poniedziałek, 6 sierpnia 2012

22.Wyniki głosowania

Siema.
Stwierdziłam, że nie będę dłużej Was przeciągać z tym, że nie ma nowej notki. U mnie taki gorąc... Nawet nie chce mi się wychodzić z domu. D: Jestem zmartwiona, minęła już połowa wakacji. Gdybym szła do 6 klasy, może nawet bym się uśmiechnęła, "hmm... znowu zobaczę całą klasę w komplecie" <--- Ale wiadomo, że tak mogłam sobie powiedzieć rok temu. Smutne, prawda...? Mam nadzieję, że w mojej klasie bd mało blachar. :DD xD


yyyy.... A no tak, miały być i wyniki głosowania.
Nie będę wywalać tej ankiety z bloga, niech sobie zostanie, co wy na to? Jak ktoś wpadnie na bloga, kto nie głosował, bd mógł i tak oddać głos. Tak, dobry pomysł Kinga. Ale mimo wszystko dam tu wyniki na dzien dzisiejszy:
stare: 77pro 55 głosów
nowe: 2pro 2 głosy (XDD)
żadne: 5pro 4 głosy
nowe i stare: 14pro 10 głosów

Przy żadnych jestem w kropce. 4 głosy... hmm... albo są to osoby, które trafiły tutaj poprzez "następny blog", albo po prostu nie zbierają już lps. Ja osobiście dałam swój głos na stare. ^^ Ooo, znalazłam ciekawe zdjęcie;


[image]
gdyby co, wiem, że to nie nowość.
Od dzisiaj nie będę nikogo pytać "Ile masz petków?", czy "Ile masz zwierzątek lps?" tylko "Ile masz elfowo-wróżkowo-lpsowo-blacharowo-digimonowo-emo-czegoś?" czegoś napisalam dlatego, że nie wiem jakie to zwierzęta. Jeżeli wgl to są zwierzęta. Jeszcze zwierzęta.


To tyle.
Żegnam się, :DD
BM

24 komentarze:

  1. Pierwsza! Yea XD
    Ja oczywiście zagłosowałam na stare, te nowe wyglądają jak Bratz, a nawet gorzej, jak Barbie, nie Bratz... Co oni zrobili z LPS? -.-

    PS. Komentujcie sobie, wiem że napiszecie że jestem żałosna, ale to moje zdanie...

    ~Natalcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie same zdanie jak Ty.
      Gdyby jakieś 5 lat temu, kiedy kupiłam mojego pierwszego LPS, były te całe wróżki, nie-wiadomo-co-to-za-zwierzęta, itp., to z pewnością nie zbierałabym LPS do dzisiaj, jak nie w ogóle. Cóż... widocznie tak musiało się w końcu stać. T.T Może w końcu musiały zrobić się gorsze niż przedtem... Czy oni myślą że te są lepsze? Na prawdę, nie umiem tego wytłumaczyć.
      BM.

      Usuń
  2. Sory za baaardzo długą nieobecność ale jestem w Żorach na Śląsku a dopiero teraz mam dostęp do neta więc postaram się przeczytać te posty które jeszcze nieprzeczytałam i je skomentować. Dozobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz super bloga i czekam na nastepną nocie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu nie mogę wejść na bloga Rowa???
    Usunęłaś czy mi coś nie działa?
    - Promienista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... nikt na niego nie wchodził, więc go usunęłam.
      BM

      Usuń
    2. Tzn. też sama nie wiedziałam co tam pisać i i tak to była jedna wielka klapa. Przepraszam.

      Usuń
  5. Skomętujesz mój nowy blog? www.sara-i-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. POWRACAM I ODWIESZAM BLOG! :3

    www.moje-lps-blog.blog.onet.pl - nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  7. To pokolei.Mam 11lat,mam na imię Sara,słucham każdej muzyki,kocham czytać książki,lubię rysować coraz lepiej mi to idzie,zbieram różne figurki np.LPS,Scheleich,MLP,mam około 40 LPS,dwie figurki Scheleich elfa na koniu i suczkę husky,kocham zwierzęta(najbardziej wilki,koty,psy,konie)lubię robić zdjęcia,lubię horrory i MLP film,ulubiona muzyka wszystkie,ulubione książki książki z sagi Nieśmiertelni i książki Marry Poppins.Może pamiętasz diewczynę z twojego bloga SaraLPS?To ja komętowałam ci wtedy trochę i teraz też będę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zagłosowałam na stare i nowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na stare. Te nowe wyglądają dziwnie O.O

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak się ma mało LPS to się lubi wszystkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JuLaMaNiAcZkAlPs10 sierpnia 2012 17:22

      tak, ale niektórzy wolą te starsze, bo uważają, że są lepsze niż te elfy czy co to tam jest.

      PS na przykład ja

      Usuń
  11. JuLcIaMaNiAcZkAlPs8 sierpnia 2012 18:15

    Jestem za starymi. Ps. sorki, że mnie długoooooo nie było, ale miałam pethopowy kryzys... XD zdecydowanie te starsze są lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie zagłosowałam na stare, a te nowe LPS już podbiły świat. D: Miejmy nadzieję, że nie będą się sprzedawać i je wycofają. D:

    ~SznaucerkaLPS

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć my nie zbieramy tych figureczek z wielkimi glowami : P trafilysmy tu przez przypadek. Jak bedziecie chcialy to wejdzcie i dajcie komentarza : ) bedziemy wdzieczne : ) poziomkamalinka.webode.com to blog dla dziewczyn mozna powiedziec : ) to czekamy na was! ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. ja wole te stare-tu Wera

    OdpowiedzUsuń
  15. JuLaMaNiAcZkAlPs10 sierpnia 2012 17:20

    zdecydowanie te starsze są lepsze! nie wiem jak oni mogli zrobić coś tak okropnego z LPS?!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem nowsze i starsze lps są fajne =)z jednej strony nowe są dziwne, ale z drugiej to cos nowego! =) Hasbro robi coraz lepsze zabawki (wg mnie):)
    Ala52

    OdpowiedzUsuń
  17. ja wybrałam stare i nowe lps a te są nawet ładne według mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście że stare LPS one są o wiele,wiele sweetaśniejsze :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektóre nowe wcale nie są takie złe

    OdpowiedzUsuń
  20. ja uważam że stare lps to to są NAJLEPSZE niektóre nowe są takie no ... ładne ale niektóre wyglądają jak potwory które z niewiadomo skąd są i mam nadzieje że hasbro przywróci starą wersje bo to co teraz sprzedają w sklepach jest po prostu ...
    nie wyobrażalne że takie coś powstało i się sprzedaje mam nadzieje że nowe popadną a stare będą górą która na zawsze zostanie bo jak widzę jak jakieś takie małe dzieci bawią się tymi nowymi ( niektórymi ) i mówią że są najpiękniejsze, najlepsze i najśliczniejsze to mi się źle robi bo niewiedzą jakie wcześniej były cuda ...
    chcem poprostu powiedzieć że stare lps są do bani i chcę te stare w sklepach i mam wielką nadzieje że równie inni się ze mną zgadzają >u<

    OdpowiedzUsuń