wtorek, 24 lipca 2012

19.Ymenyny!

Siemajcie. xD

Znacie jakieś święto na y?
Ymenyny!


I właśnie dzisiaj mam ymenyny! xD ale superowsko. Nie dostałam petshopków! Ale superowsko. xDD Powtarzam to po raz 2, wiem, ale jakbym dostała tą najnowszą serię to bym się pocięła. xDDD Wiecie, one są okropne. Przynajmniej dla mnie. Za to dostałam książki. Omg, same fajne. xDD Powiem Wam jakie, bo co... Może ktoś się zna. ;D
Zaginione Wrota - Orson Scott Card, Nevermore: Kruk - Kelly Creagh, Zwiadowcy t.1 Ruiny Gorlanu - tego tam, Johna Flanagan'a. xDD MAM ZAJĘCIE NA CAŁE 5 DNI !!!, a nie, sorr, jeszcze doczytam swoj 2 tom ks.4 dziedzictwa Paoliniego, więc tydzień. ;d;d;d;d;d;d;d Rd: omgomgomgomgomgomgomg. xDD
Wyglądam teraz mniej więcej tak:
http://www.youtube.com/watch?v=NKWpGJ4Xhw8



Wiem, odwala mi, ale to przez ten wierszyk, bo dostałam od Klaudii (TheLondonLPS), wierszyk (nie mogę go wkleić, bo to o naszych takich sprawach<3, ale taki śmieszny. xDD) i rysunek. Pokazać Wam?



Jam Spitfire!!!! To od Klaudii mojej. <33 Nie będę zdrabniać, bo wiem, że nie lubi. xDD Spitfrajer. xDDD Omgomgomgomgomgomgomgomg.

A teraz wyglądam tak:

I jeszcze dostałam jeden prezent, od takich ludzi z internetu.
Ymp, od Laury.

Nie wiem czy zobaczycie. 
Ale ten wiersz mnie najpierw rozwalił a potem się prawie rozbeczałam.
Ten czerwony mnie rozwalił. xD
 ! OD MOJEGO UCZNIA !
<3

Dobra, koniec notki.
 I dzisiaj startuje Howrse Cup!
Nie no, ale mam zaje*iste imieniny, lepsze od urodzin. xDDD

Nara... tzn. nerka. :DDDDDDD

14 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! ^ ^ jak ten czas leci... o.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj! Ja mam imieniny 31 stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to wszystkiego najnajnajnajnajnajnaj xD
    I ten rysunek naprawdę ładny ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego! Ja mam imieniny 3 września :) ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego. :3 | A ja nie obchodzę Ymenyn. C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam że spóźnione, ale szczere życzenia !'
    Wszystkiego Najlepszego ;)

    Zapraszam do Siebie :
    http://blandpet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego naj (ja nigdy nie obchodze imienin). Jeszcze raz wszyyyystkiego naj (sory za spuźnienie)

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem za pozno- wszystkiego naj, naj, a moj prezent toooo...wierszyk-na górze Kinia , na dole ja. I choc sie nie znamy-lubimy lps-0 wiem nie rymuje sie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem że nie na czasie ale wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń