niedziela, 1 lipca 2012

14.Pilne ogłoszenie

Siema!
No i popaczcie, jak szybko pojawiła się kolejna notka. <33 Tym razem mam dla Was ciekawe ogłoszenie. (które w zasadzie jest notką...) O co chodzi? Wpadłam na pewien pomysł i już się chwalę jaki... xD
Tak więc stwierdziłam sobie, szukając pomysłów na wakacyjne notki, że fajnie by było, gdybym przeprowadziła wywiad z jakimś fajnym LPSem. ^^ Nie, nie na mój kanał na youtube, ale na blog. 


Jak chcesz, żeby rozmowa z Twoim petkiem pokazała się w następnej notce, wystarczy zrobić następujące rzeczy:

  1. Napisz, czym zajmuję się Twój petek w komentarzu i go opisz. Napisz, o czym mógłby nam opowiedzieć i czym zaciekawić czytelników. Najlepiej, jakby to był troszeczkę znany, choć nie musi, ale nie AŻ na tyle, aby każdy o nim wszystko wiedział. (Wtedy wywiad byłby dość nudny). Np. jak mój Roger, czy Sophie. ^^ Dużo osób ich zna i wie o nich bardzo wiele. Najlepiej jakbyś załączył do swojego petka zdjęcie (można znaleźć na nicole, czy po prostu w googlach), albo swoje własne. Daję wolną rękę. ^^ W razie czego, możesz zalinkować zdj., np. na tinypicu albo blogu, choć i tak nie trzeba mieć bloga, aby wziąć udział.
  2. Podaj ze sobą w komentarzu jakiś kontakt, mail, czy gg. Ja się zastanowię, jakie pytania mogę zadać Twojemu petkowki i wyślę Ci je na to, co podasz. xDD Ew. jak nie masz niczego, to odpowiem pod Twym komentarzem, więc sprawdzaj, czy odpisałam!
  3. Odpowiedz na pytania zadane do Twojego petka i mi wyślij. (mail, gg, komentarz... ciężko mi wymienić, bo nie wiem co masz ;D).
  4. Umieszczę wywiad na blogu albo nawet KILKA! :DDDD Nie wszystkie.
  5. Stwierdziłam, że będzie to trwać do 05.07 do godziny 9.00 ^^ Macie wakacje, więc chyba nie będzie problemu, że tak wcześnie. Wiem, że niektórzy wyjeżdżają, ale co mam poradzić. :CC
  6. Jednak i tak trzeba działać szybko, bo musisz opisać mi petka, ja muszę odpisać (jak mi się spodoba) na Twojego maila lub gg, pytania do wywiadu, a Ty ponownie musisz napisać mi odpowiedzi, a czas jest do 05.07, czyli czwartku. 
PS Jak chcesz, możesz w ten sposób opisać kilka petków, ale żeby mi się to nie pomieszało, to jakoś to oddziel. xD
PS2 Najważniejszy jest chyba punkt 6, więc proszę się przy-pa-czać! (Pytanie do Ciebie)

W razie czego kontakt do mnie:
bullciomaniak@op.pl
GG do spraw blogowych: 40712736
Ale proszę, napisz swój nick, bo ja nie znam wszystkiego na pamięć. D:

Okeeej, wydaje mi się, że dość to ciekawe i bd jacyś chętni. ^-^
PS2: Niektórzy myślą, że jak dadzą bullteriera, to prędzej mi się spodoba, a ja wcale nie paczam pod tym kontem, więc proszę się nie sugerować. ^^

BM.




EEEEEEEDDDDDDDDDDIIIIIIIIIIIIIITTTTTT:
NOTKA JUTRO O 9
PUNKTUALNIE
O ILE DOBRZE SIĘ USTAWIŁA PUBLIKACJA
XDDDD


POZDROOOOOOO

25 komentarzy:

  1. Haha, ja mam ciekawego LPSa! XD Safura - kotka shorthair #2118. Posiada magiczne moce (XD), tzw. jej tatuaże działają jak róg u jednorożca. Kiedyś mieszkała w Afryce. Ma standardowe 18 lat, nie pracuje. Interesuje się... różnymi rzeczami. ;d Chciałaby kiedyś odbyć wyprawę dookoła świata. IMHO, mogłaby wam opowiedzieć parę rzeczy o Afryce + jakieś tam pierdułki związane z jej mocami. [teraz mi się z Zecorą skojarzyła! XD] Kontakt - 3657463 - GG xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Okay, ja też chciałam zgłosić mojego "magicznego" petka, ale July mnie wyprzedziła. xDD Zgłaszam Lunę, kotka #2291. Jest sierotą, nie ma ani nie zna swoich rodziców. Ma ona tzw. szósty zmysł, może przewidzieć przyszłość, lecz zdarza jej się to niespodziewanie i nie potrafi tego zrobić na zawołanie. Poza tym Luna jest wesoła, lubi czytać książki i ma czworo przyjaciół: Tic Taca, Cookiego, Nel oraz Pinkie. To tyle o niej, na pytania muszę odpowiadać w komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanka do wywiadu:

      1.W jaki sposób zauważyłaś, że masz swój szósty zmysł? Na czym on polega?
      2.Potrafisz przewidzieć przyszłość wyłącznie dotyczącą siebie, czy także innych ludzi i LPS?
      3.Jakie czytasz książki?
      4.Za co cenisz swoich przyjaciół?
      5.Czy inne LPS akceptują Twój szósty zmysł? Co o nim sądzą?

      Usuń
    2. 1. Zauważyłam go, kiedy niespodziewanie przychodziły mi na myśl różne zdarzenia, które niedługo potem stawały się rzeczywistością. W sumie to całe jasnowidztwo polega u mnie na tym, że wiem o sytuacjach z uprzedzeniem kilku sekund, minut, dni.
      2. Raczej to drugie.
      3. Głównie przygodowe i detektywistyczne. ^^ Ale lubię także inne rodzaje, np. typu Scenice Fiction.
      4. Mają poczucie humoru i nie wywyższają się. Są też pomocni, stają zawsze w mojej obronie i ogółem bardzo ich lubię. :)
      5. O tym przewidywaniu przyszłości wie niewiele LPS. Ci, co znają moją tajemnicę akcepyują to. Ulgę sprawia myśl, że nie uważają mnie za dziwaczkę. xD Niektórzy mówią, że jest to przydatne, ja jednak myślę, że nie przeszkadzałaby mi utrata szóstego zmysłu, jeśli z niego wyrosnę. I bez tego można żyć. ;D

      Usuń
  3. oto adres do mojego peta: http://www.google.pl/imgres?q=lps+basset&num=10&hl=pl&biw=1280&bih=933&tbm=isch&tbnid=W6Q-8RdcsEnDQM:&imgrefurl=http://lps-fun-przyjaciele.blog.onet.pl/1,AR3_2011-08_2011-08-01_2011-08-31,index.html&docid

    ma na imię Avril Lavigne jest piosenkarką i ma dwoje dzieci: Harrego i Lou z CA. jej przyjaciele to: Czaruś i Lily Mop, Amber Fox i inni. jej matka ma na imię Chocolate a ojciec Starui. Ma siostrę Ashley Tisdale (tancerka) i brata Rudka (prowadzi hodowlę labradorów). Zainteresowania Avi (Avi to jej ksywa) to: śpiewanie, zakupy i inne rzeczy. Od Ashley nauczyła się tańczyć na głowie. Avril ma 27 lat, Harry 10 a Lou 3. to chyba wszystko:)

    iza17

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja napiszę o Evilu XDDD. Jest to bardzo zatroskany pingwin. Ma on czerwone ubarwienie i cięty język. Ma ojca Lagoona (to ten pingwin Walkables z lagoony pingwiniej) oraz matkę, która, widząc swoje dziecko, uciekła z przerażeniem na Hawaje XDDDDDDDD. Evil wychowywał się u dziadków, ale oni zmęczeni jego wychowaniem oddali go do zakonu Pingwinianek, gdzie zajmował się ogrodem (pielęgnowaniem grządek i sadzeniem roślin). Gdy skończył 18 lat, zaczął studiować filologię angielską, niemiecką, hiszpańską i rosyjską i jeszcze tam inne XD. Po studiach został tłumaczem (W GOOGLE XDDDDDDD). Niestety go wywalili, bo nie lubili czerwonych pingwinów. Zdesperowany został piekarzem w LPS BABYLON. Mieszka razem w domku na drzewie z przystojnym Razmusem. Evil miał mieć kiedyś ślub, ale się nie odbył w końcu, bo okazało się, że Trixy (jego przyszła żona) jednak nie była w ciąży, dlatego też nie chciała się z nim wiązać na wieczność. Evil jest słynny z powiedzenia "Pipipi" oraz "Razmus, you look like a woman, a pretty woman". Zainteresowania tego pingwina to ogrodnictwo, moda oraz gimnastyka artystyczna (XD). To chyba wsio. AAA , EVIL UWIELBIA JEŹDZIĆ W WÓZKACH DLA DZIECI (GŁÓWNIE Z BEGLAMI TAKIMI JAK ROGER XD). GG mam nowe (znowu): 43702304.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym zrobić wywiad z Evilem, ale opisałeś to tak dokładnie, że ja wgl nie wiem jakie mam zadać pytania. xDD

      Usuń
  5. Jestem Katie. Ponieważ nie mam zadnego z tych kont, a tu była opcja Anonimowy będę się tak pojawiać. A ja przejdę do tematu: moja kotka Daily. Jest to biały kotek liżący łapkę. Ma brązowe uszka. Jest siostrą żony prezydenta LPSWarszawa. Pracuje na kolejce (steruje nią). Ma 18 lat. Jej mąż to krowa Ranger. Ma dzieci: biedronka Dotty, ślimaczka Rennie i myszka Kenneth (chłopiec). Marzy, aby być sławna, więc to dla niej wielka szansa. Urodziny ma 11 grudnia. Jej ulubiony kolor to żółty. Napiszę pytania na maila i przy tym podam nick (Katie). Dodatkowo dam zdjęcie Daily i powymyślam pytania i odp.
    Katie i Faily

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, sory, miałam na koniec napisać daily a nie faily... :-)bład byl:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://4.bp.blogspot.com/-XbK_Qyaz6ok/TzPwcHJAoVI/AAAAAAAAINI/upyN9t6mZpk/s320/Littlest+Pet+Shop+%232417.jpg

    Ma na imię Apple. Ma 16 lat.
    Jest aktorką i skaterką. Lubi fotografować ludziów. Ma wkurzającą siostrzyczkę Lily która ma 14 lat. Jej BFF to Mary. Kocha kolor pomarańczowy i frugo (Białeeeeeeeeeeeee)
    Jest najbardziej zwariowanym LPS w LPS City.
    Od czasu do czasu czyta Anime.*Przezywają ją Otaku. Co znaczy "Szalona" czy jakoś tak)
    Pięknie rysuje.
    Czyli taka ja :)
    Apple i Jen*
    P.S Nie mam gg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania do wywiadu:
      1.Dlaczego lubisz fotografować ludzi?
      2.Dlaczego wkurza Cię Twoja siostra?
      3.Czemu uważasz, że akurat białe frugo jest najlepsze? xD
      4.Pięknie rysujesz. A najczęściej co?
      5.Co skłoniło Cię do czytania anime?

      Usuń
    2. 1. Po prostu lubię fotografować. Po za tym wy fotografujecie nas, to my was nie możemy?
      2.Ty nie wiesz jaka ona jest! Gadam sobie z Mary, a ta mi przychodzi co 5 min. i gada tak: "Apple! Chciałam ci coś powiedzieć!", "Zapomniałam.", "Już wiem co chciałam powiedzieć! Ale... zapomniałam."
      3.YYY... Po prostu innego nie piłam xD
      4. Najczęściej rancza i farmy. Bo wg mojej pani jestem podobna do AJ.
      5. Do czytania skłoniła mnie nuda. Zaczęło się tak:
      Dawno,Dawno temu... jakiś rok temu, zaczęło mi się nudzić (na dwór nie mogłam wyjść. Wiecie paparazzi) i `postanowiłam pooglądać Anime tak jak MP. Spodobało mi się, i zaczęłam czytać. Chociaż w Anime strasznie wkurzają mnie moe -.-.

      Napisz coś jeszcze bo mało tego xD
      Apple

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Przepraszam, że się wtrącę ale...Anime się ogląda a nie czyta.
      Czyta się Mangi~ :3
      A Otaku to nie znaczy "szalona" tylko tak się nazywa fana M&A~

      Usuń
  8. Czekam na następne opisy i chcę dać szansę jeszcze innym osobom. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Na mój pierwszy ogień idzie Gabi i Jula.
    Są to dwie BFF'ki.
    Gabi to pies, niewiem jakiej rasy, a Jula to Lis.
    Gabi jest zwariowana, bardziej od Juli, lecz precyzyjniejsza.
    Kocha dawać prezenty, dostawać też lecz o wiele mniej.
    Nie pisze jej Hobby, zostawie to (jak będzie) na wywiad.
    Jula, też jest zwariowana, lecz o wieeeele mniej od Gabrieli.
    Jula ma ksywkę July, na cześć July.
    Wymyśliła to Gabi, bo kocha się w *** z Miasta July.
    Jula zato ma pokaźny ogród z pięknym miejscem na piknik.
    Ona może opowiedać o swym ogrodzie caaały dzień.
    ---
    Pisz na e-mail : olawoo@onet.pl
    odpowiem w środę, ok?
    ( oczywiście jak będziesz chciała )

    OdpowiedzUsuń
  10. tU kATIE. oDWOŁUJĘ SIĘ Z TEJ AKCJI.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak wchodzę na blog Rogera, to jest taka nocia "Przeniesienie Bloga". Kiedy wchodzę w ten link, pokazuje mi: Blog usunięty.To jeden z moich ulubionych blogów, i się teraz zawiodłam!Co się tu stało?
    Heartlake (jestem nowa)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://4.bp.blogspot.com/-Mzmx-A8_AAE/TzPxN2ZulMI/AAAAAAAAIPI/rlHkah02E24/s320/Littlest+Pet+Shop+%232501.jpg
    To Koli.
    Koli urodziła się na wsi, tylko w obecności swoich rodziców. Potem z niewidomych powodów została oddana do sierocińca. Nie była lubiana. Dzieci przezywały ją "Torba". W wieku 7 lat zaczęła szukać rodziców. Uciekła 3 razy z sierocińca. Potem została oddana do rodziny zastępczej, bo opiekunka nie mogła z nią wytrzymać. Trafiła do rodziny kangurów. Miała tam starszego brata i siostrę w jej wieku. Z bratem się lubiła, ale siostra ją nienawidziłam. Uważała, że rodzice wolą Koli, a nie ją. W wieku 18 lat musiała opuścić dom. Przez rok pałętała się po ulicy. Kiedy miała 20 lat znalazła antyczną koronę. Podarowała ją księżniczce Suni. Za to dostała nagrodę w postaci mieszkania. Zaczęła pracować jako sekretarka. Niestety została wyrzucona i została modelką. Wyszła za mąż i ma dziecko. Po ślubie dowiedziała się kim byli jej rodzicie, niestety oni już nie żyli. Teraz mieszka w Jungle Desert i ma się dobrze.
    Email: ania.s.731@gmail.com
    ~Ania777

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Czy podobało Ci się Twoje przezwisko? Jak ono brzmiało?
      2. Czy polubiłaś swoją zastępczą rodzinkę?
      3. Jak wyglądała korona, którą znalazłaś?
      4. Nie było Ci szkoda oddać korony Suni?
      5. Czy obecnie jesteś szczęśliwa?

      Usuń
    2. 1. Przezywali mnie "Torba, bo jestem torbaczem. Nie lubiłam go. Zawsze jak ktoś tak mnie nazwał śmiał się za moimi plecami.
      2. Tak bardzo ją kochała, nawet moją zazdrosną siostrę. Ona zawsze mi dokuczała. Ale nie zamieniłabym tej rodziny na żadną inną.
      3. Była cała ze złota, miała poprzyczepiane różowe diamenty. Na samym dole była owinięta różową wstążką.
      4. Nie. Wiedziałam, że dobrze postępuje. Przecież to moja księżniczka. A zresztą, Sunia jest dobroczynna i wiedziałam, że dostanę coś w zamian.
      5. Tak, mam wspaniałego męża, kochane dziecko i wielki dom w Jungle Desert. Jestem teraz modelką i dużo zarabiam. Cała moja rodzina jest zdrowa. Ale, w prawdzie ciągle żałuje śmierci rodziców.

      Usuń
  13. http://pu.i.wp.pl/k,NjkwNzY0ODAsNDcwNzgxMDA=,f,_BkI5gh_BWk___KGrHqQH-DgEs_H_DdW0BLWRNGHcTQ___35.JPG

    Oto Mój spanielek Elizabeth. Ma 23 lpsowe lata i synka Kopika i męża Jaspera. Lubi swoją pracę a pracuję w spa. Jej klijenci bardzo ją lubią a ona ich. Zawsze z nimi się pośmieje. Jej pasją jest także gotowanie i sprzątanie. Często spotyka się z przyjaciółmi na pikniku na którym im gotuje, no i później sprząta.
    Gdy miała 20 lat zamieszkała w ,,waterfall lps". Było to ładne i niedawno zbudowane miasto. W tym mieście poznała wspaniałego chłopaka Dżekiego z którym wzięła ślub i zamieszkali razem w dużym domu. Po jakimś czasie Elizabeth zniknęła. Szukali jej 3 lata i nie znaleźli. Gdyż pewnego dnia zawitała do miasta cała i zdrowa z małym dzieckiem i jakimś panem. To dziecko urodziło się 2 lata temu, a facet to jej nowy mąż. Jak się okazało Dżeki też miał nową żonę i trojaczki. Więc Elizabeth pomyślała że nie będzie się przejmować tylko będzie dalej żyła z myślą że Dżeki nigdy nie był jej mężem.

    gg: 9691316

    OdpowiedzUsuń