niedziela, 17 czerwca 2012

11.Sesja na dworze, cz.1


Siemq.
Zrobiłam przed chwilą zdjęcia na dworze, a oto i owoce mojej pracy xD


Tutaj mój corgi Zbych (wiem, że ma dziwne imię, ale był jednym z moich pierwszych LPSów, to wiecie). Takie zdjęcie w trawce, na słoneczku. ^^ Tak mi się podoba to zdjęcie, bo oczy pasują do trawki, akurat ma ona podobny kolor, no i jeszcze pięknie słoneczko świeci ^^

Tu znowu Zbychu. Tym razem na fotce widać kawałek siatki i kamyczek, przed którym sobie stoi. W tym zdjęciu nie ma nic takiego, ale przy nim się długo zastanawiałam, czy Zbych ma zeza, czy nie o.O" (Przyznajcie, że zanim przeczytaliście to, co napisałam, nie spostrzegliście się!)

Tutaj i mój króliczek angorka, na kamyczku. Fajny cień wyszedł. Ogólnie jak na blind bags'y (prawie jak królik baks xD. Zwariowane Melodie <33 ah, jak dawno to było), wyszedł całkiem nieźle, bo NAWET JEST WYMALOWANY xd. Szacun.

I moja żabka, Kropek. Nw, czy kiedyś pisałam jej (jej - bo tej żaby) imię, ale wiem, że zmieniłam jej z jakiegoś innego XDD. Musiało być na serio debilne, skoro tak zrobiłam. xdd

I tutaj moja biedroneczka, Year (którą dostałam na początek 2011 roku, stąd to imię.) Stoi sobie na spulchnionej ziemi w ogródku. Też fajnie wyszła.

I na koniec króliczek Fioletka. Przypadkiem obok znajduję się ucho angorki, po prostu jej nie zauważyłam, a mam tylko jedno takie ujęcie x.x'' No ale nic, może nawet to nie przeszkadza, bo Fioletka przyciąga każdym spojrzeniem. xD Ogólnie ona też ma dziwne imię o.O" Ale i tak jest ok, kiedyś Fioletka był nim i nazywał się Bonzo, to wiecie... XDD

Reszta będzie w następnej części, bo GDZIEŚ mi się śpieszy ^^
Ale na koniec chcę zareklamować mój nowy blog:


FANI HOWRSE, ŁĄCZMY SIĘ !!!
(Dziwnie to brzmi, ale cóż.)

A tak wgl, w poprzedniej notatce był Bartuś Cardigan cz.2 i widziałam, że nie zobaczyło go dość dużo osób, dlatego mówię, że jak zjedziecie na sam koniec posta, macie napis "starsze posty" i gdy tam klikniecie, zobaczycie poprzednią notkę, czyli Bartusia. Komentujcie te dwie notki (w blogspocie mogę zobaczyć z każdej notki gdzie coś napisaliście, to nie jest onet ^^). Bez obrazy dla tych, co wiedzą, po prostu jestem nad opiekuńcza. XDDDDDD I jeszcze mam jedną sprawę: Piszcie w komentarzach, czy chcecie aby dalej istniał chat. Tak tylko pytam, bo ile razy nie wejdę tam, to ciężko kiedykolwiek kogoś spotkać. Mimo wszystko czekam na Waszą opinię w tej sprawie.

Pozdrawiam,
BM.

10 komentarzy:

  1. fajne foty chacik ma byc i kropka poprostu trza wyczuc czas xD a wczoraj bylam u prababci i poszlam tam z mama i siostra do sklepu po.... nie wazne xD i na wejsciu zobaczylam z siora taki piekny maly domek dla takiej malej lalki mniejszej niz 1 cm O.O i wolamy mame i... sama wiesz xD a mama mowi ze trza isc do taty bo tata ma kase xD i my wracamy idziemy do taty mowimy mu o tym domku i wkoncu tata nam go kupil xD i tera ten domek jest dla lps babies mojej siory *w* ale sie rozpisalam pisalam to w wczesniejszym komku i za to dluuugie.....ale mi sie usunelo -_- pzdr :* czy jakos tak xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sesja, Zbychu rzeczywiście pasuje do tej trawy XDD I ten króliczek, Fioletka jest śliczny *u* Nie zbieram, i co, ale niektóre lps i tak mi się podobają :D A co do Chat-a, może zostać, tylko jak ja wchodzę, nikogo nie ma, albo inni piszą "Nikogo tu nie ma, halo?!" itp. Mi to obojętne ^^''

    Pozdrawiam, Julianka :D (u mnie dziś będzie NN, zapraszam! ^^)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sesja ( jak zwykle :D )
    Ja tak nie umiem, no ale mam słaby aparat może mi tata zamówi kamerę z HD co robi fajne zdjęcia :) I wyślę ci parę na e-maila :)

    Ok, kończę, pozdro
    ~Natalcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to w razie czego:
      bullciomaniak@op.pl

      czekam na zdj. :D

      Usuń
  4. Piękniutkie zdjęcia ;D
    ~ala52

    OdpowiedzUsuń
  5. ale czad - Wero

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia robisz :)
    A jbc mam tą angorkę :D
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  7. Superaśne fotki też ostatnio robiłam LPS-kom :)

    OdpowiedzUsuń