sobota, 9 czerwca 2012

9.Moje LPS oglądają EURO 2012

Siema XD
Wczoraj jak oglądałam sobie mecze (Rosja-Czechy i Grecja-Polska), naszło mnie, że mogę zrobić całkiem fajne zdjęcia LPSom XDD. Taka jakby pamiątka z euro, no nie? No i w ten sposób zrobiłam takie foty:


(Jam lubim oglądać po ciemku XDDDD) Tutaj moja kotka Kremówka ogląda mecz Rosja-Czechy XDDD. Szkoda, że nie mam pamiątki z meczu Polaków, no ale wcześniej nie wpadłam na to, więc wszystkie są z tego samego meczu XD. Mam nadzieję, że TVP 2 nie obrazi się, że widać ich logo na zdjęciu, ale to nawet dobrze, bo tak jakby ich promuję. XDDDDD I tak mi nikt za to nie zapłaci -.-' XD. A za darmo to można... wiadomo xd.

Tutaj Bazylek (Jamniczek). Szkoda, że trochę się zamazało, no ale nicc. Także z tego samego meczu, jak już mówiłam. No i mam jeszcze jedno fotko, a oto i one :

A tutaj moja kotka Klaudia, mój pierwszy petek, ogląda także mecz. Więcej zdjęć nie robiłam, bo chciałam mecz oglądać xdd. HAH, ale mi się podoba to Euro ! xD Dobra, to tyle.

Teeeeeeeeraaa... ymp.... spadam na dwór.
Baya Baya :D

~Bm.

18 komentarzy:

  1. Fajne foty xD apropo rosja niezle gra a mysmy bedziem mieli mecz z rosja co to bedzie... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ajaj co to bedzie xDD aaaa jaj xD

    OdpowiedzUsuń
  3. też oglądałam, ale ten z Polską, a drugiego meczu kawałek XDD. Pozdrowionka, i zapraszam na JULIANNA7.BLOGSPOT.COM, PANTERRKA.BLOGSPOT.COM & SZKICUJE.BLOGSPOT.COM ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja oglądałam pierwszy mecz, nie całkiem, ale wciąż kontrolowałam wynik. Drugiego nie widziałam, ale wiem że Rosja wygrała 4:1 z Czechami. o.o Ajajaj. xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko foty ;>
    ~ala52

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie: kiedy będzie kolejny odcinek "Pamiętnik Angie" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie jestem pewna, kiedy nakręcę i czy będzie kiedykolwiek, bo mam pokój po remoncie, nie wygląda tak jak dawniej i szkoła Angie byłaby inna D:
      BM

      Usuń
  7. Fajne fotki, też lubię czasem oglądać TV po ciemku xD.

    A, i mam pytanie, mianowicie czytałam ostatnio Twoją notkę o tym, jak nazwać miasto LPS, i strasznie mi się spodobała nazwa LPSCapital. Miałabyś coś przeciwko temu, żebym nazwała tak moje miasto?

    ~ CookieLPS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, przecież nazwy są dla wszystkich i własnie dlatego po to je wypisywałam! ^^ Nazwij tak swoje miasto.
      Pzdr
      BM

      Usuń
  8. Super zdjęcia, szkoda, że nie wpadłam na takie coś ;) No, ale przecież to nie ostatni mecz Euro ;) Nie miałabyś nic przeciwko, gdybym zrobiła takie zdjęcia moim petkom?
    Zapraszam do mnie (komentarz mile widziany): littlestpetshopcool.bloog.pl
    LovingLPS

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też oglądałam...Ale nie ten Rosja-Czechy tylko Polska-Rosja i Czechy-Grecja Cx Wciągnęło mnie to Euro^w^

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham Euro Wero

    OdpowiedzUsuń
  11. Hihi... Ale TVP2 chyba tego nie zobaczy... Mam nadzieję XD :-)

    OdpowiedzUsuń