wtorek, 31 lipca 2012

21.Wróciłam! + Moje obserwacje

Siema.
Tak, wróciłam już. :C Miałam jechać jeszcze na Mazury do wujka, ale okazało się, że musi pilnie wyjechać no i się nie udało... ale za to spędziłam trochę czasu w Wawie. Fajnie było. Dziękuję za komentarze z poprzedniej notki, bo napisaliście mimo że mnie nie było. ;) Gdy skończę notkę skomentuję Wasze blogi.
Hmmm... Zdjęć petków z tej mojej "wycieczki" nie posiadam żadnych, choć wzięłam trzy. Możliwe, że domyślacie się, że wzięłam Aishę. :D Oprócz tego Roger i husky Trefl. Właściwie przewiozłam ich tylko w kosmetyczce w te i z powrotem, bo właściwie dziwnie by było latać po mieście z petkami i robić im zdjęcia. Nie wiem, tak mi się wydaję. Ale pociesza mnie sam fakt, że były ze mną, tak jak na każde wakacje i wgl. ;D

A ogólnie dzisiaj, oprócz tego, że wróciłam, chcę napisać o moich obserwacjach, jakich dokonałam na tych wakacjach - pod względem LPS. Ja jak gdzieś wyjeżdżam, albo idę do jakiegoś sklepu, zawsze się na coś nastawiam. Np. na ciuchy, książki, schleich albo... LPS! No i właśnie na te wakacje byłam w 100% nastawiona na kupienie jakiegoś LPSka, bądź kilku. Dlatego gdy poza zwiedzaniem i takimi różnymi, jak była okazja wpadałam do jakiegoś sklepu zobaczyć na petki. W większości paczyłam na jedynki... hmm... najczęściej była to właśnie seria z kózką, jamnikiem, kotkiem perskim, dziobakiem i czymś tam jeszcze, a także najnowsza seria, którą pragnę ocenić. ;//...


Przykładowy zestaw "Utalentowane Zwierzaki"
To jest przykładowe zdjęcie tej serii. Znajduje się ona już praktycznie w każdym sklepie... Zastanawiałam się długo, czy one są lepsze od poprzednich LPSów, czy nie. Np. z tych co wkleiłam, ten lew wcale nie jest taki najgorszy, ale najlepszy też nie. Ale z drugiej strony, czasami wydaje mi się, że te są bardziej dziecinne i bardziej przypominają bratz. Zaraz znajdę dwa petki, jednego ze starszej serii, którą pokochaliśmy, a drugiego z najnowszej, utalentowanych zwierzakow czy jakichś tam innych... Dobra, znalazłam dwa słonie, na których zrobię porównanie i ankietę do tego.


Tu widzimy słonika z serii za naklejki, a obok tego najnowszego. No i jak wrażenia..? Wydaje mi się, że te figurki są bardzo odmienne i coraz mniej przypominają LPS, jakie zaczęłyśmy zbierać.


 


Dlatego postanowiłam zrobić ankietę.
jest na samym dole bloga.

Które LPS są lepsze?
- Najnowsze (utalentowane zwierzaki, elfy, "wielkie rzęsy" etc.), np. słoń po prawej.
- Starsze (petki z magnesami, pocztówkowe, znaczki w oczach etc.), np. słoń po lewej.
- Nie podobają mi się ŻADNE lps
- Podobają mi się i nowe i stare.

GŁOSUJCIE,
jestem ciekawa co o nich myślicie. ;)
PS dałam tyle dni do końca głosowania, bo nie wiem kiedy je zakończyć. xD
Pozdr, 
nQ


22 komentarze:

  1. Supcio że wróciłaś ^^ a ja na pewno wybiorę starsze lps bo utalentowane zwierzaki są bardzo bardzo dziwne...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja głosuje na starsze xD ( a jak by inaczej xD )
    Ale zastanawiam sie czy te nowsze sa ładniejsze O.O chyba to przez mom ( błąd celowy) mame bo mama mówi ze te nowe są ładne -,- te kolory "pastelowe" -_-

    OdpowiedzUsuń
  3. ja głosuje na starsze xD ( a jak by inaczej xD )
    Ale zastanawiam sie czy te nowsze sa ładniejsze O.O chyba to przez mom ( błąd celowy) mame bo mama mówi ze te nowe są ładne -,- te kolory "pastelowe" -_-

    OdpowiedzUsuń
  4. Starsze są najlepsze i będą! Nic tego nie zmieni nawet jakby nie wiem jakie nowe LPS były! To starsze są naj...
    Te nowe to jakieś Barbie, bo to raczej nie Littlest Pet Shop :/ za dziecinne

    A tak wgl. cieszę się że wróciłaś, bardzo lubię czytać twoje notki bo zawsze są ciekawe :-)

    Pozdro,
    ~Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobają bardziej te starsze. Nowe też ale tylko niektóre. Ale u mnie ich nie ma. W żadnym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te starsze - jasne że są lepsze!
    Faktycznie te przypominają Bratz - pamiętam jak na blogach były akcje "Wybierasz LPS czy Bratz? Zdecyduj się!" XDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo wszystko zdecydowanie wole te starsze LPS.

    Pozdrawiam
    blandpet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hej jak zrobiłaś że lecą takie nutki jak przesuwam myszką?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi normalnie ręce opadają jak widzę w smyku te pseudo LPS.
    Jedyna nadzieja w hipermarketach i małych sklepikach, w których nie ma nowości...i allegro.
    Btw. fajny masz wystrój xD
    NN na kate-lps.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że wróciłaś ^^ i chiałam powiezić,że wole normalne LPS ale tylko NIEKTÓRE tak jk te lw z królikiem są całkiem spoko, ale nie wyglądają mi na LPS. ;//
    (Eleniss)

    OdpowiedzUsuń
  11. To logiczne, że te LPS z magnesami, wzorkami w oczach itd. - BYŁY NAJLEPSZE. Jak ja ostatnio byłam w Warszawie, to byłam w największym Smyku w Polsce, czy coś takiego. Specjalnie wzięłam pieniądze, żeby kupić sobie jakieś fajne LPS,a tu... 3 PÓŁKI Z TĄ TRZECIĄ GENERACJĄ! Chciałam jak najszybciej stamtąd wyjść. Te 'LPS' są OKROPNE!
    -Promienista

    OdpowiedzUsuń
  12. Starsze

    ~ JulkaLPS122

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uważam że petki stare i nowe są takie same.:/ i co z tego że one są TROCHĘ lepsze !?:( petek jak petek!
    Ja zawsze uważałam ze zabawki żyją i dalej tak sądze a ide do 4 kl!:)[

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę stare LPS,ale w nowych też jest trochę ładnych np. dla mnie nowy słoń jest ładniejszy niż stary.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej:D
    Ja już nie zbieram lps ze względu na cenę i na to że jestem za duża na zbieranie lps :< Więc zaznaczyłam że ich nie lubię :) Ale gdybym musiała wybierać to oczywiście stare :3 Taka jedne dziewczyna pokazywała takiego lps-a że gały paw zbielały wyglądał jak z Barbie Polly Bratzz itp

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dopiero dziś wróciłam z Chłopów nad morzem ^.^
    Wole te starsze, nowe są strasznie głupie xD
    Ps: Mam nowego jamnika, nazwałam go David Guetta XD Mam też chodzącego, ma na imię Star :D ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  17. Lepsze stare. Te takie sztuczne są ://

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja głosuję na starsze, tych nowych to w ogóle nie kupię ;/ Zapraszam na tylko-kochane-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. te nowe to nie lps, tylko jakieś nowe zwierzaki- no bo one nie wyglądają jak lps i ciesze się że wrócilas, a i od dzisiaj jestem Katie [Kejti]

    OdpowiedzUsuń
  20. Super nocia po prostu supcio,oczywiście że stare LPS mam jedną lalkę.bratz i petki od niej są straszne :@

    OdpowiedzUsuń
  21. No przecież, że stare! Z nowych podobają mi się tylko dwa. Stare lepsze. :P

    OdpowiedzUsuń