wtorek, 21 sierpnia 2012

26.Moja kolekcja Bullterrierów LPS

Siemanko.
Zanim napiszę czemu taki temat notki, powiem, że Peradream moją tajemnicę o bullku podsumowała krótko: "normalnie jak ten serial "w ukryciu prawdy" xDD No nic, na serio, to dość podobne. (choć lekko zmieniłaś tytuł, bo to "ukryta prawda"! xD



Dlatego właśnie sama zrobiłam tą piękną amatorską przeróbkę.
Czekajcie... może zrobię jeszcze jedną ze Sparkim
"Sparki (18 l.): Nie wiedział, że ma brata bliźniaka i jest starszy o dwie minuty siedemnaście sekund!" Nie no dobra, nie chce mi się.
xDDD
Chyba kiedyś ustaliłam, że Sparki ma 19 lat, a skoro Darkness jest bliźniakiem też musi tyle mieć.. o.o'' A dobra, nieważne to i tak. xDD

Specjalnie na wyraźne pytanie Doggowej (pozwolę sobie zacytować):
Hmmm... przerabianie lps nie jest takie złe ;P
Ja nigdy nie przerobiłam mojego lps ;)
Jeszcze takie małe pytanko ...Ile liczy twoja kolekcja bullków LPS? 
Jaka ja jestem ciekawa xDD
~Doggowa ;D

No i dlatego stwierdziłam, że napiszę o moich Bullkach. Hmm... na serio często jesteście moją inspiracją! Wystarczy jedno pytanie, czasami, a ja już robię o tym całą notkę i rozwodzę się o tym w tylu zdaniach! Ktoś inny by odpowiedział: "7 i weź się wal" no ale ja taka nie jestem. Ba, w dodatku Wam się będę o tym rozwodzić. Dobra, koniec gadania :D

Moje bulle. <33

No, o tych panach było ostatnio sporo. Po prawej Darkness, po lewej Sparki (inaczej znany jako Toster XDD ksywa wzięła się od jego brata Mixera). Hmm.. za bardzo nw co o nich napisać. Sparki zawsze był uważany za najpoważniejszego, bo jest najmniej pi... walnięty. Darkness nie ma jeszcze charakteru, ale ze względu na tą swoją czarną postać, bd albo batmanem albo gothem. OOOOO.OOOOOO Nie no dobra, z tym gothem żartowałam... chyba. o.o

Aisha. Noo, wiadomo, moja ulubiona Bullka. Wokalistka zespołu Rockowego, miał różne nazwy, cos tam lps girls, The Darkness, a tera to nie ma już jako takiej nazwy. Aisha jest "mną" jako LPS (niektórzy tak sobie robią i właściwie ja też tak mam. ^^) No więc nie ma co pisać, bo Aisha ma na drugie Kinga, więc... xDDD

Mixer. Mąż Aishy, wielcy zakochani, nie widzieli poza sobą świata i przez to tak oszaleli, że wzięli ślub w wieku 18 lat (jak 3/4 moich petków mają 18 lat... nic dziwnego). Byli tak zakochani, że nawet chciałam, żeby Hasbro zrobiło LPS Babies Bullka, a tu... hm... znudził mi się ich związek i cokolwiek byście nie powiedzieli, w końcu ich rozwalę! (Gdyby co ja nie chciałam, żeby to zabrzmiało chamsko! ;_;) Zrobiło się to chyba dość sztuczne. Taaak, pora zamixować związkami! >:D 

Bullcio. W nim jest na serio jakiś przełom bo ma 13 lat (właściwie ustaliłam sobie, że on bd miał tyle lat co ja, więc się starzeje! xDDDD). W nim nie ma co pisać.. Lubi łazić z kolegami, grać w kosza i mimo, że jest taki "mały" knuć różne plany. (Shaggy: umów mnie z Jamy to bd ci sprzątał pokój przez miesiąc i odrabiał wszystkie zadania!) 

Shaggy. Eh, prawie jak mój dywan.
No i wreszcie Bullek Only At, taka perełka w mojej kolekcji. Wiele osób uważa, że to jest właśnie najładniejszy z bullków. Owszem, jest ładny, ale dla mnie liczy się jeszcze charakter petka, a raczej to, na jaki charakter wygląda (bo tak go dobieram). Hmmm... nie ma co pisać. Nw czemu, ale gdzieś jego różowa obróżka musiała zostać w pudełku! D:

No i wreszcie Jamy, fioletowa bullterierka, uzależniona od śliwkowego dżemora i czekolady milki. Była jedną z najbardziej nieśmiałych i zarazem najmniej hardcorowych, własnie przez swoją wrażliwość - jak to Row ujął pięknie - ale powoli zaczęła się zmieniać i już jest dość zaradna. Ma na serio dużo kuzynek, no bo wiele osób ma tego właśnie bullka, chyba dlatego, że jest najłatwiej dostępny. xDD

No i jak nietrudno teraz policzyć, ale Was wyręczę, no bo, wakacje są, mam właśnie 7 bullterierów. <3 Jak zakładałam im bloga to miałam chyba 4, cn? Bullcia, Mixera, Sparkiego i Shaggy'ego. Tak mi się wydaję.
A jak już jesteśmy przy Bullciowym temacie, oto i Hero Bull:


Noo, owszem, to chyba na serio jest jakiś unikat, bo nawet na ebay nie ma go za dużo... No nic, tego nie zdobędę, pewnie, ale i tak jestem dumna z mojej kolekcji i tak mam "WSZYSTKIE! <3" <--- ale na swój sposób. XD.

Tak wgl dziękuję za komentarze, bo miałam 25!
<3 Czarny Bullek przyciąga każde spojrzenie. xD
UWAGA! MAMY WIADOMOŚĆ Z OSTATNIEJ CHWILI: LUDZIE WYKUPUJĄ FARBĘ DO ZDERZAKÓW NA PRAWO I LEWO! POWSTAJĄ ZAMIESZKI! LEPIEJ NIE WYCHODŹCIE Z DOMU!
BM.



30 komentarzy:

  1. Nowa notka na pamietnikdotty.blogspot.com. Kinga, poprawiłam bloga. Już nie jest nudny, zapewniam :-) Bardzo lubię twój blog. Reklamuję mojego tak poprostu :-) Nie złość się na mnie, ok?
    Kasia (Katie)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, ,,UWAGA! MAMY WIADOMOŚĆ Z OSTATNIEJ CHWILI: LUDZIE WYKUPUJĄ FARBĘ DO ZDERZAKÓW NA PRAWO I LEWO! POWSTAJĄ ZAMIESZKI! LEPIEJ NIE WYCHODŹCIE Z DOMU!'' padłam xD
    A tak w ogóle to zazdroszczę kolekcji bullków, ja nie mam ani jednego... no ale nic, może się trafi ;)

    Pozdro,
    ~Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  3. pikne bullki ;* em....tez mam Jamy xD a jak bylam u mojej babci to tam jej sasiadka ma corke ktora ma 6 lat i ma wiecej lps-ow ode mnie ale nie w tym rzecz ona ma twojego Mixera....tyle ze zniszczonego i troche porysowanego pisakami :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo... A może Darkness'owi (Jak to się odmienia? xD) domalujesz coś? Np jakąś czarną plamkę itp, żeby "nie byli tacy sami" I Stwórz go Gothem :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo... A może Darkness'owi (Jak to się odmienia? xD) domalujesz coś? Np jakąś czarną plamkę itp, żeby "nie byli tacy sami" I Stwórz go Gothem :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. całkiem niezły pomysł. :D Najlepiej byłoby mu zrobić irokeza... muszę pomyśleć jak. Wtedy mógłby być punkowcem. XD

      Usuń
  6. ładne masz te bulteriery ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne bulle, ja nie mam ani jednego, ale rasa mi się podoba :D
    I dzięki za radę na końcu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja cię a ja mam 4 takie dywaniki Shaggy. Oczywiście nie są razem w moim pokoju X3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nocia! Ja mam tylko tego fioletowego bulka. Bulki są sweet! Skomciasz mojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie mam zadnego...a szkoda,ale przynajmniej masz 10 komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Ja niestety żadnego nie mam!
    Pozdrawiam!
    Bland Pet

    OdpowiedzUsuń
  12. "UWAGA! MAMY WIADOMOŚĆ Z OSTATNIEJ CHWILI: LUDZIE WYKUPUJĄ FARBĘ DO ZDERZAKÓW NA PRAWO I LEWO! POWSTAJĄ ZAMIESZKI! LEPIEJ NIE WYCHODŹCIE Z DOMU!" Brawo ,za pomysłowość! Ja niestety nie mam rzadnych bull'i . Ja właśnie jestem u babcii i chciałam wziąść chociaż 3 LPS i... niewzięłam. Strasznie się nudzę ,a tak to bym chociaz nimi pogadała . Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezła nocia bullcie są słodziutkie ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Te nowe lps strasznie śmierdzą xDD Wiem, bo kupiłam zestaw z tą biedronką i spanielem. Ale lubię się nimi bawić :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak wgl dzięki, te oczy to zrobiłam w 1 min :D (Ahh... Kocham Painta < 33)

      Usuń
  15. Ale przecież jest taki serial W ukryciu prawdy (by MilusiaLPS). ;p Duuuzio masz bullków. *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. NN na moim blogu!! http://cicogna-lps.blog.onet.pl/
    ZAPRASZAM NA NOWEGO BLOGA: immortal-hunter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę świetna notka i przez te zamieszki nie wyjdę z domu X3
    Zrób Darknesa Gothem :D
    Pzdr -LpsQowa -

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak :c Ale lps te G2 śmierdzą nowością aby jak się przytknie do nich nos co nie? A od tych G3 z daleka czuć xDD I to tak... mocno ;dd

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweet bullki :) Najpiękniejsza Ai$ha (xDD)
    Pozdro

    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne Bullterriery.Myślałam,że Bullcio nie ma wzorków w oczach...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kinga, zauważyłaś że ten bullek na ebay'u ma dziwny nosek? o.O

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki xD
    Spodziewałam się ,że napiszesz mi odp w komie ,a tu w notce xDDD(rozwaliło mnie to troche xdd)
    Baaardzo ładne bullki :DDD
    Ja narazie mam tylko dwa :'C
    ~Doggowa

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz bardzo śliczne bulki. Chciałabym mieć choć jednego. No ale cóż w tych sklepach co ja kupuje nie ma ani jednego. Może spróbuje z netu kupić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Toster?Ja mam piaskowego bulla Toster (Miało być piekarnik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweetaśne Bulcie a tak przy okazji też mam całą kolekcje Bulków i mam prośbę jak mogę nazwać tego siedzącego BUlka???plis pomożesz mi
    ???

    OdpowiedzUsuń
  26. może napiszesz coś o swoim miasteczku lps?

    OdpowiedzUsuń
  27. Hejka, zawsze się zastanawiałam ile masz spanielków lps. No bo wiesz na youtube.pl masz filmik ze spanielkami no i tam się zaciekawiłam ile masz tych spanielków. ;)

    angela-p.02

    OdpowiedzUsuń
  28. Też zbieram teraz bulteriery XDDD Będe mieć Mixera-Lio i jakieś jeszcze :D XDDD Pozdro.

    OdpowiedzUsuń