piątek, 1 czerwca 2012

6.Nasz Dzień ;)

Siemka.
Dzisiaj jest nasz dzień ;). Mianowicie mam na myśli DD - Słynny Dzień Dziecka. Nw, jak tam u Was, ale my robiliśmy sobie jaja i składaliśmy sobie życzenia xD. W sumie, brakowało jedynie choinki, ale to taki szczegół XD.
Z tej okazji chcę złożyć wszystkim fanom lps, bez wyjątku, wesołego dnia dziecka! U mnie pogoda się popsuła, pada, ale mam nadzieję, że u Was przynajmniej jest słonecznie, po innej stronie Polski XD. W razie czego od razu się usprawiedliwiam, że nie oglądałam pogody, więc nw jak się to gdzie indziej przedstawia xdd.


Wiem, dzisiaj notka będzie bardzo krótka, ale pracuje obecnie nad nową serią opowiadań, kto wie, może fajną, bo tematyka jest " inna " ... 
Ja w tym roku nie dostaję lps, ale właściwie to nie znaczy, że nie dostaję zupełnie nic ;). W prawdzie jeszcze prezentu nie dostałam, ale czekam cierpliwie, widocznie coś z allegro się spóźniło lub przyjedzie za chwile, albo po prostu dostanę kasę.


WESOŁEGO DNIA DZIECKA.
Napiszcie koniecznie, co dostaliście ;D
DOKŁADNIE ZA TYDZIEŃ, W PIĄTEK, NOWA NOTKA Z NOWĄ SERIĄ OPOWIADAŃ :D SERDECZNIE ZAPRASZAM
BM.



27 komentarzy:

  1. U mnie jest TERAZ śliczne słoneczko. ^^ Szkoda, że u Ciebie taka brzydka pogoda. :c U mnie w szkole był DD jako Dzień Sportu, i padał deszcz. :CC W takim razie zrobili konkurencje w szkole. xDD Fajowo dziś było. ;D Ja na razie dostałam coś... życzenia! ^_^ Jeszcze zaczekam tak jak Ty, może dostanę buty albo Schleich. (a to już z GG powinnaś wiedzieć xd) I zapraszam Cię jeszcze na NN:
    WWW.JULIANNA7.BLOGSPOT.COM ;3
    Pozdrowienia, Julianna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio :) Ja dostałam 3 LPS :) Z zestawu polarnego, tego ze świecącą rybką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pochmurno .. :C Dostałam kolczyki, torbę słodyczy (*u*), LPS łabędzia i 3 bluzki :)
    ~ala52

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic... dla mnie to zwyczajny dzień.u mnie w szkole normalne lekcje. nic inaczej

    OdpowiedzUsuń
  5. ja powiem ci tylko , ze mam babiesa i saszetkę :) Ale jakie to u mnie w notce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Yay, dostałam różowe centrum adopcyjne z bonusem 5 lps i książkę saga zmierzch ^^ miłego dnia dziecka, życzę wam wszystkim
    Pozdrawiam
    ~mirandaLPStv z YT

    OdpowiedzUsuń
  7. A pogoda u mnie taka jak u cb: pochmurno i deszczowo i jeszcze nieprzyjemny wiatr :(
    Pozdrawiam
    ~mirandaLPStv z YT

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dostałam:
    0 LPS
    2 Schleich (♥)
    0 ciuchów
    życzonka ^^
    I mielismy fan ie bo 3 lekcje potem podsumowanie projektu szkolnego i do domciu ^^.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tu SznaucerkaLPS. Zapraszam na NN na kochane-lps.blog.pl i kochane-schleich.blog.pl oraz chocolatemuffin.blog.pl :)

    P.S. Wesołego dnia dziecka!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie tak jak u Ciebie pochmurnie i deszczowo:{
    Ja taż nie dostałam LPS ale dostałam 2 książki które bardzo chciałam:
    Felix,Net i Nika oraz Orbitalny spisek - Autor:Rafał Kosik
    Gwiazdko , gdzie jesteś? - Autor:Holly Webb
    Polecam książki z tej serii
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytam serię książek Holly Webb i mam prawie wszystkie tomy. A książki z serii ,,Felix, Net i Nika" na razie przeczytałam trzy. :D

      Usuń
  11. Ja dostałam czekoladę milkę tą białą z brązowymi trójkątami jakąś tam xD Zoobles'a i bluzkę z biedronki tą z kotkiem :) no i 20 zł od babci xDD ^^
    Wszystkiego Naj <3
    ~Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dostałam 3 figurki schleich + jedna za moją kase ^^

    JulkaLPS122

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dostałam trzy LPS (tuba) i 5 książek (jej!).
    Promienista (Żyrafcio maniaczka)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też padał deszcz, ale co tam. Nie dostałam LPS na dzień dziecka ale dużo innych rzeczy, no i ogółem fajny dzień miałam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na blogu lpspetwood.blogspot.com
    PS Już się nie mogę doczekać Twojej następnej notki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uraziłaś mnie tym swoim "dla wszystkich fanów lps"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest blog dla fanów lps, a że ja i ty już nie zbieramy, to wcale nie znaczy że mam tak nie pisać.
      To jak miałam napisać "dla fanów i nie fanów lps"?
      Zanim coś napiszesz, się zastanów.

      Usuń
  17. A ją dostalam pufe z Niemiec i smartfona *.* ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dostalem dużo lps i 3 Schleich, zapro na shorthair-lps.blogspot.com i schleich-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mn tez padał deszcz i dostalam od taty saszetke z lps i wylosowalam szpica :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A i dzisja od prababci dostalam 10 zeta i grzeska XD

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dostałam Kinder Bueno i ze schleich Karego mustanga stojącego dęba :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba u wszystkich padało. Ja na dzień dziecka poszłam
    do kina i chyba kupie se jeszcze schelich. ;DD
    ~ LPSFanka, tzn. Frugo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ci również życzę wszystkiego najlepszego :D Ja dostałam 4 LPS'ki.

    OdpowiedzUsuń
  24. dostałam.. nic prócz życzeń

    OdpowiedzUsuń
  25. ufff na rezcie trafilam na wspolczesnego bloga.....mam pytania[pliss opdpowiedz] piszesz jeszcze tego bloga[nie umiem wstawiac znakow zapytania] lubisz Portugalie jak myslisz, kto wygra euro eee to na tyle , a i jeszcze prozby zrob ocenki kangurow i nowwwe zdjecia o i mow mi Wera

    OdpowiedzUsuń