czwartek, 24 maja 2012

5.Światowy Dzień Żółwia (23 maja)

Siema.

Najpierw PSki:
Jolly July: Przepraszam! D: Muszę to usunąć... niestety. Bo bardzo lubię kolegę Muahwhahwhahwhaę XD. 
@Darmoor Pony: To można za przybory!? Pierwsze słyszę...
@Pi Cherre: Nie będę :P


PS: Z ankiety wynikło, że Roger zostaje. Przeniosę wkrótce, o ile mi szkoła pozwoli nareszcie =.=''
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`


OKSS... O czym dzisiejsza notka? O... 



(ja robiłam screen)
Jedyne moje pytanie brzmi:
Czy słyszeliście kiedyś o dniu żółwia!? Bo ja o kota tak, psa też, ale żółw...? Z tej właśnie okazji, choć trochę spóźnionej... No wiecie, nie wiedziałam wcześniej o tym dniu!... mam zamiar wkleić wszystkie żółwiki! XD

LPS 1325LPS 2097LPS 1898LPS 1910LPS 2149LPS 1836LPS 2441TORTUE LICENSING SHOW 2007LPS 321LPS 642LPS 2007LPS 504LPS 613LPS 522LPS 1148LPS 1388LPS 971LPS 601LPS 922LPS 618LPS 1597LPS 2234LPS 1885LPS 1886LPS 1887LPS 07LPS 08LPS 181LPS 119LPS 149LPS 230LPS 350LPS 302LPS 566LPS 316 BISLPS 187LPS 769LPS 950LPS 892LPS 545LPS 581LPS 793 et PuzzleLPS 393LPS 433LPS 984LPS 1009LPS 1942LPS 1310LPS 1735LPS 2262

Łoo rany, jak mnie ręka od tego wklejania boli XDD. Nie wiem w zasadzie, czy to wszystkie, ale przynajmniej tyle było na stronie (źródło: petshopshoop). Hmm... a co teraz mogę powiedzieć ?

ŻYCZĘ WSZYSTKIM ŻÓŁWIOM WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !
A Ty? - Pamiętałeś o tym dniu? Ile masz żółwików lps? Życzyłeś im wszystkiego najlepszego? a może jesteś żółwiomaniakiem!? Podziel się z nami w komentarzach i oczywiście przybijmy "żółwika" ;DD.

Papa.
BM


36 komentarzy:

  1. Rzułfik! xD Ja nie mam żółwi lps. ;p Mi się podoba ten z kwiatkami na skorupce. :D
    Pierwsza! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jeaa pierwsza!!! nie wiedzialam ze jest taki dzien O.o hmm mam 1 zolwiami mialabym 2 ale 1 mi sie zgubil :( moj naj lps no ale trudno fajna notka :)) pozdrowionka dla kini xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam żadnego żołwika i mi przykro :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknęłam przez przypadek prawy przycisk a tu MUHUWAHAHAHA!!!! Uwielbiam to :D
    ~JullaXD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jednego - tego sparkle. :D Z tych LPS'owych lubię wodne. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam 1 ^^ Nie wiedziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. jak to ty pierwsza jak ja pisalam koma to nie widzialam zadnego innego koma tam pisalo : 0 komentarzy xD ej no zdzierstwo zdrada!! xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam 2. :) Nie wiedziałam, że jest taki dzień, a jak spojrzałam na temat notki to się przestraszyłam. O.o'' xD
    ~ala52

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam żadnego, ale o dniu żółwia nigdy nie słyszałam 0.o xD

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam jedną żółwiczkę,ale jest w piwnicy i nie mam jak złożyć życzeń ._. a wgl co to za święto xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie to zabezpieczenie na kopiarzy xD muha..... hmm mucha??? xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam 4 żółwie są jako mania , mam żółwia :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Co usuniesz? Nie pamiętam co piszę w komach. xDDD'' A nie mogę otworzyć sb w nowej karcie linku bo zaraz to durne Muahaha. -.-' | Uhm... Ambitna notka. ;d O dniu żółwia nie słyszałam, sama mam dwa. xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahh, ja i to moje czytanie co drugiego słowa. ;d Sorry za to wyżej o koledze. xDDD To daj kacperkowy śmiech. <D

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki, że skomentowłaś mój blog. To dużo dla mnie znaczy. c: Ja mam jednego żółwia, tego sparkle, to Livia. Kiedyś miałam żółwicę, która zyła 9 lat, niestety zmarła bez powodu :c Miała na imię Skrupka. W wakacje minie rok od jej śmierci. :c petshopcentrum

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam dwa dżółwiki ;3
    Są słodkie ale raczej jest mało maniaków żółwi ;)
    A czemu lisy stały się twoją manią?I jak zdobyłaś pierwszego? Bardzo mnie to ciekawi :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam jednego żółwia takiego z saszetki chyba 5 seria? ta, w której jest ten konik z pluszową grzywą :)
    PS. Dzień Żółwia? nie słyszałam :)
    ~Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam jednego żółwika, ale jakoś za nimi nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam jednego żółwia i go lubię, ale nie wiedziałam, że 23 był dzień żółwia o.O

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam tylko jednego takiego brokatowego :)
    i z chęcią przybije żółwika ;D
    Zapraszam do mnie :
    moviestarplanet-i-kesha.blogspot.com właź :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam se skopiować twój adres i Muawahahaha -.-
      Kinga, usuń ten dźwięk...

      Usuń
  21. Kinia ja tak rozmyslam czy se nie zrobic bloga o lps.... ale i tak pewnie by go nikt nie czytal :(

    OdpowiedzUsuń
  22. kinia bede miala bloga !! jupiiii

    OdpowiedzUsuń
  23. tak sie ciesze dzis ( 29maja) wieczorem bede miala bloga o lps jupi ja jej jupiiiii !! xD

    OdpowiedzUsuń
  24. to jest moj najlepszy dzien w zyciu xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Kinia wejdz na moj blog oki?? kliknij na moj nick i raczej bedzie xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmmm...
    Dzień Żółwia..
    Właściwie mam 6 żółwi LPS.
    4 żółwie morskie i 2 lądowe. ;DD
    Z chęcią przybiję żółwika. xx
    Pozdro. xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  27. odkryłam 6 edycje saszetek lps!!!
    swiat-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za skomentowanie bloga :3 to dla mnie dużo znaczy :3

    OdpowiedzUsuń
  29. moja NP ma prawdziwego żólwia - Wera

    OdpowiedzUsuń
  30. Przecudne żółwiki! Życzę wszystkim żółwiom i żółwiakom wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam żółwia stepowego (żywe zwierzę):)
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń