wtorek, 22 maja 2012

4.Promocja z Myszką Babies!

Heeej. :D
Stwierdziłam, że napiszę o najnowszej promocji z myszką babies - fuzzy! Nie byłam pewna, czy o niej wiecie, więc stwierdziłam, że wszystkim wszystko objaśnię (wszystko, wszystkim... xD). Ale najpierw muszę podziękować za 46 KOMENTARZY! Bardzo się cieszę, że podobnie jak ja uwielbiacie blogspot! ^^ A teraz jak mówiłam, informacje z promocją o myszce!



Oto i owa myszka ;D. "Do zdobycia figurka z serii Zwierzaki Dzieciaki!" <- czyli po prostu myszka fuzzy LPSBabies ;D. Promocja kolekcjonerska trwa od 18 maja do 14 czerwca, lub do wyczerpania zapasów. Jednak zasady nie są takie same jak ostatnio w promocjach kolekcjonerskich: Tzn.? Ulotkę z myszką można zamienić na: 4 pieczątki lub 3 pieczątki + znaczek z myszką. (Właśnie zastanawiam się, jak to rozumieć, ale wnioskuję, że CHYBA mówiąc "znaczek z myszką" mają na myśli naklejkę.) Wg mnie ta myszka jest fajna, przez to oczywiście wyjątkowa, że jest fuzzy, więc nie taka jak inne Babies'y. Jedyne to co się zastanawiam i nawet co powiedziałam kiedyś do FireShorthair7: Za 5 lat trzeba będzie już 20 pieczątek XDDD. W sumie się chyba nie mylę, bo najpierw nie było ich wcale, a potem weszły dwie, czyli jest ich coraz więcej ! Ale z jednej strony, tylko jedna naklejka... Ale w sumie, ja wolałam, jak było 6 naklejek i zero pieczątek, bo było łatwiej zdobyć unikalną figurkę. Dwie pieczątki? - Jakoś przeżyłam. A teraz znów to samo...

Piszcie swoje opinie na temat tej unikalnej myszki :DD.
Co do nazwy LPSLandu, stwierdziłam, że jednak ta niech zostanie. Nie będę mieszać w głowach petkom ;D. Mimo wszystko dziękuje za unikalne pomysły. A teraz czas na ankietę. 

ANKIETA
Czy chcecie, abym przeniosła blog Rogera na blogspota i tam go dalej pisała? (Albo blogspot, albo nic, bo na onecie mi się ciężko zalogować...)
  1. Tak, przenieś Rogera na blogspot.
  2. Nie przenoś Rogera i już go nie pisz.
Proszę wszystkich o odpowiedzi do ankiety ;)).
(Na zdjęciu z poprzedniej notki nie była pokazana moja kolekcja xD)

Papa.
~BM ^-^

34 komentarze:

  1. PIERWSZA ! ;P Wow, pierwszy raz xD
    W sumie co to myszki, to ja tego też nie rozumiem 0.o . Ale co tam.. ;P
    A co do Ankiety too... 1. xP

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę ulotkę; pisze tam że ten znaczek jest dostępny tylko w Zakątku Zwierzątek. Co do ankiety to oczywiście 1. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do ankiety: 1. :D A z tą myszką: nie podoba mi się to. Mam kupować tyle LPS'ów, żeby zdobyć głupie pieczątki. Może ze znaczkiem myszki jest mniej k\"kłopotu", ale to i tak trochę głupie.
    Żyrafcio maniaczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet fajna mysia, ale mimo to nie jestem pewna, czy wezmę udział w tej promocji. Odpowiedż do ankiety: 1, no chyba, że Row zostaje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wolałam naklejki,bo w Smyku jakoś zawsze trafię na same powtórki moich LPS i co,żeby zdobyć jedną myszkę mam kupić 3 powtórki?-,-' Co do myszko to jest śliczna,najładniejszy Babies ;-3 Ale wolę normalne LPSki i tak...I fajne że jest fuzzy,bo je uwielbiam ;-D Co do ankiety...Oczywiście że 1!Nie porzucaj hardcora!;-) Inne pamiętniki też najlepiej przenieś...;-3
    Poza tym to też w sumie się cieszę że się przeniosłaś,bo teraz częściej piszesz a te błędy na onecie nie dają żyć ;-P

    OdpowiedzUsuń
  6. przygody LPS22 maja 2012 16:40

    Naklejki były fajniejsze, ale nigdy nie miałam unikatu. Choć u mnie w sklepie widziałam petshopa z jaguarem o.O do ankiety wole, żebyś przeniosła bloga i bulki też , bo bloga o bulkach uwilebiam To na tyle BAY BAY Wejdziesz na mojego bloga z-pamietnika-zuzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za cwaniactwo ;/ I musisz wydać PRZYNAJMNIEJ 51 ZŁ na trzy pojedyncze + znaczek z myszką lub 68 zł na 4 pojedyncze -_-''Co za bezsens.Mnie na pewno w to nie wrobią bo nie mam zamiaru tyle wydawać dla jednej głupiej myszki (jest bardzo ładna ale głupia w sensie,że to tylko jeden malutki lps i bez sensu tyle na niego wydawać).Założę się,że małe dzieci (ok.5-cio letnie) jak zobaczą tą myszkę to od razu "Mamo,ja to chcę!" zaczną tupać nogami i rodzice będą musieli wydać 68 zł.Już 100 razy bardziej wolę kupić sobie pojedynczego babies'a za 15 zł niż wydawać 68 zł aby zdobyć myszkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, przenieś Rogera na blogspot.
    Co do tej myszki LPSBabies fuzzy : 4 pieczątki?! Lekka przesada, też wolałam naklejki... no ale nic... kupię parę petków to i naklejka będzie :D
    PoZdRóWkO!
    ~Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Naklejki były fajniejsze a teraz się scwanili żeby więcej na tym zarobić -_-'' Bo tak np. z króliczkiem tylko 17 zł na pojedynczego 4 naklejki.A pomyśleli że im się nie opłaca i zrobili cztery pieczątki -_-''''

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG, nie zauważyliście takowej rzeczy, produkt lps - to nie tylko FIGURKA, to także te przypory szkolne, akcesoria i ubrania . Ja zdobędę tą myszkę, w Smyku są gumki lps- różne - sztuka chyba za 2 zł, więc 8 zł, a 68 zł robi różnicę ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ci się uda - pisz! O.O'' Chętnie zdobędę baby za 8zł. XD

      Usuń
  11. *przybory sorki

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak przeniesiesz Rogera będzie o wiele lepiej. ;) Ja mam tą ulotkę na myszkę, i mam jedną pieczątkę. xd
    ~ala52

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna myszka, 9/10, A co do ankiety, jak to ludzie mówią, 2. To mój wybór.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śłodka myssska. :3 Ja tam już nie kupuję LPS - no, ale ta myszka mnie uwiodła. x33 Wygląda jak Sonrics. o_o To dzieciaczek tej myszki z BB. ^^
    Pozdrawiam! Julianna. (szybkoscpodznakiemkopyta.blogspot.com przeniesione)

    OdpowiedzUsuń
  15. 2... po prostu 2.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przenieś bloga! Malinowaa10

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna ta myszka ale 4 pieczatki!!! Chyba im sie w glowach po przewracalo xD a co do rogera to go przenies :)

    OdpowiedzUsuń
  18. odp 2

    a ta myszka całkiem słodka,będziesz zbierać na nią pieczątki?

    OdpowiedzUsuń
  19. przenies blog rogera to super pomysł roger pewnie tez bedzie zadowalony z przeniesienia

    OdpowiedzUsuń
  20. odp. 1 :D

    Co do myszki, mina mojej siostry jak ją zobaczyła : O.O >>> *.* . xd

    Ale... Wydaje mi si ę, że kupie sobie coś w stylu gumek z LPS , bo samych LPS'ów nie z zbieram..:/ ( znaczy , zbieram , ale nie kupuję:D)Ale ogólnie jest sweet <3

    OdpowiedzUsuń
  21. NIE ROZUMIECIE? PIECZĄTKI SĄ DLATEGO , BO NOWE LPS'Y SĄ BEZ NAKLEJEK. -.-'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty nie powiesz. ;p Chyba ty nie rozumiesz, że wszyscy piszą o tym, że naklejki były lepsze (według mnie tańsze) i szkoda że je wycofali. :d

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeżeli to co pisze shorthair-love jest prawdą - piszę się na to! <D A mysia fajna. | #@&#(@!$^!!! Chciałam otworzyć zdjęcie ulotki w nowej karcie (jak wiesz - prawy przycisk myszki itd.), głośniki na full, słuchawki na uszach. MUAHAHAHAHHA! Już myślałam że przez przypadek ściągnęłam Luna Game. x.X'' july-lps

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem za tym żeby przenieść blog Rogera

    OdpowiedzUsuń
  25. przenieść blog rogera!

    21 maja miałam urodziny

    OdpowiedzUsuń
  26. Co do ankiety na pewno 1 ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. odpowiedź nr 1 supcio myszka <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ulotka jest z gazetką!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. moja kol. ją ma [Wera]

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Głosuje na 1. Szkoda że tak późno znalazłam te blogi i jest już po promocji.

    OdpowiedzUsuń