piątek, 29 czerwca 2012

13.Wakacje! + Mój mecz na Euro LPS

Siemka!
Oh yeah, mamy już wakacje. MI z jednej strony jest szkoda, a z drugiej to się cieszę. Dlaczego? Szkoda mi mojej klasy, szkoły, a także niektórych nauczycieli... pozostały na szczęście wspaniałe wspomnienia. ;D Cieszę się oczywiście, bo mam już waaaakacje, dwa miesiące wolnego czasu, tylko dla siebie, przyjaciół i mojej rodziny. Nie mówię, że teraz notki będą codziennie, ale co jakiś czas. W końcu trzeba mieć trochę życia. ^^


Najpierw pragnę przypomnieć nasz hymn wakacji z zeszłego roku:
(Mówię nasz, mając na myśli, że (prawie) każdy LPSowy fan go śpiewał ;D)

Waka Waka eh eh,
Waka Waka cje cje!
(i tyle wystarczy, bo można śpiewać dalej)

Łakacje <3.
Wiem, może jest to dość dziwne, ale jakoś wpada w ucho. xdd Ogólnie nie lubię "waka waka", ale to jest taka melodia kojarząca mi się z wakacjami. Z tej okazji jeszcze mam dla Was kilka takich fajnych zdjęęęęć :D

Są to zdjęcia nawiązujące do naszego finału Euro 2012 (niedziela <3). Bd to mecz Hiszpania vs Włochy (choć ja bardzo bym chciała aby wygrała Portugalia, no ale jak... przegrali -.-'') 

To są urywki z całego meczu, ale było za dużo zdjęć, aby to wszystko dodawać. (koło 40 chyba).
zrobiłam fioletowe lps vs pomarańczowe, bo musiałam ich jakoś rozpoznawać, a takie kolory miałam pod ręką i miałam ich najwięcej. Sędzia to zielony żółwik.

Kangur i królik to komentatorzy. XD Wiadomo kto ;)




A tutaj przegrana Hiszpanii :DD
Krótkie wyjaśnienie: Chciałam, aby wygrała Portugalia, ale Hiszpania ich pokonała w karniakach, a skoro oni pokonali moją Portugalię, to teraz muszą przegrać! Huehueheuh. xD

Jeszcze raz wspaniałych wakacji, jakby ktoś już wyjeżdżał <3
BM.


25 komentarzy:

  1. Ja tam chcę żeby wygrała Hiszpania :) Udanych wakacji !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł <3 Ładne fotki, podobają mi się :D Wesołych wakacji życzę! ^^ u mnie n/n - julianna7.blogspot.com
    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast wesołych wakacji przeczytałam wesołych świąt. xDDDDDDDDDDD No nic, życzę nawzajem Psiaczku <3

      Usuń
  3. Ja chciałam by wygrali Hiszpanie wygrali,ale Portugalczyków później mi było szkoda bo tak pięknie grali a hiszpanie faulowali.
    Ogólnie to chyba Ronaldo mi najbardziej szkoda tyle żelu zmarnował xD
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDDDDDDD No nic, kupi sobie nowy żel.
      Ogółem mi właśnie najbardziej szkoda Ronaldo z Portugalii ;((
      Ale nie tylko ... :DD

      Usuń
    2. kupi sobie nowy i lepszy żel XDDDDD
      Mi też go szkoda tyle musieli trenować mogła ta Hiszpania przegrać bo ona i tak już dużo wygrała w porównaniu do Portugalczyków.

      Usuń
  4. Szkoda ze portugalia przegrala ronaldo niezle gral no ale..... Tez zycze wesolych i milych wakacji :) a ja dzis bylam w sopocie i widzialam Cejrowskiego O.o a jak wracalam to na stenie slyszlam koncert ewy farny xD ciesze sie ze sa wakacje ale z jednej strony no.... no teges.... bo ja po wakacjach ide do 4 kl i bedzie inna pani a dzis pani sie rozplakala mowila cos takiego : Z wszystkich klas jakie uczylam z wami sie najbardziej z zylam . jakos tak nwm jak sie pisze z zylam xD wiec prosze o wyrozumialosc xD moja pani byla taka fajna :< ale w 4 kl bede miala z nia plastyke ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubiłam swojego wychowawcę w 1-3, do tej pory go odwiedzam i wgl, ale wg mnie lepiej jest w 4 klasie - Nie ma wszystkiego z jednym nauczycielem, jest więcej przedmiotów i w zasadzie jest ciekawiej, więc nie masz się czego bać ;))

      Usuń
  5. no dobra....licze na fioletowych i prrrosze cie o ocenki kangurow jestem Wero [jbc]

    OdpowiedzUsuń
  6. kangur, komentator to szpakowski xDDDDDDD jeju,jak on komentuje to moj taka robi fejspalma xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieeeem, właściwie zamknęłam oczy i losowałam pierwszego lepszego LPSa xD Mój też robi, ale z bratem...

      Usuń
  7. piszesz jeszcze notki pllllllliiissss odpowiedz..... Wero

    OdpowiedzUsuń
  8. Supcio :) cieszę się że wygrali :)
    Ja idę do 5 klasy, więc jeszcze będę z moją klasą 2 lata ;) no ale potem będzie mi ich brakować :( nauczycieli, kolegów, koleżanek :)
    Czasem lekcje są straasznie nudne no ale da się przeżyć :) Zawsze z moją klasą obmyślamy fajne ,,plany na nauczycieli :D '' niezłe, nie? :D ostatnio przegadaliśmy z panią od polskiego całą lekcję, bo każdy nawijał o byle czym :D hah, extra to było :)

    a tak z innej beczki : skąd miałaś taką fajną piłkę :D ?


    Ok, kończę,
    ~Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  9. A i wesołych świąt ( znaczy wakacji :D )

    ~Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  10. ech ja nie czuję wakacji :c no ale jutro jadę na obóz ^^ super zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł :33 Kiedyś bawiłam się z kuzynką w mecz LPS. XD

    OdpowiedzUsuń
  12. hej dalej prowadzisz Bulteriery lps?

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam tą gierkę, która jest jako bramka :D
    W niej sie strzela do ptaków cnie? xd
    A tak wgl to fajny pomysł *-* (Że ten mecz oczywiście xdd)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nie lubie Hiszpanii i wolałabym żeby wygrała Portugalia.Świetny pomysł!!Masz superowego blooga ^^

    OdpowiedzUsuń