wtorek, 15 maja 2012

2."Lodowa" sesja lps

Siema! :D
No nic, cieszę się, że Wy cieszycie się z tego przeniesienia bloga. Właściwie ja też dużo bardziej wolę blogspot'a. Ale to oczywiście nie będzie tematem mojej dzisiejszej notki xd. Kilka dni temu, jak było bardzo ciepło (miałam to dodać jeszcze na stary adres, ale z błędów nie mogłam się zalogować XDD). Jadłam lody, pod ręką miałam aparat i wtedy nasunął mi się sam taki fajny pomysł na notkę... ale w sumie... czy fajny, zdecydujecie sami ;).

Tutaj moja rybka w lodach xDD. Wygląda prawie jak w basenie. ;P 
A tu kolejne ujęcie xD bardzo podobne, tylko, że tak bardziej od góry.

Haha, tutaj Bruno zagląda. "Ale co się stao!?" xD Kuka za mura. XDD
Tu mój Kiwi Kiwik ;)
Wanila się upaprała(celowo), no ale wszystko się umyło, więc spoko ;) Nie ma nawet śladu. W końcu to są tylko lody ...
Mój Doggy ;) (tak się nazywa) Także przyszedł zobaczyć, co się tutaj wyprawia XDD
Tutaj skunks/wiewiórka xD Nigdy nie wiedziałam tak do końca czym ona jest XDD
A tutaj wszyscy uczestnicy sesji :) Wszyscy...? A no tak, wszyscy xdd. (celowo zdjęcie wszystkich uczestników sesji dałam dużo większe)


Wieem,wieeem,taa... lubię mieć "oryginalne" sesje xD.
Mimo wszystko wyszło nieźle ;P
No nic, taki był mój pomyślunek na sesję ;). Mam nadzieję, że całkiem spoko. Mam jeszcze podobne ujęcia ze schleich :D. Za jakiś czas pojawią się na schleich-zone.blogspot.com ale jednak dopiero co dodałam notkę z porównaniami, więc za kilka dni ;). Przez Was roztopiły mi się lody D: XD.
Pzdr.
BULLCIOMANIAK

20 komentarzy:

  1. haha trudno ;D trzeba je było jeść a nie paprać w LPS xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. July, a może by ci było miło jakby ci ktoś tak powiedział? No chyba nie. A zdjęcia wyszły ładne, to się nie czepiaj.

      Usuń
  2. Ekstra. Lepiej jest jak przeniosłaś bloga.Ale ten blog który wpisałam to nie jest teraz mój blog tylko Juli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta myszka mnie wkuzra... -.- ale sesyjka fajna
    ~MaLPS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu wkurza? Co jest w niej nie tak? Mi tam wydaje się całkiem fajna ^^

      Usuń
  4. :P Mmmm, aż mi się lodów zachciało xD Twoje LPS miały wielkie szczęście, pozować obok tych pyszności ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty masz tego spanielka ? o.o To moje marzenie. SKĄD JĄ WYTRZASNĘŁAŚ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją już od dawna, kupiłam na allegro kiedyś... na serio to było dawno.

      Usuń
  6. uuuuu ale sesja xD ta rybka ma fajnie bo plywa w lodach xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sesja. ;] Mam teraz smak na lody. *u*
    ~ala52

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie nn :
    http://podrozpokrajulps.blogspot.com/
    Witaj na BlogSpocie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kinga mam takie pytanko bo ja bede budować dla moich lps miasto albo kraj ale nwm jak go nazwac nie mam bladego pojecia , wiec prosze cb zebys mi pomogla juz nawet moje petki nad tym myslaly ale nic nie wymyslily !! PROSZE CIE O POMOC xD
    LPSnata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... wg mnie tutaj liczy się kreatywność. Możesz nazwać miasto jak tylko chcesz, musisz tylko ruszyć głową. ^^ Np.Kaloryfer może być wielkim wodospadem, a zielone zasłony wielką junglą :D. Zastanów się, co w Twoim mieście lps się znajduje!!

      Usuń
  10. Fajneee. xD Ja nie lubię lodów w kubku bo się mieszają smaki. :C Podoba mi się upaprana Wanila. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super masz bloga. ^_-
    Tylko ciekawe się jak zrobiłaś taką myszkę? :D
    Btw. super zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ok thx Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej!
    Niestety na razie czytam tu bo się nie da na onecie...
    A ja czytam blogi od początku, już jestem na 360 noci...
    aj...
    ~Olawoo

    OdpowiedzUsuń
  14. Doggy to mój fav LPS (u mnie Max) Ile masz Dogów???

    OdpowiedzUsuń
  15. przez to mam ochote na loda [ akurat jem] Wera

    OdpowiedzUsuń