piątek, 27 lipca 2012

20.Wyjeżdżam.

Siema!
Wyjeżdżam jutro (28.07). Gdzie? Na wakacje. ;D Dokładniej pozwiedzać Wawę i na Mazury... Spoko, nie będzie mnie kilka dni. Nie wiem dokładnie kiedy wrócę, dopiero niedawno wiedziałam się, że jedziemy. Najwcześniej mogę być we wtorek rano, bo po tych Mazurach możemy pojechać gdzie indziej jeszcze, ale nie jest pewne. Tam ma być net, ale nie mam zamiaru z niego korzystać, a co dopiero pisać na blogu...
No nic, nie bd mnie jakoś długo. W sumie szkoda, że tak krótko.
Ahoj, trzymajcie się... mocno. :c

Paa.! C:
Nerka.

15 komentarzy:

  1. Miłego wyjazdu, zapraszam do mnie na nowy wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Narazie będę tęsknić :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wyjazdu, a ja wyjeżdżam 29 lipca nad morze do Kołobrzega w miejscowości Chłopy! :)
    Będę tęsknić :( ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej tu Katie a ja się przeprowadzam do WAW :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to mój new blog: pamietnikdotty.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłych wakacji :-) ja już wróciłam :)

    ~Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Życze udanych Wakacji !! Odpoczywaj :)
    Pozdrawiam

    blandpet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te my little pony są wprost żenujące. -.-'' Oh My Gosh? Co to ma znaczyć? -.- Dziwne, że takie duże dziewczynki oglądają ten serial i kupują z niego figurki etc. o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiesz co to znaczy Oh My Gosh? - Radzę podnieść swoje wyniki w nauce. ^^

      Usuń
  9. Wesołych i udanych wakacji. ^^ Moje były.. Takie se :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych wakacji ja też jade na Wawe : *

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę superowych wakacji!!
    http://nasze-littlestpetshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam na mojego bloga nasze-kochane-LPS.blog.pl
    PS.ja jestem z Norwegi i na wakacjah w polsce

    OdpowiedzUsuń
  13. O. o. ZAPOMNIALAM SKOMENTOWAC

    OdpowiedzUsuń