czwartek, 5 lipca 2012

15.Wywiady!

Siemka. ;D
(Myślałam, że zdążę na 9, ale się nie udało, za dużo tego. :C)
Jeżeli czytaliście poprzednią notkę, to na pewno wiecie, że dzisiaj notka z moimi wywiadami z Waszymi petkami! Podam je w losowej kolejności, w sumie, jak było mi wygodniej, więc nie ma to żadnego znaczenia. Bardzo dziękuje osobom, które nadesłały to i dziękuje niezmiernie, choć nie ma tutaj wszystkich petków (jak mówiłam, wybiorę kilka). Więc... zapraszam do czytania! :DD


Zanim jednak zacznę, chcę Wam pokazać petka, który przeprowadza wywiady:

Powitajcie Montellę. ^^




Wywiad z Elizabeth (Właścicielka: Crazy_shih)
Dzisiaj Spanielka Elizabeth opowie nam trochę o swoim życiu, gotowaniu, mieście "waterfall lps", a także o swoim tajemniczym zniknięciu... przeczytajcie sami!!


Montella: Witam Panią. Czy mogłabym przeprowadzić wywiad?
Elizabeth: Ależ oczywiście.
M: Dlaczego lubisz gotować? Sprawia Ci to radość?
E: Szczerze ? Nie mam pojęcia. Od dziecka gotuje. Ale może to dlatego że moja mama też lubiła gotować, a umarłą gdy miałam 6 lat. I może chce przypominać sobie o niej.
M: Tak, to bardzo przejmujące. Podobało Ci się w waterfall lps?
E: Owszem, to ładne miasto i pełno dobrych ludzi. Ale to prawie w każdym mieście tak jest.
M: Też tam byłam, mam nawet kilku znajomych. Słyszałam, że ukrywałaś się ponad 3 lata! Gdzie wtedy byłaś
?E: Wyjechałam do wioski pet skały. Gdzie było wiecznie zimno. Ale zostałam tam ze względu na Jaspera i mojego synka. Ale stwierdziliśmy że wrócimy do waterfall lps.
M: A dlaczego porzuciłaś Dżekiego? Mógł myśleć, że coś Ci się stało...
E: Porzuciłam go bo zawsze zdawało mi się że ma przede mną dużo tajemnic. A ja przed nim nie miałam żadnej. I spotykał się dużo więcej z przyjaciółmi a mnie zostawiał z domem samą.
M: A więc czy obecnie jesteś szczęśliwa?
E: Tak szczęśliwa jestem bardzo. Mieszkam razem z mężem i dzieckiem. A z Dżekim i jego żoną jesteśmy dobrymi przyjaciółmi. Więc źle nie jest.
M: Dziękuje za wywiad, do widzenia.
E: Do widzenia.




Wywiad z Apple (Właścicielka Apple. napisz jaki masz nick xD)
Trochę o aktorce i skaterce... Opowie nam trochę o fotografowaniu ludzi. Myślałeś kiedyś, co myślą o tym lps?


M: Dzień dobry, mogłabym przeprowadzić wywiad?
A: Proszę.
M:Dlaczego lubisz fotografować ludzi? 
A:Po prostu lubię fotografować. Po za tym wy fotografujecie nas, to my was nie możemy? 
M:Dlaczego wkurza Cię Twoja siostra? 
A:Ty nie wiesz jaka ona jest! Gadam sobie z Mary, a ta mi przychodzi co 5 min. i gada tak: "Apple! Chciałam ci coś powiedzieć!", "Zapomniałam.", "Już wiem co chciałam powiedzieć! Ale... zapomniałam."
M:Czemu uważasz, że akurat białe frugo jest najlepsze? xD 
A:YYY... Po prostu innego nie piłam xD
M:Pięknie rysujesz. A najczęściej co? 
A:Najczęściej rancza i farmy. Bo wg mojej pani jestem podobna do AJ.
M:Co skłoniło Cię do czytania anime?
A:Do czytania skłoniła mnie nuda. Zaczęło się tak: Dawno,Dawno temu... jakiś rok temu, zaczęło mi się nudzić (na dwór nie mogłam wyjść. Wiecie paparazzi) i `postanowiłam pooglądać Anime tak jak MP. Spodobało mi się, i zaczęłam czytać. Chociaż w Anime strasznie wkurzają mnie moe -.-.
M: Dzięki za wywiad ;)
A: Do widzenia!




Wywiad z kotką Luną (Właścicielka: Goldeniara) 
W tym wywiadzie kotka Luna opowie Wam o swoim szóstym zmyśle.


M: Dzień dobry, mogłabym przeprowadzić wywiad?
L: Proszę.
M: W jaki sposób zauważyłaś, że masz swój szósty zmysł? Na czym on polega? 
L: Zauważyłam go, kiedy niespodziewanie przychodziły mi na myśl różne zdarzenia, które niedługo potem stawały się rzeczywistością. W sumie to całe jasnowidztwo polega u mnie na tym, że wiem o sytuacjach z uprzedzeniem kilku sekund, minut, dni.
M:Potrafisz przewidzieć przyszłość wyłącznie dotyczącą siebie, czy także innych ludzi i LPS? 
L: Raczej to drugie.
M:Jakie czytasz książki?
L:Głównie przygodowe i detektywistyczne.^^ Ale lubię także inne rodzaje, np. typu Scenice Fiction
M:Za co cenisz swoich przyjaciół? 
L:Mają poczucie humoru i nie wywyższają się. Są też pomocni, stają zawsze w mojej obronie i ogółem bardzo ich lubię. :) 
M:Czy inne LPS akceptują Twój szósty zmysł? Co o nim sądzą?
L:O tym przewidywaniu przyszłości wie niewiele LPS. Ci, co znają moją tajemnicę akcepyują to. Ulgę sprawia myśl, że nie uważają mnie za dziwaczkę. xD Niektórzy mówią, że jest to przydatne, ja jednak myślę, że nie przeszkadzałaby mi utrata szóstego zmysłu, jeśli z niego wyrosnę. I bez tego można żyć. ;D
M: Dziękuję za wywiad
L: Nmzc, pa.




Wywiad z Safurą (Właścicielka: July)
Opowie nam dzisiaj o swoich magicznych tatuażach i... zobaczcie sami !


M: Witam, mogłabym przeprowadzić z Panią wywiad?
S: Proszę, pytaj!
M: Jak zauważyłaś, że Twoje tatuaże działają jak róg u jednorożca?
S:Pzez swoje lenistwo. xD Chciałam nalać sobie mleka, ale kuchnia była taaak daleko... Uwierz mi, kiedy w twoją stronę leci szklanka mleka, a ty nie wiesz czemu, wcale nie jest przyjemnie. :C
M: Na czym to polega?
S:Kiedyś pewien szaman mi to wytłumaczył, ale cóż... zapomniałam! Lecz wiem, że na czynności którą chcę wykonać muszę się bardzo mocno skupić, wtedy moje tatuaże otacza... coś w stylu magicznej aury. Im bardziej skomplikowane zaklęcie, tym więcej wysiłku muszę w nie włożyć
M:Dlaczego chciałabyś odbyć wyprawę dookoła świata?
S:Po pierwsze, interesuje mnie, jak się żyje np. gdzieś w Azji. Po drugie, założyłam się z Szarikiem że okrążę świat. (XD) Po trzecie, chciałabym znaleźć kogoś, kto ma moce podobne do moich.
M: Dlaczego mieszkałaś kiedyś w Afryce, a nie w jakimś LPSowym mieście?
S:Urodziłam się tam! xD Poza tym nie mieszkałam w kompletnej dziczy, tylko w niedużej wiosce. : d Mimo wszystko wolę mieć dom w bardziej cywilizowanym miejscu.
M: Czy mieszkały tam z Tobą inne LPSy?
S:Jak w poprzedniej odpowiedzi, mieszkałam w niedużej wiosce, ok. 15 LPSów.
M:Jak inne LPS reagują na Twoje magiczne moce?
S: Naprawdę, bardzo różnie! Niektórzy nie mogą uwierzyć, inni uciekają z krzykiem, a nieliczna grupa prosi mnie o lekcje magii. Zdarzyło się nawet, że jakiś moher polał mnie wodą święconą. xD
M: Dzięki za wywiad, do widzonka!
S: Papa! Do zobaczenia!




Wywiad z Pelą (Właścicielka: Laurunia:P)
Opowie trochę o przejażdżkach rowerowych i swoim ekologicznym, małym domku! Przeczytajcie!


M: Mogę przeprowadzić wywiad?
P: Pewnie!

M:Czy podoba Ci się Twój domek z opakowaniach po Pet-shopach? Na pewno jest ekologiczny.
P:Cóż, domek jest strasznie mały i ciasny, ale z zewnątrz jest śliczny : ) ma biało-niebieskie ściany, obok niego rośnie kaktus, a na dachu mamy gniazdo, które mój syn zbudował dla Miki na 4 urodziny, bo mówiła że nie lubi naszego domku, bo ciasny :)
Zdjęcie autorstwa Lauruni:P ... Jako jedyna dodała swoje
własne zdjęcie, piękne. ^^
M: Lubisz swoją przyjaciółkę?
P:Oczywiście, że ją lubię ! Razem chodzimy do kin, na lemoniadę do pobliskiego sklepu, na niektóre wycieczki ją zabieram. Ogólnie jest przyjaźnie nastawiona do wszystkich i za to ją lubię..M: Lubisz swoje podróże? Gdzie podróżujesz?
P:Lubię. Podróżuję wszędzie gdzie się da, np. po podwórku pani : do przyczepy campingowej , budy psa, do kurnika, po całym domu i pokoju naszej pani .M: Gdzie jeździsz na rowerze, zazwyczaj?
P:Na rowerze jeżdżę po całym domu naszej pani, wyjeżdżam czasami na podwórko. M:Jesteś szczęśliwa ze swoim mężem? Jest o ciebie zazdrosny na tle innych LPSek?
P:Jestem. Zazdrosny? Nigdy nie był, nie jest i mam nadzieję, że nie będzie :)
M: To dziękuje za wywiad.
P: Nmzc, do widzenia!!!





Wywiad z Evilem (Właściciel: FS7 xDD)
Opowie nam trochę o swoim specyficznym kolorze, gimnastyce artystycznej i ... Zakony Pingwinianek!

M: Witam Evil, mogę przeprowadzić wywiad?
E: Ppipipippipipipi ! (XD)
M:Czy podoba Ci się Twój specyficzny kolor?
E: Podoba się, ale większość twierdzi,że jestem różowy, a nie czerwony. Pisaki...

M:Czy jesteś zły na swoich dziadków, że oddali Cię do zakonu Pingwinianek?
E: Cieszę się, że mnie oddali. Oni wcinali tylko czosnek i zalatywało od nich cebulą <ble>. W tym zakonie było chociaż ciekawie, poznałem nowe ciekawe osoby, które na mój widok uciekały z krzykiem, no ale cóż, jakoś się tam pieliło te grządki.
M:Czy podobała Ci się Twoja praca jako TŁUMACZ GOOGLE? Na czym ona polegała? XD
E: W tym tłumaczu to było okropnie. Co chwile jakies dzieci wpisywały coś po polsku, albo po angielsku lub w innym języku i kazały mi to tłumaczyć. Było całkiem nieźle, tylko taka jedna July pisaczyła,że źle tłumaczę D:. Zostałem wyrzucony za przetłumaczenie z angielskiego "Niebo zostało usrane gwiazdami" (zamiast usłane).
M: Mieszkasz w domu na drzewie. Nie boisz się burzy ? Jak wchodzisz do swojego domku?
E: Nie boję się, ten babsztyl załozył piorunochron i jest bezpiecznie. Do domu zawsze muszę wchodzić z nim, bo Razzowy mnie zawsze zgarnia z miasta :C.
M: Za co lubisz gimnastykę artystyczną?
E: W gimnastyce artystycznej możesz wyrazić siebie. Możesz poczuć się pingwinem. Możesz poczuć sie Evilem. Możesz ....... złamac wszystkie ścięgna, ale co to w porównaniu z doznaniem takich przyjemności przynących z tych ćwiczeń ^^
M: Dlaczego lubisz jeździć w wózkach dla dzieci?
E: PIPIPIPIPI JA UWIELBIAM JEŹDZIĆ WÓZKIEM, BO ROGER ZE MNĄ JEŹDZI. W OÓLE TO ON NAUCZYŁ MNIE BYĆ HARDCOREM I  JAK SIĘ PORAWNIE JEŹDZI W TAKIM WÓZKU DLA DZIECI.
M: oO ... yy... dziękuję za wywiad.
E: Pipipipiipi !




Wywiad z koalą Koli (właścicielka: Ania777)
Koli opowie nam o swoim przezwisku, zastępczej rodzinie i niejakiej koronie... Koniecznie przeczytajcie!




M: Dzień dobry, mogę przeprowadzić wywiad?
K: Oczywiście!
M:Czy podobało Ci się Twoje przezwisko? Jak ono brzmiało?
K:Przezywali mnie "Torba, bo jestem torbaczem. Nie lubiłam go. Zawsze jak ktoś tak mnie nazwał śmiał się za moimi plecami.
M:Czy polubiłaś swoją zastępczą rodzinkę?
K:Tak bardzo ją kochała, nawet moją zazdrosną siostrę. Ona zawsze mi dokuczała. Ale nie zamieniłabym tej rodziny na żadną inną.
M: Jak wyglądała korona, którą znalazłaś?
K:Była cała ze złota, miała poprzyczepiane różowe diamenty. Na samym dole była owinięta różową wstążką
M:Nie było Ci szkoda oddać korony Suni?
K:Nie. Wiedziałam, że dobrze postępuje. Przecież to moja księżniczka. A zresztą, Sunia jest dobroczynna i wiedziałam, że dostanę coś w zamian.
M:Czy obecnie jesteś szczęśliwa?
K:Tak, mam wspaniałego męża, kochane dziecko i wielki dom w Jungle Desert. Jestem teraz modelką i dużo zarabiam. Cała moja rodzina jest zdrowa. Ale, w prawdzie ciągle żałuje śmierci rodziców.
M: Dzięki za wywiad, papa!
K: Pa




Wywiad z Lady (Właścicielka: zosia.large)
Lady opowie nam o swoich zawodach i wielkiej willi.


M: Dzień dobry, mogę przeprowadzić z Panią wywiad?
L: Z chęcią odpowiem na pytania.


M:Lady, czy nie uważasz, że masz dużo zawodów??? 
L:Mam sporo zawodów dlatego że wieloma rzeczami się interesuje. Mój plan dnia jest ułożony tak że na wszystko starczy mi czasu. 
M:Podoba Ci się Twoja willa? Jest wielka? 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjI1HV7bVyTiN0s3lkewHT4rSlvzslnoP7OEypd4cQ-rO9wLpFQe9F30VUtlmp8zqm3RaI5GE6eGyrhdnSWGzvdcsQQ0XO0f6AxW1ZS6laToC4cEIQz9xqkimEFAEZhZPohFbPLJ_mWug/s1600/Littlest+Pet+Shop+%25231825.jpgL:Jeśli chodzi o willę... Kocham ją. Ma ona 32 pokoję w tym 3 łazienki i jedną wielgachną kuchnię. Jest w niej też sauna 2 podziemne baseny i solarium. Jeśli chodzi o ogród jest prześliczny. Mam tam sadzawkę mnóstwo gatunków drzew (na jednym z tych drzew mam domek na drzewie) i mam też altankę. Kolor na który jest od zewnątrz ubarwiony mój dom to biały. 
M:Dlaczego lubisz najbardziej, akurat błękit? 
L:Kolor błękitny lubię dlatego że i moje oczy i oczy mojego chłopaka są tego koloru. Ale lubię ten kolor jeszcze za to że kojaży mi się z bezchmórnym niebem.
M: Dzięki za wywiad, do zobaczenia. ;)
L: Papa!



(Przepraszam trochę Lady, że ma mniej pytań, ale nie wiedziałam o co jeszcze mogę ciekawego zapytać... Proszę wybaczyć, no i i tak wywiad jest na blogu. ^^)


A teraz kilka słów od Montelli: Bardzo dziękuję, że chcieliście przeprowadzać wywiady! Głównie dziękuje właścicielom LPSów, ale petkom także. Wg mnie najbardziej przejmujący wywiad, to oczywiście wywiad z ... Evilem! Gratulacje. xDD Mimo wszystko, jedne są bardziej ciekawsze, inne mniej, jedne dłuższe, drugie krótsze, ale sądzę, że podobała Wam się ta notka i może kiedyś, chcielibyście to powtórzyć. (?) W każdym razie dzięki !!!


Pozdrawiam,
BM.

38 komentarzy:

  1. Zdecydowanie chciałabym, żeby powtórzyć coś takiego. ^^ Mnie się podobał wywiad z Koli. A Luna się ucieszy, kiedy zobaczy wywiad z nią na blogu. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. *Z nią, tzn. z sobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wywiady ;) Sorry, że nie dawałam znaku życia , ale ie miałam internetu xD
    ~ala52

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki że wstawiłaś mój wywiad. Ale mam prośbę. Czy w wywiadzie z moją Lady mogłą byś zmieniś mój nik na Roxi? A tak w ogóle super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu nie ma wywiadu z moją Avril?

    iza17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam, że nie wybiorę wszystkich wywiadów.

      Usuń
  6. Uuu... super wygląd. *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombowe wywiady ^_^, z Evilem ładny wyszedł tylko tam jest trochę błędów klawiaturowych XDD. Jakiś moher oblał mnie wodą święconą XDDD to najlepsze ^_^.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wygląd i fajne te wywiady ^^ Najlepszy z Safurą i Evilem XD tłumacz google, spookoo ;p
    ~Rainbow Dash

    OdpowiedzUsuń
  9. Evilu, nie umiesz przetłumaczyć stół z powyłamywanymi nogami, to jak możesz dobrze tłumaczyć?! XDD Dzięki za wybranie Safury btw. A, i nie wiem czemu, ubzdurałam sobie, że chcesz się z tym wyrobisz do czwartku, gdyż w piątek wyjeżdżasz na obóz. XD Choliba...

    OdpowiedzUsuń
  10. Anime się nie czyta tylko ogląda. Poczytać można Mange

    ~JulkaLPS122

    OdpowiedzUsuń
  11. wejdźcie na mojego bloga http://monsterhigh-przyjaciele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dopiero zalozam bloga chce żebyście na niego weszli i proszę nawet ciebie o to BM a to adres http://monsterhigh-przyjaciele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super wywiady a ja tera zajadam sie plackami xD u mn okropny upal :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajefajne wywiady! :D

    Nie chcę Cię tu spamować czy coś, ale być może spodoba Ci się mój blog ^^ http://lpsdiva.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. NN NA PAMIETNIK-RAZMUSA.BLOGSPOT.COM ZAPRASZAM ^_^

    OdpowiedzUsuń
  16. Wchodźcie na mojego bloga http://monsterhigh-przyjaciele.blogspot.com/ BM prosze ty też wejdz i prosze zostawiajcie komki

    OdpowiedzUsuń
  17. brak słów... co to ma być za wygląd??? W tle książki , kalkulator , ołówki , ławki szkolne??? Dałaś coś takiego na wakacje???b żal -.-' ?

    Wywiady bez sensu! LOL . Poprzednia notka też , tak jak z resztą wszystkie inne!!!

    Żal mi cie Kinga!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ci się nie podoba, to wyjdź (najlepiej Ctrl + w). Wygląd jest ładny, i każda notka fajna. :)
      Pozdrawiam, BMusiu <3

      Usuń
    2. Odpowiedzi do Twoich pytań:
      Co to ma być za wygląd??? - Normalny. Granatowo (lekko fioletowo)- żółty, jakbyś miała problem z kolorami.
      W tle książki, kalkulator, ołówki, ławki szkolne? - Nie chcę się czepiać, ale pokaż mi ławkę.
      Dałaś coś takiego na wakacje??? - To jest normalny wygląd i nie widzę w tym tle nic przerażającego...

      PS Też mi Cię żal, m.in. dlatego, że nawet nie potrafisz się przyznać jaki masz nick i kim jesteś, ale korzystasz z anonima. Boisz się?

      Usuń
    3. @Anonimowy Kinga ma rację, boisz się powiedzieć kim jesteś i jesteś ,,anonimowy'' i robisz sobie wielkie halo i robisz wszystko by skrytykować Kingę :P
      więc : jaki problem? odczep się od niej ...
      ~Natalcia

      Usuń
  18. WOW Kinga się pojawiła na blogu o.O !!!! Trzeba to natychmiast wsadzić na Niewiarygodne.pl!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejter zasrany. ^^

      Usuń
    2. @Anonimowy A ciebie trzeba wsadzić na wiocha.pl lub żal.pl :P

      ~Natalcia

      Usuń
  19. Kinga pamiętasz może fafikową212 ??? To ja!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku bo się popłaczemy. xD

      Usuń
    2. @Goldeniara XDDDDDDDDDDDDDD
      @Fafikowa212 - a mnie pamiętasz, bo ja Ciebie,aż za bardzo D:

      Usuń
  20. Supcio wywiady :) ^ ^

    ~Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  21. http://onecalltothefairies.blogspot.com/
    Błagam rozgłoś mój blog ludziom

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie NN na www.pamietnik-razmusa.blogspot.com zapraszam
    A u Ciebie kiedy nowy post, Kinga?

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze Ci radzę, uważaj na Juliannę... Jest fałszywa, zakłamana i uważa się za najlepszą we wszystkim! Nie ufaj jej!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. kurde spózniam się,ale spróbuję to wszystko nadrobić...i mów mi Wera

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli będą kolejne wywiady to ja zglaszam mojego Olka.Jest to chart z nr 507.Dla mnie jest on ważny, bo gdy mial 15 lat wybuchla wojna.Wtedy nie bylo LPSlandu [u mnie to kraj], tylko byly 2 oddzielne państwa.W jednym mieszkaly LPS ze starej edycji, a w drugim z nowej.Wlasnie miedzy tymi państwami wybuchla wojna.Wtedy Olek poznal lisice Lunę.Luna byla z nowej edycji.Zakochali się...Jeśli chcesz dowiedzieć się, co bylo dalej,odpowiedz.Wera...

    OdpowiedzUsuń
  26. Wywiady fajne, nie mogę się doczekać kolejnych :3
    Niebo usrane gwiazdami - dobreee XD

    OdpowiedzUsuń
  27. Po 1.Prowadzisz fajnego bloga =3
    Po 2.Fajne wywiady
    Po 3.twoja mentella (jeśli tak się nazywa) była moim 1 petkiem Nazywa się Debi

    OdpowiedzUsuń