sobota, 23 czerwca 2012

12. Sesja na dworze, cz.2

Hej.
Tak, usunęłam chat i może niektórzy są zdziwieni, ale tak. Mam kilka powodów, m.in.: 

  • Nie czytacie wgl moich postów, tylko całymi dniami siedzicie na chacie. (co mnie najbardziej uraziło, bo w końcu od tego jest blog...)
  • Rzadko można kogoś spotkać.
  • Podczas czytania postu wkurzają ciągłe dźwięki przesyłania wiadomości.
No i to tyle powodów, ale jak dla mnie wystarczająco. Najbardziej mnie uraził punkt pierwszy, bo notka jest od 17 czerwca, a mało kto ją przeczytał albo przynajmniej mam takie wrażenie... a wiem, że wchodziliście na bloga, bo na chacie byliście... No nic, rozczarowałam się bardzo... ale nieważne.

Tutaj Fioletka, choć ostrość bardziej padła na "igiełki" niż na nią. xD

Tutaj znów na jakimś drzewku.

A tu Year pod liśćmi. Popatrzcie na lewo - fajnie rozmazały się, a ostrość padła jedynie na moją biedroneczkę :D

I to jedno z moich ulubionych zdjęć. xD Nawet nie wiem czemu, tak jakoś fajnie to wygląda... cieeeń.

A tutaj wszyscy uczestnicy sesji, poza żabką.

Wiecie, że zapomniałam ją wziąć z ogrodu i leżała tam jakieś 3 dni!? O.o" Jak dobrze, że akurat nie było żadnych burzy, bo chyba nie kręciłaby już łebkiem (wiecie, błoto się robi...). Ale na szczęście nic się nie stało, a poza tym, pierwszy raz zapomniałam zabrać LPSa z ogrodu... Nie wiem, jakim cudem to się zdarzyło oO

Zapraszam na moje pozostałe blogi, z naciskiem na:
^^

Tak wgl, to już ostatnia część sesji.
Pozderki <3

27 komentarzy:

  1. Nieważne się pisze razem -.-'. a tak to spoko sesja, ja sądzę, że dobrze, że usunęłaś ten chat- ta melodia denerwuje D:, a większość tu zagląda,żeby ze soba popisac, a nie komentować. ~Falabella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ona napisała razem :/
      ~Natalcia

      Usuń
  2. Fajne fotki szkoda ze usunelas chat ale rozumiem cie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież podawałam powody i wydaje mi się, że są słuszne. Przeczytaj je jeszcze raz, są na początku notatki ^^

      Usuń
  3. To zdjęcie z cieniem biedronki jest boskie *.*Ja bym nigdy nie zostawiła LPSa na dworze,nawet przez przypadek, bo zawsze jak biorę, to co chwilę sprawdzam, czy mam wszystkie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. To zdjecię z biedronką rządzi, zapraszam na NN na pamietnik-razmusa.blogspot.com, a właśnie co z pamiętnikiem Rogera, hmm? D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mało kto czyta lps-friends, co dopiero by czytali pamiętnik rogera x.x'''

      Usuń
  5. Ja czytam lps-friends jeden z najlepszych blogów:D Umiesz robić zdjęcia nie to co ja :* Ale co tam zrobię jakąś sesję , ale nie podam tematu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oczywiście, zrób sesję, powiadom kiedy będzie i na pewno zobaczę ^^

      Usuń
  6. Ja czytam twój blog i kocham cie za to, że usunęłaś ten chat! ja zawsze czytam tylko nie komentuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. ^^ Ja za bardzo nie lubiłam tego chata ;p
    ~ala52

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne zdjęcia ^^ Podoba mi się ten piesek corgi, a takiego fioletowego królika jak Ty masz zgubiłam. :C
    Pozdro, lps-owa (Eleniss)

    OdpowiedzUsuń
  10. A i chciałam pokazać... Mój blog ... http://mojeroznoscix3.blogownia.pl/ Jeśli ktoś go zobaczy wtedy nie usune.. no nie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sesja, masz rację, więcej osób siedzi na chacie niż czytając notkę na blogu, blog to znaczy notka a nie chat! Przecież nie zakładałaś tego bloga dla siebie, tylko dla nas, a te osoby co siedzą godzinami na chacie, zamiast poczytać notki - nie doceniają tego :(

    Pozdrówko ^^
    ~Natalcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to mi chodziło i bardzo się cieszę, że to rozumiecie. <33

      Usuń
  12. Świetna sesja ! To zdjęcie z biedronką jest zajebiste <3 .

    Ja czytam Twój blog i codziennie wchodzę parę razy , żeby sprawdzić , czy nie pojawiła się przypadkiem nowa notka . Postaram się częściej komentować ^^ .

    ~ CookieLPS

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna sesja. <3 Fioletka wymiata. XDDD Podoba mi się też to zdjęcie z liśćmi i biedronką. :3 Mam pytanie: czy, gdybyśmy się spotkały niedługo na GG (mam nowy nr jkbc, ale napiszę, że to ja ;]), to mogłabyś mi powiedzieć (tak dokładniej to dać 'instrukcję' ;D), jak zrobiłaś ten nagłówek na Schleich-Zone? :3
    Pozdrawiam, Julianna ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam się cieszę, że usunęłaś ten chat :) Ta melodyjka była strasznie wkurzająca XD
    ~JullaXD

    OdpowiedzUsuń
  15. Super notka, śliczne zdjęcia! Masz super petki :)
    Zapraszam do mnie: littlestpetshopcool.bloog.pl
    LovingLPS

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcie pierwsze i ostatnie fajnie by wyglądało na tapecie. xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy NN? U Razzowego NN Z NOWOŚCIAMI G3 ZAPRO!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy nastepna notka nie to, że jestem jakaś wierz tylko nie moge sie doczekać. o3o
    -Eleniss

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia ^^
    Ja też w tamtym roku zapomniałam wziąć moje 2 ptaszki lps w gniazdku z lampki ogrodowej i tata mi je rano przyniósł DD:

    OdpowiedzUsuń
  20. napiszę Ci komcia,choć notka zostala napisana już bardzo dawno... Po 1; jestem Wero Po 2;fajne zdjątka Po 3;uwielbiam Twój blog

    OdpowiedzUsuń