sobota, 18 sierpnia 2012

25.O Sparkim i jego zaginionym bracie - Darkness'ie

Hejo.
Wczoraj jakoś mi się nudziło i nakręciłam teledysk do Price Tag'u. ^^ 
http://www.youtube.com/watch?v=2-60EK5_eGs&feature=plcp
Fajnie, że się cieszycie i dziękuję serdecznie za łapki w górę... :D
Ogólnie może o tym nie mówilam, bo zapomniałam, ale mam już 17 obserwatorów bloga! <33 dziękuję ..

A dzisiaj jaki to temat? Zapewne myślicie, że to jakkkiś pic (xD) albo opowiadanie, bądź coś takiego, ale w sumie to nie. To historia oparta na faktach. No więc? Zaczynam:

Dawno, dawno temu, za górami, za lasami, niejaka Kinga siedziała na allegro i znalazła Bullteriera identycznego jak Sparki. Ha! Jaka nowość! Przecież takich petków jest mnóstwo, co nie? Ale właściwie ten petek, identyczny jak Sparki, (może wcześniej o tym nie wspomniałam, ale jakby ktoś nie wiedział, Sparki to bull z zestawu pokaz talentów; był do pudla i kota perskiego) był na kup teraz, no i nie kosztował właściwie tak dużo... 12 -14zł z przesyłką? Dokładnie to nie pamiętam. No i wtedy zdecydowałam się, że go sobie kupię. Pamiętacie, jak mówiłam, że zawsze chciałam mieć czarnego bullteriera i swego czasu nękał mnie po nocach? xD Noo.. może teraz już te bullki nie są dla mnie tak magiczne jak dawniej, nie są tak zadziwiające, ale dalej mam do nich jakiś sentyment... Co ja gadam, dalej je uwielbiam. :DD

No i gdzieś tak kupiłam go końcem stycznia. Taak, opowiadam Wam tak starą historię i to w dodatku nie przyznałam się Wam, że ja kupiłam kolejnego bullteriera... A dlaczego? Trochę się bałam Waszej reakcji. Bałam się trochę, że weźmiecie mnie za brutala albo coś takiego... A ja tylko chciałam nie czekać na to całe Hasbro i na ich wymyślne rzeczy, tylko po prostu zrobić takiego petka, o jakim zawsze marzyłam.



I co?





No nic.






Mogę Wam tyle obiecać







że poszło zgodnie z planem,







TAK!






Udało się!





Stworzyłam mojego 







wymarzonego petka,






hmm... już chcecie go zobaczyć,






wiem,






nie będę przedłużać:













Ładny? Hmm... mam nadzieję. Jak tutaj wygląda trochę brzydko, to mogę Wam obiecać, że w rzeczywistości wyglądał pięknie, prawie tak samo jak go sobie zawsze wyobrażałam. :DD To zdjęcie zostało utworzone 1 lutego 2012 zaraz przed...  Nieźle. Długo trzymałam to w tajemnicy (w sumie była wtajemniczona tylko TheLondonLPS (Klaudiaa :3) xDDDDDD. I nie wiem czy ktoś jeszcze...)

I nazwałam go Darkness i tak sobie był i był, aż pewnego razu stwierdziłam, że on chyba nie czuje się szczęśliwy. Spełniłam swoje marzenie, a nie pomyślałam, co on czuje. Był taki czarny chyba tydzien, czy dwa. No i właśnie jak zrobiłam zdjęcie tego pierwszego lipca, zrobiłam je zaraz przed...










znow tajemnice mam













niecierpliwie was znow











wybaczcie.










xD


















... zaraz przed czyszczeniem.







OSOBY O SŁABYCH NERWACH PROSZĘ O ZAMKNIĘCIE OCZU I PRZESUNIĘCIE O PEŁEN DUŻY OBRÓT KÓŁKIEM OD MYSZKI


















Proszę. Stwierdziliście właśnie, że jestem okropna, cn...?
Popatrzcie teraz na to:






(Blodż podczas pisania notki. xDD)
TAAAAAAAAAAAAAK ! ;D Widzicie jak on teraz wygląda? Czy go przypomina?... Wydaje mi się, że nie. Darknessik to ten po prawej, Sparuś po lewej... Wolałam to napisać, jbc, bo ja ich rozpoznaje bez niczego. A tą chustkę to Spark ma od zawsze, więc nie potrafię mu jej odebrać! xDD Jak dokonałam tego? Zawsze myślałam, że farba do zderzaków jest niezmywalna.... xDDDDDD tak! Pomalowałam go czarną farbą do zderzaków do samochodów (zapożyczoną od taty xd) I wiecie co, ona bardzo ładnie się puszczała. Najpierw drapałam, potem myłam, zmywacz do paznokci, znów myłam i wygląda idealnie jak przed zabiegiem z czarną farbą. Na co to wszystko? Spełniłam swoje marzenie i oddałam petkowi jego normalną postać i normalne życie. :) 


Tego zdjęcia juz nie podpisywałam, ale widać, że moje. ;DDD
Po prawej Darkness. No, ma na łapce trochę czarnego, ale jeszcze raz go umyję i będzie wszystko lodzik miodzik... 

Co przez to udowodniłam?
Że każdemu przerobionemu LPSowi można oddać pierwotną formę i nie jest skazany na taki los! Dla chcącego nic trudnego... :)

Hmm... Zawsze mogę go znów przemalować i znów "odmalować". xDD
W ten sposób Sparki odnalazł swojego brata bliźniaka,
który wcześniej po prostu zafarbował sierść na czarną perłę.
xDDDDDD

Podoba się Wam?
Lećcie po farbę do zderzaków!
Ma na prawdę magiczne właściwości, które działają na petkach. xD

BM.

28 komentarzy:

  1. Masz rację, z każdego lps'a można zmyć farbę czy tam lakier do paznokci, sama kiedyś... miałam z 8 lat, pomalowałam kotka jakiegoś tam , nie pamiętam na bordowo, kiedyś myślałam że był super, ale był okropny! Myślałam że z nim koniec, ale udało mi się go zmyć
    Pozdro,
    ~Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez farby ładniejszy.Ja bym nie pomalowała LPS.A ile masz bullterrierów?Ja chcę chociaż jednego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże... Po coś ty zmywałaś tą farbę :/ Wyglądał o nieboo lepiej, poza tym: że cierpi- wtf?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jakiś problem? : / to jej sprawa... boże... wtf?
      Pozdro,
      ~Natalcia

      Usuń
    2. Cierpi - jakoś przyzwyczaiłam się z dzieciństwa, aby szanować swoje własne zabawki, rzeczy i wgl. Zawsze tak miałam.

      A zmyłam, bo... właściwie, to zawsze mogę znów pomalować.
      Dzięki Natalcia, chyba zatrudnię Cię jako swojego adwokata. xDDDD

      Usuń
    3. Mam pomysła *-* może jak bd okazja, kup na allegro wilka lps i go przemaluj na siwka? ;33

      Usuń
    4. Spoko przyjmę xDDDDD . mam pracę yea! :D

      ~Natalcia

      Usuń
  4. Ładny był w tej farbie ,ale bez też całkiem ,całkiem...jednak muszę to powiedzieć:był lepszy jak był czarny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Boska xD Co pomysły Kinia Hmmm ? ; >


    Pamiętasz jeszcze LpSPaulę ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uff, jak dawno nie komentowałam. :U Mi się kiedyś śniło, że chciałam kupić nowego wilka z saszetek i stworzyć swojego wymarzonego LPS, szarego wolfa. *.* Oczywiście nie zrealizowałam tego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Bardzo fajna notka!
    Pozdrawiam!
    Bland Pet

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kiedyś przerobiłam LPS'a xP Różowego oposa z najnowszych saszetek. Teraz ma biały brzuszek i taki jakby biały trójkącik na główce, no i jest Sparkle :) Jest fajniejsza niż przedtem, ale pomalowana plakatówką, więc jak ją kiedyś umyje to wszystko się zmyje...
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  9. masz rację-nie każdy lps tego chce

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm... przerabianie lps nie jest takie złe ;P
    Ja nigdy nie przerobiłam mojego lps ;)Jeszcze takie małe pytanko ...
    Ile liczy twoja kolekcja bullków LPS? Jaka ja jestem ciekawa xDD
    ~Doggowa
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. tak po uno-
    super teledysk a po dos-
    wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ehhh nwm....co napisac xD em...fajnie...XD ja pamietam raz zrobilam kanapki dla lps z papieru i lakieru do paznokci xD no i jeden z moich lps byl to tukan zjadl ta kanapke xD no i mial dziubek od lakieru..:< i ja go zmywaczem do lakieru do paznokci ( xD) i zmyl mu sie ten lakier...ale takze jego farba na dziubku :< i ma tera taka plamke :(
    em.....koniec...xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam przerobionego longhaira i wygląda super może dam zdj. na swym blogu ... Jeśli bd go pisać jeszcze :P , chodź wątpie.
    (Eleniss)

    OdpowiedzUsuń
  14. Heh, ja niedawno pomalowałam konia LPS na czarno.. Farba szybko schodzi sama, za tydzień jej pomogę xP

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę że mu się farba na pyszczku rozmazała, pewnie od zmywacza. xD Przeczytałam, że raz myłaś wodą, raz zmywaczem i myślę "Kurczę, jak zmywaczem to pewnie jest teraz cały biały...", a potem takie zdziwienie "To on jest cały?! O.o'' ". Chyba zacznę przerabiać LPSy farbą do zderzaków. xDDD

    OdpowiedzUsuń
  16. emmm mam takie pytanie....myslicie ze te lps g2 bede jest sprzedawane za jakos okolo rok? bo ja mam plan...;Djak wgl jescze beda...:( napisze jaki plan bede zbierac kase a potem po szkole pujde do zabawkowego i moze kupie i ukryje tak zeby moja mlodsza rozpieszczona siora nie wiedziala....bo jak ja cos mam to ona tez musi miec -,- itp.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie uważam ze w tym jest coś złego :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! I kursor też SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Wg mnie sweet w tej czerni ;D

    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  21. No prawda lps cierpi ale bez przesady XD ja akurat przerabiam moje lps ale nie maluje je całe farbą...no dobra pewnie kojarzysz z yt sagire prawda? Ona do filmów robiła demony no to ja też postanowiłam i co? Udało się zrobilam z nietoperka demona XD i wyglądał strasznie hehe no ale wczoraj dnia 24 sierpnia...hehe też lubie grać na nerwach ;) no oki o czym to ja aha no i 24 sierpnia umyłam mojego nietoperzyka i wyglada jak new lps a mam pytanie czy możesz zrobić kolejny odc.Pamiętnik Ange pliss to jest the beścior no i jeszcze drugie pytanie jak ty robisz ten taniec lps ten z autem które potrąca W&B?

    OdpowiedzUsuń