piątek, 8 czerwca 2012

8.Nowości na blogu - chacik :33

Siemka!
Właśnie teraz zajmowałam się polepszeniem bloga i wpadło mi do głowy dużo różnych pomysłów ;D. M.in. zmieniłam ramkę o mnie. Wiem, było w niej więcej, ale ją nieco skróciłam, bo trochę mnie denerwowała. (Na serio nawet nie wiecie, jak ciężko mi się zmieścić o sobie w tych kilku linijkach x.x'') Oprócz tego adoptowałam Bullcia! XDD Jest pod archiwum blodża :D. A na samym końcu ... chat! Wreszcie będziemy mogli porozmawiać o tym i o owym ;D. Kliknijcie na sign in, potem na dziwną losową nazwę usera, np. ja zanim zmieniłam sobie na BullcioManiak miałam cookie coś tam XDD. Wtedy klikacie na tą nazwę, wpisujecie swój nick i zmieniacie avatar. Ja mam z tych co oferuje nam chat. Mam nadzieję, że pomysł się Wam spodoba. ;D Postaram się wchodzić na niego czasem, o ile Wy będziecie coś pisać. Proszę jednak nie obrażać się i korzystać z niego jakoś sensownie, choć brzmi to poważnie, nie mówię, że do celów edukacyjnych. xDD W RAZIE PROBLEMÓW Z CHATEM PROSZĘ PISAĆ W KOMACH, POSTARAM SIĘ POMÓC. Jakoś. xD Dobra, teraz idę ślęczeć przy chacie, czy innym udaje się dodać "siebie".


FAQ:
Czy chat można dodać na blog onet? - Nie.
Czy pomożesz mi dodać chat na swój blog? - Napisz na gg me ;d
Popiszesz ze mną? - Po to to jest xDD


Dobra, a jak tak, to powodzenia :D.
To baja baja.
BM.

7 komentarzy:

  1. fajny czacior XDDD WWW.JULIANNA7.BLOGSPOT.COM :3
    ZAPRASZAM! ^o^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmmmm fajna nota :3
    LPSnata

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam dodać, ale stwierdziłam, że 1. Ten dzwonek ogłaszający zalogowanie (?) jest irytujące -.-' 2. Będzie mulić blog. ;/ Nie ma to jak odświeżanie bloga. xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny hat. ;)
    ~ala52

    OdpowiedzUsuń