpowiedzUsuń
  49. Moje miasto nazywa się petholywood a twoje można nazwać np. LpsBigCity

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. Moje miasto nazywa się LPSów Wielkopolski XDXDXD
    Nie no wiem to chore!!!!

    angela-p.02

    OdpowiedzUsuń
  52. a ja mam podobnie pet shop land

    OdpowiedzUsuń
  53. w moim miasteczku mieszkają same kotki i koty nazywa się,/koto polis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w moim są konie i psy, ale o kotach nie ma mowy :3 W ogule nie ma nic kociego

      Usuń
  54. Ej a zrób coś w stylu '' Pradnik-jak łatwo wymyślić miona dla LPS'' xD bo ja zawsze mam z tym problem xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  55. City On The Bridge.(Miasto Na MościeXD) Bo moje miasto jest na parapecie;D

    OdpowiedzUsuń
  56. Moje to FluffyLand. nie zbyt takie na LPS no ale. Jak ktoś ma pomysły proszę pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja mam Pet-Angeles(nie kopiować ;3) -nazwa kraju,a miasta jednego o.O to Pet-City :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Moje to Pet Shire :3 Proszę nie kopiować ^^

    OdpowiedzUsuń
  59. Moje to LPSAmazingIsland. Dlatego że ciągle je składam i rozkładam , kiedyś w takiej bajce była niezwykła wyspa która znikaha i się pojawiała stąd nazwa.

    OdpowiedzUsuń
  60. Petwood.
    Zapraszam na bloga o lps:
    www.simplesite.uroczakotkalps.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja mieszkałam w Białymstoku. teraz w Wiedniu. Moje miasta nazywają się : LpsNewYork, Portowo, Lps Białystok.
    POZDRAWIAM XTYGRYSICAX ps.Fajna notka 😊

    OdpowiedzUsuń
  62. Hah teraz to większość dzieciaków nie umie być kreatywnych ;-; Ja też nie umiem :0 Pewnie nawet nie przeczytasz, bo jednak zapewne jesteś już pełnoletnia, ja też pewnie nie wróce. Niestety nikt praktycznie juz nie używa blogosport

    OdpowiedzUsuń